תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
או המחשב או הוינדוס, עדיף כמה שיותר פשוטה תודה
-
- 3 תגובות
- 633 צפיות
-
-
כבר לא פעם ראשונה קורה לי שנעלם לי הבר הליון(זה עם הTITLE ו כפתורי שליטה על החלון) בחלון הprocess manager ב WINXP ו גם ב WIN2K איתו גם נעלמים הtabs שדרכם אני יכול לעבור לאפשרויות נוספות בTASK MANAGER.. האם מישהו מכיר את הבעיה?? האם זה וירוס איך לתקן את זה? תודה רבה מראש! :-X
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
יש לי נייד של LG X110 התקנתי עליו WIN 7 שלא מזהה לי את המודם המובנה של אירקסון שקיים עליו מישהו אולי נתקל בבעיה ? יודע איפה ניתן להוריד דריבר?
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
אהלן חברה, מקווה שלמי שהיה היום בגרות בספרות הלך לו טוב... יש בעיה קטנה. יש לי שני מחשבים בבית שמחוברים ברשת אחד לשני, הרשת היא רשת שאני יצרץי עם כאבל רשת(נראה לי מוצלב). אני נמצא במחשב המשני ככה שאם הראשי לא דלוק אין לי אינטרנט. אז הבעיה היא כזאת: בזמן האחרון כל פעם שאני נכנס לכונן F במחשב הראשי מהמחשב המשני זה עושה במחשב המשני מסך כחול ואז ריסטארט. מישהו אמר לי להעלות לפה מינידאמפ כדי שתוכלו לנתח מה הבעיה. אז רק תגידו לי איפה נמצאים המינידאמפ כדי שתוכלו לעזור לי תודה, גדי!
-
- 5 תגובות
- 633 צפיות
-
-
כדיי לקבל כל מה שהוא נותן תודה
-
- 3 תגובות
- 633 צפיות
-
-
דרך אגב יש לי רשת בבית שהמודם שלי(אלקטל) הוא גם ראוטר. ICQ 2003
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
בעיה קטנה.. אני שם שירים בווינאפ או במדיה פלייאר אני מפעיל וזה יוצא לי מהתוכנה מישו יודע משו על זה ..(הרצתי כמה תוכנות ניקוי כמו ריגסטרי משינג" ,ספיי בוט" ,"וקלין סנטר", לא מאמין שביגלל זה) תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
הסתיים לי המנוי ב - Norton Internet Security 2005 ואני מעוניין למצוא תוכנה אחרת שתחליף את הפיירוול שלי, בינתיים ניסיתי את Kerio Personal Firewall שהיה זוועתי כי משום מה הוא האט לי את מהירות הגלישה ( הורדת קבצים הייתה במהירות מקסימלית של 118 קילובייט בשנייה, כשאם הייתי מכבה אותו היא הייתה 183 קילובייט בשניה ), אז הורדתי אותו. התקנתי אתמול את Sygate אבל משום מה הוא חוסם לי כניסה ל - ftp דרך חלונות ( ניסיתי למצוא הגדרה שמבטלת את זה אבל לא מצאתי ), כמו כן, הוא לא ממש תומך בשימוש בחלונות עם מספר משתמשים, היום אבא שלי ניסה להיכנס לאקספלורר, אבל משום מה זה לא נתן לו, כשנכנסתי בחזרה ליוזר שלי ( שרץ במקביל ליוזר של אבא שלי ), ראיתי את כל ההודעות של "האם אתה מאשר לאקספלורר להיכ…
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
עדיפות גבוהה למשהו עם שימוש נמוך כמה שיותר במשאבים, לא צריך שום דבר מתוחכם עם שמירה של היסטוריית שימוש למאה שנה אחורה וכו תודה.
-
- 3 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום, יש אתר דרכו אני רואה הרצאות אקדמאיות שמשודרות בסטרימינג ולא מצאתי דרך לשמור ישר את הקובץ. אשמח אם תמליצו על תוכנה שתדע ישר לשמור את הוידיאו בתור קובץ או שתעשה לזה ריפ.... מהיא התוכנה הכי טובה לזה ואשמח אם תפנו לקישור להורדה מיידיית כי אני דיי צריך את זה היום. כמו כן , יש לי בעייה עם כמה קבצי מפ3 שאני מנגן אותם בלי בעייה במחשב אבל בנגן סנסה של סאן דיסק E200 שלי לא רצים ולא מופיעים אפילו ברשימה, אני חושב שזה בגלל שהקובץ MP3 לא יציב - הכוונה, כשאני מנגן אותו במחשב רואים שהביטרייט שלו האיכות של KB/SEC קופצת כל הזמן... זאת אומרת הריפ כנראה לא נעשה טוב.... אז איך אני מתקן " את הקבצי MP3 האלו שכן ירוצו טוב על הנגן שלי ? אודה לכם על המלצה על תוכנה פשוטה וטובה בתודה מראש HIG…
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
היי איך אפשר לנטרל את החלון המעצבן הזה שמוודיע על INTERNT EXPLORER SCRIPT ERROR אשמח לעזרה כי זה משגע אותי WIN XP PRO
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום, לפני כחצי שעה מחקתי את ה- ICQ Lite בשביל שאני יוכל להשתמש ב SPYCQ התקנתי עכשיו גם ICQpro 2003b וגם ICQ 4.1 lite ואף אחד מהם לא מתחבר לי. זה אומר לי כאילו שאני לא מחובר לאינטרנט ציטוט:"Cant establish connection. check your internet connection and icq connection settings, then try to reconnect." אני נמצא מאחורי ראוטר. וד"א השתמשתי ב- ICQ עד עכשיו בלי שום בעיות. תודה רבה! עריכה - עכשיו בדקתי גם ה- windows update לא עובד יכול להיות שמחקתי בטעות איזה קובץ חשוב להתחברות? האינטרנט לעומת זאת עובד. יש איזה תוכנה שבודקת אם יש לי את כל הקבצים הדרושים?
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
אני טוען אלבום בITUNES , והוא משנה את הסדר של הטראקים , למה הוא עושה את זה? בWINAMP הוא טוען אותם לפני הסדר ואני גם לא יכול להזיז אותם ב ITUNES , כאילו הם תקועים במקום מה אפשר לעשות?
-
- 5 תגובות
- 633 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה שאני לא יודע האם היא קשורה לאוטלוק או להגדרות האינטרנט לפני איזה חודש - חודש וחצי התחילה הבעיה , אני מפעיל את האוטלוק ואז הינטרנט מתנתק , אני לא יודע מה זה מה אפשר לעשות עם זה ? בברכה דן
-
- 5 תגובות
- 633 צפיות
-
-
מצורפים בזאת שישה קבצי dmp מקובצים בzip. אם מישהו מכם יכול בבקשה לנתח לי אותם ולהגיד לי מה הבעיה של המחשב שלי שהוא עושה כל הזמן את המסכים הכחולים............. תודה רבה מראש
-
- 5 תגובות
- 633 צפיות
-
-
חברה עזרה דחוף איך אני מחזיר את הURL BAR ?! למה שאני עושה COTUMIZE ... יש לי "LOCATION" זה מראה לי את הURL BAR אבל יש שמה שתיים אחד אם הכתובות שאני כותב שם והוא לא עושה כלום רק רענן ואחד קטן כזה בצד ימין שלו שאי אפשר להגדיל שמשם צריך לעבור לכתובת... וחוץ מזה יש אפשרות להפוך את הBAR של גוגל לכך שאם אני יכתוב שם כתובת הוא יעבור עליה במקום לחפש אותה בגוגל ? תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 633 צפיות
-
-
אני נכנס ל Mozilla Mail 1.7.2 לוחץ על Compose או Reply או כל דבר הקשור בשליחת הודעה חדשה, הוא מראה לי זמן של "חושב", ואם אני מזיז את העכבר הוא מפסיק לחשוב ולא קורה כלום. השליחת הודעה פשוט לא עולה. בגרסת מוזילה 1.8a3 השליחה עובדת, אך אינני יכול להשתמש בגרסא זאת עקב זה שהיא לא יציבותה ויש לה הרבה בעיות אחרות. מישהו נתקל? :-\
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
הגעתי פתאום למצב פה פתאום יש לי מקומות באתרים שונים שמופיעים בחום ולא כחול ראו קובץ מצורף יש למישהו מושג למה זה? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
כנראה שהדרייבר נמחק משום מה, הדבר קרה לפני כמה חודשים ולא טופל ולכן לא נ יתן לעשות שחזור מערכת, הבעיה היא שיש לי מלא מלא דרייברים של כרטיסי קול ושל לוחות אם, אם אני זוכר נכון, זה אמור להיות כרטיס קול מובנה, אבל אני לא בטוח במאה אחוז.. איך אני יודע איזה סוג של לוח אם יש לי בדיוק, או איך אני יודע איזה סוג של כרטיס קול יש לי בדיוק? יש אפשרות לבדוק את זה בלי לפתוח את המחשב ?
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
שלום, יש לי שתי בעיות ,שאני צריך את עזרתכם בפתירתן: 1. יש לי מחשב נוסף בבית עם Windows 2000. משום מה לפני יומיים המחשב הפסיק לקבל את ה DOK שלי (סאנדיסק 4 ג'יגה). ניסיתי לברר מה הבעייה וגיליתי שבמנהל התקנים רשום שההתקן לא הותקן כראוי. ניסיתי למחוק אותו ולחבר מחדש למחשב את ה DOK ודבר זה לא הועיל. מה לעשות? 2. אני מחפש דריוור למצלמת אינטרנט של נטויז'ן (האדומה ללא המיקופון המובנה), אודה אם משהו יוכל למצוא/לשלוח לי...
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
שלום אני מנסה למצוא מה הבעיה במחשב של אחי אני לא יכול לשמוע אותו בSKPYE וכל תוכנת דיבור אחרת ממחשב למחשב המיקרופון מחובר לחיבור הורוד וןהמיקרופון תקין אך לא שומעים כלום ניסיתי לחבר אצלי ואני יכול לדבר במקרופון אבל במחשב של אחי זה לא פועל בדקתי בבקרת העוצמה אין השתקה במקרופון מישהיו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה? (אני חושב שהבעיה קשורה בדרייברים של הכרטיס קול כי הוא כבר השתמש במיקרפון לפני כמה חודשים) תודה ושבת שלום.
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
היתקנתו את הICQ6 המפגר הזה והוא מחק לי את ה5 לייט ואת כל התיקיות שהיה לי שם בפנים כולל הRECIVED FILES ותוך התיקיה הזאת היו לי מלא קבצים חשובים שאנשים שלחו לי.. איך שאני משחזר אותם??
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום, באופן אישי מעולם לא חיבבתי את WINRAR אבל בערך כל העולם משתמש בה אז אני מניח שהתוכנה בסדר, השאלה שלי מה במחשב שלי לא בסדר שמונע מהתוכנה הזו לעבוד חלק איתו. הבעיה היא שכל קובץ מפוצל שאני מוריד (מ2 קבצים ומעלה) כל קובץ כזה.הרבה מאוד זמן לא נתקלתי בקובץ כזה שהורדתי מהאינטרנט וגם הצלחתי לחלץ התקלה שמופיע היא: C:\Documents and Settings\אלכס\שולחן העבודה\fielaname.rar: Packed data CRC failed in fielname.daa. The volume is corrupt עשיתי פירמוט (בלי קשר לבעיה) וזה עדיין חוזר. אני מבין שהברירת מחדל היא "בעיה בקבצים" אבל לא ייתכן שכולם מורידים, אצלהם הכול בסדר וכאשר אני מוריד אני נתקבל בבעיה הזו. העניין היותר בעייתי הוא שלדעתי בפועל אין שום בעיה, מישהו שלח לי קובץ גדול ש…
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
-


