תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי שלום לכולם אני צריך חבילת מקודדים לצפייה בסרטים תודה
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
-
שלום! יש לי בעיה רצינית, לפני כמה ימים במחשב של אבא שלי מהעבודה (יש עליו ים חומר חשוב!!) התחיל המחשב לקפוא כל פעם מחדש והיה צריך לעשות ריסט כל 5 דקות, אבא שלי התקין את ווינדוס (2000) מחדש על ההתקנה הקודמת ולאחר ההתקנה תכנת האנטי וירוס קספרסקי גילתה שני וירוסים באת סריקה... הראשון C:\WINNT\SYSTEM32\SVGHOSTS.EXE בתיאור הקספרסקי כתב שהוא backdoor.win32.rbot.as\adf. השני שהתגלה הוא C:\WINNT\SYSTEM32\IEXPLORE9.EXE ואותו הקספרסקי תיאר כbackdoor.win32.rbot.gen, האנטי וירוס המליץ למחוק את שני הקבצים וכך נעשה עכשיו אני רואה שכשאני נכנס לתקיית program files הוא לא מציג שום תקייה או קובץ אבל בstatus bar כתוב 57 objects... מה אני יכול לעשות?? נ.ב לא נראה לי שזה קשור אבל כשהמחשב עולה …
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
או המחשב או הוינדוס, עדיף כמה שיותר פשוטה תודה
-
- 3 תגובות
- 633 צפיות
-
-
כבר לא פעם ראשונה קורה לי שנעלם לי הבר הליון(זה עם הTITLE ו כפתורי שליטה על החלון) בחלון הprocess manager ב WINXP ו גם ב WIN2K איתו גם נעלמים הtabs שדרכם אני יכול לעבור לאפשרויות נוספות בTASK MANAGER.. האם מישהו מכיר את הבעיה?? האם זה וירוס איך לתקן את זה? תודה רבה מראש! :-X
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
יש לי נייד של LG X110 התקנתי עליו WIN 7 שלא מזהה לי את המודם המובנה של אירקסון שקיים עליו מישהו אולי נתקל בבעיה ? יודע איפה ניתן להוריד דריבר?
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
אהלן חברה, מקווה שלמי שהיה היום בגרות בספרות הלך לו טוב... יש בעיה קטנה. יש לי שני מחשבים בבית שמחוברים ברשת אחד לשני, הרשת היא רשת שאני יצרץי עם כאבל רשת(נראה לי מוצלב). אני נמצא במחשב המשני ככה שאם הראשי לא דלוק אין לי אינטרנט. אז הבעיה היא כזאת: בזמן האחרון כל פעם שאני נכנס לכונן F במחשב הראשי מהמחשב המשני זה עושה במחשב המשני מסך כחול ואז ריסטארט. מישהו אמר לי להעלות לפה מינידאמפ כדי שתוכלו לנתח מה הבעיה. אז רק תגידו לי איפה נמצאים המינידאמפ כדי שתוכלו לעזור לי תודה, גדי!
-
- 5 תגובות
- 633 צפיות
-
-
כדיי לקבל כל מה שהוא נותן תודה
-
- 3 תגובות
- 633 צפיות
-
-
דרך אגב יש לי רשת בבית שהמודם שלי(אלקטל) הוא גם ראוטר. ICQ 2003
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
בעיה קטנה.. אני שם שירים בווינאפ או במדיה פלייאר אני מפעיל וזה יוצא לי מהתוכנה מישו יודע משו על זה ..(הרצתי כמה תוכנות ניקוי כמו ריגסטרי משינג" ,ספיי בוט" ,"וקלין סנטר", לא מאמין שביגלל זה) תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
הסתיים לי המנוי ב - Norton Internet Security 2005 ואני מעוניין למצוא תוכנה אחרת שתחליף את הפיירוול שלי, בינתיים ניסיתי את Kerio Personal Firewall שהיה זוועתי כי משום מה הוא האט לי את מהירות הגלישה ( הורדת קבצים הייתה במהירות מקסימלית של 118 קילובייט בשנייה, כשאם הייתי מכבה אותו היא הייתה 183 קילובייט בשניה ), אז הורדתי אותו. התקנתי אתמול את Sygate אבל משום מה הוא חוסם לי כניסה ל - ftp דרך חלונות ( ניסיתי למצוא הגדרה שמבטלת את זה אבל לא מצאתי ), כמו כן, הוא לא ממש תומך בשימוש בחלונות עם מספר משתמשים, היום אבא שלי ניסה להיכנס לאקספלורר, אבל משום מה זה לא נתן לו, כשנכנסתי בחזרה ליוזר שלי ( שרץ במקביל ליוזר של אבא שלי ), ראיתי את כל ההודעות של "האם אתה מאשר לאקספלורר להיכ…
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
עדיפות גבוהה למשהו עם שימוש נמוך כמה שיותר במשאבים, לא צריך שום דבר מתוחכם עם שמירה של היסטוריית שימוש למאה שנה אחורה וכו תודה.
-
- 3 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום, יש אתר דרכו אני רואה הרצאות אקדמאיות שמשודרות בסטרימינג ולא מצאתי דרך לשמור ישר את הקובץ. אשמח אם תמליצו על תוכנה שתדע ישר לשמור את הוידיאו בתור קובץ או שתעשה לזה ריפ.... מהיא התוכנה הכי טובה לזה ואשמח אם תפנו לקישור להורדה מיידיית כי אני דיי צריך את זה היום. כמו כן , יש לי בעייה עם כמה קבצי מפ3 שאני מנגן אותם בלי בעייה במחשב אבל בנגן סנסה של סאן דיסק E200 שלי לא רצים ולא מופיעים אפילו ברשימה, אני חושב שזה בגלל שהקובץ MP3 לא יציב - הכוונה, כשאני מנגן אותו במחשב רואים שהביטרייט שלו האיכות של KB/SEC קופצת כל הזמן... זאת אומרת הריפ כנראה לא נעשה טוב.... אז איך אני מתקן " את הקבצי MP3 האלו שכן ירוצו טוב על הנגן שלי ? אודה לכם על המלצה על תוכנה פשוטה וטובה בתודה מראש HIG…
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
היי איך אפשר לנטרל את החלון המעצבן הזה שמוודיע על INTERNT EXPLORER SCRIPT ERROR אשמח לעזרה כי זה משגע אותי WIN XP PRO
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
אניח מנסה לצרוב UDF קובצ של 7 גיגה ולא מצליח *יכול להיות שבגלל שאני צורב מ HDD שנמצא על אותו IDE שהצורב נמצא ?* לוג : Windows User Windows Vista 6.0 IA32 WinAspi: - NT-SPTI used Nero Version: 8.3.2.1 Internal Version: 8, 3, 2, 1 Recorder: <_NEC DVD_RW ND-3520AW> Version: 3.07 - HA 1 TA 0 - 8.3.2.1 Adapter driver: <IDE> HA 1 Drive buffer : 2048kB Bus Type : default CD-ROM: <AG0146Q MKK480T >Version: 1.01 - HA 1 TA 1 - 8.3.2.1 Adapter driver: <IDE> HA 1 === Scsi-Device-Map === CdRomPeripheral : AG0146Q MKK480T 1.01 ax832gqn Port 6 ID 0 DMA: Off === CDRom-Device-Map === _NEC DVD_RW ND…
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום, לפני כחצי שעה מחקתי את ה- ICQ Lite בשביל שאני יוכל להשתמש ב SPYCQ התקנתי עכשיו גם ICQpro 2003b וגם ICQ 4.1 lite ואף אחד מהם לא מתחבר לי. זה אומר לי כאילו שאני לא מחובר לאינטרנט ציטוט:"Cant establish connection. check your internet connection and icq connection settings, then try to reconnect." אני נמצא מאחורי ראוטר. וד"א השתמשתי ב- ICQ עד עכשיו בלי שום בעיות. תודה רבה! עריכה - עכשיו בדקתי גם ה- windows update לא עובד יכול להיות שמחקתי בטעות איזה קובץ חשוב להתחברות? האינטרנט לעומת זאת עובד. יש איזה תוכנה שבודקת אם יש לי את כל הקבצים הדרושים?
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
-
היי.. המחשב לא מזהה את הכרטיס קול (מסוג s.b Audigy) חסרים לי הדרייברים הבאים multimedia audio controller pci input device עכשיו הדיסק המקורי של לוח האם וגם זה של הכרטיס קול הלכו לאיבוד חיפשי את הדרייברים הנ"ל בכל האתרים רשמיים ללא הצלחה לוח אם via pt880 neo series-socket 478 אשמח לקבל כל עזרה בתודה רותם
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
אני טוען אלבום בITUNES , והוא משנה את הסדר של הטראקים , למה הוא עושה את זה? בWINAMP הוא טוען אותם לפני הסדר ואני גם לא יכול להזיז אותם ב ITUNES , כאילו הם תקועים במקום מה אפשר לעשות?
-
- 5 תגובות
- 633 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה שאני לא יודע האם היא קשורה לאוטלוק או להגדרות האינטרנט לפני איזה חודש - חודש וחצי התחילה הבעיה , אני מפעיל את האוטלוק ואז הינטרנט מתנתק , אני לא יודע מה זה מה אפשר לעשות עם זה ? בברכה דן
-
- 5 תגובות
- 633 צפיות
-
-
אני לא בטוח שז הפורום הנכון לת'רד הזה, אבל האם אתם משתמשים ב- keygenים ובקראקים למיניהם כשאתם מתקינים תוכנות כמו babylon, winzip, winrar וכו'? אני יודע שבאימיול יש לפעמים סוסים טרוייאנים בכמויות כשמדובר ב- keygenים, ולכן אני שואל.
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
מצורפים בזאת שישה קבצי dmp מקובצים בzip. אם מישהו מכם יכול בבקשה לנתח לי אותם ולהגיד לי מה הבעיה של המחשב שלי שהוא עושה כל הזמן את המסכים הכחולים............. תודה רבה מראש
-
- 5 תגובות
- 633 צפיות
-
-
חברה עזרה דחוף איך אני מחזיר את הURL BAR ?! למה שאני עושה COTUMIZE ... יש לי "LOCATION" זה מראה לי את הURL BAR אבל יש שמה שתיים אחד אם הכתובות שאני כותב שם והוא לא עושה כלום רק רענן ואחד קטן כזה בצד ימין שלו שאי אפשר להגדיל שמשם צריך לעבור לכתובת... וחוץ מזה יש אפשרות להפוך את הBAR של גוגל לכך שאם אני יכתוב שם כתובת הוא יעבור עליה במקום לחפש אותה בגוגל ? תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 633 צפיות
-
-
אני נכנס ל Mozilla Mail 1.7.2 לוחץ על Compose או Reply או כל דבר הקשור בשליחת הודעה חדשה, הוא מראה לי זמן של "חושב", ואם אני מזיז את העכבר הוא מפסיק לחשוב ולא קורה כלום. השליחת הודעה פשוט לא עולה. בגרסת מוזילה 1.8a3 השליחה עובדת, אך אינני יכול להשתמש בגרסא זאת עקב זה שהיא לא יציבותה ויש לה הרבה בעיות אחרות. מישהו נתקל? :-\
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
הגעתי פתאום למצב פה פתאום יש לי מקומות באתרים שונים שמופיעים בחום ולא כחול ראו קובץ מצורף יש למישהו מושג למה זה? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-


