עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. בסל המחזור בחרתי תצוגת thumbnails, ואני יכול כך לראות את התמונה בצורה מוקטנת. אני רוצה להגדיל או התמונה המוקטנת, או איכשהו לפתוח אותה אבל מאוד חשוב שהיא עדיין תהיה בסל המחזור, ולא משוחזרת. בבקשה אל תציעו לי פשוט לשחזר את התמונות ולצפות בהן, סתם מיותר וחסר טעם. מסיבות שלי אני רוצה לצפות בתמונות כשהם בסל המחזור ולא מחוצה לו, ואם זה אפשרי אז מצויין

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  2. חג שמח לכולם! בזמן שאני מעלה את תוכנת AI Suite (של אסוס) אני מקבל הודעת שגיאה! /: ההודעה: assertion failed : m_hlib!NULL file c:\documents and settings\administrator\my documents\projects\aisuite\aisuite\cpu usage.cpp line 159 לאחר שלוחצים OK מופיע ההודעה הבאה:Abnormal programme terminaison הותקן ה-WIN, דרייברים וכו'. ה- AI Suite של אסוס. חיפשתי על התקלה באתר אסוס וגם בגוגל, נראה שלעוד כמה אנשים היתה את הבעיה אך אף אחד מהם לא ענה תשובה עם פתרון. לידע כללי על המערכת שלי: לוח אם ASUS P5B DLX מעבד CORE 2 DOU 6400 2 גיגה זיכרון WIN MCE 2005מערכת הפעלה גם לאחר שעשיתי SYSTEM RESTORE והתקנתי שוב, גם דרך המשתמש שלי שהוא אדמיניסטרטור, וגם אדמיניסטרטור ישנה הבעיה. אשמח אם יודע מה …

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  3. Started by iyehuda,

    של בדיקת פיקסלים שרופים ותוכנה של בדיקת מהירות למסך ( 8msec/16msec.........) תודה

    • 6 תגובות
    • 648 צפיות
  4. Started by xgamer,

    אוקיי אז שלום לכולם... יש לי את התוכנה ויז'ואל אינטר דייב שהיא כלי עזר מצויין לעשיית דפי ASP בקיצר יש לי אותה ואין לי שרת על המחשב כי הסתבכתי עם כל העניין הזה כי יש לי גם XP אז אני רוצה לדעת איך ליצור פרוייקט מבלי לציין את השרת .. מכיוון שהוא דורש שרת ... אז האם מישהו יכול להסביר לי איך ... ואם אין דרך אז אשמח לקבל הסבר מפורט בקשר להפוך את המחשב לשרת... תודה מכל הלב. :-*

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  5. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  6. Started by likantrop,

    יש לי בעיה ממש מבאסת בMIRC. מסיבה כלשהי הוא לא מתחבר לי בהרבה שרתים. כלומר, אני גולש לתרים בסגנון IRCSPY בוחר בקובץ מסוים(חוקי כמובן :) ולוחץ להתחברות,הMIRC מופיע שואל עם אני רוצה להתחבר,אני בוחר באופציה של התחברות חדשה,מופיע לי החלון של הSTATUS ומכאן הוא מנסה ומנסה להתחבר,אבל ללא הצלחה. הוא כל הזמן רושם לי או" conection tImed out" או"conection reused"(לפעמים 2 ההודעות באותה הססיה) וככה כל הזמן הוא עושה CONECT RETRY עד שהוא מגיע ל99 ומפסיק. כמו שציינתי זה לא קורה בכל השרתים,לפעמים הוא כן מתחבר. אני לא חושב שהבעיה בשרתים כי זה קורה ברובם. עזרו לי!!!!

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  7. Started by TaMiRn2,

    אני רוצה להפעיל vertical sync יש לי ATI tool tray אין לי מושג איך עושים את זה אבל הבנתי שאפשר גם דרך הווינדוס נ.ב יש לי ווינדו אקס פי 64 ביט תודה...

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  8. Started by Nosh,

    Show your Firefox - הצג את הפיירפוקס שלך. אשכול סגנון אשכול "תמונות של שולחן העבודה שלכם" רק שכל אחד יתן צילום של הפיירפוקס שלו, הרעיון המקורי הוא של Kidney_stonE מאשכול התוספים ;D שלי: עיצוב מנימליסטי ומותאם לווינדוס 7 (לחצו על התמונה לגודל מלא).

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  9. שלום לכולם, התחלתי אתמאל להשתמש בתוכנה samurize בכדי ליצור לי גרפים שידווחו לי מידע... כאשר אני עושה גרף של זיכרון (פנוי/בשימוש) הוא נשאר ישר תמיד. תמונה: http://img339.imageshack.us/my.php?image=97495585nj7.jpg מה הבעיה ואיך אני פותר אותה? בתודה מראש, רועי.

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  10. Started by dorish,

    שלום ככה אני מוריד הרבה סרטים מהאמיול הבעיה היא שכול סרט שלישי לא עובד זה לא רק שהוא לא מתחיל לעבוד כי מספיק שאני מסמן אותו אם העכבר אז נתקע לי החלון בהתחלה חשבתי אולי הקבצים דפוקים אבל עכשיו זה קורה יותר מדי וזה נראה לי בעיה אצלי בשביל הדוגמה צרבתי אצל ידידה סרט שאצלה עובד טוב ושהעתקתי אותו למחשב שלי הוא עושה את הבעיה הזאת ואצלה הוא עובד אולי אני צריך מקודדים חדשים יש לי מקודדים של ניטוורק או משהוא כזה שהם נראים לי בסדר ועל איזה תוכנה אתם ממלצים לראות סרטים שהורדתי גם באיכות דיוידי וגם באיכות של סרטי אבי תודה אניי כבר מיואש

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  11. מה אפשר לעשות ?

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  12. Started by SeaMonster,

    כשאני מנסה ליראות סירטונים באתר Gametrailers.com הוא כותב לי שאלי להוריד ולהתקין את הפלאגין של WMP למרות שהוא כבר מותקן אצלי, ניסיתי להוריד ולהתקין את הפלאגין שוב אבל הבעיה חוזרת על עצמה.

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  13. שלום רב, מישהו יודע איך מוסיפים הערה לקובץ מסויים באימיול?

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  14. Started by SEangel,

    ניסיתי להשתמש בתוכנה VirtualDubMod ואת התמונה היא ממירה יופי, הבעיה היא עם הסאונד. מישהו מכיר איזו תוכנה?

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  15. Started by gshhar,

    תבניות של SVCD או דומה שאוכל להכניס 120 דק' על דיסק של 80 דק',מכירים משהו (איכות כמה שיותר טובה).

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  16. Started by miki891,

    כשאני מתחבר ICQ ויש הודעות שהשאירו לי.ופתאום ניסגר לי תוכנה ICQ וזורק לי הודעה שגיאה של מיקרוסופט וליבחור "תישלח" או "אל תישלח" בחרתי "אל תישלח" וניסגר לי מיד ICQ שלי. מה יכולה להיות בעיה? נסיתי להוריד גירסה חדשה באתר ICQ .ושוב עדיין אותה בעייה. נסיתי תוכנה שניקרא PowerTools 2009 והיסרתי ICQ ואח"כ נקיתי בעזרת תוכנה PowerTools 2009. והיתקנתי מחדש ועדיין יש אותה בעייה. אני לא יודע מה מקור הבעיה... פרטים שלי: גירסה : 1042 ICQ 6.5 עברית חלונות XP SP3 - אנגלית. איך פותרים את הבעיה הזאת? אגב:כשאני לא מקבל הודעות מכתבים צהובים קטנים שהשאירו לי בזמן שלא הייתי מחובר.ICQ שלי כן עובד ולא ניסגר. רק שקורה בעיה תקלה שמיתחבר ICQ ורואה יש לי הודעות מכתבים צהובים ופתאום ניסגר לי ICQ ונותן…

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  17. אני רוצה לערוך אותו כמו ב xp

  18. Started by HexaDecimal,

    אהלן, לפני מספר שבועות התקנתי FireFox 3, ובכל פעם שאני מפעיל את הדפדפן, לאחר מספר שניות של עבודה רציפה הוא נתקע למשך מספר שניות גדול עוד יותר. הדבר קורה במחזוריות וללא הפסקה, כך שאני מבלה יותר זמן מול מסך קפוא, מאשר מול דפדפן עובד. (יש לציין כי אני יכול להמשיך לעבוד במקביל בתוכנות אחרות. רק ה- Process של ה- FireFox קופא...) ניסיתי לבצע מספר הסרות והתקנות מחודשות, וכן התקנות בשפות שונות (עברית, אנגלית...), אבל בכל המקרים הבעיה חזרה על עצמה. גם גירסא 3.0.1 לא פתרה את הבעיה. מבחינת צריכת זיכרון RAM, אין נתונים חריגים במיוחד (50 MB +-)... מפרט המחשב: CPU: Intel Pentuim 4 3.0 GHz RAM: 512 MB DDR HD: Western Digital SATA 120 GB 7200 RPM אשמח לעזרתכם.

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  19. זה לא בדיוק בעיה זה פשוט מציק זה קשור למסנג'ר איך שהוא..אם אני לא עושה alt ctrl del ומוריד את זה אני לא יכול להכנס למסנג'ר. כמובן שזה לא מופיע ב msconfig בהפעלה של המחשב... וגם כל מני חיפושים ב regedit לא עזרו. זה ממש מציק כל פעם לפתוח תמחשב ולהסיר את זהה... ד"א נראה לי זה הופיע מאז שהתקנתי ואח"כ הסרתי את התוספת של ה SWEETIM של המסנג'ר. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  20. שלום! ברצוני לדעת האם קיימת תוכנה כזו שמהבהבת על פני המסך כמו פליקר לפי קצב המוזיקה המתנגנת ברקע? בנוסף תוכנות המכילות דברים יפים כמו במדיה פלייר, שנעים במסך בעת השמיעה יתקבלו בשמחה תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  21. Started by mazda,

    יש לי כרטיס TV ואין לי תוכנה בשביל לראות את הטלויזיה במחשב.. איזה תוכנה הכי טובה בשביל זה..? תודה לעוזרים..!

    • 4 תגובות
    • 648 צפיות
  22. Started by gforce,

    לא הצלחתי למצוא בעיברית אלא רק באנגלית תודה

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  23. אני מנסה להמיר קובץ AVI ל-SVCD לצורך צפייה ב-DVD. את ה-AVI אני יוצר בלכידה מ-VCR. אם אני משתמש ב-MP3 ב-AVI אז ב-SVCD אין שום קול. אם אני משתמש ב-PCM, יש קול אבל הסינכרון בין הוידאו לאודיו בקובץ ה-SVCD משתבש קשות. את ה-SVCD אני עושה בעזרת DVD2SVCD ומקודד CCE. אני מניח שניתן אולי לסדר את בעיית הסינכרון של קובץ ה-MPEG אם כי ניסיתי MULTIPLEXING עם TMPGENC ולא עזר. VD בכלל לא מכירה ב-SVCD. מישהו יכול ליעץ בענין? בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  24. Started by amitaiz,

    שלום יש לי כמה חשבונות מייל באאוטלוק אקספרס. אני רוצה שההודעות יגיעו לתקיות נפרדות ולא כולם לinbox, לדוגמא הודעות מהמייל של העבודה יכנסו אוטומטית לתקיה "עבודה", מהמייל הפרטי ל"בית" וכן הלאה. יש אפשרות כזו? תודה

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  25. Started by virtualit,

    אם מישהו יודע מה הוא רוצה זה יעזור לי מאוד... (מצ"ב תמונה של הבעייה) התוכנה הייתה מותקנת בעבר במחשב והסרתי אותה ועכשיו כשניסיתי להתקין שוב זה מה שקרה.... מה עושים???? ד"א לא התקנתי בעבר גרסת נסיון של התוכנה.... וגם לא כעת ההתקנה תמיד נעשתה מאותו דיסק (של התוכנה המלאה) תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 648 צפיות

דיונים חדשים בפורומים