תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, מאז שעברתי לווינדוס 7, כל פעם שאני מקבל הודעה בצ'אט של הפייסבוק הוא מוריד לי קובץ בשם pop. אני משתמש בדפדפן כרום. בXP זה אף פעם לא קרה לי הבעיה בתחילה כשהתקנתי ווינדוס 7 יש לזה פתרון?
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
צריך תוכנה שמפעילה קבצי מוסיקה מסוג RAM ו RM של REAL MEDIA אבל שהתוכנה לא תהיה REAL ONE או REAL PLAYER יש תוכנה כזו ?
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני עומד בפני מודניג. אני קונה Silverstone TEMJIN SST-TJ04B, ''ומשדרג'' אותו. (כל מני דברים עם פלטות אלומיניום), כל השירטוטים שלי לחיתוך נמצאים על דפים, ואני צריך אותם על המחשב בשביל ליצור ''שבלונות''. כבר יומיים שאני מנסה לסרטט עם SketchUp,אבל היא פשוט בלתי נסבלת. הסירטוטים הם ממש מובנים וקשים לסירטוט עם SketchUp. אשמח אם מישהוא יוכל להמליץ לי על תוכנת סירטוטים טובה, בין אם היא מיועדת למתחילים,ובין אם ל''מקצוענים''. בתודה, רועי.
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
כלומר, מה רמת השיתוף שלי, כמה מהר אני יכול להוריד וכדומה?
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
-
הי, הורדתי סרטון מ- youtube תוך שימוש ב- Vixy. WMP11 מנגן אותו ללא סאונד. בדקתי את הקובץ ב- gspot, הקודקים הנכונים קיימים אבל יש בעיה אחרת... משהו בהתאמה של input ו- output של Pin codes מצרף screenshotשל ההודעה מ gspot. למישהו יש רעיון? מה בכלל המשמעות של הודעה זו? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
היתקנתי היום בבוקר את התוכנה , וכשה אני מנסה להפעיל אותה מופיעה לי שגיעה " Cant find OpenAL32.dll" ניסיתי להוריד את ההתקנה של OpenAL ולהתקין אותו ידנית (ההתקנה של ה 3dmark אמורה להתקין אותו ביחד עם ה 3dmark) , אבל כשה אני מנסה להוריד את קובץ ההתקנה מאתר הבית של החברה, זה לא מביא לי.
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
כיצד מגדירים שFIRE FOX יהיה הדפדפן בדיפולט במחשב שלי? אני רוצה שלינקים מהמייל שלי יפתחו בFIREFOX ולא באקספלורר. יש לי OUTLOOK OFFICE 2007
-
- 6 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה באיסיקיו.. אני מסמן בהגדרות "שימוש ב firewall " והכל טוב ויפה... אבל שאני מתחבר מחדש לאיסיקיו (לא משנה מאיזה סיבה..כיביתי את המחשב וכו'...) ההגדרות חוזרות למה שהיה קודם זה קורה רק פה כל השאר נשאר אותו דבר(פרטים וכו'...) מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
הנני משתמש כעט באנטיוירוס נורטון 2005, עכשיו הורדתי את הסט של חברת McAfee (שכולל אנטיוירוס, פיירואול ועוד...), ורציתי לדעת איזה מבינהם עדיף, כי אני צריך להסיר את נורטון בשביל להתקין את האנטיוירוס השני של McAfee.
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום רב יש לי את הלוח האם להורדה דריוורים לכרטיס קול /ציפס /עידכון ביוס אם צריך וכ"והספר של הלוח . תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
יש לי כרגע את NOD32, AD-AWARE, SPYWARE DOCTOR.... עכשיו אני מפעיל רק את NOD32 "בזמן אמת". האם צריך גם להפעיל את אחת מהתוכנות מהאחרות, או שמספיק רק הנוד? כמו כן אני "מטפל" במחשב בעזרת Registry Mechanic ו-TuneUp Utilities 2007... תודה לעוזרים מראש
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אז ככה...למפקד שלי בצבא יש בעיות עם האנטיוירוס שלו והוא ביקש ממני לארגן לו איזה משהו עכשיו אני רוצה כמובן משהו חינמי (עדיף בלי תקופת ניסיון כדי שהיא לא תיגמר לו) וכמה שיותר פשוטה מבחינת תפעול כמה שיותר דברים שתעשה אוטומטית בלי לשאול לפני תודה רבה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 640 צפיות
-
-
יש לי אמיול מליונטוורק, ופיירוול של הwindows xp איך אני מאשר את הפורטים של האימיול בפיירוול כדי שלא יפריעו לי להורדה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
יש את החלון הודעות כשכותבים הודעה ולמטה יש פירסומות מעצבנות כאלה שמשגעות לי את השכל!!! אפשר להעיף אותם איכשהו?? לימחוק איזה קובץ, להתקין איזו תוכנה שמעיפה אותם??? או משהו דומה... בתודה מראש
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
היי, לפעמים כשאני רוצה לצפות בסרט תוך כדי הורדה ,במקום סרט מופיעה כתובית שהקובץ לא חוקי או שתבנית הקובץ לא חוקית,מה זה? ואם אפשר לפתור את זה בצירוף codec תביאו לי לינק בבקשה.(תוכנת קאזה) תודה.
-
- 3 תגובות
- 640 צפיות
-
-
איך ניתן לשנות את קצב הפריימים כולל הסאונד של הסרט? נגיד סרט שקצב הפריימים שלו 23.976, איך ניתן לשנות זאת ל 29.970? ואם כן, אז יש תוכנה שעושה זאת עם סאונד תואם לקצב הפריימים כי לפעמים זה פשוט לא תואם. תודה מראש, דני
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום , לאחרונה יש לי בעיה בחלק מהכפתורים של העכבר שלי (בכפתור של הגלגלת.. ובשתי הכפתורים הנוספים שניתנים לקינפוג .. יענו Mouse 4 and mouse 5) העכבר הוא Razer DA... (מקלדת חוטית) הכפתורים עובדים רגיל מחוץ לCOD אבל ב COD עצמו הם לא עובדים.. יש לכך הסבר הגיוני? לא השנה לי כלום בפרופיל בCOD (גם ניסתי לשחזר לפרופיל אחר.. לא עזר) איך אני יכול לטפל בזה? (התקנה מחדש לא באה בחשבון כי אין לי את הדיסק..) תודה.. אשמח לעזרה.. יש לי את הדרייברים של רייזר על המחשב אם זה עשוי לעזור..
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
-
יש לכם איזה תוכנה שאפשר לשלוח SMS בלי הגבלה? אל תגידו באיי סי קיו כי יש הגבלה
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
התקנתי נרו 7 והוא הוסיף לי תקייה חדשה ב"מחשב שלי" שנקראת nero scout. יש דרך להעיף את החרא הזה?
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
בעיה אחת זה שהתוכנה TUNATIC לא מצליחה להתחבר לשרת. אני מקבל הודעה server unreachable הבעיה השניה, שהיא בעצם בכמה תוכנות, התוכנות לא מצליחות "לשמוע" צלילים מהמחשב. תיסתכלו בתמונה, זאת הבעיה. יש מוזיקה ברקע, אבל TUNATIC לא מצליח לזהות צליל אפילו שמוגדר לו מSTERIO MIX (וגם לא באחרים) זה קורה בתוכנות הקלטה אחרות. לדוגמה ניסיתי להקליט סרטון מהאינטרנט עם CAMTASIA STUDIO עם צליל, אבל גם הוא לא זיהה צליל...[br]פורסם בתאריך: 16.06.2007 בשעה 13:11:53 מישהו מכיר את הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום, יש פה משהו מרמת גן שמכיר חנויות טובות למכור מוצרי מחשב...? תודה...
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
דרושות מורות לעיצוב גרפי כולל ידע בillustrator ו advanced photoshop לעיצוב אתרים כולל ידע ב dreamweaver 8 ו flash 8 + advanced actions לעיצוב וידיאו כוללpremiere pro 2 ו after effects 7 לקורות חיים: brasor@bezeqint.net ולציין "design"
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
תגידו לי אם זה פסדר... כי לא נראה לי שזה הולך לרדת לי היום... שימו לב לאחוזים ולמגהבייט שירדו כבר... [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-


