תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מישהו יודע ויכול לעזור לי בנושא ?
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
ככה שהקו האדום והצהוב יהיו נגיד על 800 מגה ולא על 700 ובנוסף איך אני עושה overburn בגירסה 7 והאם יש עידכון לתמיכה במדיות נוספות או שזה קשור לכונן?
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
הטופיק אומר הכל לא ? אני לא יכול לשמוע מוזיקה ברדיו אינטרנט דרך האקספלורר או לראות סרטונים דרך האקספלורר אם זה דרך האקספלורר אני מניח שזה קשור למדיה פלייר איכשהו ניסיתי להתקין מדיה פלייר מחדש וגם גרסה אחרת וזה עדיין לא עובד למישהו יש הצעות ?
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
היי, יש לי מספר בעיות/חוסר הבנות עם התוכנה ואשמח אם תוכלו לעזור לי עם הסיטואציה הבאה: איך אני עושה תיוג דינמי כך שאני פשוט אשכפל את כל המבנה המקורי של תיקיית המוסיקה שלי עם כל תתי התיקיות למקום אחר תוך שינוי הקובץ מWAV לFLAC [בלי שינוי הסדר שלל התיקיות ותתיהן] C:\Program Files\Illustrate\dBpoweramp\Help\dMC\Naming.htm C:\Program Files\Illustrate\dBpoweramp\Help\dMC\FileSelector.htm אלה אתרים שאמורים להסביר, אבל אני לא הבנתי כלום. אם תרשמו בדיוק את מה שאני אצטרך לרשום לביצוע רצונותי אשמח מאוד מאוד מאוד. בתודה מראש! [br]פורסם בתאריך: 22.12.2008 בשעה 21:35:24 אני ממש אשמח אם משהו יענה....
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
יש לי שני בעיות מתי שהמחשב עולה הוא מוציא לי שני הודעות שגיאה 1-"אין אפשרות לאתר את הקובץ SVCHOST.EXE" 2-"שגיאה בטעינת NVCPL המודול שצויין אינו נמצא" איך אני פותר את זה?
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אני התקנתי אותה כבר (היום) ולדאבוני היא לא מחדשת הרבה... אבל היא לא מפוצצת בבאגים כמו שחשבתי... ראיתי שתיקנו שם באג קטן שהיה בעברית הבאג הוא כזה: נגיד שלמישהו יש שם בעברית ואז הוא שולח לך הודעה אז השם שלו בהודעה יהיה בגי'בריש באיסיקיו השם פה מוצג כעברית ולא כג'יבריש ICQ2003A להורדה
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
כידוע או לא ישנה תוכנה בשם Trillian שהיא בעצמם ICQ AIM YAHOO MSN IRC וכל צ'אט אחר שאפשר לחשוב אליו ביחד, התוכנה היא באמת מצויינת אבל יש לי בעיה איתה, כל פעם שאני מנסה להתחבר לחשבון ה YAHOO MESSENGER שלי היא קודם כל אומרת שהסיסמה לא נכונה (דבר שהוא לא נכון כי YAHOO MESSENGER עצמו לא עושה שום בעיות) ואז יש שגיעה והתוכנה נסגרת באופן עצמאי. הדבר לא קורה עם ICQ AIM או MSN, כלומר הבעייה היא רק עם YAHOO. מישהוא יכול להסביר את התופעה או לתת לי פתרון?
-
- 5 תגובות
- 646 צפיות
-
-
1. שלום, אני מפרמט הלילה את המחשב ורציתי לדעת איך אני מגבה את ה History ואת ההגדרות שלי במירנדה. את הפרופיל (קובץ DAT) גיביתי. איך אני מגבה את ההגדרות (פונט, עברית ועוד...) וההיסטוריית שיחות? תודה רבה 2. יש תוכנה אחרת שהיא לא מירנדה ולא ICQ שאתם ממליצים עליה לתקשורת של מספרי ICQ ? כי אני שונא את שניהן.
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אני רוצה למחוק שירים, דרך המדייה לייברי ושימחקו לגמריי מהמחשב האם יש דרך לעשות את זה ? תודה
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה להכניס כתוביות לסרטים בקובץ אחד אני ישמח למדריך בנושא
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
מישהו יכול למליץ על שילוב יותר טוב ? האם שימוש בפיירוול של XP ובאנטיווירוס של מקאפי לדוגמא יתן זמן BOOT וכיבוי קצר יותר ? פשוט מאז שהתקנתי אותם המחשב מרגיש ממש כבד.
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
פעם היה מותקן לי נטלימטר במחשב... הרסרתי אותו ועכשיו אחרי חודשיים אני מנסה שוב להתקין אך התוכנה רושמת לי שכאילו קיימת התקנה קודמת במחשב וצריך להסיר אותה... אבל הסרתי אותההה!! אין את התקיה במחשב, אין בהוספה\הסרה, מה עושים???!!!
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
לא יכול לפתוח קבצי מדיה ב-Gmail אלר רק אחר הורדה ושמירה, אשמח לשמוע עצה - תודה
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
יש לי סרטון שהורדתי מיוטוב באמצעות הFast Video Downloader, שזה פלאג אין חמוד של פיירפוקס, אז יש שם קטע מוסיקה שאני רוצה להוציא ממנו ולהפוך אותו לקובץ MP3, מישהו מכיר תוכנה לזה? אגב, הקובץ שהורדתי מיוטוב הוא בפורמט flv עכשיו, תודה מראש לכולם =]
-
- 3 תגובות
- 646 צפיות
-
-
חלחח טוב אז לא באמת ידעתי איך לקורא לבעיה אבל כול פעם שאני לוחץ על הגלגת בעכבר במקום לגלגל אותה מייד אחרי שאני עוזב את הכפתור מופיע לי כול פעם אתר אחר והרבה פעמים זה גם אתרים מסויימים ש.....בוא נגיד שהבגדים באתרים האלא נופלים הרבה פעמים (לא נעים שאבא משתמש הרבה במחשב ואין לי כוח למחוק את ההיסטורי כול פעם) הקיצר אם למישו יש מושג מזה ואיך אני יכול לטפל בזה העזרה תתקבל בברכה רבה טוב אני עפתי תודה מראש עידו
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אני מחפש איזה תוכנה או מקודדים שישפרו לי תסונד במחשב ותBASS כי שמומעים אצלי חלש ואין לי BASS
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
טוב אין לי מושג איך פותרים את זה אבל זה דבר מעצבן מאד שאני בא לפתוח שיר חדש בוינאמפ אז זה מציג את רשימת קבצים לפי גודל ולא לפי שם עכשיו ניסתי לעשות browse בתוכנות אחרות וזה עשה אותו דבר...מישהו יכול לעזור לי לתקן את זה? אני ממש לא יודע איפה מסדרים את הדבר הזה תודה
-
- 6 תגובות
- 646 צפיות
-
-
יש לי את האקספלורר 8 גרסאת בטה עכשיו יש שם קטע של autocomplete וגם history שנותנים הצעות לכתובות ברגע שמתחילים לרשום כתובת כלשהי... השאלה אם מחקתי הסטוריית גלישה וזעדין מופיעים לי אתרים שם, איך מוחקים את זה או מבטלים את האפשרות הזו, שלא יציע לי ...
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
אני לא רואהא ת כל המשתמשים שהיו לי !!! ההוא ריק !! מהל עזעזל קורה ?
-
- 4 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שאני אוכל בעזרתה להעביר מידע רציף בין שני מחשבים, או בקיצור שיר שפועל במחשב הראשון יועבר דרך בלוטוט למחשב השני ויתנגן בו. אם אין דבר כזה אז תוכנה שתאפשר לי לשלוט במחשב המרחוק באמצעות המחשב הנייד דרך הבלוטו יש דבר כזה?!????
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
-
אני מחפש freehand 8 ולא מוצא, מישהו יודע אולי איפה אני יכול להשיג?
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
-
שלום, פתחתי אפליקציה מסוימת תחת חלונות 2000. האפליקציה עבדה נהדר על מספר מחשבים. לאחרונה, במחשבים חדשים היא אינה עובדת. החשד הינו שהבעייה הינה במהירות של המחשבים החדשים. האם מישהו יודע איך להאיט אפליקציה תחת חלונות?תודה.
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
יש את התרגומים הולכים ככה: {1029}{1064} טקסט {1069}{1134} טקסט ואני צריך להמיר אותם לפורמט שנכתב ככה: 3 00:01:10,003 --> 00:01:13,336 טקסט 4 00:01:17,410 --> 00:01:18,604 טקסט תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-


