עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי שיר שאני רוצה לחתוך את ה40 שניות האחרונות ממנו אם אתם מכירים תוכנה כזאת אני ישמח. גם אם אפשר שיהיה תוכנה קלילה ולא אחת ששוקלת 500 מגה. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  2. Started by weissby,

    אני כרגע משתמש רק בפוטושופ 7.0 אני די מרוצה בסה"כ האם לדעתכם יש פער רציני בנוחות/יכולות של הגרסה שלי מול הגרסאות העדכניות יותר? אני רק מודע לזה שיש בחלק של הפילטרים שזה מוצג במן תמונות thumbnails כאלה שמדגימות בערך מה כל פילטר עושה שמה.. האם שווה לי לעבור לאיזשהי גרסה עדכנית יותר? והאם תוכנות וקטורים (או איך שלא קוראים לזה) זה בדיוק כמו תוכנות תלת מימד? או שזה כבר משהו אחר לגמרי? תודה=]

    • 4 תגובות
    • 627 צפיות
  3. Started by 114508534,

    אני משתמש ב Macromedia Dreamweaver MX ואני לא מצליח לכתוב בעיברית . ניסיתי להתקין את הדבר הזה שמסדר עיברית אבל אני לא מצליח להתקין אותו , וכתוב שזה בישביל גירסאות 3 ו4

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  4. Started by A1eX,

    התקנתי imesh גרסה 5 ועכשיו הוא לא כותב אצלי בעברית מהסיבה שלא ידועה לי. בregional settings כל ה"עברית" מסומנת כבר, והורדת עדכון של השפה לא עובד בגרסא החדשה. אם מישהו יודע איך להחזיר את העברית לתוכנה בבקשה לעזור. תודה.

    • 4 תגובות
    • 627 צפיות
  5. שאלה בכותרת. להזיז את שורת הטאבים שממקומת למעלה - למטה בעצם. באפשרויות אינטרנט לא ראיתי אופציה כזו,מקווה שיש ותוכלו לעזור לי.

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  6. Started by fuck off,

    ..מכל התיקיות ומכניסה אותם לתיקייה אחת ו/או אופציה כזאת בWINRAR, כי יש לי קובץ פונטים וכל פונט בתיקיה נפרדת ויש שם קרוב ל10000 פונטים ולי אישית אין כוח להיכנס ולהוציא קובץ-קובץ.. זה אמור לקחת דיי הרבה זמן אני חושב.. ( ) אז תגידו איזה תוכנות יש (אם יש) ואם יש אופציה כזאת בוינראר! תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 627 צפיות
  7. Started by saoron,

    שלום, קניתי צורב DVD במטרה לצרוב כמה סרטים בפורמט VCD על הדיסק לדחוף יותר.. אחרי קידוד הסרט אני צורב אותו על הדיסק כאשר צרבתי בעזרת vision express לא היה קול משום מה וכאש צרבתי עם נרו כDATA הדיוידי לא קרא אותו בכלל למשהו יש הצעות?

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  8. Started by McHaifa,

    קניתי לפני כמה זמן מצלמת רשת וחיברתי אותה היום (חיבור יואסבי) למחשב למטה בצד ימין מופיע לי שהמחשב מזהה את החיבור כמצלמת יואסבי. אבל כשאני מתקין תוכנות או בכלל מנסה איכשהו להפעיל את המצלמה, התוכנות לא מזהות את המצלמה. מישהו יודע מה הבעיה? איך אני גורם לתוכנות לזהות את המצלמה או כל פיתרון? תודה מראש

  9. Started by borg,

    מאז ששדרגתי את ZoneAlarm Pro מ-5.5 ל-6.0, אני מקבל שתי הודעות בכל פעם שה-Windows עולה. ההודעה הראשונה: Task Scheduler Engine is trying to act as a server. האם לאשר את זה? בשביל מה בכלל Task Scheduler Engine צריל לגשת לאינטרנט או לשמש כ-Server? ההודעה השניה: LSA Executable and Server DLL (Export Version) is trying to communicate with C:\WINNT\Sysyem32\svchost.exe -k netsvcs by opening its process Application: LSASS.EXE האם לאשר את זה? מה זה LSA Executable and Server DLL? מה זה LSASS.EXE?

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  10. חבר'ה איזה תוכנות מדביקות כתוביות לסרט? אני צריך את זה בשביל לראות סרט בדי.וי.די. תודה

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  11. לא נוח שאי אפשר להישתמש במדפסת דרך הנייח שהיא לידו. מדפסת - BROTHER MFL5460CN תודה לעוזרים...

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  12. Started by gif,

    היי הפעלתי את גוהסט מהבוט ורציתי להכנין גיבוי למחשב שלי...אבל כשאני רוצה לשמור את הקובץ בכונן C אני לא יכול,כי הוא לא מופיע לי שם... הכוננים שמופיעים לי הם: B(אין לי כונן כזה בכלל...) A(יש לי אותו...דיסקטים...) E(הכונן דיסקים שלי....) אבל רק כונן C לא מופיע!אז איפה אני אמור לשמור אותו? תודה.

    • 4 תגובות
    • 627 צפיות
  13. Started by sroolik,

    כותרת. תודה !

    • 4 תגובות
    • 627 צפיות
  14. Started by shimon956,

    שלום לכולם התחלתי לערוך תמונות של כול מיני דברים שצילמתי ואני עושה סרטון קצר כזה אם מוזיקה והבנתי שיש תוכנה בוינדוס שנקראת Windows Movie Maker אז התחלתי לעבוד איתה וכול איזה כמה זמן התוכנה נטקעת לי משום מה ואז אני חייב לסגור אותה בצורה בצורה אגרסיבית שזה ctrl alt del ואז סגור את הישום משם האם קימת בעיה בתוכנה או שמה בוינדוס או שבככלל אתם יכולים הלמליץ על תוכנות מהסוג הזה

    • 3 תגובות
    • 627 צפיות
  15. על מערכת 64 win7 , האם יש איזה דרך להשתמש בחומרה של כרטיס PCI עם דרייבר של 32 BIT ? אולי באמצעות מכונה ווירטואלית, או פטנט אחר.

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  16. Started by gal_sh1,

    מופיע לי מין סימן כזה ורשום renewal data הבנתי שאני צריך לעדכן משהו ניכנסתי לאתר ובכל זאת לא הבנתי מה צריך לעשות מישהו מוכן לעזור לי לפתור את הבעיה??... תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  17. שלום לכולם, לפני כשעה התקנתי תוספת עיברית ל-ICQ 6 מאז כל האיקונים שלי בשולחם העבודה שלי עוברים לצד (אצלי כולם מסודרים בקבוצות) הסרתי את התוסף,והתקנתי את האיסיקיו מחדש,וזה עדיין עושה לי את זה. נ.ב וזה מזיז לי את כל החלונות הפתוחים למצב של חצי... בבקשה,מה הפיתרון? אני לא יכול ככה!

    • 4 תגובות
    • 627 צפיות
  18. יש משחקים נחמדים שאני אוהב לשחק בהם מסוג shockwave איך אני מוריד אותם לדיסק הקשיח מכיוון שאין לי תמיד גישה לאינטרנט. תודה על העזרה

    • 1 תגובה
    • 627 צפיות
  19. Started by crabrocket,

    אני מחפש תוכנה שהופכת קבצי rar לקבצי iso. זה די דחוף אז אם מישהו מכיר ויש לו לינק בשביל זה, אני אשמח לקבל.

    • 5 תגובות
    • 627 צפיות
  20. Started by mci10mat,

    הורדתי תוכנה למחשב שממירה קבצי mp3 לcda הבעיה שהיא ממאנת להימחק אני מחפש את שמות הקבצים שלה במחשב, ומוחק את כל מה שאני מוצא כחשוד בהשתייכות אליה אלא שבכל פעם שאני מאתחל את המחשב היא המסנ להכנס לאינטרנט ל'עדכון'. סליחה על הבורות אבל: א. האם זה מה שנקרא adware? ב. איך אני מעיף אותה מהמחשב שלי? תודה רבה!!!

    • 3 תגובות
    • 627 צפיות
  21. איזה קובץ אני צריך לשמור ב- FF שכולל את כתובות האתרים בהם גלשתי? אם אני לא טועה זה קשור איכשהו ב- AppData\Roaming\Mozilla בתקיית ה- extensions, כי כשאני מעתיק אותה היא כוללת את כל מה שהיה שמור ב- FF שלי, כולל את המועדפים, ADDONS וכתובות האתרים. אני רוצה לשמור רק את כתובות האתרים

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  22. Started by stone cold,

    לא התקנתי תדריברים של הלוח אם וביגלל זה הביצועים שלי במישחקים היו הרבה פחות טובים מהביצועים שהם אמורים היו להיות יש אבדל מאוד מאוד משמעותי בביצועים כרגע לביצועים שהיו מיקודם אני חשבתי שמתקינים WIN ותדריברים הרגילים-לכרטיס מסך וכו+DX9C זה מספיק אבל לפחות בלוח שלי זה פשוט לא נכון (מיפרט בצד הלוח מבוסס nForce2)

    • 4 תגובות
    • 627 צפיות
  23. Started by meir3420,

    בבקשה למבינים בלבד.... משום מה הכנסתי שם רגיסטר לא נכון בפעם הראשונה שהתקנתי את התוכנה והוא לא נותן לי לשנות אותה וכיוון שכך אינני יכול לבצע UPDATE לתוכנה... מחקתי הסרתי ועל ידי אשף החיפוש של ויסטה חיפשתי כל קובץ שיכול להיות קשור לכך והסרתי אותו ולאחר מכן התקנתי מחדש... העניין הוא שלאחר ההתקנה מחדש הוא מפעיל לי את זה עם הסיריאל כלומר הרגיסטר האחרון שהכנסתי מבלי אפשרות כלשהיא לשנות אותו.... יש לי סיריאל אחר שבדוק עובד.. אני רק צריך למצוא את הדרך לשנות אותו... אם יש כזאת... אשמח לעזרה!! תותחים סומך עליכם.....

    • 1 תגובה
    • 627 צפיות
  24. אני רוצה לשלוח קורות חיים להמון מספרים אבל להקיש את כל המספרים פעם אחת ואז שיישלח את כולם , איך אני עושה את זה בווינפקס?

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  25. Started by Lateralus,

    בכל פעם שאני משנה את הnavigation toolbar (למתקשים, את הבאר של back, home, history ) לפי ההעדפה שלי, וסוגר את הדפדפן, כשאני פותח מחדש, הוא חוזר לתצורת ברירת מחדל. וזה ממש מעיק. מה עושים?!

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות

דיונים חדשים בפורומים