עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Rocket_Pool,

    הורדתי את הקובץ. מה הפעולות לאחר מכן?

    • 4 תגובות
    • 708 צפיות
  2. ואיך אני מגדיר שמה שיש לי עד עכשיו לא ימחק והאם האחים שלי יוכלו לבטל אותה. ואגב התוכנה בחינם?

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  3. Started by jonsi11,

    יש לי סורק acer prisa 320p רשום מאחורה גם modeln no: 6687 - ope זה סורק ישן משנת 2000 חיבור של lpt הדריבר שלו זה mirascan אבל הוא לא מתאים ל windows xp אם למישהו יש מושג מה אפשר לעשות או מאיפה אפשר להשיג דריבר עובד ל xp כי ניסיתי כבר כמה ולא עבד אני התייאשתי כבר בבקשה עזרה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  4. היום קיבלתי את המחשב החדש,ב"ה. המחשב הגיע כאשר הויסטה כבר מותקנת וההארדיסק לא מחולק בכלל, כלומר כל הארדיסק זה מחיצה אחת..אפשר לחלק את ההארדיסק עכשיו? ניסיתי עם פרטישןמג'יק ולא הצלחתי, אולי אני לא בדיוק יודע איך להשתמש.. אשמח אם תוכלו לעזור לי..

    • 6 תגובות
    • 689 צפיות
  5. Started by Vega,

    שלום, אני רוצה להתקין ווינדווס 98 על מחשב שקיבלתי, ואין לי מאיפה להשיג fdisk, מכיוון שהboot disk של windows xp לא כולל את התוכנה (למיטב ידיעתי). אשמח אם תוכלו להפנות אותי לאתר שממנו אוכל להוריד את התוכנה, או אם תשלחו לי במייל (oavinoam@hotmail.com) אגב, יש לי PM7 אבל אני צריך את אף-דיסק ספציפית --Vega

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  6. תודה תוכנה או אתר שמתעדכנים ומעדכנים מדיי יום תודה שתהיה חינמית או שם שלה אפילו טנקס

    • 1 תגובה
    • 778 צפיות
  7. Started by y_a_n_i_k,

    לאחר שהתנקתי את התוכנה אני שם לב שפעם אתרים מסרבים לעלות עד שאני עושה ריסט, או כשאני פותח אמור כל שהוא אז חלק מהתמונות לא עולות, בקטע של התמונות אם אני סוגר את התוכנה אז זה עוזר... איפה הבעיה? תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  8. Started by J S Bach,

    היי, יש לי מספר בעיות/חוסר הבנות עם התוכנה ואשמח אם תוכלו לעזור לי עם הסיטואציה הבאה: איך אני עושה תיוג דינמי כך שאני פשוט אשכפל את כל המבנה המקורי של תיקיית המוסיקה שלי עם כל תתי התיקיות למקום אחר תוך שינוי הקובץ מWAV לFLAC [בלי שינוי הסדר שלל התיקיות ותתיהן] C:\Program Files\Illustrate\dBpoweramp\Help\dMC\Naming.htm C:\Program Files\Illustrate\dBpoweramp\Help\dMC\FileSelector.htm אלה אתרים שאמורים להסביר, אבל אני לא הבנתי כלום. אם תרשמו בדיוק את מה שאני אצטרך לרשום לביצוע רצונותי אשמח מאוד מאוד מאוד. בתודה מראש! [br]פורסם בתאריך: 22.12.2008 בשעה 21:35:24 אני ממש אשמח אם משהו יענה....

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  9. Started by berner,

    חברים שלום אני צריך הדרכה/מדריך לעבוד עם התוכנהPARTTION MAGICE7/8 בשיטה של STEP BY STEP בברכה :bash:

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  10. Started by ShayGTi,

    אני עובד עם מסך מחשב 22 וטלויזיה FULL HD 42. ה42 אינץ' זה הEXTENDED וה22 זה הראשי. אני מעוניין להפעיל משחק ושהוא ירוץ על הטלויזיה ולא על המחשב. לא מצאתי פתרון לזה מלבד להפוך את המסכים כך שהטלויזיה תהיה PRIMARY. יש לי את התוכנה ULTRAMON אבל גם איתה לא מצאתי אופציה כזאת, אולי פספסתי. מישהו יודע על פתרון לדבר הזה? אגב הכרטיס שלי הוא 4870

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  11. Started by camelboy,

    שלום, אני מחפש תוכנה/אפליקציה לנייד, שבה אני יכול לעלות דרך קובץ CSV את רשימת אנשי הקשר מהסמארטפון שלי ולשתף עם עמיתי לעבודה. האם יש דבר כזה?

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. http://ie.microsoft.com/testdrive/ גירסה זו לא עובדת עם XP, עדיין גרסת פיתוח ולא מומלצת למשתמשים הביתיים. השינויים ב-IE9 הם בכיוון אך עדיין לא מיישרים קו עם חלק מהמתחרים. עפ"י מיקרוסופט הדפדפן העתידי מהיר אך במעט מהגירסה הנוכחית של פיירפוקס ואיטי מגרסאות הבטא של הכרום. ההשוואה המרתקת היא מול IE8 - IE9 מדווח כמהיר פי 9 מהדפדפן הנוכחי של מיקרו סופט (בדומה לגירסאות עדכניות של FF). כדי להפיק את המהירות הגבוהה IE9 משתמש ביכולות האצת החומרה של המחשב ובראשן של כרטיס המסך. מה שאומר, דרישות חומרה גבוהות וכרטיס מסך מתקדם. מבחני הביצוע ACID3 של גרסת המפתחים מעידים על מהירות גבוהה אך נמוכה מזו של הדפדפנים האחרים, ותאימות חלקית ביחס לדפדפנים של גוגל, אופרה, אפל ומוזילה. גיר…

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  13. מחפש תוכנה לחיתוך קבצי MP3 ושמירה של חלקים מסוימים בלבד.

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  14. Started by yotam360,

    אני כתבתי משהו ופתאום הופיעו לי כתורות למעלה (ראה תמונה). מה אני צריך לעשות כדי לפתור את הבעייה?? http://img225.imageshack.us/img225/2170/sfhsyidghj8mh.jpg

    • 5 תגובות
    • 601 צפיות
  15. הכוונה היא, בהפעלת מוזיקה או סרטים, לוקח לו המון זמן עד שהוא מתחיל לנגן. תודה, אופיר

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  16. ושתיהיה דומה פחות או יותר בביצועים. תודה

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  17. יש לי סרט שמחולק ל 4 קבצים כולם מקובצים ב RAR סה"כ 4 קבצים. אין באפשרותי לחלץ מה RAR כל חלק בניפרד. איך אני מחבר את הקבצים לאחד בעזרת ה Win RAR . ממתין לתגובות תודה...

    • 16 תגובות
    • 2.9k צפיות
  18. Started by RomaDev,

    שלום חברה! יש לי בעית עיברית ב- Macromedia Dreamweaver כאשר אני מוסיף כפתר פלאש לדף ואני כותב ב- Button Text בעיברית הוא כותב לי בסימני שאלה , למשל אני כותב כך: "בית" הוא כותב : ? ? ? מה לעשות??

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  19. אני מנסה להגביר את המהירות של המאוורר בכרטיס מסך 8800GT דרך nvidia system tools 6.0.6 אני מנסה להגדיר שכהטמפרטורה של הכרטיס עולה מעל ה70 מעלות אז הוא יגביר את המהירות של המאוורר והוא נותן לי רק שורה CPU CORE http://img338.imageshack.us/img338/6339/12719720504.jpg

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  20. Started by ob,

    כמו שכתוב בכותרת כך נשאלת השאלה , שמתי לב לאחרונה שמשחקים מקבלים מודים חדשים (HD Texture Pack) . כמו כן סרטים ישנים ,תמונות וכו'... עוברים גם הסבה ל- High Definition. אם יש למישהו כתבה בנושא שמסביר איך עושים את זה ? והאם זה אפשרי במחשב ביתי רגיל ? אשמח לתגובה. מקווה שאני בפורום הנכון.

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. היי. יש לי מחשב די ישן בבית שעבר פרמוט אתמול. אחרי הפרמוט, למרות שהתקנתי את כל הדרייברים שהיו לי לכרטיס קול אני שומעת את הסאונד ב-WIN ובמשחקים כאילו הוא ב-SLOW MOTION. הבעיה לא מופיעה כשאני שומעת מוסיקה או רואה סרט בWINDOWS MEDIA PLAYER או WINAMP אלא רק הסאונד של הוינדוס עצמו (בהפעלה, כיבוי, ודעות שגיאה) ובמשחקים (מוזיקת רקע ודיבור בד"כ) נשמעת ככה. למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה? *ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש את הכל וזה לא עוזר*

    • 0 תגובות
    • 470 צפיות
  22. Started by eegg,

    http://img385.imageshack.us/img385/9930/pagaz5gg.jpg מוזר לא?

    • 4 תגובות
    • 832 צפיות
  23. נניח שבמסמך וורד (2010) מופיעה המילה "הונולולו" 100 פעמים. איך אני מוחק בבת אחת את כל המופעים של המילה במקום בצורה ידנית 100 פעמים? תודה...! הבעיה נפתרה....לכל המתעניינים CTRL+F עם חיפוש המילה, בלחצן הקטן של "אפשרויות נוספות" ליד תיבת החיפוש, ישנה אפשרות "החלפה" ופשוט החלפתי את כל המופעים ב"רווח" בודד = מה שעושה את העבודה...

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  24. Started by MATTAN,

    איך יוצרים קובץ mp3 בתוכנה ejay ,התוכנה יוצרת קבצים בפורמט mix ואני רוצה לשמוע את הקבצים שהכנתי בנגן שלי

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות

דיונים חדשים בפורומים