תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
דרך אתר macromedia זה עולה 400$ האם ניתן להשיג בעלות סבירה את התוכנה ?
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
נכנסתי לMSCONFIG ובלשונית "אתחול" הורדתי את הוי מהתוכנה "SOUNDMAN" (שמקבלים עם הדרייבר של אנוידיה נראה לי) אבל עדיין התוכנה הזו עולה עם הפעלת המחשב, ניסיתי פעמיים ולא הלך, מה לעשות? ועוד משהו, אפשר את התוכנה הזו שמשתמשים בה לשפת C? נקראת BORLAND אם אני לא טועה. ודבר אחרון, אפשר הסבר איך משתמשים בתוכנה FlashFXP ?? פשוט פתחתי אתר ב LYCOS ואני רוצה להעביר אליהם את התיקיות שלי ככה כמו שהן בשביל האתר אבל אני לא יודע איך. תודה לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 609 צפיות
-
-
I remeber I saw in the Winxp fetures, an option to work on the comp from far away just as if your in your house. I wonder, is it really possible? what do I have to do in order for it to work?
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
הביטורנט פועל...אבל האקפלורר ממש זוחל ...!!! יכול להיות שהוא תופס את כול הפס ??? יש לי מגה אינטרנט ו512 זיכרון וזה פותח אתרים לאט לאט..
-
- 6 תגובות
- 609 צפיות
-
-
כשאני מנסה לצפות בסרט אני מקבל את ההודעה הבאה" Classfactory cannot supply requested class" ניסיתי לצפות בסרט עם מספר תוכנות, אבזל זה לא עוזר הורדתי קודקים כמו: "Nimo" ,"Xvid", "Divx". מישהו יודע איך לפתור את הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
טוב אני אספר לכם את הרקע, ואשמח לעצות איך לבצע את זה (חשבתי גם בפלאש וגם לא בפלאש). בחברה איפה שאבא שלי עובד מוכרים לוחות חשמל, עכשיו הם רוצים ליצור כמו דבר כזה נוסח "הרכב את לוח החשמל המודולרי שלך" תהיה מסגרת בגודל נתון נגיד 2200 מ"מ, ובצד יהיו נגיד 3-4 סוגי פאנלים בגדלים שונים. הלקוח\אדיוט ימשוך את הפאנלים ללוח וימלא לפי איזה סדר\כמות שהוא רוצה כל עוד זה לא עובר את גבולות הלוח. אפשר לראות בזה מן משחק הלבש את הבובה שקיים ברשת בשלל גרסאות, אבל פה צריך יהיה צריך לבדוק שהמשתמש הרכיב את החלקים בצורה חוקי. הנחתי שזה יכול להסתבך, אז אפשר פשוט לעשות שהחלקים "יתמגנטו" (יש סט פקודות שיכול לעשות את זה?). ולרשום הודעה למשתמש שלא יעשה שטויות ויבדוק פעמיים שהוא הרכיב בסדר. עד פה …
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני סורק עם הXP מאנאג'ר, והוא מביא לי מלא דברים, איך אני יודע מה חשוב ומה לא? האם יש סמל כלשהוא או משהו בדומה?
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה שהיא מעולה לעיצוב אתרים בחרתי מהTEMPLETS דוגמת אתר והתחלתי לעצב הבעיה היחידה היא איך אני משנה את המלל של האתר (לא של הכפתוריפ והכותרת את זה הצלח תי) מישהו מכיר מדריך בנושא או יכול לעזור כי אני לא מצליח למצוא את האפשרות הזאת תודה
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
משום מה אחרי המון זמן שראיתי טוב בטלוויזיה כשהיא הייתה מחוברת למחשב, פתאום היום ראיתי שרואים שחור לבן. מה שיותר מוזר, זה כשאני מפעיל את המחשב והטלוויזיה עדיין מראה מה שקורה במסך, אז רואים צבע בהתחלה שהמחשב עולה. הבעיה מתחילה רק כשהווינדוס עולה. רק אז מתחילים לראות שחור לבן, כנראה בעיה של דרייברים, הבעיה שאני לא מצליח למצוא שום דבר שיכול להוות בעיה. נ.ב פתחתי את הדיון פה, כי לא מצאתי משהו מתאים יותר.
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
הייתי רוצה המלצה לתוכנה שתגיד לי בכמה מהחיבור שלי לאינטרנט משתמשת כל תוכנה
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
יש לי רשת ביתית... ובמחשב השני...מותקן נורטון אינטרנט סיקיוריטי... וכאשר הפיירול מופעל.. המסנגר לא מתחבר... ושהפיירול מכובה הוא כן מתחבר אז לפי מה שהבנתי צריך לפתוח את הפורט של התוכנה אז אם מישהו יודע מה הפורט...הודה לו מאוד תודה
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
בעבר הייתי מחפש בגוגל EMULE SERVER MET ואז מעדכן את הרשימה. ועכשיו הרשימה כוללת רק 100+ סרברים. אין את הסרברים הגדולים! לאן הם נעלמו? עזרה בבקשה.
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
מתוך הידיעה לעתונות: "צוות הלוקליזציה העברית של דפדפן Mozilla פתח היום מערכת ויקי (wiki), מתוך כוונה ליצור במשך הזמן מאגר גדול של מאמרים בהם יוכלו להיעזר הן המשתמשים בדפדפני Mozilla ו-Firefox, ותוכנות אחרות מבית קרן Mozilla, והן מפתחי אתרים המעוניינים להתאים את אתריהם לתקנים. בנוסף, מיועדת המערכת לכלול מאמרים שיסייעו לכתוב הרחבות לדפדפנים, ערכות נושא, ואף לתקן בעיות בתוכנה ולשפר אותה." הוויקי החדש זמין בכתובת: http://wiki.mozilla.org.il/index.php תהנו!
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
Recover My Files גירסה אחרון טעיתי למחוק תמונות חלק לא רואים תמונות אני חייב להציל על תמונות יש פתרון?
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
חברים שלום, יש לי בעיה עם הפיירפוקס ואני לא יודע איך לפתור אותה.. כל תמונה שאני פותח / מגדיל (לדוגמא התמונות הקטנות שמופיעות לצד הכתבות ב YNET) מקטינה לי אוטומטית את גודל החלון, ואני נאלץ להחזיר את החלון לגודל המקסימלי. ניסיתי לנטרל את כל התוספים שלי ולמצוא פתרון באפשריות אך ללא הצלחה.. האם יש דרך לפתור את הבעיה?? תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
יש לי בעיה באימיול הוא לא מתחבר לשתים והבנתי שבעיה היא שיש לי LOW ID אין לי מוסג מה זה אומר אולי זה בגלל הרווטר עזרה בבקשה תודה
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אהלן , פיירפוקס עבד אצלי מצויין עד העדכון האחרון , מאז שעידכנתי את התוכנה ישנם כמה בעיות. 1. במעבר בין טאבים , הכותרת ושורת הכתובת לא משתנות , דבר שיכול מאוד להעיק לעיתים. http://img85.imageshack.us/img85/4610/123jh9.jpg 2. אתרים מסויימים נתקעים לי (ולא נתקעו לפני כן). לדוגמא www.d-spot.co.il יש לציין שניסיתי גם להסיר את הדפדפן ואח"כ להתקין את הEXE שהיה שמור לי על המחשב - פיירפוקס גרסת 2.0 אבל משום מה הוא חוזר להיות בגרסת 2.0.3 ללא רשותי. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
היי, התקנתי נורטון אנטי וירוס 2004 וכשאני מנסה לעדכן אותו דרך ה live update אני מקבל את ההודעה הזאת: LU1844: LiveUpdate could not determine if there is an update for this product because the update list for this product is corrupted הצלחתי לעדכן אותו פעם כשהתקנתי אותו, ועכשיו כשאני מנסה לעדכן לו את ה Virus Definitions אני מקבל את ההודעה שרשומה למעלה... למישהו יש מושג למה זה קורה????? ???
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב נייד , אני רוצה להתקין עליו XP .. עכשיו הבעיה שאין לי כונן דיסקטים .. ואני יודע שבשביל להתקין אני צריך לפרמט את המחיצה ולהריץ את הקובץ SMARTDRV ... ורק אחרי זה להתחיל להתקין... אז איך אני יכול לפרמט את המערכת הפעלה הנוכחית ולהתקין חדשה .. ובכלל איך להגיע למצב DOS ללא כונן דיסקטים ... תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
איך קוראים לתוכנה הזו שמנקה את הרג'יסטרי והאייקון שלה הוא מין ברק? היה לי ותה פעם ושכחתי איך קוראים לה ואני רוצה אותה עוד פעם.. [כרגע אני משתמש ב ACEUTILITIES ו SYSTEM MECHANIC בשביל ניקוי הרג'יסטרי] יש למישהו להציע תוכנה טובה יותר או המומלצת ביותר?
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני מחפש תכנה שדומה פחות או יותר לפארטישן מג'יק מבחינת התפעול.
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני מנסה לראות סרט די וי די בKMPLAYER איך הוא מסרב לי לשדר דיגיטלית למגבר שמחובר למחשב(באמצעות קבל קואקסיאלי) למרות זאת כאשר אני מפעיל אחד החלקים של הסרט הוא מנגנן אותו כמו שצריך . איך מגדירים שבדי וי די מוד הוא אנגן את הסרט כמו שצריך ???
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
מה אני צריך להתקין קודם את הדריבר של המסך או של הכרטיס מסך?
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
כמו שאתם יודעים הוא גרסה 11 השאלה שלי היא כזאת- האם הוא כולל גם את גירסה 10.1? או שצריך להוריד אותה בנפרד?
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם! אז כמו בכותרת יש אפשרות להוסיף הודעה כזאת שתקפוץ ברגע שיוצאים מהדפדפן? , אני מתכון לכל הדפדפן ולא רק לטאב אחד. כי לפעמים עובדים עם דף אחד והמון דפים בתוכו שפתוחים וברגע שסוגרים את הדף הגדול זה סוגר ישר הכל. בפריפוקס יש הודעה כזאת לפני שסוגרים..אפשר לעשות את ההודעה הזאת גם ב chrome?
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-


