תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום! רציתי לשאול אם מישהו נתקל בבעיות שאני נתקלתי בעת התקנת שתי התוכנות SystemWorks וInternet Security, שתיהן גרסאות 2004, ביחד - כלומר, אחת במקביל לשניה. כן אני יודע - האנטיוירוס משותף. אבל כמעט תמיד ההתקנות לא הלכו לי חלק, ומעבר לכך פעילות התוכנות אף פעם לא הייתה במיטבה לאחר ההתקנות. פעם האנטיוירוס נחסם, פעם סתם אחת מהתוכנות לא עולה (ועשיתי את כל הרישומים הנחוצים...). הסרות ו/או התקנות מחדש לא תמיד עזרו... מישהו נתקל בבעיות דומות? מה זה יכול לקרות? והאם יש פתרון...? אגב, כשהשיים היו בגרסאות 2003 הצירוף שלהן לא היווה בעיה כלל...
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום לכולם , יש לי בעיה , ברגע שאחד המיילים הוא כבד (ברמה של כמה מגה) outlook מתחיל לקבל את המיילים ובאמצע הוא מפסיק ומתחיל מההתחלה. וככה הוא נכנס ללופ אין סופי שכל פעם הוא מקבל את אותם מיילים עד שהוא מגיע למייל ה"כבד" ואז מתחיל מההתחלה. זה לא נפסק עד שאני לא נכנס ישירות לאתר שלהם ומוחק את המייל ה"כבד". מישהו יודע איך לפתור את זה?
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
איזה מהאפשרויות אני אמור לבחור (אני עושה OC ובודק יציבות)
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
הורדתי סרטים והפעלתי אותם ב MV2PLAYER לאחר מכו שסימתי לראות אני רוצה למחוק את הקובץ ולא מצליח. הוא כותב שהקובץ פתוח (ההודעה הרגילה הזו שלא מצליחים למחוק) אני ניכנס לאדמיניסטטור ומשם מידי פעם אני מצליח למחוק. השתמשתי ב ULACKAR וזה לא עוזר. יש לכם רעיונות איך יהיה אפשר למחוק. חשוב לציין כי קבצים אחרים אני מוחק חופשי. רק קבצ וידיאו וכאלה שאני פותח דרך התוכנה אני לא מצליח למחוק. יש לכם רעיונות? תודה
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
ל-Gmail נוספה כידוע תכונת הכתיבה מימין לשמאל. הבעיה היא שזה מאופשר באופן דינמי לפי מקור החיבור, כאשר עובדים בארץ (Gmail באנגלית) הכפתורים (RTL, LTR) מופיעים על סרגל הכלים. כאשר מתחברים מחו"ל (דרך שרת פרוקסי בעבודה) הכפתורים נעלמים. יש אפשרות לגרום להם להופיע לפי הדרישה.
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
יש לי מסמך וורד שאני צריך להדפיס ומדפסת HP OFFICEJET 6213 ALL-IN ONE. הורדתי דרייברים עדכניים והם הותקנו בהצלחה, אך כשאני מנסה להדפיס, המדפסת לא מזוהה בכלל. ניסיתי להתקין עוד פעם, אך אותו דבר קרה בשנית. אז, איך לעזאזל אני יכול לגרום לוורד לזהות את המדפסת?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
טוב לפני שעולה הביקורת על החוסר מוסריות או חוקיות של מה שאני מעלה, אני אסביר בקצרה אחות קטנה לפני שנה היא הצליחה להפיל את מחשב ולגרום לאובדן של מידע חשוב... מאז היה לה BAND... ונאלצה להשתמש במחשב ישן שבקושי פועל... הבעיה העלתה זה שעכשיו התחילה לימודים שיש דברים שהיא צריכה מחשב אמין כמו עבודות ואינטרנט ... אז נסגר הסכם הגבלות ופיקוח (משקיט גם את הורים שלי שגם ככה לא מתים על הדברים ששומעים על אינטרנט) אחרי כל הבלבול שכל כמה שאלות: איך התוכנה Spytech SpyAgent Professional ? הצעות לתוכנות אחרות? (יתרונות, חסרונות) כמה היא מכבידה על מחשב וזכרון ? (אגב יש אתר שמכיל מידע על כמה משאבים תופסת כל תוכנה?) קצת החוות דעת על אילו מפונקצות של תוכנה זאת ואחרות יותר מכבידות על מחשב... אני…
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום לכולם עשיתי בטעות unpartition להארד דיסק חיצוני כאשר התקנתי windows מחדש וההרדיסק היה מחובר USB המחשב לא מזהה את ההרדיסק וכאשר אני נכנס לdisk management אני יכול לראות אותו שם בתור unpartitioned space לא פירמטתי רק מחקתי את הpartition. מה עושים ??????
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
צריך שהוא יהיה "בוט אבול" כאילו שיהיה אפשר להתקין אותו על הארד דיסק בלי מידע, איך עושים את זה? תודה
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
אהלן, אנשים .. נקתלתי בבעייה קטנה ואני אשמח לעזרה. יש לי Xp ואצלי מוגדר שאחרי כל 3 ד' של אי שימוש במחשב המסך נכנס למצב Standby, נכבה כזה. התקנתי תכנה לא מזמן שאני צריך שתפעל באופן קבוע ברקע ותמיד כשהיא פועל המסך לא נכנס ל Standby בכלל. רק אחרי שאני סוגר אותה אז הוא נכנס למצב הזה. למישהו יש פתרון לבעייה שכזו ? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
אני הולך לפרמט את המחשב בזמן הקרוב ואני מעוניין לשמור את הפיירפוקס כמו שהוא אשמח להסבר איך לעשות את זה.. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
היי, רציתי לשאול איך אני עושה את הדבר הבא: כשאני לוחץ על שולחן העבודה עם הימני ואז "חדש" -> מסמך של MS word 2003, אני רוצה שהוא יציג לי דף עם כותרת תחתונה ועליונה שאני יבחר מראש אבל שזה יהיה אוטומטית בכל דף ובכל פעם שאני יוצר מסמך חדש.. (הכוונה שהוא ייצור את זה אוטומטית ושאני לא יצטרך להוסיף ידנית לכל מסמך חדש שאני פותח כותרת עליונה ותחתונה) ..אני רוצה שזה יהיה מובנה.. בתודה רבה לכולם! אתר פ33ה! ניר ישראל חן
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
-
שלום ! כאשר אני ממיר סרט בתוכנה הזו (וירטואל דאב), אז שאני לא יד המחשב היא מכבה לי את המחשב. אם אני משתמש במחשב, אז הוא לא מתכבה לי בכלל, מישהו יודע למה זה ככה ? אולי יש באג בגרסה ? הגרסה שלי היא: 1.5.10. תודה .
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה ב-overnet שלי שקרתה לי כמה פעמים וזה כבר מתחיל לעצבן אז אני מקווה שתוכלו לעזור לי לפתור אותה מידי פעם כשאני פותח אותה אני מגלה שנעלמו לי מהרשימת קבצים שאני מוריד חלק גדול מהקבצים... אני חושב שזה קורה אחרי שהמחשב נתקע או משהו כזה והתוכנה נסגרת בצורה לא רגילה אבל אני לא בטוח למרות שהקבצים לא נמצאים ברשימת קבצים ב- "transfers", הם כן נמצאים בתיקיית temp של התוכנה אבל התוכנה פשוט לא מתייחסת אליהם... יש למישהו מושג למה זה קורה ואיך אני יכול לפתור את זה? ??? תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 621 צפיות
-
-
יש לי פיירפוקס+אינטרנט אקספלורר. עכשיו ישנה בעיה מוזרה, כל פעם שאני מדליק את אחד הדפדפנים אז אין לי אינטרנט, אני נאלץ לבטל בדפדפן עצמו הגדרות פרוקסי ואז חוזר האינטרנט. עכשיו כל פעם מחדש שאני מפעיל את הדפדפן הוא כותב לי מחדש את הגדרות הפרקוסי ולכן זה לא נכנס לאתרים, אני נאלץ כל פעם מחדש לבטל את ההגדרות וזה חוזר מחדש כל פעם, איך ניתן לעשות שזה לא יופיע לי אף פעם, זה קורה בשתי הדפדפנים.
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
בתקופה האחרונה כשאני מוריש קבצים באימיול הוא נותן לי תמיד עד 35 תוצאות ולא יותר פעם תמיד היה נותן לי 300 תוצאות בכל הרצה. עזרה ??
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום, ניסיתי היום לפרמט את המחשב של חבר שלי,מפרט: P4 2800MHZ ASUS P4S800D 2X256MB SAMSUNG 80GB בהתחלה לא הצלחתי לפרמט כי לא התקנתי את הבקר SATA אחר כך התקנתי אותו עם דיסקט ואז אחרי שהוא פירמט ולפני שהוא מעתיק את הקבצים היה רשום שחסר קובץ RAID.SYS מה אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
Hi i need a link to 3dmax not the full version ademo or some think like that.
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
הורדתי תוכנה בשם mplayer התוכנה מגיעה ללא התקנה אלא בקובץ ZIP למזלי הרע פרסתי אותה ל דיסק שאני מפרמט אותו כמעט כל יום כאשר העתקתי את תיקית התוכנה ל דיסק אחר לא מצליח לעלות יותר את הסירטון באופן אוטומתי מקבל הודעת שגיעה כי קובץ ה EXE לא נימצא למרות שהפנתי למיקום התיקיה החדשה העינין עובד רק אם אני מעתיק את התיקיה למקום המקורי בו הופעלה לראשונה אפילו אם אני דרך מקש ימני פותח באמצעות מפנה לתיקיה החדשה ומסמן תמיד לפתוח בתוכנה זאת אז מה לעשות
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
היי מה המצב אני מחפש תוכנה ל שמירת סרט מ y YouTubeל MPG כבר הורדתי תוכנה אחת ובסוף גיליתי שגודל הסרט nמוגבל ל 40 שניות בערך יש שם של משהו טוב חינמי ? תודה
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
היום לא הייתי במחשב פתאום הנוד שלי מעלה הודעה שיש לי וירוס virut הוא מזהה את כל קבצי הEXE כוירוס? מה הכלי הכי טוב להסיר אותו באופן מלא?<הנוד32 שלי לא עושה כלום.
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
יש רק משתמש 1 למחשב וזה אני. אני גם מוגדר כאדמין. פעם ראשונה שזה קורה לי. ניסיתי להסיר הכל ולהתקין מחדש את הדרייברים אבל עדיין אותה הבעיה. המלצות מישהו? :-[ בגוגל מצאתי הרבה עם הבעיה הזו : http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33822741 לא מצליח להבין את הפתרון. לא נראה לי שהם בעצמם מצאו פתרון. מה עושיםםםםםם????
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום רב ברשותי מותקנת מערכת הפעלה של ויסטה הום פרמיום ואני גולש בדפדפן 8 יש לי בעייה בצפייה באתרים שמשדרים באמצעות מדייה פלייר למשל באתר הנ"ל http://www.meirtv.co.il/site/content_id.asp?id=12731 עד לפני שבוע ראיתי את הוידאו הכל עבד תקין משום מה ראיתי מסך לבן במקום הוידאו ואיקס אדום בחלק העליון של המסך הלבן ביצעתי את הפעולות הבאות ניטרלתי אנטי וירוס שברשותי (קספרסקי) איפסתי את הדפדפן ירדתי לאקספלורר 7 בוצע תיקון wmp.dll הסרתי את נגן הפלאש ועידכנתי לעדכני ביותר בוצע שחזור מערכת ננכסתי לאתר הבא http://support.castup.net/wizard/Diagnostic.aspx מראה שהכל תקין כרגע במקום וידאו ובמקום החלון הלבן נתבקשתי ע"י הדפדפן להתקין add-on של מדייה פלייר וכרגע אני רואה מל…
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
החלטתי בשעה טובה להתקין NOD32 2.70. יש לי כמה שאלות: 1) מה זה כל הכלים שיש לו? אפשר פירוט? 2) יש סיכוי שאחד מהכלים משפיע על הורדה מהאינטרנט? 3) האם הוא נחשב לאנטי-וירוס הכי טוב? 4) יש טיפים לשימוש בו? תודה לעוזרים מראש
-
- 9 תגובות
- 621 צפיות
-


