עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by soundf,

    שלום ... אני מחפש תוכנה טובה שרק פשוט תיצרוב לי דיסקים טוב.... כאילו לא נרו אבל... משהו שעושה תעבודה שלו... בסך הכול ליצרוב דיסק אם שירים ושלא יהיה לא קטעים שקטים ופאקים מישהו מכיר?

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  2. Started by 114508534,

    יש איזשהי תוכנה קטנה כזאתי שמראה את הסיסמא שלך ה ICQ אפשר בבקשה קישור תודה

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  3. Started by shilok,

    יש לי בעיה במחשב המחש פתאום מפעיל את עצמו מחדש. שאני נכנס לדפדפן אוונט ומופיע לי ההודעה הזאת. כנ"ל עם התוכנה נרו. עשיתי סריקה עם התוכנה NOD32, היא מצאה יותר מ-100 וירוסים. ניקיתי אותם, הפעלתי את המחשב מחדש, והבעיות נותרו כמו שהן. ניסיתי לעשות שחזור מערכת והופיעה לי ההודעה הזאת תודה רבה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  4. Started by club_501,

    איך זה קרה פתאום? נסתי להתקין מחדש אבל לא עוזר. ******עריכה***** הסתדרתי לאחר שיחזור של הווינדוס [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  5. כל פעם שאני מקבל מייל ב - Outlook 2003 אמורה להיפתח חלונית קטנה בצד ימין למטה הכוללת את השורות הראשונות של המייל, אך מאז שאני משתמש בכללים להעביר מיילים אוטומטית לספריות, רק המיילים שלא פועל עליהם כלל מופיעים לי בחלונית, כל השאר לא מופיעים. מישהו יודע איך לטפל בבעיה הזו ?

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  6. Started by zrori,

    בעייה קטנה אבל מעצבנת: בכל פעם שאני מנסה להפעיל את פרו אבולושן 2008 או 2009 אני מקבל ישר מסך כחול עם הודעה של DRIVER IRQL NOT LESS OR EQUAL. ניסיתי לעדכן דרייברים של הכרטיס מסך ושל הסאונד, אבל הבעיה ממשיכה. במשחקים אחרים, כמו פיפא 2009, אין שום בעייה. יש למישהו רעיון? מפרט מחשב: לפטופ HP intel C2D t5500 כרטיס מסך nvidia geforce 7400 1gb ram לא מפלצת אבל אמור להריץ את המשחקים בלי יותר מדי בעייה. תודה מראש...

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  7. אהלן, אתמול התקנתי קודקים של ליונטוורק, ומאז כמעט כל סרט נתקע לי וגורם ליציאה מהאקספלורר, וגם עושה לי את ההודעת שלח/אל תשלח, ורושם כי drewstn32 משהו נתקע ושלח אל תשלח.. יש אפשרות לסדר את זה? יש קודקים אחרים טובים יותר? זה קורה עם כל נגן מדייה שניסיתי.. ובסרטי DIVX למינהם.. תודה!

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  8. אני עובד במחשב נייח עם ויסטה. יש לי כמה תוכנות כמו למשל אופיס 2007 והאייטונס, כשאני פותח אותן הן לא תיכף עולות אלא האינסטולר נפתח לי, התכנה כאילו מתקינה את עצמה וזה קורה כל פעם מחדש. זה לא בכל התוכנות על המחשב אלא רק האופיס 2007 והאייטונס. כל השאר עולות ונפתחות חלק. יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  9. שלום, אני צריך שתעזרו לי בחיפוש של תוכנה שתוכל לקלוט/לצלם חלק מהמסך שלי או את כולו תכלס זה לא משנה לי כל כך ובו זמנית תשדר את השידור, זאת אומרת שאני יוכל להגדיר אותה בתוכנות שונות (סקייפ לדוגמא) בתור מצלמת רשת, וכך בעצם אני יעשה איזהשהוא לופ כזה.. תודה מראש, ליאור..

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  10. Started by arm123,

    מישהו יכול להגיד לי ע"י איזו תוכנה ניתן לפתוח קיבצי NFO ? בתודה מראש רן.

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  11. זה משגע אותי אני מקבל איזה 5-10 הודעות ספאם ביום על וויאגרות וכל מני שטיות כאלה. אז יש איזה תוכנה שלא נותת לזה להכנס לתיבה?

  12. Started by Xanadu,

    שלום לכולם , אני אמור לחדש את המנוי לתוכנת SPYSWEEPER שלי ורציתי לשאול לפני שאני מחדש אם למישהו יש המלצה על תוכנה אחרת יותר טובה או ש-SPYSWEEPER הכי טובה בשוק כרגע? הבנתי שישנה תוכנה שנקראת SPYDOCTOR שאמורה להיות מתחרה רצינית ? תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  13. Started by ns,

    שלום קניתי די וי די קורא divx(כתוביות בעברית) ורציתי לדעת איך אני צורב סרט (כקובץ דטה) ושם כתוביות, כך שהדי וי די יפעיל אותם יחד עם הסרט.

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  14. Started by A2K,

    כאשר אני מנסה להיכנס לMSN שלי הוא נותן לי את מספר הארור הבא: 80072efd כשאני אני עושה אתר בעיה הוא רושם לי שהבעיה נמצאת ביציאות עיקריות. ניסיתי לעשות לו תקן אבל זה לא עובד והארור נשאר על אותו דבר, המסן מאושר אצלי בAVG והפיירוול של וינדוס לא עובד. אני עובד עם וינדוס XP פתרונות שניסיתי: להוציא את המודם ולהחזיר. לעשות את הRun לקבצים dll וreg להוריד את הסימון מהLAN Proxy בתוך ה IE

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  15. Started by netanel,

    יש לי בעיה ב- ICQ גירסה 2003A לפעמים כאשר אני מנסה להיכנס וזה קורא כל 3-2 כנסיות לתוכנה אינני יכול להיכנס. והוא אומר לי שלנות יותא מאוחר ויש לי בלון צהוב!!! וכאשר אני סוגר ומנסה עוד פעם הוא לא נותן לי!!! רק אחרי רבע שעה שהמחשב מחובה ואני מדליק אותו מחדש אני נצליח להיכנס. תעזרו לי! מספר שגיאה: 0124

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  16. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    שלום. בדיוק התקנתי sp2. כשאני נכנס לאתרי אינטרנט קבצי ה-html, וכל הדברים האחרים לא נשמרים בתיקיית ה-temporary internet files, חוץ מכמה קבצי swf. אני רוצה להחזיר את המצב שבו דפי אינטרנט היו נשמרים בתיקייה, קוקיס ועוד... תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  17. Started by Cereal Killer,

    האם MBM5 יכולה לנטר טמפ' של HDD ואם כן איך ???

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  18. שלום איך אני מוחק מידע ש אי פעם השתמשתי בתוכנה מסוימת אני מחפש את זה בגלל שנגמרה לי תקופת הניסיון בתוכנה ואני רוצה להתקין את מקרו הוט קי בורד שוב פעם דרך הגב הקראק שלה לא פועל לי משום מה

  19. Started by asaf17,

    יש לי דיסק אודיו בקבצי mp3 שבו יש 20 שירים אך הם מחוברים אחד עם השני בלי רווח של שקט בין שיר לשיר. אם אני צורב אז הnero מוסיף כמה שניות שקט בין שיר לשיר, איך עושים שגם בצריבה השירים יהיו מחוברים?, תודה!

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  20. יש איזה תוכנה או אתר בחינם ללמוד אנגלית..? לא למתחילים.. משהו ברמה של כיתה י' יא'

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  21. אניח מנסה לצרוב UDF קובצ של 7 גיגה ולא מצליח *יכול להיות שבגלל שאני צורב מ HDD שנמצא על אותו IDE שהצורב נמצא ?* לוג : Windows User Windows Vista 6.0 IA32 WinAspi: - NT-SPTI used Nero Version: 8.3.2.1 Internal Version: 8, 3, 2, 1 Recorder: <_NEC DVD_RW ND-3520AW> Version: 3.07 - HA 1 TA 0 - 8.3.2.1 Adapter driver: <IDE> HA 1 Drive buffer : 2048kB Bus Type : default CD-ROM: <AG0146Q MKK480T >Version: 1.01 - HA 1 TA 1 - 8.3.2.1 Adapter driver: <IDE> HA 1 === Scsi-Device-Map === CdRomPeripheral : AG0146Q MKK480T 1.01 ax832gqn Port 6 ID 0 DMA: Off === CDRom-Device-Map === _NEC DVD_RW ND…

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  22. צריך שתהיה תומכת ויסטה..

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  23. Started by ktulu,

    שלום, ניסיתי לחפש לבד, אבל לא ממש הצלחתי. אני צריך תוכנה שתעזור לי לגבות קבצים. הסבר: אני משתמש בכונן חיצוני של WD מסוג Essenial בנפח 640G. מה שאני מעוניין לגבות זה רק תיקיות קבצים, כלומר כל מה שאני שומר בתיקיית המסמכים שלי. אם זה מסמכים, תמונות, סרטים וסרטונים. כשאני מבצע פעולת העתק-הדבק פשוטה, אני בעצם מעתיק שוב את הקבצים בכל פעם, למרות שלא בהכרח נעשה שינוי מהפעם האחרונה שעשיתי גיבוי, וככה זה סתם גורם לבזבוז זמן ומשאבים. הייתי רוצה שהתוכנה תעשה את הגיבוי בזמן שאני אגיד לה לצורך העניין, אבל רק למה שצריך (קובץ השתנה, או קובץ חדש). והבהרה נוספת: אני מגבה שני מחשבים, אחד עם מערכת הפעלה XP ואחד עם ויסטה. עשיתי ניסיון התוכנת הגיבוי ב XP אבל הוא יוצר קובץ גיבוי אחד ל…

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  24. Started by nevgauker,

    היי.. המחשב לא מזהה את הכרטיס קול (מסוג s.b Audigy) חסרים לי הדרייברים הבאים multimedia audio controller pci input device עכשיו הדיסק המקורי של לוח האם וגם זה של הכרטיס קול הלכו לאיבוד חיפשי את הדרייברים הנ"ל בכל האתרים רשמיים ללא הצלחה לוח אם via pt880 neo series-socket 478 אשמח לקבל כל עזרה בתודה רותם

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  25. האם מומלץ או לא מומלץ להשתמש ברשת KAD (קדמליה) באימיול ? מה הסיבות (אם כן או לא) ? תודה

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות

דיונים חדשים בפורומים