עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by LazyBoy,

    יש לי את הDIVX CODEC החדש ביותר עם DIVX PLAYER 2.6. העניין הוא שאחרי שאני סוגר אתו, אני עדיין רואה אותו בPROCESSES. (תופס 18MB RAM) והכי חמור, זה שאם אני מפעיל את התוכנה מספר פעמים (פותח, סוגר, ופותח שוב) אז הוא יופיע בPROCESSES כמה פעמים. (לפי מספר הפעמים שפתחתי אותו) אני לא מצליח בשום צורה לגרום לו להיסגר מלבד RESET. סתם מציק וגורם לי לחשוב פעמיים לפני שאני מריץ אותו. רעיונות? זה אולי קורה לעוד מישהו? אני מריץ XP SP2 עם כל העידכונים האחרונים.

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  2. Started by FinaLMakeRr,

    אני פשוט לא מצליח ולא יודע איך לשנות דברים למרות שיש לי המון תוכנות אבל אני לא מצליח להבין איך סדר הדברים מתבצע באתר ואיך לשנות בעיקר בגלל הפלאש הארור הזה! www.gaash1.co.il אם מישהו מבין בבקשה תשימו לינק טוב או תעזרו, תודה רבה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  3. Started by yariv2007,

    שלום חברים יקרים וחברי הצוות הנהדר ! אני שומר קבצים ומסמכים בתקיה גדולה המאוחסנת בכונן נפרד ,כונן E , אם אני מוריד נניח קובץ מסמך או כל שטות אני דואג לאחסן בתקיה x בכונן E . מאחר ואני עובד הרבה עם האינטרנט. לאחרונה ניסיתי לפתוח תקיה זו (גודלה 1.9 גיגה מלא) ואז הופיע הודעה : " EXPLORER.EXE נתקל בבעיה ועליו להיסגר . אנו מתנצלים על אי נוחות." וכאשר סגרתי תהודעה התוכניות כולם נסגרו ולרגע לא רואים שום איקון על המסך מעין קריסה כאילו סגרתי מתוך אילוץ את התקיה .ולכן ביצעתי בדיקת מאוורים,סריקת וירוסים במצב בטוח עם נורטון 2005 (יש לי אקספי פרו sp2),סריקת ad-aware גם כן,שיחזור מערכת וקבלתי לא בוצעו שינויים לאחרונה,בדיקת כוננים c ו-e עם western digital ז"א diagnostics של יצרנית הכוננ…

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  4. Started by nimrods,

    שלום לכולם אני צריך עזרה ממכם בקשר לוידאו באינטרנט טוב אז ככה נגיד שיש איזה וידאו באינטרנט ואי אפשר להוריד הוא למחשב אז אולי יש איזה תוכנה קישור משהוא בשביל שאני יוריד את הוידאו למחשב?? תודה מראשש לעוזרים..!

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  5. Started by orninyo,

    שלום אני מחפש תוכנה שהיא מעין סרגל (או אפילו סתם קו ישר) שתמיד נמצא on top גם כאשר אני נכנס למשחק. שמאפשר להזיז את הקו ואת הזוית שלו לרוחב המסך לצורך חישוב של מרחק בין אובייקטים במשחק. מישהו מכיר ?

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  6. Started by BENNY-L,

    שאני רוצה לראות סרט או לשמוע מוסיקה הכול עובד אבל שאני נכנס ליוטיוב אני לא שומע כלום

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  7. הודעה זו נמחקה ע"י dddd01 סיבה: לא ידעתי שאסור סליחה...בבקשה תמחקו הודעה זו

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  8. אם אני קונה את הפלאש 8 פרו לכמה יוזרים אני יכול להתקין אותו? או שזה רק למחשב אחד?

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  9. Started by Shasoosh,

    לכל בעלי ה - Gamepad למינהם, האם ניתקלתם בפרופיילר בעל קהילה שמציעה מגוון רחב של פרופילים למשחקים? למי שלא מבין על מה אני מדבר, יש תוכנות שיכולות להמיר מקשים במקלדת לכפתורים בשלט, ואם אני רוצה לשחק משחק מסויים במקום להגדיר את המקשים לכל משחק אני יכול להוריד פרופיל מוכן, לדוגמא ל Splinter Cell , שבו הוגדרו כבר כל המקשים לפי משחק המקור ולהתחיל לשחק. הבעיה היא שהתוכנה היחידה שראיתי במציעה מגוון רחב של משחקים היא Pinnacle Game Profiler אבל היא לא חינמית (גם לא במיול) יש את הפרופיילר של Logitech שמגיע עם הדרייברים אבל לא מצאתי משחקים חדשים בשבילו. אשמח לשמוע המלצות. תודה

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  10. Started by Ben N,

    רציתי לשאול. עכשיו שחררו את הגרסא של Catalyst 7.9. אני היחיד שכל פעם אחרי שאני מוריד את ההתקנה הוא מעלה שגיאה ואומר שהקובץ פגום או שזה קורה לעוד אנשים?

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  11. Started by TimoTy,

    טוב יש לי AUZARUS 2.02 והורדתי את כל התוספות אבל זה עדיין לא עולה לי מעל 30K ........ אני מוריד טורנט טוב עם הרבה SEEDS והמהירות לא עולה.... יש לי 1.5 CABLE ומודם של MOTOROLA SURFBOARD איך אני מעלה את מהירות ההורדה??

    • 6 תגובות
    • 646 צפיות
  12. חבר שלי קצת התבלגן עם איחוד מחיצות. הווינדוס מסרב לעלות, אבל כשהוא מנסה את ההארדיסק במחשב אחר, הוא יכול לגשת לקבצים., הבעייה שהתיקייה שאמורה להכיל את הקבצים שאוחדו מהמחיצה השנייה לא נגישה עקב הפעולה שלא הושלמה. השאלה היא אם מישהו מכיר ויכול להמליץ על איזה תוכנה טובה לחילוץ הקבצים הללו, שנמצאים פיזית על ההארדיסק? תוכנה כמו FILE SACAVENGER למשל. תודה

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  13. Started by fifaclub,

    שלום ותודה מראש לעוזרים. הייתה לי תיקיה במחשב עם חומרים מאוד מאוד חשובים לי , שאין לי מושג איך אבל נעלמו. סביר להניח שהם נמחקו. ניסיתי לשחזר את התיקיה בעזרת תוכנה שהכרתי, אבל לצערי היא לא מצאה את רוב הקבצים. האם אתם מכירים תוכנות שאפשר לשחזר איתם קבצים והם טובות? אני מוכן לשלם אפילו עבור רישיון לתוכנה טובה, הקבצים ממש חשובים לי. תודה ויום טוב

  14. Started by stlior,

    ניסיתי לאחות את הכונן שלי עם שני תוכנות של ווינדוס ותוכנה בשם dikeeper בשתיהם האיחוי נתקע באמצע מה הבעיה? הנה פרטים של הכונן Field Value ATA Device Properties Active UDMA Transfer Mode UDMA 5 (ATA-100) Buffer 7965 KB (Dual Ported, Read Ahead) ECC Bytes 52 LBA Sectors 241254720 Max. PIO Transfer Mode PIO 4 Max. UDMA Transfer Mode UDMA 5 (ATA-100) Model ID IC35L120AVV207-1 Multiple Sectors 16 Parameters 239340 cylinders, 16 heads, 63 sectors per track, 512 bytes per sector Revision V24OA66A Serial Number VNVD01G4DDXYYX Unformatted Capacity 117800 MB ATA Device Features 48-bit LBA Supported Advanced Power Management Supported Automatic Acoustic Management Supported Device …

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  15. כל פעם באתרי Flash עולה לי ההודעה שהוא לא מותקן http://img135.imageshack.us/img135/1783/amacromedia5ff.jpg נכנסתי לאתר של Macromedia כתוב לי שה-media Flash Player מותקנת אני נכנס לאתרים וכתוב שהוא לא מותקן אני משתגע הדבר היחיד שהותקן זה הסרגל של yahoo http://img103.imageshack.us/img103/1261/macromedia6fq.jpg מישהו יודע מה הבעיה

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  16. מישהו יודע ויכול לעזור לי בנושא ?

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  17. הטופיק אומר הכל לא ? אני לא יכול לשמוע מוזיקה ברדיו אינטרנט דרך האקספלורר או לראות סרטונים דרך האקספלורר אם זה דרך האקספלורר אני מניח שזה קשור למדיה פלייר איכשהו ניסיתי להתקין מדיה פלייר מחדש וגם גרסה אחרת וזה עדיין לא עובד למישהו יש הצעות ?

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  18. Started by J S Bach,

    היי, יש לי מספר בעיות/חוסר הבנות עם התוכנה ואשמח אם תוכלו לעזור לי עם הסיטואציה הבאה: איך אני עושה תיוג דינמי כך שאני פשוט אשכפל את כל המבנה המקורי של תיקיית המוסיקה שלי עם כל תתי התיקיות למקום אחר תוך שינוי הקובץ מWAV לFLAC [בלי שינוי הסדר שלל התיקיות ותתיהן] C:\Program Files\Illustrate\dBpoweramp\Help\dMC\Naming.htm C:\Program Files\Illustrate\dBpoweramp\Help\dMC\FileSelector.htm אלה אתרים שאמורים להסביר, אבל אני לא הבנתי כלום. אם תרשמו בדיוק את מה שאני אצטרך לרשום לביצוע רצונותי אשמח מאוד מאוד מאוד. בתודה מראש! [br]פורסם בתאריך: 22.12.2008 בשעה 21:35:24 אני ממש אשמח אם משהו יענה....

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  19. Started by LIOR42,

    יש לי שני בעיות מתי שהמחשב עולה הוא מוציא לי שני הודעות שגיאה 1-"אין אפשרות לאתר את הקובץ SVCHOST.EXE" 2-"שגיאה בטעינת NVCPL המודול שצויין אינו נמצא" איך אני פותר את זה?

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  20. Started by benor,

    אני התקנתי אותה כבר (היום) ולדאבוני היא לא מחדשת הרבה... אבל היא לא מפוצצת בבאגים כמו שחשבתי... ראיתי שתיקנו שם באג קטן שהיה בעברית הבאג הוא כזה: נגיד שלמישהו יש שם בעברית ואז הוא שולח לך הודעה אז השם שלו בהודעה יהיה בגי'בריש באיסיקיו השם פה מוצג כעברית ולא כג'יבריש ICQ2003A להורדה

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  21. Started by jj516,

    כידוע או לא ישנה תוכנה בשם Trillian שהיא בעצמם ICQ AIM YAHOO MSN IRC וכל צ'אט אחר שאפשר לחשוב אליו ביחד, התוכנה היא באמת מצויינת אבל יש לי בעיה איתה, כל פעם שאני מנסה להתחבר לחשבון ה YAHOO MESSENGER שלי היא קודם כל אומרת שהסיסמה לא נכונה (דבר שהוא לא נכון כי YAHOO MESSENGER עצמו לא עושה שום בעיות) ואז יש שגיעה והתוכנה נסגרת באופן עצמאי. הדבר לא קורה עם ICQ AIM או MSN, כלומר הבעייה היא רק עם YAHOO. מישהוא יכול להסביר את התופעה או לתת לי פתרון?

    • 5 תגובות
    • 646 צפיות
  22. Started by dror_gh,

    1. שלום, אני מפרמט הלילה את המחשב ורציתי לדעת איך אני מגבה את ה History ואת ההגדרות שלי במירנדה. את הפרופיל (קובץ DAT) גיביתי. איך אני מגבה את ההגדרות (פונט, עברית ועוד...) וההיסטוריית שיחות? תודה רבה 2. יש תוכנה אחרת שהיא לא מירנדה ולא ICQ שאתם ממליצים עליה לתקשורת של מספרי ICQ ? כי אני שונא את שניהן.

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  23. אני רוצה למחוק שירים, דרך המדייה לייברי ושימחקו לגמריי מהמחשב האם יש דרך לעשות את זה ? תודה

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  24. Started by avivlevy,

    כשאני מנסה לקבל נקוודות זה מה שזה עושה לי (תמונה) [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 646 צפיות
  25. Started by mega1234,

    מישהו יכול למליץ על שילוב יותר טוב ? האם שימוש בפיירוול של XP ובאנטיווירוס של מקאפי לדוגמא יתן זמן BOOT וכיבוי קצר יותר ? פשוט מאז שהתקנתי אותם המחשב מרגיש ממש כבד.

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות

דיונים חדשים בפורומים