תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מישהו מכיר משהו טוב?
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
רציתי לשאול. עכשיו שחררו את הגרסא של Catalyst 7.9. אני היחיד שכל פעם אחרי שאני מוריד את ההתקנה הוא מעלה שגיאה ואומר שהקובץ פגום או שזה קורה לעוד אנשים?
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
ראיתי את הוידאו הזה ולפי מה שהבנתי הוא פשוט משנה את הזמן שווינדוס מחכה לפני שהוא סוגר את כל התוכניות... השאלה אם זה יכול לעשות נזק... עריכה: ראיתי גם את אלה....מה דעתכם עליהם?
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
כאשר נוצר קובץ מתוכנת WINDVR איני יכול לפותחו בתוכנת פינקל סטודיו 9,מדוע? יש פטנט כלשהו? בדקתי עם תוכנת GSPOT לראות במה מקודד הקובץ וזה מה שהופיע: MPEG-2 Demultiplexer מדוע לא ניתן לפתוח קובץ MPEG?
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
יש לי שתי וורסיות של Kaspersky .... והן: Kaspersky 6.0 ו 5.0.931 personal Kaspersky - מה עדיף? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 645 צפיות
-
-
ומאלץ אותי להקיש את כתובת הלייב אימייל שלי והסיסמה שלי ידנית. זאת על אף שאני מבקש ממנו לזכור פרטים ולהתחבר אוטומטית בעת ההפעלה. זה לא קרה כאשר התקנתי לראשונה את המסנג'ר. למה זה קורה.
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
היי! איך אני צורב קבצי SVCD על דיסק DVD 4.7 לאיזו קטגוריה אני נכנס בתוכנת נרו 6 ו- 7? המון תודה!
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
: זה הplug: http://www.cult3d.com/download/viewer/win_mozilla.asp תודה מראש install
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
ניסיתי לאחות את הכונן שלי עם שני תוכנות של ווינדוס ותוכנה בשם dikeeper בשתיהם האיחוי נתקע באמצע מה הבעיה? הנה פרטים של הכונן Field Value ATA Device Properties Active UDMA Transfer Mode UDMA 5 (ATA-100) Buffer 7965 KB (Dual Ported, Read Ahead) ECC Bytes 52 LBA Sectors 241254720 Max. PIO Transfer Mode PIO 4 Max. UDMA Transfer Mode UDMA 5 (ATA-100) Model ID IC35L120AVV207-1 Multiple Sectors 16 Parameters 239340 cylinders, 16 heads, 63 sectors per track, 512 bytes per sector Revision V24OA66A Serial Number VNVD01G4DDXYYX Unformatted Capacity 117800 MB ATA Device Features 48-bit LBA Supported Advanced Power Management Supported Automatic Acoustic Management Supported Device …
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
אני מקווה שזה שייך לפורום הזה. מזה I/O errors שהאנטי ווירוס מוצא? ואיך "מתקנים" את זה? והאם יכולה להיות התנגשות בינו לבין הנורטון אנטי ווירוס כאשר שניהם מותקנים על אותו מחשב?
-
- 7 תגובות
- 645 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתחתוך לי קטעים מסרטים ותעשה מהם קובץ נפרד אז הורדתי את virtual dub ולאחר שניסיתי להעלות סרט אליה אני מקבל הודעה (מצורפת תמונה) ושאני רואה את הסרט בתוכנה הסאונד מקדים לתמונה... רציתי לדעת אם יש תוכנה אחרת שתעשה את העבודה או אם יש לכם דרך לפתור את הבעייה??? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שלום לכולם יש ברשותי שישה MINI DVD שאני רוצה לאחד לכמה שפחות DVD רגיל. איזה תוכנה מומלצת למטרה זו?
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
האנטי וירוס AntiVir Personal עם הסמל של המטריה הוא חינמי?
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
לא משנה באיזה תוכנה ניסיתי עדכנתי לגרסה הכי חדשה של CODEC PACK (של K-LITE) ניסיתי למחוק ולהתקין תתוכנות השונות שאני רואה דרכן תסרט, כלום! המסך שחור ואין קול, אין לי מושג איך ולמה זה קרה ואתמול דווקא ראיתי סרט אה והיום שמתי לב שמופיע לי מן FF כל פעם שאני פותח תסרט (איפה שהשעון) ,יכול להיות שזה גם היה פעם ויכול להיות שלא בכל אופן גם לא הורדתי כלום ב20 שעות האחרונות
-
- 6 תגובות
- 645 צפיות
-
-
עד עכשיו הייתי משתמש עם דיסק האתחול של .Hiren's Boot CD 96 החלפתי לוח ל Asrock G31MS ומאז אני לא יכול לעשות ghost עם התוכנהnorton ghost שנמצאת על ה boot cd (התוכנה עולה -אני עושה OK וזה נתקע). בררתי את הנושא ויכול להיות שהלוח הזה לא תומך בתוכנה הזאת או לפחות בגירסה שאני משתמש. מישהו מכיר עוד תוכנה שעושה את אותה פעולה כמו ה norton ghost תוכנה שאני יוכל לצרוב ולהריץ אותה מ boot בלי להתקין אותה קודם. תודה לעוזרים!!
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
האם קיימות כאלו תוכנת שבודקות לדוגמא את המעבד כץמסך וכו'.. כמו שMEMTEST בודק את הזיכרון? אם כן מה הן?
-
- 5 תגובות
- 645 צפיות
-
-
יש לי K-LITE רציתי לשאול אם יש חברה טובה יותר, תודה לעוזרים, יוסי.
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
-
הורדתי את התוכנה עשיתי מה שכתוב בפירסט בגינרס גייד ומצאתי קובץ בחיפוש דרך האינטרנט והוא התווסף לטרנספר אבל הוא לא מוריד הוא רושם וויטינג ועוד משהו מה צריך לעשות עם השרתים חוץ ממה שכתוב ב help ?
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
יש לי כמה תמונות שבאות כקובץ PDF שעל כל אחת מהם אני רוצה לכתוב איזה משפט אבל אני רוצה לעשות את זה באלכסון ואם אפשר ככותרת כזו כמו ב-WORD.. אני רוצה לכתוב משפט שהמילוי שלו בצבע אחר והמסגרת שלו בצבע אחר. אני פשוט לא מבין איך מתעסקים עם התוכנה הזאת. אם עוזר יש לי פוטושופ CS3 בעברית. לאחר מכן אני רוצה לעשות עוד תמונה אשר תורכב מ-4 תמונות שונות שאותם אני רוצה לחבר ושהאיכות לא תרד כי כל התמונות שאני מדבר עליהם פה הולכות להגדלה והדפסה. בבקשה עזרה מהר זה ממש חשוב עכשיו... תודה ממש ענקית לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
אני משתמש ב Subtitle Workshop היא קצת מסורבלת כל פעם שאני צריך שורה חדשה צריך ללחוץ על העכבר להוסיף אני מחפש משהו אחר, אולי עם קיצור דרך למקלדת מה דעתכם ?
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
אני רוצה להוריד אותה לסמלים ליד השעון?...איך אפשר אם בכלל אפשר?
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
כשאני מנסה לקבל נקוודות זה מה שזה עושה לי (תמונה) [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 645 צפיות
-
-
1-איך חוזרים לאחור אחרי שנכנסים לאחד הנושאים ,בתפריט הראשי יש אפשרות אבל אם ניכנסת לאיזה אחד מהם אין אפשרות,להקיש את המילה BACK זה לא עוזר ?? 2-מה נותן הדגם עם ה patch למיקלדת במה הוא עוזר עשיתי דיסק עם ודיסק בלי לא ראיתי הבדל אולי מישהו יודע ?
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי דיסק מקורי של תוכנת nero 6.0. בתוכנה הנ"ל אין אפשרות לבחור למעלה בין צריבת CD ל- DVD (ראו תמונה מצורפת). נאמר לי שאפשרי לשדרג את התוכנה לגירסה 6.6 ללא תוספת תשלום מתוך התוכנה עצמה, איך אני עושה זאת? תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 645 צפיות
-


