תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי דרייברים חדשים והכל חדש ועדיין FRAPS מסרב להקליט סאונד (יותר נכון, להקליט בווליום מספיק גבוה כדי לשמוע משהו..) הוא מקליט בווליום כל כך נמוך שצריך להגביר את הווליום למקסימום וגם אז בקושי שומעים משהו
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש תוכנות שאנשים פה מכירים....לסידור המחשב בדיקת בעיות וכמו כן אנטיוירוסים למינהם! אני צריך פשוט לרענן תמחשב עם סריקות של שגיאות וכו'! המחשב שלי באמת בקאנטים!! אני מנסה למנוע פורמט כי יש לי הרבה חומר להעביר!!!! ואני מעדיף שלא יהרס...לכן אני רוצה תוכנות שיעזרו לי לעשות בדיקות ותיקון של כל בעיה\וירוס\או זבל שנמצא במחשב! תודה רבה רבה!
-
- 6 תגובות
- 642 צפיות
-
-
יצרתי קובץ TORRENT והעלתי אותו לTRACKER : (TORRENTBOX ) הבעיה: אני לא מצליחה לראות את עצמי בתור SEEDER (כתוב 0 seeders ) ומישהו אומר שהוא לא מצליח להתחבר אלי ושאין הודעת שגיאה כלשהי. יש למישהו כאן מושג בטראקרים ובביטקומט ?
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי בבית רשת בין שני מחשבים, באמצעות כבל בלבד, כאשר לאחד המחשבים מחובר המודם. באותו מחשב שמחובר המודם שזה המחשב הראשי בבית, התקנתי פיירוול של zone alarm משום מה אני לא מצליח במחשב השני לגלוש באינטרנט, ניסיתי בהגדרות של התוכנה ללכת ל-zone ולהגדיר שם את הכתובת איי פי של המחשב השני זה לא עוזר, וגם במחשב הראשי שהפיירוול עולה בהתחלה עם המחשב ואני מנסה להתחבר לאינטרנט זה גם לא מתחבר הוא רושם לי שגיאת איי פי. מה ניתן לעושת כדי לסדר את הבעיה? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש תוכנה שהופכת טקסטים שלמים מאגלית לעיברית.בשביל לימודים.תודה (לא בבילון). :s05:
-
- 3 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום כאשר אני מפעיל סרטים מסוימים (לא HD) על הBsplayer ו Media classic הסרט עובד בפריימים איטיים זאת אומרת כאילו הילוך איטי אך רק בכמה סרטים מסויימים . כאשר אני מפעיל את הסרט בתוכנה של NERO , SHOWTIME הסרט עובד חלק אין לי את הבעיה הנ"ל בסרטי HD מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה. יש לי את הדריברים הכי חדשים של NVIDIA 178.13 ויש לי בעיה כשאני מנסה להיכנס למשחק כל שהוא כמו למשל CRYSIS WARS או Brothers in Arms - Hell's Highway אני נכנס למשחק ואז זה מוציא אותי ממנו ורושם שיש בעיה כאילו עם הדרברים של NVIDIA וניסיתי כבר 20 אלף פעם למחוק אותם ולהתקין וגם ניסיתי להתקין דרבירים יותר ישנים וזה בכל זאת כתב לי את השגיאות אהלה תעזרו בבקשה אני לא ידוע מה לעשות כבר ויש לי מחשב חדש קניתי אותו לפני בערך חודש asus striker II NSE Q9450 4G DDR3 1600MHz 8600gts THERMALRIGHT ULTRA 120 nzxt tempset
-
- 3 תגובות
- 642 צפיות
-
-
התוכנה אמורה לבטל את הCD'S אני לא יודע בדיוק למה. אני מנסה להפעיל **משהו** דרכה ואני פשוט לא יודע איך. ד"א התוכנה חוקית 100%.
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום התוסף והדפדפן בכותרת בעיקרון קבעתי את החיפוש שישתמש באתר הישראלי של גוגל, אבל מה שמציק זה שבמקום להציג בצד ימין את הגרסה העברית, הוא מציג את האתר הישראלי אבל בגרסה האנגלית (יש עברית ערבית ואנגלית שאפשר ללחוץ עליהם ולשנות) מה שאני רוצה זה שכשאני לוחץ על search זה יעשה חיפוש עם google.co.il אבל בגרסה העברית דרך אגב מערכת ההפעלה היא וינדוס 7 והיא באנגלית, כנ"ל הדפדפן
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום הורדתי icq 6 ושאני נכנס לרשום משהו זה נתקע לי אני לא יודע מה לעשות אני ישמח עם יעזרו לי תודה
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
לא מצליח למצוא חבילה לווינדוס 98 ?
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום. כשיש לי קובץ וידאו MPG אז כשאני לוחץ עליו בפיירפוקס 3 זה נפתח לי באותו עמוד באמצעות Quick Time וזה די מקרטע ומגעיל. איך אני גורם לו לתת לי אפשרות לפתוח את זה במדייה פלייר? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
ברשותי המשחק CALL OF DUTY WORLD AT WAR- מקורי. כשרציתי לעדכן אותו- לגרסא 1.2 גלשתי באתר והופניתי לאתרים שמהם אני יכול להוריד את הקובץ. ניסיתי כבר פעמיים אבל כל פעם שאני מוריד את הקבצים- הם פגומים. פעם אחת הוא לא יכל להשלים את התקנה מסיבה לא ידועה (שגיאה 1689 אני חושב) ופעם אחת הוא לא יכל למצוא קובץ DLL מסוים. לעוד מישהו זה קרה? איך אני פותר את זה? (לא יודע אם זה קשור אבל כל הדרייברים מעודכנים)
-
- 3 תגובות
- 642 צפיות
-
-
אין אפשרות לשנות אפילו איזה משהו שמוספים לתוכנה ? שאפשר לשנות את השמות כי זה מזה מבלבל .
-
- 4 תגובות
- 642 צפיות
-
-
-
שלום .. אני מחפש תוכנה שאני יוכל ליצור איתה דיסק bootable עם כמה תוכנות שימושיות בשבילי ... הדיסק צריך לעבוד כבר מהדוס והקבצים שאני יצור מהם את הדיסק הם קבצי iso .. בבקשה אם למישהו יש שם של תוכנה ואולי גם את המדריך לזה אני אודה לכם מאוד...
-
- 3 תגובות
- 642 צפיות
-
-
עשיתי בדיקה עם 3DMARK05, ורציתי לבדוק באתר היצרן www.FUTUREMARK.com תוצאות של אנשים אחרים אבל משום מה בתוצאות של ההשוואה אני אף פעם לא מוצא שום דבר! אולי לא חיפשתי נכון או שיש אצלהם בעיה?
-
- 3 תגובות
- 642 צפיות
-
-
זה הולך ככה , אני הולך להוריש את המחשב הזה למישהו , עכשיו התחלתי לנקות אותו , הוא כרגע נקי ומצוחצח מרוגלות , אבל יש עניין אחד שמפריע לי מאוד , יש לי שתיי מחיצות C ו-E , על C מותקן WINDOWS XP SP2 , והבעיה שלי עם זה זה שאני לא מצליח לעשות לו DISK DEFRAGMENTER , וזה כי רק 6% אחוז מהשטח שלו פנוי , עכשיו , אם מישהו מכיר תוכנה שמנקה מהמחשב קבצים שלא השתמשו בהם כבר יותר משנה , אני אשמח עם יביא אותה , כי יש קבצים שאני לא בטוח אם יזיק למחוק או לא , והריי WIN משתמש בקבצים שלו המון אז זה יהייה בסדר אם אני אריץ כזאת תוכנה ...
-
- 4 תגובות
- 641 צפיות
-
-
מנסה לגבות DVD של הילדה דיי שרוט,כיצד? נסיתי בכמה דרכים וכל פעם אני נתקל בבעיית קריאה,האם ישנה תוכנה שיודעת להתמודד עם דיסקים שרוטים?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
-
ברשותי סרט בעל תרגום בעברית כקובץ AVI ורציתי לדעת כאשר אני מדביק תרגום בעברית עליו ובוחר באופציית ה- SUBTITLE ב- VIRTUAL DUB איך אני עושה שהתרגום יהיה לבן על פס שחור כך שיכסה את התרגום באנגלית?? כי באנגלית זה מודבק .. תודה אנשים
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אני צריך שתוכנה שתתן לי מידע על ההתהליכים במחשב... כך שאני אדע אם אני אוכל למחוק את אותו תהליך והאם הוא חיוני או לא חיוני לתפקוד נורמלי של המערכת... פשוט נמצאים לי במחשב 37 תהליכים מרגע התחלת המחשב וזה נראה לי הרבה... אני צריך גם שהתוכנה תדע למחוק לאלתר את התהליך כדי שהוא לא יחזור פעם נוספת. תודה לעוזרים מראש
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
כל וידיאו שאני מנסה ליראות המדיה פלייר אומר לי class not registered
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
היי, כשאני מפעיל סרט וידאו דרך המדיה פלייר איכות הצבעים שמתקבלת יותר טובה מבתוכנות אחרות (מדיה סנטר, VLC), בתוכנות האחרות התמונה יותר בהירה, למשל (הכי בולט) השחור לא שחור אמיתי לעומת MP. העניין הוא שבמדייה פלייר אין לי אפשרות לשנות ASPECT RATIO ל- 16:10, לעומת VLC, וגם שמתי לב שה-MP משפר קצת את האיכות. אגב, ניסיתי הרבה סרטים כולל סרטון מה- Sample Videos של ה-WINDOWS. אה ואני על WIN7 ULTIMATE 64BIT, ומסך SAMSUNG T240. אז למה זה ככה?? והאם יש דרך לשנות aspect ratio ב-MP12?? ??? תודה. תמונות להמחשה:
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום אני מחפש להכין דיסק תקליטור boot שעולה בדוס ומראה מספר רישיון של חלונות XP ואם אפשר גם רישיון ויסטה. ובנוסף גם מספר רישיון office 2003+2007 עכשיו לאחותי לא עולה לה חלונות XP.ניהיה שחור.נסיתי לגשת מקש F8 לילחוץ "מצב בטוח" ולא עזר ניהיה שחור לא עולה חלונות XP. שאלתי אותה איפה הדיסק עם רישיון היא לא זוכרת איפה היא שמה דיסק חיפשת בכל מקום חדרים ולא מצאה.אחותי עברה דירה לפני חודשיים. בבקשה תעזרו לי לימצוא תוכנה טובה שאפשר לעלות בדוס ולראות מספר רישיון XP וגם אופיס. איך פותרים את הבעיה הזאת? בתודה מראש מיכאל
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-


