עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Grim Reaper,

    כפי שאתם יודעים מוזילה יצאה עכשיו בגירסה חדשה ואני שומע רק דברים טובים על התוכנה. יש לי עכבר של MS אופטי EXPLORER עם הכפתורים של BACK ו FORWARD שאני כבר ממש רגיל אליהם אבל לצערי הם לא פועלים בדפדפן של מוזילה אז למרות המהירות של הדפדפן אני עדיין מתעצבן כל פעם שאני צריל ללחוץ על ה BACK במקום הכפתור בצד העכבר וזה די מציק לי. השאלה שלי היא: האם יש איזה שהיא דרך לגרום לכפתורים בצד העכבר לעבוד גם במוזילה?

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  2. Started by amitbl,

    התקנתי לפני זמן מה את הBETA של IE8. אני ממש לא מרוצה ממנו... יש איזושהי דרך לחזור ל7, או שעלי לפרמט ולהתקין מחדש (ממש לא בא לי ) והחכמולוגים שיגידו לי "עזוב שטויות תתקין פיירפוקס, או כרום" - כבר יש לי פיירפוקס ואני לא מת עליו והכרום ממש מכוער. שבו בשקט

    • 4 תגובות
    • 617 צפיות
  3. Started by Cooler-Master,

    ערב צח לכולם. לפני כמה ימים המחשב שלי קרס והייתי צריך להתקין את הווינדוס מהתחלה. עכשיו יש לי הרדיסק של WD200GB SATA הוא יושב על הבקר Promise FastTrak 376 שמובנה בלוח שלי Chaintech 7njs http://www.chaintech.com.tw/tw/eng/product_spec.asp?MPSNo=13&PISNo=196 עכשיו הורדתי את הדריברים, העלתי אותם על דיסקט. בהתקנה של הווינדוס לוחץ F6 מכניס את הדיסק מתקין את הבקר מזהה את ההרדיסק הכל טוב ויפה. אחרי שאני עושה פורמט לכונן והוא מתחיל את ההתקנה של הקבצים של הווינדוס הוא רושם שהוא לא יכול להעתיק את הקובץ fasttx2k.sys זה הקובץ של הדריברים. עכשיו ניסיתי להחליף דיסקטים להחליף כונן של הדיסקטים, וכלום לא עוזר אין לי מושג מה לעשות אז אם מישהו מכיר, יודע איך לעזור לי הוא יציל אותי. תודה …

  4. Started by avihneo,

    מחפש קודקים לMEDIA PLAYER 10 [או מדיה פלייר של ויסטה] ? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  5. Started by liorn,

    כל פעם שאני באינטרנט לאחר כמה דקות יש לי תהודעה של אל תשלח ותשלח ולכן הוא יוצא לי מהאינטרנט!!! רציתי לדעת אם יש דרך לתקן את זה. תודה מראש לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 617 צפיות
  6. Started by sha1823,

    הורדתי את הגירסה האחרונה של הדרייבר יש לי כרטיס מסך ati 4870 בזמן ההתקנה זה כותב לי install package failure זה ממשיך יעני להתקין אבל בסוף זה מתקין אותו קיצר גם למחוק אותו הוא לא כל כך נותן לי קיצר תעזרו לי למה קיבלתי קריזה באלי לפרמט את המחשב

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  7. Started by Stingray,

    http://www.techcrunch.com/2007/08/31/google-earths-easter-egg-a-flight-simulator/ A very nice hidden feature of google earth,which is worthwhile a try. obviously cannot be compared to MS-FSX (yet),but still a nice to have feature for google earth fans. have fun.

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  8. בוקר טוב. התקנתי היום את הדפדפן maxton ואת התוכנה robotask למילוי טפסים בצורה אוטומטית. הבעיה היא שהפלאגין של הרובוטסק לא מופיע לא באקספלורר ולא במקסטון (שזה יותר חשוב בשבילי), ואני לא מצליח להוסיף אותו לשורת קיצורי הדרך בדפדפנים. זאת לא אמורה להיות בעיה גדולה אבל אני אשמח לעזרה. המשך יום נעים

    • 6 תגובות
    • 617 צפיות
  9. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    האצת קאזה הרגילה (עם הספייור,מצטער)!!! איך מעלים את מהירות ההורדה בקאזה (הקאזאה הרגילה עם הספיוור): אתם לוחצים על START ואז RUN ואז רושמים בשורה regedit ואחר כך אתם הולכים לתיקיות בצד שמאל ולוחצים על התיקיה ששמה hkey_current user ואחר כך אתם נכנסים לתיקיה של ה software ואחר כך לתיקיה של ה kazza לוחצים בצד ימין על המסך limit bitrate תחליפו את הסיפרה 0 בספרה 1 הדליקו את המחשב מחדש כדי שההגדרות יכנסו לתוקף. תמיד שמח לעזור. ברק. (דהן) דרך אגב המדריך לא שלי. אני רק פרסמתי אותו, מצאתי אתו באינטרנט.

    • 4 תגובות
    • 617 צפיות
  10. שלום לכולם , מבקש את עזרתכם בשם של תוכנה שיכולה להקליט את מה שאני רואה בשולחן עבודה , הקלטה נניח של כמה דקות בקידוד AVI או כל קידוד איכותי אחר תודה.

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  11. ראיתי כל מיני תוכנות כמו מבית INTEL או עכשיו ראיתי מבית ATI נראה לי ואתם אומרים קוראים לזה תוכנות דיאבנוזה אני מחפש שם של תוכנה שאני יוכל בשעה מסויית בלי תזמון אוטמטי פשוט אני בא לתוכנה ומלמיך תכוח איוור של המאוור דוגמה.. כמו שאחד כתב פה שבער לו הכרטיס מסך אז הוא הלמיך את מהירות הזיכרונות איך אני עושה את זה כל זה? ואם אתה צריכים איזה של המעבד שלי או שם של הלוח אם תשאלו ואם זה לא מתאים מצטער תעבירו בבקשה. תודה מראש... בבקשהה

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  12. יש לי לוח של אסוס A8N-SLI Premium שיש לו כרטיס קול Realtek ALC850 8 CHANNEL CODEC . הורדתי את הדרייבר הכי עדכני שיש באתר של ASUS והתקנתי אותו . המחשב מחובר לרסיבר שלי דרך כבל אופטי. אבל הכרטיס מוציא רק סטריאו ואני לא מצליח להוציא ממנו אפילו 5.1 ערוצים. אני בטוח שזה משהו בהגדרות של הדרייבר או התוכנה של הכרטיס כי כשאני מחבר את הדיוידי שלי לרסיבר הוא כן נכנס למצב של 5.1 DOLBY DIGITAL תודה למי שיוכל לעזור לי..

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  13. Started by boazmo,

    עשיתי שחזור ללפני שבוע- כלום עדיין אותו דבר.. מה זה יכול להיות? תודה.

  14. Started by smulikon,

    עם איזה מקודד? אני רואה בכל אתרי השיתוף קידדוים בול 700 וקר לי יוצא פעם 740 פעם 680... איך עושים את זה???

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  15. Started by eladbu,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה שתשנה לי את הTHEME כולל איקונים למשהו כמו אירוגלאס או ויסטה בקיצור לא רוצה את סטאר דוק כי צריך להתקין 3-4 תוכנות גדי להגיע למראה הרצוי והיא זוללת זכרון אני מחפש תוכנה קטנה וטובה שתספר תסחורה בקליק אחד

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  16. שלום. אני מחפש בבקשה תוכנה טובה שיכולה להגיד לך הכל על מחשב שלך, עד לרמת מהירות הזיכרון שבלוח אם. אם אפשר שהתוכנה גם תדע לאתר תקלות תוכנה וחומרה במחשה. תודה רבה למי שיביא לי לינק או שם של תוכנה כזו.

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  17. Started by xxdragonxx,

    מה זה פתאום אני מדליק תמחשב ואני רואה שאין מקום בכונן C שלפני כן היה מלא מקום כמה ג'יגה מחקתי כמה דברים והיה שם איזה 2 ג'יגה ואחרי כמה דקות זה שוב מודיע שאין מקוםם ואני לא מוריד כלום ניסיתי אחר כך למחור משהו ששוקל 700 מגה ואני שם לב שלאט לאט המקום יורד בלי שאני יגע בכלום... מה זה הדבר הזה?.? וזה מגיע ל 0 זה עושה מלא שגיאות כאילו מוזרות ותוקע תמחשב עזרה דחוףף

  18. בצעתי שדרוג למחשב עליו מותקנת Vista ל-SP2. לאחר סיום העדכון בצעתי כנדרש אתחול למחשב, אך הוא נכנס אוטומטית לבדיקת chkdsk. קיים קובץ אחד (solitair.exe דווקא...) שבו הבדיקה נעצרת והמחשב אינו ממשיך לאתחול מערכת ההפעלה. ניסיתי את כל אפשרויות האתחול האחרות (safe mode, last known good configuration) אך ללא הועיל אני נתקע באופן דומה. כיצד ניתן להתגבר על הבעיה? מצידי אפילו איכשהו להגיע לקובץ הבעייתי (שכנראה איכשהו נדפק) ולמחוק אותו. רעיונות יתקבלו בתודה. אמיר.

    • 4 תגובות
    • 617 צפיות
  19. Started by yotamavi,

    שאני מנסה להאזין לרדיו ש"מורידים" מהאינטרנט לWMP והוא משודר בלייב מופיעה לי התקלה הבאה:

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  20. Started by Buffer,

    היי, אני מחפש תוכנה שמונה תעבורה עבור חיבור רשת מסוים, למשל Local Area Connection.. מעדיף שיהיה חינמי תודה.

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  21. Started by IlanF,

    שמתי את זה כאן כי אני בטוח שזה משהו בתוכנה... הTABLET עובד מצויין חוץ מה"כפתורים" למעלה בלוח (NEW OPEN SAVE...) כשאני לוחץ עליהם לא קורה כלום. בהגדרות של הTABLET אפשר להגדיר את הקיצורים והם אמורים לעבוד, אבל כלום לא קורה... מי שלא מבין על איזה TABLET אני מדבר הינה קישור: http://www.geniusnet.com/geniusOnline/online.portal?_nfpb=true&productPortlet_actionOverride=%2Fportlets%2FproductArea%2Fcategory%2FqueryPro&_windowLabel=productPortlet&productPortletproductId=341204&_pageLabel=productPage&test=portlet-action באתר של GENIUS לא מצאתי כלום על הבעיה הזאת

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  22. Started by Dark Tetris,

    אני אספר סיפור קצר ואז אצתרך את עזרתכם לא מזמן פרצו לי למייל ולפייסבוק... שינו לי את הקוד במייל ומחקו לי תפייסבוק פתחתי מייל חדש ופייסבוק חדש הפעם עם קוד מסובך של 15 מילים ואותיות וכעבור יומיים הם שוב נפרצו לי ככה שהבנתי שיש לי טרוייני במחשב הפעלתי את האנטי וירוס שלי ביטדפנדר 2009 הוא מצא לי 4 מזיקים 1 מהם הוא הצליח להוריד את ה3 מחקתי ידענתי מה שמחקתי ידעניתי היה 1485928 torjan generic ועוד תוכנה בשם virtool. pwdump.2.0 האם אחרי המחיקה ידענית הזאת אני יכול להיות רגוע? [br]פורסם בתאריך: 6.06.2009 בשעה 10:34:03 וידיעה שהגיע זה אתה...הוא פרץ לי למייל.... ושינה לי את הקוד... המייל שלי היה ב gmail והקוד היה בן 15 ספרות ואותיות... עכשיו מין הסתם אני אצתרך לשנות את המייל ש…

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  23. Started by etzarfat1981,

    שלום, יש לי מחשב נייד DELL M65 PRECISION, התקנתי DRIVER של עכבר של MICROSOFT ולאחר ההתקנה העכבר החיצוני שהתקנתי את ה-DRIVER שלו עובד תקין, אף שאני שולך אותו (את המחבר) ורוצה לעבוד עם ה STICK POINT שמובנה בתוך המחשב הנניד פתאום ה-STICK POINT מזיז את הסמן למעלה ומטה בלבד ללא תזוזה הצידה, הורדתי את ההתקנה והתקנתי מחדש וזה עדיין לא עובד, כמו כן אין התנגשויות כאשר העכבר החיצוני וה-STICK POINT כמו כן ה-TOUCH PAD שישנו ב-LAPTOP עובד נורמלי ומזיז את הסמן כמו שצריך. הבעייה היא רק ב- STICK POINT למישהו יש רעיון, פעם אחרונה שזה קרה התקנתי את WINDOWS XP מחדש ואז זה הסתדר, אבל לא נראה לי שזה הפיתרון. תודה

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  24. Started by nore0,

    QuickTime גירסה 7.0.3.50 גירסה Media Player 10.0.0.3802 מקודדים klmcodec136 מישהו יודע מה הבעיה

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  25. Started by alice in chains,

    שלום יש לי סרט בDIVX ואני רוצה להסיר את התרגום איזה תוכנה יכולה לעזור לי להוריד את התרגום. ביי AIC

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות

דיונים חדשים בפורומים