תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי zonealrmpro ועכשיו יש לי בעיה ! אתרים מבוימים כמו nana,noacomp...... לא מציגים לי תמונות ! בכלל! עשיתי שבnana (לדוגמה) תיהיה תמיכה בעוגיות בלאה אבל זה לא עזר ! בקשה תעזרו לי !
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
את המודם של בזק הפכתי לראוטר בשביל ששני מחשבים בבית יוכלו לגלוש וכרגע רק אחד מהם יכול ( עם XP ) השני ( עם ויסטה) לא יכול לגלוש אלא אם אני מפסיק את האנטי וירוס. חשבו לציין שלא עובד לי (במחשב עם הויסטה ) שום תוכנה של אינטרנט (OUTLOOK, מסנג'ר וכו') ניסיתי להסיר ולהתקין שוב את האנטי וירוס לפי מה שאמרו לי בתמיכה. תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך עזרה לעביר מלא קבצים מכונן C לכונן D כי בכונן C תפוס לי מלא מקום והמחשב זז לי לאט והמחשב חדש מלפני פחות מחודש ואני לא מצליח לעביר נגיד אני עושה גזור ומדביק בכונן D או שזה לא מעביר לי או שזה מעתיק לי את זה גם בכונן C וגם בכונן D תודה מראש לעוזרים...!!
-
- 4 תגובות
- 623 צפיות
-
-
היי, חבר שלי לא מצליח להתחבר לאייסיקיו 4.1 (וגם ל-4.0). הם לא עובדים אצלו. זוהי הודעת השגיאה שהוא מקבל: failed to connect. please try again later. info number:0404 if the problem persists please click here יש לציין כי גירסת ה-2003PRO עובדת אצלו יפה. אבל הגירסא החדשה לא עובדת! אני חושב שזה בגלל שיש לו פיירוול של נורטון... אנ מכיר עוד מחשב שהאייסי החדש לא עבד בו בגלל הנורטון... ואצלי האייסי החדש עובד כי יש לי פיירוול אחר. מה עושים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
היי, יש לי בעיה. יש לי מספר תוכנות במחשב שאני מעוניין להסיר ושלא ישאר שום זכר. שימוש בתוכנות שמנקות רגיסטרי לא עוזר. למשל NETLIMITTER- אחרי ההסרה המלאה שלו והסרת כל ערכי הרגיסטרי , עדיין מופיעה לי שגיאה " עלייך להסיר את הגירסה הקודמת" כשאני מנסה להתקין גירסה ישנה יותר. איך אני מגיע לכל הערכי רגיסטרי כדי להסיר ל-ח-ל-ו-ט-י-ן את התוכנה? הבעיה היא לא רק לגבי התוכנה הזו אלא בכלליות לגבי כל התוכנות. תודה
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אני חושבת שהפורום הזה הוא הכי מתאים לשאול את השאלה, אז מנהלים אז זה לא טוב תעבירו לאן שצריך... איך אני עושה בג'ימייל שלי, לשלוח להרבה אנשים אימייל, ושמי שמקבל ממני את ההודעה לא יראה את כל האנשים ששלחתי להם את ההודעה? ז"א אני שולחת הודעה אחת לאיזה 40 אנשים או יותר ואני לא רוצה שהם יראו את הכתובות האחרות. יש אפשרות כזאת? תודה.
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
*לדעתי זה קשור יותר לתוכנה מאשר לכללי או משהו, בגלל זה רשמתי את זה פה* 'DVD Jon' Breaks Google Video Lock http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/zd/20050628/tc_zd/155004
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש תוכנה כולשהיא שתאפשר לי לשנות את רמת הבהירות במסך (יותר כהה , יותר בהיר וזה...) בעיקרון אני יודע שניתן לשנות את זה על ידי הלחצנים שבמחשב, אבל גם אחותי משתמשת בחמשב ואני אוהב שהמסך כהה (הבהירות עושה לי כאב ראש) והיא רוצה בהיר. אז כל פעם צריך לשנות דרך המסך וזה ממש מעצבן.(!) אז אם יש איזה תוכנה שתאפשר את זה בצורה נוחה ומהירה זה מאוד יקל עליי. תודה מראש ולילה טוב!
-
- 5 תגובות
- 623 צפיות
-
-
כל גרסא שדל אמיול שאני מנסה להתקין לא עובד ומה שעובר לא מתחבר ומה שמתחבר לא מוצא כלום!! חומת האש לא פעילה אני לא מבין מה הבעיה מישהו יכול לתת לי קישור להורדה שכן טובה וכן עובדת לא אכפת לי איזה גרסא....
-
- 4 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שחזרתי את הדיסק עם EasyRecovery Professional לאחר פרמוט התוכנה הצליחה לשחזר כמעט הכל תמונות קובצי אקסל וורד תקיות תמונות אבל התמונות לא נפתחות קובצי אופיס מראים ג'בריש מה הסיבה לכך תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
הבאתי מצלמת אינטרנט ישנה ואין לי את הדריבר שלה,וגם את הדם אנ לא יודע, יש איזושהי תוכנה שיכולה לדעת את הדגם ועל ידי כך אנ יידע איזה דריבר להוריד?????
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
-
יש לי אינטרנט כבלים וטלפון כבלים. האם יש אפשרות ליצור תיבה קולית דרך המחשב כך שמי שמתקשר אלי לטלפון יוכל להשאיר הודעה ?
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
היי בעבר ידעתי איך לעשות ככה שברשימת אנשים שלי, לא אראה סתם אייקון קטנטן ואת השם, אלא תמונה שיש לאדם בפרופיל עצמו, כלומר הכל יראה "גדול" יותר וכו' איך עושים את זה??
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
מישהו יודע איך מגדירים סיפרית דיפולט ב - OUTLOOK EXPRESS? הכוונה היא שכאשר אני רוצה לדוגמה לשמור קובץ ממייל שקיבלתי - שזו תהיה הספריה שתעלה ישר - ואני לא אצטרך להתחיל לעבור ספריות. בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
המסנג'ר לא נותן לי לשלוח קבצים לאנשים וטוען ככה:The file you attempted to send has been detected as potentially unsafe and was not sent.
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אין לכם מושג כמה אני .......... :'( :'( :'( :'([ :behead: :behead: פתאום!פתאום! יש את המסך הכחול הזה של הWIN הוא עושה RESTAR ושהמחשב עולה נמחקו לי כל המועדפים! פתאום! לא עשיתי כלום! :'( :'( :'( כל החיים שלי היו במעדיפים! היו לי שם איזה 150 אתרים! חשובים לי! ואני כמו טמפל לא גיביתי! ניסתי לעשות שחזור מערכת אבל המWIN לא מצליח לשחזר! :'( :'( :'( :'( :'( HELP ME
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
יש לי בעיה באינטרנט אקפלורר, אני משתמש בפיירפוקס וכל פעם שאני מכניס כתובת באינטרנט אקספלורר הוא מחליף לי דפדפן לפיירפוקס... ניסיתי להתקין ולהסיר את האינטרנט אקספלורר וזה לא עבד... הגירסא של הווינדוס היא XP 64X והפיירפוקס זה פיירפוקס שלוש האינטרנט אקספלורר זה נראה לי 6 או 7... אחד לפני שהם עשו תמיכה של הטאבים... זה לא בשבילי אלא בשביל אח שלי והוא לא מוכן להשתמש בפיירפוקס... בבקשה תעזרו לי :-\...
-
- 7 תגובות
- 623 צפיות
-
-
-
אני משתמש בדפדפן אקספלורר 7+חלונות XP.האתר ברירת מחדל היא www.ynet.co.il אני פותח אקספלוורר,ניפתח חלון ופתאום אני רוצה לכתוב כתובת או לילחוץ קישור לאתר אחר או ללכת במועדפים וזה לא מגיב,אקספלוורר ניתקע.לוקח זמן 40 שניות חוזר לי שליטה באקספלורר תקין. אני סרקתי וירוסים ונימצא נקי אין וירוס.עשיתי אחוי דיסק , בדיקה שגיאות דיסק קשיח נימצאים תקינים. ניקויי קבצי זמנים.ניגשתי למאפיינים אינטרנט נקיתי היסטוריה כולם.וגם ניגשתי למתקדם--איפוס מחדש. ועדיין אותו דבר ניתקע וחוזר שליטה. משהו מוזר בדפדפן אקספלורר.אני לא יודע מה עוד צריך ליבדוק.מישהו מכיר תופעה מוזרה הזאת? מה עושים? טל
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש מדריך בעיברית ל RIVA TUNER... אני פשוט לט מוצא את ההפשרות לעלות מתח לכרטיס אני מתאר לעצמי שזה ב POWER USER, אבל יש שם כל מיניי קישקושים שאני לא מבין בהם כלום !! אז עזרה בבקשה !!
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש לגמרי רק בלי הארדיסק וכונן שאתה שניהם יש לי. בהארדיסק אחד מותקן ווינדוס 7 [שמעדכן דרייברים לבד] השאלה שלי אם יש משהו מיוחד שצריך לעשות לפני שמעבירים תהארדיסק למחשב השני? נגיד להסיר את כל הדרייברים? או שבכלל מומלץ לפרמט? [לא בעיה ממש אבל עדיין מבאס ):] אם יש עוד משהו שכדאי לעשות תגידו. ואם אפשר מהר כי כנראה היום קונים. ממש תודה!!
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
כי נמאס לי להוריד כל הזמן קודים לקספקסקי אז..יש הצעות? ;D
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
מישהו מכיר כזאת? הכוונה היא לסרטים שאם אני מנסה לנגן אותם לא ניתן להריץ אותם קדימה/לא ניתן לשמוע...
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אני בא לשמוע שיר מסויים פתאום הוא אומר לי שאני צריך להוריד רישיון כשאני בא להוריד רישיון הוא אומר לי שהירישיון הורד כבר 10 פעמים ולא אוכל להוריד את הרישיון, ואני לא יכול לשמוע את השיר עד היום כשנתקלתי בבעיה שזה היה נדיר הורדתי את הרישיון והייתי יכול לשמוע.. עכשיו הוא קיבל קריזה ואומר שאני לא יכול להוריד את הרישיון הנה תמונה צילמתי http://www.siz.co.il/my.php?i=jmlndjihhmo4.bmp תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-


