תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הורדתי ערכת נושא לפיירפוקס. הכל טוב, מלבד החצים של אחורה וקדימה בדפדפן- הם הפוכים. זה לא ממש קריטי, אבל קצת מבלבל ומעצבן. יש דרך לתקן את זה? תמונה:
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שבת שלום לכולם ובוקר טוב אני מתקין visual studio 2005 מדיסק (שהתקנתי ממנו הרבה פעמים) ופתאום עכשיו הוא מתקין דברים וב שרת האס קיו אל השם המלא הוא: Microsoft SQL Server 2005 express x86 הוא אומר לי שגיאה שהיה בעיה וזה לא מותקן... פתחתי תויזואל סטודיו עם איזה אתר שאני עושה וניסיתי בכל זאת לגשת ואז קיבלתי את השגיאה הבאה ניסיתי להוריד מהאינטרנט את זה כדי להתקין כי אולי הדיסק לא בסדר (מה שממש לא נראה לי) נכנסתי לפה : http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=220549b5-0b07-4448-8848-dcc397514b41&displaylang=en והורדתי מכאן... התחלתי להתקין ואז באמצע קיבלתי את השגיאה הבאה: עשיתי retry כמובן שזה לא עזר... עשיתי cancel זה המשיך לסיים תהתקנה או משו …
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
מופיע לי sending you pack.....ואז זה לא שולח ומופיע לי You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer אני זוכר שפעם סידרתי בהגדרות משהו ואני לא זוכר עכשיו מה. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
קומודו היא חברה שמוכרת מוצרי אבטחת מידע שונים. מתברר שבין השאר, יש לה גם כמה תוכנות חינם שהיא מציעה וביניהן תוכנת פיירוול אישית ואנטי וירוס. מישהו מכיר ויכול להמליץ, בעד או נגד? נתקלתי בהן במקרה, דרך ביקורת אוהדת מאוד לפיירוול בפיסי מגזין (לא זוכר איך הגעתי לשם, כבר שנים שאני לא נכנס לאתרים של ZDNet). אז מצד אחד יש ביקורת אוהדת, מצד שני לפיסי מגזין אין יותר מידי מושג כשזה נוגע לאבטחה...
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
כמה אירוני שדווקא 5 דקות אחרי שסידרתי את ה-Bookmarks שלי המחשב קורס עם מסך כחול של Expectional Error (או משהו כזה) ומעלים לי את כולן מה-FireFox. למישהו יש מושג איך אני מחזיר אותם?
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- שלום לכולם, עד כה השתמשתי בחלונות אקס פי ומעולם לא הייתה לי סיבה של ממש להוריד אתאחת מחבילות העדכונים. כך חחינו אני והמחשב חיים טובים ובלי מריבות שבוע שעבר רכשתי נגן של חברת קריאייטיב שהתקנת הדרייבר שלו דורשת את חבילת העידכונים מס' 2 של אקס פי. התקנתי כדת וכדין אך אחרי שאיתחלתי את המחשב הוא פעל איום ונורא, נתקע ושימוש בו הפך בלתי נסבל. מה שכן הצלחתי להתקין את התוכנה ולהעביר שירים. אתמול הסרתי את חבילת העדכונים והמחשב חזר לעבוד כרגיל. מה עליי לעשות? או אולי מה עשיתי לא נכון?! אני חייב לסדר משהו עם זה כי הנגן עלה לי כסף רב, וללא העדכונים לא אוכל להשתמש בו. מצד שני אני לא יכול לעבוד עם המחשב אחר…
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום לכולם ניסיתי עם תוכנות- daemon tools, winiso, isobuster ועדיין לא הולך... דיימון מזהה את הקובץ לדוגמא, אולם פה זה נגמר... מה לעשות???? תודה!
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
הנה קבלו זאת החתימה הראשונה שלי. עשיתי אותה בשביל עצמי היא לא לאחרים. אם מישהו יכול לתת לי עצות איך לשפר אותה ולעשות אותה יותר יפה (כמובן אם הסבר איך עושים את זה בפוטושופ) זה יתקבל בברכה.
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
תוכנה חינמית מעודכנת וטובה שמתאימה למחשב (הכי חשוב שלא תעמיס עליו)
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים מחוברים ברשת חוטית יש תוכנה מסויימת שדרכה אני יכול לשלוט במחשב השני?
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום לכולם.! הכרטיס מסך שלי מחובר בשני החיבורים שלו ה dvi מחובר לטלויזית lcd והמסך של המחשב מחובר לחיבור רגיל.. הבעיה היא שאני לא יכול להפעיל את שניהם בו זמנית שכאילו המסך של המחשב יוצג בשניהם בו זמנית וכל פעם אני צריך להעביר או לטלויזיה או למחשב בדרך מסובכת משהו.. מה גם שאני מרגיש שאני מאבד איכות שזה מוצג בטלוזיה למרות שהיא מחוברת עם כבל hdmi למישהו יש תוכנה מסויימת או דרך לפיתרון נוח ויעיל..? תודה רבה לעונים..
-
- 5 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אוקי אני זוכר שהוזכרה פעם בפורום תוכנה מסויימת שמוסיפה "באר" מיוחד לוווינדואס אם אייקונים גדולים כאלה יפים...מעוצבים.. מישהו מוכן להגיד לי בבקשה מה שמה של התוכנה..?
-
- 5 תגובות
- 622 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את התוכנה היא לא נפעלת לא יודע למה ואם היא נפעלת ואני רוצה לצלם איתה סרט אז המישחק נתקע מה עושים ?
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
כמה זיכרון הוא תופס? יעיל לעומת תוכנות אחרות כמו Ad-Aware, Spyware Doctor ו- Spybot - Search & Destroy?
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
בבקשה אני חייב לדעת ולסדר את את הנרו שלי לעיברית..
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
אהלן יש ברשותי קובץ GHO ובתוכו המון קבצים,הייתי מעוניין לדעת אם אפשר להיכנס פנימה ולהוציא חומרים בלי לשחזר את כל המחיצה. בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
לפי כמה חודשים התחלתי להוריד משחק ב utorrent וזה הגיע ל3.4 אחוז. אבל שרואים את המקום שאלין המשחק התחיל "לרדת" הוא כבר הגיע שם למשקל המלא של הקובץ. עכשיו אני פותח את ה utorrent ועדיין כתוב לי את המשקל המלא, כאילו הקובץ כבר הסתיים אבל בתוכנה מראים שהוא עוד בהורדה. ד"א עשיתי בדיקה קטנה ועשיתי העתק לקובץ ושעשיתי הדבק לקח לו 4 דקות להעתיק את כל הקובץ ובישביל 3.4 אחוז מתוך 3.7 ג'יגה זה הרבה מאוד זמן, זה בקושי כמה מגה פשוטים.
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
ו-PLEASE לא windows media center ניסיתי ולא הלך לי ממש... תודה!
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום, אני זקוק לדרייבר של לוח אם p5s800 של ASUS. לא ביוס אלא הדרייבר של הלוח אם. חיפשתי באתרים שבסטיקי ולא מצאתי, חיפשתי גם בגוגל ולא מצאתי, בבקשה אני חייב את הדרייבר הזה בבקשה תמצאו לי קישור. נ.ב הגעתי לאתר אחד: http://drivers.softpedia.com/progDownload/Asus-PSVM-Download-14346.html אבל אני לא מצליח להוריד משם, כל הזמן ההורדה נתקעת, אם מישהו מצליח להוריד בבקשה שיעלה לי את זה לשרת אחר או לאתר אפילו. זה ממש דחוף לי. תודה רבה רבה מראש.
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אחרי ריסטרט זה מתאפשר, אבל לאחר מכן זה כבר ממש לא. בדפדפן למשל אני לא מצליח וגם בווינדאוס עצמו. ניסיתי לסגור את הסרגל ולפתוח מחדש, מה הסיבה שזה לא נותן? כמובן ע"י לחיצה של SHIFT+ALT תודה.
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
שלום, הרכבתי מחשב חדש והתחלתי להתקין דברים וכל עובד טוב ויפה. בדקתי משחקים (סאן אנדראס ופיר)והם עבדו אבל הרצתי בדיקות למחשב ובתוכנה MEMTEST הכל היה בסדר (אחרי 8 שעות שהיא רצה ), הפעלתי 3DMARK06 וקיבלתי ציון 4300 בערך אבל אז הפעלתי את התוכנה S&M ופתאום יש בעיות. בערך לקראת הסוף של הבדיקה של המעבד נפתח הדו"ח שגיאות למיקרוסופט אבל הבדיקה המשיכה לרוץ. אבל כשאני לוחץ על זה זה יוצא מהתוכנה... וככה זה קורה כל פעם. הנה תמונות: http://i9.tinypic.com/4csx5qa.png http://i9.tinypic.com/4g5gozm.png http://i9.tinypic.com/4bfk685.png http://i10.tinypic.com/2cprgbb.png http://i9.tinypic.com/435t20l.png http://i9.tinypic.com/2qdn0gi.png http://i9.tinypic.com/4chxnpw.png היה תרד שפתח…
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יד איזה תוכנה שאפשר לתת בה עדיפות לחלקים ראשונים של הקובץ(לא חלקי ZIP וכד!)? הכוונה לחלקים האלה של 32,64,512KB או 1,2,4 מגה. כי יותר נוח שמורידים איזה וידאו לראות אותו תוך כדי שזה יורד.
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
בעעעע יש מצב שבגלל שנגעתי בלוח אם הלך לי הכרטיס קול? כל הדרייברים מותקנים והמדיה פלייר והווינאמפ עושים כאילו הם מנגנים אבל לא שומעים כלום ניסיתי עם 2 סוגי רמקולים ואוזניות.. מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום כולם. יש לי בעיה רצינית: כפי שעולה מהכותרת, יש לי lag ענק ב-ventrilo. אתמול זה הגיע ל-3000 ping (היה גם גבוה מזה) כך שאני לא יכול להשתמש בתוכנה. אני מכניס את פרטי השרת ומנסה להתחבר. השרת הוא שרת קנוי שמוטעם ל-32 איש: כתובת: "ventrilo1.ldn.powervs.com", פורט: 5012 ויש סיסמא אבל זה כבר מדי פרטים. לאחר זמן מה (שאמור להיות מידי), אני "מחובר". כל מה שאני מסוגל לשמוע הם קטעי דברים ורעשים - הכל ב-3 דקות איחור! אין לי מיקרופון ולכן אני לא יכול לבדוק אם הם שומעים אותי. אבל אני לא שומע כמעט כלום ואם כן, אז כאמור באיחור עצום. אני מאחורי router של Edimax 7064A+g, אבל עשיתי virtual server ופתחתי את הפורטים הדרושים: 5012 של השרת עצמו ופורט נוסף שהוא ה-default של התוכנה - לא עזר. ה…
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אני חייב את התוכנה הזאת!! מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג אותו אבל מלא! שזה לא יעשה לי תוך כמה ימים עבר הזמן
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-


