עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by lazy-bones,

    קובץ עם סיומת DAA והשני UIF אני מניח שזה סוג של אימג' כי זה מה שניסיתי להוריד... מישהו מכיר תוכנה שפותחת את הקבצים האלה??

    • 2 תגובות
    • 633 צפיות
  2. מישהו מכיר תוכנה טובה לVIVO בשביל הכרטיס מסך הזה?

    • 4 תגובות
    • 633 צפיות
  3. שלום לכולם פה אז הבעיה שלי היא כזאת הנרו עושה בעיות בצריבת dvd אבל רק בדי וי די דיסק רגיל הוא צורב טוב לפני שאתם עוזרים אני יגיד לכם מה עשיתי כבר ניסיתי כמה חברות של דיסיקים הצורב פועל ב100 אחוז הוא ממש חדש ניסיתי כמה גרסאות של נרו וגם של אשמפו הכנסתי דיסק ניקוי ההודעת שגיעה היא : power calibration error אשמח לעזרהה ותודה רבה http://upload.dipi.co.il/imageview.php?id=6549&sdi=clidrimuc

    • 3 תגובות
    • 633 צפיות
  4. Started by עמיר שחר,

    שלום רב.. יש לי שני שאלות אני עובד עם EXCEL של אופיס 2003 בעיברית. אבל המצפרים נמצאים בצד שמאול של המסך כמו בגירסה האנגלית. השאלה מה יש לעשות על מנת להעביר את הEXCEL למצב רגיל. שאלה שניה....... יש לי שני מחשבים ברשת ואני עובד עם OUTLOOK EXPRESS 6 של XP. אני רוצה להעביר את כל התכתובות מאייל שלי כולל ספר כתובות, והגדרות אישיות שלי ממחשב למחשב אי אני מבצעה את זה? בתודה מראש עמיר שחר

  5. אין לי מושג איפה כדאי בכלל להתחיל לפתור "בעיה" כזאת זה כזה מוזר שחבל להרחיב במילים הבעיה היא הרקע הלבן מאחורי המילים FILE עד HELP הנה עוד כמה דוגמאות ... בכל מקרה אני מקווה שהבנתם את הרמז, ככה זה בכל התוכנות.... דרך אגב, אם מישהוא שאל: זה לא ממש מפריע לי..... סתם רוצה לסדר את זה , ולא, איו ספיוורים, אין ווירוסים, WINDOWS XP SP2 כולל כל העידכונים האחרונים

    • 4 תגובות
    • 633 צפיות
  6. Started by 11moshiko11,

    שלום לכולם! אני מחפש תוכנה שבה אני אוכל להגדיר קבצים מסויימים שאותה היא תפעיל. למשל: לאחר הפעלת התוכנה יהיה תפריט כאשר: אם לחצתי על מקש מס' 1, היא תפעיל את שולה מוקשים. אם לחצתי על 2, היא תפעיל את סוליטר מקש 3 יפעיל את אופיס כו'. התוכנה תיהיה בעלת טיימר להפעלת הקבצים. אם מישהו מכיר תוכנה כזו או דומה, אשמח לדעת על כך. תודה רבה, מושיקו

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  7. Started by yoakall,

    שלום בבקשה תענו לי אני כותב את ההודעה שוב.. עשיתי חיפוש וראיתי עוד אנשים עם בעיה דומה אבל בלי תגובות להודעות שלהם... אני יודע שיש איזה תוכנה שבודקת את תקינות הווינדוס על המחשב ומתקנת תקלות .. יש באמת כזאת ?.. איפה אני משיג אותה..?.. נראה לי שיש לי בעיה ב"סיסטם 32" ניסיתי להתקין איזה משחק והקובץ של הסטאפ לא עובד במקום זה הוא רושם לי הודעת שגיאה שיש חוסר תאימות שהסיסטם32/ אוטו אי.אקס.אי לא יכול להריץ את אמ אס דוס.. מה אני עושה ..?. . תודה

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  8. איך אני מסנן אימיילים מחברות שאיני מעונין בהן? שולחים לי הודעות אימייל מחברות של אנטי וירוס מפורסמות וכו' איך אני מבקש מהם לא לשלוח לי או מסנן אותם?

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  9. Started by hck,

    כשאני בא לעשות למחשב שלי ghost (דרך דוס), הוא נתקע באמצע והוא טוען שיש שגיאה בכונן הקשיח. לא שמתי לב אים הוא התכוון לכונן עצמו או לאיזה קובץ ספציפי. הרצתי chkdsk בדוס, והוא לא מצא שום שגיאהה בכונן. מישהו מכיר תוכנה טובה לבדיקת הכונן הקשיח(הכונן עצמו+קבצים)?

    • 2 תגובות
    • 633 צפיות
  10. Started by dj shay 30010,

    אני מחפש תוכנה לסינון אתרי סקס למערכת הפעלה XP מישהו מכיר תונה כזו שם משהו

  11. Started by Silver Dragon,

    יש לי כפתור על הרמקול שלי, שכשאני מסובב אותו הוא מפעיל את הבאס, ב Winamp הוא לא עובד, בנגנים אחרים כמו למשל Windows Media Player הבאס כן עובד, עכשיו - הבעיה היא לא באקוליזר, כבר אמרו לי לנסות לסדר באקוליזר, אבל זו לא הכוונה, הכוונה להפעיל את הבאס דרך הרמקול עצמו, כמו בנגנים אחרים.. בטח צריך לסמן איפשהו בהגדרות של הווינאמפ אבל אני לא יודע איפה! תודה.

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  12. Started by HaVoC_850,

    TRIXX היא תוכנת אוברקלוק שחברת sapphire הוציאה התוכנה מזהה רק כרטיסים שהחברה ייצרה - זאת אומרת sapphire קניתי לפני שבועיים כרטיס X1600 של ספייר אבל כשניסיתי להפעיל את התוכנה היא אמרה שהיא פועלת רק עם כרטיסים של ספייר מישהו יודע מה הבעיה שלה? לשנות משהו בהגדרת מחשב? להתקין משהו מחדש?

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  13. הורדתי סרט באיכות גבוהה: Audio: 640kbps, AC-3 ACM Codec Video: 71kbps, 24 bit, 23FPS, DIVX Res: 1280x688 שימו לב שלא מדובר במקודד H.264 שזולל את משאבי המערכת.. המחשב שלי מאוד חזק: E6300, DS3, 1G RAM אין סיבה בעולם שהמחשב לא יציג את הסרט הזה חלק (הוא גם נקי מוירוסים וספייוור ככל הידוע לי). אז למה הסרט בכל זאת רץ ב"קיטועים"? הוא לא מציג אותו חלק גם בMedia Player וגם בMedia Player Classic.. הCPU לא עולה על 30-40 אחוז במקרה קיצוני. בנוסף, אני מגדיר את הנגן בעדיפות "זמן אמת" (Pirority -> Real Time). זאת לא בעיה נקודתית בסרט אלא בכל הסרטים שהורדתי באיכות גבוהה. אשמח לעזרה!

    • 4 תגובות
    • 633 צפיות
  14. Started by landmn,

    לנסות את המערכת שכולם מדברים עליה התקנה ועזרה בהגדרת לינוקס על-ידי חברי המועדון הירושלמי http://www.websamba.com/landmn http://jlc.iglu.org.il/forums/

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  15. Started by haim6130,

    מישהו מכיר אתר לסחר בעיצובים? אתר שאפשר לקנות / למכור / להציע למכירה עיצובי אתרים, לוגואים וכו'? תודה

    • 2 תגובות
    • 633 צפיות
  16. Started by Php-Styler,

    חברים אני צריך תוכנה שמתרגמת למאנגלית לעברית והפוך מומלץ בבילון .... מאיפה אני יכול להוריד אותה ?

  17. Started by deyan,

    התקנתי FIREFOX, אבל הוא לא מציג נכון אתרים בעברית וגם נראה לי לא מציג במלואם את האתרים בעברית וגם באנגלית. מה אני יכול לעשות? איזה מוספים להוסיף? למשהו יש בעיה דומה?

    • 4 תגובות
    • 633 צפיות
  18. Started by yyuval,

    שלום לכולם, חשבתי לרכוש את התוכנה הנ"ל - http://www.iolo.com/sm/7/pro/ ויש לי מספר שאלות שאשמח לקלב עליהן תשובה: האם מישהו מכיר ויכול לתת לי המלצה על התוכנה הנ"ל? האם יש תוכנות חינמיות ברמה שווה או לפחות דומה? האם כדי להוסיף 20$ על מנת לקבל את שאר תוכנות החברה (Firewall,Antivirus...) המפורטות בלינק ? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  19. משום מה אני לא מצליח להכנס לתמונות שהן לינקים לעמודים אחרים, אין לי מושג למה. אני צריך עזרה דחוף!

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  20. Started by Lanzar,

    שלום לכולם... מישהו יודע אך משנים את המצב התדר של הכרטיס ממצב 2D למצב 3D ? חיפשתי בפורומים ולא מצאתי תשובה...! תודה מראש...

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  21. Started by david9b,

    שלום לכולם יש לי כרטיס X700 ATI והורדתי דריבר מעודכן של הכרטיס מסך. השאלה שלי בעצם,אם אני מתקין את התוכנה שסופקה אם הדריבר שהיא באנלית שהיא Catalyst או שאני מתקין את הכלים של הATI שסופקו אם הדריבר בדיסק שהיא בעברית. את הדריבר עצמו נקי התקנתי הכי מעודכן. האם זה משנה את הביצועים של הכרטיס מסך. יש לציין שרכשתי את הכרטיס מסך לפני כשנתים וחצי אשמך לתגבות

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  22. ראיתי ששניהם עולים אותו דבר אך לאחד יש מסך צבעוני ולשני אין אך יש שלט מישהו מוכן להבהיר את העניין? http://www.iriveramerica.com/products/hd.aspx

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  23. אני מריץ כבר אולי שנתיים סרטי HD (בפורמט MKV) וזה התחיל לקרטע השבוע.. בדרך כלל אני מתקין KLITE ועל זה CCCP כבר המון זמן.. פתאום זה התחיל לעשות בעיות, ניסיתי להתקין AVC CORE וזה גם לא עוזר. ניתן לציין שלאחרונה היו לי בעיות עם הלוח אם והזיכרונות ושניהם הוחלפו לחקלים ששווים בערכיהם.. הבעיה זה שזה פשוט מקרטע, רץ לחצי שניה, ונתקע לחצי שניה וכו'.. רץ על WINDOWS 7 תודה!

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  24. אני כרגע משתמש בZONEALERM PRO.... אבל נגיד שאני נכנס לשחק BF2 אני חייב לכבות אותו לפני כי הוא עושה לאגים... הוא לא חוסם את המשחק לגמריי רק גורם ללאגים כבדים שמעיפים אותי עליהם.. ואם הוא כבוי אז הכל בסדר. גם כשאני משאיר את המחשב בלילה עם UTORRENT בבוקר יש לי הודעת שגיאה על TRUEVECTOR שהוא צריך להיסגר.. ואחרי זה מופיע גם שגיאה של אותו פרוסס בזיכרון... היום עוד היה לי מסך כחול אחרי השגיאה הזאתי של הזיכרון בדרך כלל הייתי רק לוחץ OK ואז הוא היה מפעיל את עצמו מחדש... הפרוסס (לא המחשב)... לדעתי זה בגלל כמות האנשים (פורטים) שהתוכנה אמורה להתחבר אליהם והוא לא מצליח להסתדר עם זה... אבל לא קרה לי דבר כזה בפיירולים אחרים אז הפיירול הזה לא נראה לי משהו... יש למישהו המלצות? ניסיתי פע…

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  25. Started by Os.Master,

    אני מחפש כלי לערוך Windows Vista

דיונים חדשים בפורומים