תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה ליצור גיבוי של המערכת הפעלה +דרייברים+תוכנות+הגדרות (אם הבנתי נכון זה נקרא IMAGE) אבל שלא יכלול את הקבצים- תמונות,שירים,וידאו,מסמכים וכו'. אם הבנתי נכון, גיבוי כזה אמור להיכנס בדיסק CD ואז אני רוצה שאם חס וחלילה המחשב ידבק בוירוס או משהו כזה- אני פשוט אכניס את הדיסק למחשב,אגדיר בBIOS בFIRST BOOT DEVICE את הCDROM ואז זה כבר יתקין לי את המערכת הפעלה+תוכנות+דרייברים+הגדרות. הדבר השני שאני רוצה לגבות הוא את הקבצים-תמונות,שירים,וידאו,מסמכים וכו'. (הבנתי שכדאי להפריד בין 2 הגיבויים ולא לגבות את שניהם יחד). הגיבוי הזה אמור לשקול הרבה לפי מה שהבנתי, אז אני רוצה שהוא ישמר על ההארד דיסק החיצוני שלי. כמו כן, אני רוצה שהוא יהיה גיבוי מתעדכן, כלומר כל קובץ שנוסף במחשב או השתנ…
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
לא יודע למה אבל אחרי פירמוט חלק מקבצי המוזקיה שלי הפכו פיתאום מMP3 לWMA. ואי אפשר לשמוע אותם, (זה שולח אותי לאיזה אתר של מיקרוסופט...) איך אני יכול להפוך אותם בחזרה?
-
- 5 תגובות
- 852 צפיות
-
-
חברים שלום !!! יש לי PHOTOSHOP CS5 ME מישהו יודע איך לפרוץ את התוכנה ?
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לחברה שלי כרטיס מסך וקל שאינם מותקנים אני זההתי את החומרה עכשיו השלב הבא היא להתקין אותה נגיד והכרטיסים הם של חברה מסויימת אני רוצה את הדרייברים שלהם (היא איבדה תדיסקים) אז האם יש אתר עם מאגר דרייברים להורדה. ואני מתכוון למאגר לא להכנס לאתר של החברה שייצרה את המוצרה ולחפש שם אלה להכנס לאתר חיצוני שלא קשור לשום חברה אשר מכיל מאגר עצום של דרייברים לרוב החומרות הקיימות (תרגישו חופשי להעביר אם זה לא קשור אני פשוט חשבתי שזה היכ קשור לפורום תוכנה) ועוד שאלה אחרי שאני מוריד את הדרייברים לא צריך לפרמט פשוט להתקין ולהפעיל מחדש (ווידוס 98) תודה רבה רבה למי שיעזור לי.
-
- 3 תגובות
- 835 צפיות
-
-
מערכת הפעלה שלי זה VISTA ניסיתי בOPTIONS EXTERNAL TOOL אבל כנראה אנני עושה נכון (ב COMMAND הפניתי ל WINDOS MAIL.EXE אך ללא הועיל תודה
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
קיבלתי 2 הודעות לאוטלוק מאותה כתובת וזה לא ספאם {הודעת זימון מאוטלוק 2003 ל-2007} וכשאני מנסה למחוק אותה האוטלוק ניתקע וצריך לעשות ריסטרט לאוטלוק {אני עם ויסטה פרימיום-מחשב נייד..} ניסתי עם SHIFT+DEL וגן אותה בעיה... יש לכם איזה רעיון.. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 793 צפיות
-
-
משהו מאוד מוזר קורה לי לאחרונה. האיסיקיו\מסנגר , פתאום מתנתקים לי , וחוזרים לחיבור אחרי שניה. הפרח של האיסיקיו , הופך לצהוב דהוי כזה (מנותק) ואחרי כמה שניות , עד חצי דקה , מתחבר שנית. חשבתי שזה אולי כל האינטרנט מתנתק , אבל האתרים , והורדות ששמתי ברגע שיורידו , לא נעצרו אפילו לשניה כשהאיסיקיו התנתק. עשיתי uninstall מלא , והתקנתי מחדש , לא עזר. עשיתי system restore לזמן לפני שהתחילה הבעיה , לא עזר. ביטלתי את האנטיוירוס\פייר וול , לא עזר. סרקתי וירוסים\ספיי\וסתם בעיות במערכת הפעלה , מצא כמה בעיות , אבל זה לא עזר לבעיה של הניתוקים.. למישהו יש איזה רעיון? פשוט חבל לי להתקין מחדש מערכת הפעלה בגלל בעיה קטנה ומציקה כל כך.
-
- 3 תגובות
- 725 צפיות
-
-
שלום , אני מנסה לשדרג את האתר שלי ואני עובד לשם כך עם תוכנה Microsoft Office Publisher 2007 יש דבר שאני לא מצליח לעשות , אני רוצה להוסיף תמונות לגלריה וכשאני ילחץ על תמונה הסמן יהפוך לזכוכית מגדלת והתמונה תתפרס בעמוד חדש מוגדלת , כיצד עושים זאת , אני אשמח לדעת אם אפשר לעשות את זה בתוכנה שאני עובד איתה, אם לא,אז בדרך אחרת תודה חזי
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
יום בהיר אחד מוזילה החליטה לא להציג לי יותר תמונות בזון רק בזון וזה אחרי שנה שהיא שירתה אותי בנאמנות. מישהו יודע למה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
צהריים טובים.. היום פירמתתי את מחשבי ושדרגתי מXP ל7 עכשיו בXP היה לי 4 כוננים להמחשה ..: E D F C ..כונן המערכת היה F .. עכשיו עשיתי כרגיל הSETUP פירמתתי את F וסימנתי אותו כהתכנת המערכת .. עכשיו שהוינדוס עלה רשום לי ש C זה כונן המערכת וF הוא בכלל כונן דיסקים .. ואני שם לב גם שחסר פחות או יותר 30 ג"ב בכוננים .. ואני מודאג מאוד כי זה היה כונן המוזיקה שלי!!! כל האוספים שלי 80 90 70 ! !! הלכו?!!?! ???בבקשה עזרה דחוףף! תודה רבה רבה רבה לעזרים!
-
- 5 תגובות
- 644 צפיות
-
-
העניין הוא כזה: כאשר אני פותח סצנה חדשה אני רואה את הצירים ואת האובייקט רק כאשר אני מקרב מאוד את ה-view וכאשר אני מתרחק מעט - הציר מתחיל להיעלם בהדרגה, כאילו הכל מוסתר ע"י שדה בלתי נראה כלשהו... ניסיתי שינויים של מליון הגדרות ב-prefrences וב - display בנוסף עשיתי repair להתקנה וכלום לא הולך... למישהו יש מושג מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
-
שלום אני מחפש תוכנה לקווץ סרט - dvd נניח מגודל 7.8 ג'יגה לכמעט חצי עם כמה שאפשר לישמור על איכותו של הסרט. תודה לכל המגיבים.
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש והתקנתי אותו, התקנתי כמה תוכנות חדשות וההתקנה הצליחה, אבל בסוג מסויים של התקנות כשניסיתי לפתוח את ההתקנה המחשב כתב לי: NSIS error. מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 850 צפיות
-
-
יש לי כמה קבצי FLAC שהייתי רוצה לצרוב למערכת הסטריאו שלי. האם יש תוכנה שמבצעת את ההמרה לקבצי WAV בלי לפגום באיכות הקבצים? או לחילופין לפורמט MP3 מבלי לפגום באיכות? תוכנת צריבה שעושה זאת גם באה בחשבון.
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אהלן, המחשב הפך להיות איטי והחלטתי להתקין NOD32 (בדרך כלל אני משתמש בSymantec Antivirus - לא הנורטון! אלא הסימנטק הרגיל). הNOD32 מצא וירוסים שחמקו מעיניו של הקספרסקי (!) ומצא כמה טרוייאנים ו-וירוסים במצב בטוח. מחקתי את הוירוסים אך הסימנטק עדיין מודיע על טרוייאנים מסוג Torjan.Webus האם אתם מכירים תוכנה טובה ויעילה שתסיר את המזיק הלא נחוץ הזה? הייתי מאוד מרוצה מיכולת הגילוי של הNOD32, אך כמו שאתם רואים - היא לא הרמטית.
-
- 3 תגובות
- 725 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה טוב לניקוי וסידור הרגי'סטרי ! תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 880 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמראה את היקום בערך בסגנון של WORLD WIDE שמראה את הכוכבים וכו' משהו יכול לעזור לי בבקשה
-
- 1 תגובה
- 822 צפיות
-
-
כשאני גולש באתרים מסווימים אני מקבל את ההודעה הבא : Sorry, your browser/program is not supported by Web Dynpro! ב win7 איך אני יכול לפתור אותה ? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם , מאתמול בערך אני לא מצליח להתחבר לאייסיקיו (2003a). האינטרנט עובד בסדר, למסנג'ר אני כן מצליח להתחבר. הבעיה התחילה אתמול בערך, ממה שהבנתי זה לא בעיה בשרתים ואין את זה לאחרים. ניסיתי להריץ את DBConvert ולהתקין מחדש, אבל הבעיה נשארה. אני מחובר כקליינט ברשת ביתית אם זה משנה. הערה - משום מה יש לי גם בעיית גישה לכוננים במחשב השני (ניסיתי להתקין מחדש את הרשת וזה לא עזר), ככה שיכול להיות שזו בעית רשת ולא בעית תוכנה. אם כן אני אשמח אם מישהו יעביר את הנושא למקום המתאים. תודה מראש למי שינסה לעזור
-
- 3 תגובות
- 544 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס GEFORCE 2 PRO 32 MB DDR. עם athlon 1.2 and gigavite vtx מערכת ההפעלה היא WINDOWS XP כרגע מותקנים אצלי ה 2942 של נבידיה. היום ניסיתי להתקין את ה40.72 של נבידיה והתעוררה שגיאה: חשוב לציין שניסיתי להוריד מכמה שרתים (גם מ Hwzone וגם מהאתר של Nvidia). ושניסיתי גם להתקין את גירסה 30 משהו... כמובן שניסיתי לעשות ריסטרט, לכבות אנטי וירוס וכו'. בתודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם זו הפעם השנייה שאני כותב את ההודעה הזו מפני שהIE7 קפא כשבאתי לשלוח את ההודעה בפעם הקודמת אז הנה זה שוב... הIE7 נתקע מדי פעם ואני צריך לכבות אותו דרך מנהל המשימות... הרצתי מספר סריקות לתוכנות זדוניות בשימוש התוכנות הבאות: Spybot, SUPERAntiSpyware, Malwarebytes' Anti-Malware וכן סריקת ווירוסים עם AVG. בכל הסריקות לא נמצא דבר ... חשוב לי לציין שאת הIE7 התקנתי לפני שהסרתי דפדפן מקסטון. אני משמתמש במע' הפעלה XP PRO. אנא עיזרו לי.
-
- 10 תגובות
- 950 צפיות
-
-
קודדתי כמה פרקים של סידרה כ-DVD עם DivxtoDVD, כשכל קידוד פרק הוא כ-1 ג'יגה ואני רוצה לצרוב 4 פרקים על מדיית DVD אחת. לנסיון צרבתי שני פרקים כ-DATA בשתי תיקיות נפרדות אבל ה-DVD שלי מזהה ומריץ רק אחד מהם ולא את שניהם. יש בכ"ז אפשרות לצרוב כ-DATA ולראות הכל? בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-
-
יש בו: AMON DMON IMON EMON הבנתי בערך מה התפקיד שלהם אבל איך אני משתמש בהם? או שהם מפעילים את עצמם במקרה הצוך. תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי את הבנצ'מארק 3DMARK 06 ממדור ההורדות של האתר ניסיתי לפתוח את ההתקנה שלו והוא לא מגיב תמונה
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-


