תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הורדתי את הדרייבר האחרון הבטא של אנוידיה לקרייסיס ובגלל זהRIVA TUNER לא מאפשר לי לעשות OC לכרטיס מסך. למה זה ?
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לעריכת קבצי וידאו. הקבצי וידאו הן ממצלמה דיגיטלית. והן בסיומת AVI אני צריך באופן קצת דחוף תוכנה שאיתה אני אוכל לערוך את הקבצים תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום, פתאום כשאני נכנס לחשבון הדואר שלי בוואלה, דרך האקספלורר ומנסה לשלוח מכתב, מופיעה לי ההודעה:" internet explorer נתקל בבעיה ונאלץ להסגר" לחצתי על הלחצן לקבלת מידע והנה מה שרשום: בדקתי בתיקיית הTEMP וראיתי שם את הקובץ, וגם קובץ DMP אחד, שאני לא בטוח מה זה אומר. כידוע גם אי אפשר לשלוח מייל מוואלה דרך פיירפוקס, אז אני חייב דרך האקספלורר
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום. קודם כל. יש לי בעייה בTeam Speak 2 כשאני מנסה להתחבר אני מקבל הודעת שגיאה כזאת: [03:06:09] Connecting to 80.179.150.79 [03:06:09] Got a bad response from the server לפי הFAQ הזה:http://forum.goteamspeak.com/showthread.php?t=5413 של Team speak זה אומר שאין תאימות גירסאות בין הTS 2 server לגירסה שלי.. וזה לא יכול להיות כי לחברים שלי יש בדיוק אותה גירסה כמו לי והם מצליחים להתחבר. עכשיו בVentrilo נראה לי שהבעייה נוצרה מאותו גורם.. איך שאני מנסה להתחבר לסרבר קופצת לי הודעה שכתוב: Unable to connect to server חשבתי שזה הNorton Internet Securirty אבל כבר לא נראה לי =\ כי מחקתי לגמרי כל פיירוול שיש לי על המחשב.. אני לא מבין מה הבעייה בבקשה תעזרו לי זה חשוב.. אני רוצה להצטרף…
-
- 4 תגובות
- 611 צפיות
-
-
מישהו יודע על איזה פורט בעצם מתבצע עדכוני הוירוסים בתוכנה?
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
הורדתי דרייבר של SoundMax ל Vista אבל חסר קובץ smdmw.sys משהו כזה ובגלל זה אני לא יכול לשדר באינטרנט. גם אני לא מוצא Wave out mix
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום לכולם התקנתי את התוכנה של nvidia ntune ואני מקבל תמיד הודעת שגיאה שיש בעיה לעלות את הקובץ baseline.npe מישהו יודע מה הבעיה ואיך מתקנים אותה?
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
-
אני מנסה להתקין את האנטי וירוס NOD32 אבל הוא לא מביא לי כי הוא אומר שצריך להסיר קודם את הקודם. כשאני הולך להסיר את הקודם אז בשום תוכנת הסרה הוא לא מראה לי שיש אפשרות להסיר. ז"א כבר הסרתי את זה אבל כנראה רק חלקית. השאלה שלי היא: איך אני יכול להסיר את השיריים של הגרסא הקודמת בצורה מלאה? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
התקנתי תוכנת Norton Go-Back במחשב. לאחר יומיים עהודה תקינה המחשב נתקע ונאלצתי לעשות כיבוי מלא (hardreset). מרגע זה אני לא מצליח לעלות את המחשב - לאחר הדלקתו מתחיל לרוץ Norton Go-Back אשר מודיע על תקלה : GoBack Internal Error failure code gb_ui_support(1147) hit any key to reboot למעשה המחשב תקוע בלולאה אין סופית של אתחולים. האם יש למישהו רעיונות איך יו ציאים מהפלונטר?
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
-
היום אני נכנס לICQ ורואה שכל הרשימה שלי לא מחוברת (offline), אף אחד לא מחובר , והופתעתי כי זה לא קרה לי אף פעם! דיברתי עם חבר שלי והוא אמר לי שגם לו זה קרה (גם היום), ולעוד ילדה זה קרה היום, יכול להיות שלעוד אנשים ואני לא יודע על זה. בכל מקרה אני גם מכיר אנשים שאצלם זה בסדר, ואין שום בעיה. עכשיו מה עוד יותר מוזר?! נגיד אני וחבר שלי (זה עם הבעיה) מחוברים ואנחנו שולחים הודעות אחד לשני וכן מקבלים אותם. אז למה אני רואה כאילו אף אחד לא מחובר? מישהו יכול לעזור לי? תודה מראש!! נ.ב האנשים שאצלם הICQ בסדר רואים את אלה עם הבעיה בICQ כאילו הם לא מחוברים.
-
- 5 תגובות
- 611 צפיות
-
-
כאשר אני משתמש ב-OUTLOOK 2003 ומנסה לסגור אותו, הוא "כאילו" נסגר ואז הוא נשאר ב-system tray. כאשר מנסים לפתוח אותו משם מתקבלת ההודעה הבאה (בתמונה). מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
כדי שתזהה וירוסים שנכנסים מהעברות מדיסק און קיי
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
-
שלום, מה הכוונה בצורב DVD שתומך ב-DUAL LAYER ואיך אני מאפשר זאת בצריבה ב-NERO 7? תודה
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום אני מנסה להתקין את התוכנה McAfee VirusScan v9.0 2005 אבל מקבל את ההודעה Class not registered אני לוחץ OK ואז אני מקבל An error occurred while installing the Mcafee HTML dialog component. ואז התכנית יוצאת. למשהו יש מושג מה הבעייה ואיך פותרים אותה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום לכולם, מישהו יכול לתת לי תוכנה / לינק (חינמי) של תוכנה שעושה את הדבר הבא: מפעילה תוכנות (מריצה קבצי EXE) שאני בוחר לפי שעה, יום, תאריך מספר פעמים בשבוע וכו'.. תודה מראש. בברכה, ניר ישראל חן.
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
בזמן האחרון אני מקבל את השגיאה הבאה, עכשיו אני גר בארה"ב ולפני כמה ימים זה לא קרה אז אין לי מושג מה קורה פה.... אם יש דרך אחרת חות מלדבר עם הספק אני ישמח :\ [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 611 צפיות
-
-
בכל פעם שאני נמצא במחשב שלי ומנסה לפתוח משם את אחד הכוננים, עולה לי הודעה ששואלת אותי באיזו תוכנה לפתוח את הכונן. אני בוחר בINTERNET EXPLORER, והכונן אכן נפתח, אבל בפעם הבאה שאני מנסה לפתוח את הכונן שוב עולה לי אותה הודעה (ואין לי אפשרות לסמן 'השתמש תמיד בתוכנה זו'). שמתי לב שהבעיה נפתרת אם אני עובר למצב תצוגת תיקיות קלאסי, אבל הייתי מעדיף לשמור על תצורת התצוגה הנוכחית. יש פתרון? עדכון: יש טיפת התקדמות. עכשיו הכוננים כן נפתחים אבל בחלון חדש (למרות שהם אינם מוגדרים לעשות זאת). אם אני לוחץ על הכונן עם הכפתור הימני ובוחר פתח, החלון נפתח כמו שרציתי. הבעיה היא שהמחשב בוחר להשתמש באפשרות 'AUTO' שנמצאת שם גם ברגע שאני נותן דאבל קליק ולא בפתח. אז יש איזושהי דרך להפוך את האפשרות '…
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין כול מיני סוגים של דריברים אבל שום דבר לא עוזר ואותה הבעיה צצה כול הזמן +כול מיני תוכנות כמו WRC3 .. http://www.ror.co.il/my.php?id=4127392209.bmp תיעצו לי מה לעשות אני נואש
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
תכלס > מעולם לא עשיתי גיבויים בצורה מסודרת ושוטפת על איזו תוכנה אתם ממליצם ? דוקא זו של הווינדוס > ניראית לי טובה ופשוטה מה אתם אומרים? THX
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
לאחר שהורדתי MSIE 8, מדי פעם אני נתקל בקריעות תמונה מינוריות. האם עוד מישהו ניתקל בתופעה? האם מישהו יכול לעזור לי לתקן אתל הבעיה? עוד דבר (למנהלים): למה בפרופיל שלי כתוב שיש לי MSIE 7 ולא 8? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
-
היי, אני משתמש בתוכנה DBPOWERAMP להורדת הדיסקים שלי למחשב, וחשוב לי שיירדו באיכות גבוהה. מה שקורה זה שהתוכנה מבצעת את הRIP במהירות של עד X25 ויותר ורציתי לדעת האם יכול להיות שזה פודע האיכות ההורדה? ואם כן מה אני יכול לעשות כדי שזה לא ייפגע? [כמוכן זה הרבה פעמים כותב לי INACCURATE גם אם הדיסקים חדשים וניקיים מכל שריטה או לכלוך].
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-


