עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by kong5,

    יש לי אמיול עכשיו יש לי פייר וול שקוראים לוmcafee security center עכשיו שאני מנסה להעיל את האימיול הוא לא נותן לי ואם אני אומר לא כן הוא לא נותן לי לגלוש באינטרנט אז אני חייב לכבות את האימיול. מה אני עושה איך אני מפעיל את האימיול שגם הפייר וול דולק??? אני חיייב עזרה תודה לעוזרים?

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  2. הי, במחשב של מכר הבעיה הזאת קיימת כבר המון זמן. בכל פעם שמנסים לשלוח Attachment כמו תמונה או וידאו (ששוקלים אפילו פחות ממגה) הם נתקעים ב- Out box ואם באמת מחכים איתם, לוקח יום-יומיים עד שהם יוצאים משם. האימייל שמוגדר שם הוא אימייל של 012. אבל חושב לציין שכששולחים אימייל דרך השרות באתר של החברה, הכל עובד בסדר. חשבתי על למחוק את Outlook ולהתקין מחדש, אבל אולי יש פתרון פשוט יותר ומהיר יותר שאתם מכירים. (אני גם לא בטוח שמחיקה תעזור) תודה!

    • 5 תגובות
    • 750 צפיות
  3. סוף סוף מצאתי את מורטל קומבט טרילוג'י אני מוריד מוריד מוריד... ולא מצליח לפתוח רשום שסוג הקובץ הוא Application אז מה זה בכלל? אפשר לפתוח את זה? אני לא בטוח שזה קשור לפורום הזה אבל לא נורא..(מקסימום תעבירו...) תודה מראש זלינקו!

    • 1 תגובה
    • 961 צפיות
  4. Started by lyosi,

    במחשב ישנה בעיה שמקשה על החיים והעבודה איתו. המחשב, P4 לוח אם של ASUS עם מערכת הפעלה XP מתנהג מוזר עם סמן העכבר. הבעיה -אם לא מניעים את העכבר לעשרים שלושים שניות, סמן העכבר נעלם. יציאה ממצב זה רק על ידי הזזת העכבר באגרסיביות מספר פעמים, ואז מופיע הסמן באחת הפינות של המסך וניתן שוב לעבוד עם העכבר. כדי לעבוד עם המחשב יש צורך לשמור את היד על העכבר ולהניעו כל הזמן, כדי שהסמן לא יעלם. כמובן שקשה לעבוד בצורה כזו. ניסיתי להחליף עכבר אחד ושני - והשתכנעתי שהבעיה איננה בעכברים, אלא כנירה בדרייבר, או במערכת ההפעלה, אולי בביוס? האים מישהו מחברי הפורום ניתקל בבעיה כזו? יש מידע מהיכן נובעת הבעיה ואיך מתקנים את המצב לעולת עכבר "נורמלית"? תודה לעונים.

    • 7 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. שלום חבר'ה ... יש לי בעיה עם ההאוטלוק אקספרס של הווינדוס... הבעיה היא ... שאני לא מוצא אותו ... או שהוא נמחק או שהוא נעלם... מהי התשובה לכך?

    • 0 תגובות
    • 516 צפיות
  6. Started by overload,

    אני רוצה לדעת איך צורבים קבצי bin מהמחשב לדיסק בעזרת nero, יש לי קובץ bin של משחק (וזה חוקי :saint:) ואני רוצה לצרוב אותו על דיסק כדאי שהמשחק יפעל ישר אחרי שאני מכניס את הדיסק, האם צורבים אותו כמו דיסק data רגיל?. ועוד משהו מה זה הcue הזה? תודה לכל מי שיעזור. ;D

    • 10 תגובות
    • 2.7k צפיות
  7. אשמח לקבל עזרה. במידה ולא ניתן, אשמח לקבל תוכנה חינמית שבעצם מוסיפה ADD-ON לאאוטלוק שיאפשר פיצ'ר זה. תודה רבה על תשומת הלב וחג שמח.

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  8. שלום, איזה מהגרסאות הרבות של BSPLAYER מומלצת כך שתהיה: - מותאמת לכל סוגי הסרטים, וגם לפורמטים של HD. - שלא תהיה ממש כבדה על המחשב - ?

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  9. טוב ככה אני מחפש 2 תוכנות : 1) נכון שאתם משחקים באיזה משחק ואתם רוצים להקליט חלק מאותה פעולה שאתם עושים וכול זה ??(עם אזיה תוכנה אני יכול להקליט?? כיאילו להפעיל את המשחק ולהקליט ..) 2)תוכנה שאני יש לי סרט ואני רוצה לערוך אותו .. להוסיף לו עוד חלקים וכאלה .. כמו שעושים עם תמונות בWindows Movie Maker תודה רבה אנשים ..

  10. כותרת.. שבת שלום

    • 6 תגובות
    • 625 צפיות
  11. שלום אני רוצה לשלב וידאו במצגת כך שתופיע כחלק מהמצגת ולא תפתח בחלון נפרד תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. Started by amir.o,

    באפשרויות > מעבד - המהירות של המעבד צריכה להיות המהירות הנוכחית (כלומר אחרי אוברקלוק) או המהירות המקורית של המעבד ?

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  13. שלום לכולם, יש לי בעיה באיסיקיו.. אני מסמן בהגדרות "שימוש ב firewall " והכל טוב ויפה... אבל שאני מתחבר מחדש לאיסיקיו (לא משנה מאיזה סיבה..כיביתי את המחשב וכו'...) ההגדרות חוזרות למה שהיה קודם זה קורה רק פה כל השאר נשאר אותו דבר(פרטים וכו'...) מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 640 צפיות
  14. מה עושית במצב הזה? אשמח לקבל פתרון למצב תודה מראש דודי [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  15. ישמח לקבל הסבר מפורט ותגידו אחרי שעשיתי גוסט גיבויי איפה אני פותח אותו בדוס? במערכת הפעלה? תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 492 צפיות
  16. Started by stingeR-,

    אני צריך המלצה לתוכנה מסויימת שתוכל להפריד לגמרי ממנגינה של שיר כלשהוא את הקול של הזמר\ת ובכך ליצור פלייבק לשיר המסויים שנערך... תודה.

    • 4 תגובות
    • 711 צפיות
  17. שלום לכולם.......... אני צריך עזרה בלהגדיר שהמייל של הוט מייל שלי תישלח לOutlook Express אז......... איך אני עושה את זה בבקשה?

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. אחים שלי שלום!!! איזה תוכנת אנטי וירוס הכי קלה ועושה את העבודה כמו שצריך... איזה הכי שווה להתקין.. ואיזה אתם משתמשים?

    • 1 תגובה
    • 564 צפיות
  19. שתיים מתוך 4 הגרסאות של התוכנות החדשות של אדובי מושקות היום. Creative Suite 3 Design + Creative Suite 3 Web נמכרות מהיום, בזמן שגרסת Creative Suite 3 video תגיע בקרוב. (יש גם גרסת אוליטימט שעוד לא נמכרת) לפרטים על תוכן החבילות: http://www.adobe.com/creativelicense/ http://computers.walla.co.il/?w=/4015/1092897 סוף סוף, כמה חיכיתי לPS CS3 (וגם כמובן לפלאש ולDW )

  20. שלוםם יש לי אברסט בשביל לראות את הטמפרטורות של הרכיבים והכלל אבל אני רוצה לדעת כמה המחשב מתחמם במשחקים במאמץ וזה..רציתי לדעת איך ועם מה אני יכול לעשות את זה? תודהה =]

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  21. Started by JUDO007,

    מה האימיול הכי טוב שיש ברשת? אם אפשר לינק בבקשה

    • 5 תגובות
    • 909 צפיות
  22. קטע דפוק לגמרי. כל פעם שאני מפעיל את המדיה פלייר 11, הוא עובד טוב לאיזה דקה ואז פשוט נעצר הכל והמחשב עושה ריסטרט! והקטע הממש דפוק- שזה לא קורה לבד, זה רק אם לוחצים על פליי/פאוס/מעבירים שיר, אם אני רק פותח ולוחץ פליי אז הכל עובד טוב. בנוסף, היום פעם ראשונה זה גם עבר למסך כחול כזה עם כיתוב לבן... אין לי מושג מה עושים, הסרתי והתקנתי כבר איזה 15 פעם... גם התקנתי winamp והכל עבד סבבה. בבקשה תעזרו לי....

  23. אני זמן רב מחפש מין MUI לתוכנת השירטוט AUTOCAD האם מישהו שמע על תוכנה כזאת עברית !! עדיף 2005 ! אבל כל גרסה חדשה יותר בעברית תתקבל בברכה תודה לכולם

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  24. Started by IlanF,

    הICQ החדש נכבה אחרי כמה זמן עם הודעת שגיאה של שלח אל תשלח... הוא גם נכבה אם שולחים כמה הודעות בבת אחת... ולמה אחרי כמה פעמים שאני מתנקת ומתחבר הוא רושם לי 30 דקות עד שאני יוכל להתחבר פעם הבאה?

    • 5 תגובות
    • 653 צפיות

דיונים חדשים בפורומים