תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
במסך הראשון שעלה לי מרגע שהתקנתי את התוכנה(הגדרות..) הוא נתן לי להזין פורט(ברירת המחדל 6881) ואני הזנתי 49152. עכשיו, לשניהם הוא אומר שיש בעית פיירוול. יש לי פיירוול עובד אך כשכיביתי אותו וסגרתי - עדיין הוא מודיע על אותה בעיה. יש לי ביטורנט Azureus אם זה עוזר.. אז פליזזזזז עזרה! נ.ב. פעם ראשונה שאני משתמש בביטורנט...
-
- 5 תגובות
- 611 צפיות
-
-
מישהו מתמצא בתוכנות הנ"ל? אני מנסה ליצור מערכת מסוימת לעבודה ואני צריך עזרה
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אם למישהו יש את הידע ומוכן לעזור אני אשמח להיעזר בו. תודה.
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
חברים שלי שלחו לי לאיי סי קיו החדש שלי אנשים ולא קיבלתי אותם כנראה בגלל שמשהו בהגדרות שלי לא טוב. בבקשה למי שיש ידע בנושא יתבקש לעזור לי. תודה מראש "SHUTGUN".
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
Help כאשר אני מנסה להוריד קובץ מאתר באינטרנט,הקובץ נפתח אוטומטי ולא קופץ חלון המציע לי אם לשמור או לפתוח. מישהו יודע איך מחזירים את החלון הזה?
-
- 4 תגובות
- 611 צפיות
-
-
כאשר אני רוצה לכתוב מייל עם עורך WORD מופעל הוא נותן לי את ההודעה הבאה : טופס זה מחייב שימוש ב-wotd כעורך האלקטרוני שלך, אך היישום WORD אינו פנוי או אינו נמצא. הטופס יפתח בעורך של OUTLOOK" . הWORD זמין, ניסיתי להתקין מחדש. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
כשהיאימיול דלוק אז כאילו אין לי אינטרנט אני נכנס לאינטרנט אקספלורר ואין כלום לכל אתר , איך שאני מכבה את האימיול הכל בסדר. למה זה?
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
פירמטטי את המחשב, ומאז יש לי בעיה... א. כאשר אני רואה סרטים במסך מלא, התמונה מרצדת, תמונה אחר תמונה, ולא זורמת כסאט בטלוויזיה. [ועברתי בהגדרות של המסך ל - 16 צבעים] ב. התקנתי את FIREFOX ושניסיתי להתקין את PLUG IN מיוחד שיש להוסיף למדיה פלייר,בדפדפן זה, המחשב לא נתן לי. אשמח לעזרה...
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
הי. בדקתי במס' דפדפנים ובכולם כאשר אני מפעיל וידאו(לדוג' ב msn.co.il ) הדפדפן קורס ונותן שגיאה: תקלה ביישום iexplorer.exe, גירסה 7.0.5730.11, תקלהבמודול wmadmod.dll, גירסה 10.0.0.3802, כתובת התקלה x00050e370. הסרתי כבר כל סרגל כלים קיים כמו כן שידרגתי לie7 אך ללא הועיל. לפי מה שאני מבין מהשגיאה קיימת בעיה במקודד כל שהוא. תודה אסי
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
לחבר שלי יש WIn XP + SP2. המדפסת היא hp psc 2210 all-in-one הוא התקין עם הדיסק התקנה שבא עם המדפסת וזה מה שזה עושה לו. מה אפשר לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
לא מוצא שרתים תקינים ואפילו לא חלקי קובץ.. יכול להיות שזה קרה כי החלפתי ראוטר?
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
יש לי בעייה לפעמים בשני הדפדפנים לא נטענות התגובות ב YNET למשל, או שמות הסיקורים ב TVNETIL ואחרי איתחול של חלונות הכל בסדר, מישהו יודע אולי מה הבעייה ? ולמה רשום שאני משתמש בספארי שבעצם אני משתמש בכרום ?
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום לכולם... השאלה בכותרת האם מישהו נתקל בבעיה ...??? כי הבנתי שזה מוכר ולא מצאתי פתרון לדבר... תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
תוכנת INTEL DESKTOP UTILITIES מזהה את 3 המאווררים אך לא נותנת לשלוט עליהם. יש עיצות?
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
כנסו ללינק הבא: http://video.nana.co.il/ משום מה אני לא מצליח להריץ כאן שום סרט ווידאו. הבעיה הזאת הייתה קיימת אצלי כבר הרבה זמן והייתי בטוח שאחרי פורמט היא תסתדר. לפני כמה ימים עשיתי פורמט, והבעיה עדיין קיימת אצלי זה נראה ככה: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=DAF44D4F7352892E
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
למישהו יש מןשג למה שאני מוריד סרטונים או שאני רואה אותם באינטרנט אני רואה אותם בצבעים זוהרים משונים?? (ניסיתי להעלות סקין שוט אבל זה לא עולה)
-
- 8 תגובות
- 611 צפיות
-
-
יש לי אנימה שאני פשוט מת על שיר הפתיחה שלה (מה לעשות, כבר ידוע, אני מטורף) איך אני יכול לחלץ את השיר עצמו ואני רוצה ידעות של אנשים עשיתי חיפוש בגוגל כבר, אז נא לא להפנות עוד פעם
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
היי שלום לכולם! אני לפני כמה ימים קניתי מחשב חדש יש לי כרטיס מסך הכי חזק היום GX2 השאלה שלי היא איזה גירסת דרייבר הכי טוב להתקין עבורו כי הויסטה מתקין לו את הגירסה הישנה . אני אשמח מאוד אם תחזרו אלי תודה אבי .
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
יש תוכנות מומלצןת שמתקנות דברים במחשב-לא תוכנות שמתקנות ספציפי את הרג'יסטרי ,אלה תוכנות שסורקות את המחשב ומתקנות קבצים ובין השאר את הרג'סטרי... תודה לעונים :xyxthumbs:
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
זה פיירוול מספיק טוב ביחד עם NOD32? עדיף במקומו זון אלארם? בכל מקרה אני משתמש בזה כי הזון אלארם לוקח פי 2 יותר משאבים.
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אני רוצה שיהיה שרת פנימי כמו iis אבל שיפעל דרך דיסק און די כדי שאוכל להשתמש בו בכמה מחשבים.
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
יש לי firefox 1.06 וכל פעם שאני מנסה לשמור קובץ בתיקייה בעלת שם בעברית, אז הקובץ לא נשמר שם, פשוט לא קורה כלום. למשל יש לי תיקייה בשם "מילי אביטל" ואם אני מנסה לשמור בה קובץ(גם קבצים בעלי שם באנגלית), אז הקובץ לא נשמר שם. את התיקייה אני מצליח לראות בעברית בחלון השמירה של firefox. יש למישהו מושג מה הבעיה, ומה צריך לעשות כדי לפתור אותה? נ.ב. ב - Internet Explorer אין בעיה עם זה. שני הדפדפנים הם באנגלית, אך מסוגלים לכתוב ולהראות עברית כמו שצריך.
-
- 4 תגובות
- 610 צפיות
-
-
-
איזו תוכנה חינמית אפשר יעלה לחסימת דואר זבל.??? אני משתמש באווטלוק אקספרס והדואר שלי מוצף בזבל האם יש אפשרות לחסום דואר זבל גם באווטלוק אקספרס? תודה
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שעושה את זה? כי נראה לי שה MP3 שלי קצת איטי, והוא אמור להיות USB2
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-


