תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום הוא מגביל אותי עד 4 ג'יגה ולא יכול יותר מזה. איך אני מגדיר בההגדרות של האימיול לעד יותר ומעבר לכך? חיפשתי בלי סוף, ולא מצאתי :-X :-\ תודה.
-
- 8 תגובות
- 649 צפיות
-
-
אז הבעיה שלי היא כזאת, כאשר אני מריץ את תוכנת האנטי רוגלות lavasoft- ad aware, הוא ניתקע על מקטע מסוים בזמן הסריקה ופשוט ממשיך לסרוק "על ניוטרל". הקטע שעליו הוא ניתקע הוא C:\windows\system32\taskeng.exe כבר הורדתי את התוכנה מחדש והתקנתי אותו אבל הבעיה המשיכה, יש לכם רעיון?
-
- 6 תגובות
- 649 צפיות
-
-
-
מבקש עזרה בקישור ללינק ששם ניתן להוריד את macromedia stand alone flash player 8 תודה
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
הרעיו הוא תוכנה שאני שם בה "מחסנית " של תמונות והיא מעיפה ת'עיניים אדומות לבד Aviko
-
- 1 תגובה
- 649 צפיות
-
-
שלום לכולם! בזמן האחרון מופיע אצלי בעיה חוזרת מידיי פעם. כשאני משחק במשחק דיי כבד המחשב נתקע ומופיע המסך הכחול עם השגיאה שכולם שונאים רק ריסט עוזר. השגיאה היא nv4_disp.dll בבקשה עזרה
-
- 4 תגובות
- 649 צפיות
-
-
יש תוכנה כלשהי שמשמשת לצילום הפעולות שלי על המחשב? ואני מדבר על צילום כסרט ולא על סקרין שוט.
-
- 1 תגובה
- 649 צפיות
-
-
-
קידדתי סרט ל-SVCD ואני רוצה ליצור קבצי קיו ובין אז המרתי את הסרט ל-ISO עם התוכנה WINISO ואז המרתי ל-קיו ובין ושאני בא לראות אותם בדיוידי זה לא פועל. אני כנראה ממיר אותם בצורה לא נכונה(לצרוב אני יודע ועשיתי את זה המון פעמים). מישהו יכול בבקשה להסביר לי במפורט איך אני יוצר קבצי קיו ובין מהקובץ היחיד שיש לי (SVCD)??
-
- 5 תגובות
- 649 צפיות
-
-
באנטי וירוס של נוד יש אופציה של ללחוץ מקש ימיני על קובץ ושם מופיע אפשרות לסרוק את הקובץ. בחבילת אבטחה אני לא מוצא כזו אפשרות. למה?
-
- 3 תגובות
- 649 צפיות
-
-
צפיתי בסרט כלשהו דרך האינטרנט (לא הורדתי את הסרט, אלא כמו שצופים באתרים עם סרטוני וידאו) ובטעות לחצי על הלחצן back ושחזרתי אז הייתי צריך להתחיל ולראות את הסרט מחדש אבל לצערי נתקלתי בהודעה שמופיעה בתמונה שהוספתי http://img213.imageshack.us/my.php?image=46679801qr6.jpg אין אפשרות לצפות בסרט שוב. מה עלי לעשות? תודה מראש יגאל
-
- 8 תגובות
- 649 צפיות
-
-
שש שנים אחרי יציאת הדואר של גוגל החליטו בשירות לאפשר לצפות במיילים כבודדים ולא רק כחלק מ"שיחות". כדי לשנות את התצוגה יש להיכנס להגדרות ולבחור שלא להפעיל את תצוגת השיחה (קיים גם בעברית). מניסיון ראשוני, עובד כמו שדואר צריך לעבוד. לכתבה במלואה: http://www.haaretz.co.il/captain/spages/1191439.html
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
-
היה לי וירוס GADCOM.EXE שלא הצלחתי להיפטר ממנו. עכשיו יש לי בעיה חדשה- וירוס השתלט על - SVCHOST.EXE - במנהל משימות יש לי 6-7 כאלה. כשסודרים אחד מהם מופיע לי חלון שמכבה את ה XP תוך 60 שניות (כמו הבלאסטר). יש קספרסקי , יש Malwarebytes' Anti-Malware - כלום לא מזהה ולא מליח להוריד. לא ניתן לגלוש, נסגרים חלונות והמחשב זז כמו פנטיום 1 ישן. שמתי לב שהמערכת עריכה הראשית שלי גם נדבקה בוירוס הזה (העברה של שיר בדיסק און קי) ועכשיו יש בעיות בעבודה ובפרנסה. לא ניתן לפרמט את המערכת משיקולים כלכליים ומקצועיים- איך נפתרים מזה ? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-
-
כשאני מפעיל טורנט דרך BitComet האינטרנט שלי קורס כלמר האינטרנט עדין מחובר (יש את הסימן של שני המחשבים למטה) אבל אני לא מצליח לגלוש \ גם הטורנט לא יורד\ עשיתי ping וגם לא הצלחתי משהו יודע מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
שלום לכולם. לא מזמן הייתי צריך להתקין מחדש את ה-WIN. בזמן ההתקנה (לא התקנה מחדש אלא Repair) שמתי לב שלא קפצה שום הודעה על הדרייברים של הלוח אם, מה שבדרך כלל היה קורה. המשכתי להתקין כרגיל, ובסוף ההתקנה לאחר כל הסידורים הדרושים אנוכי בה להפעיל את הרשת, ואני מגלה שאין באפשרותי לעשות זאת. ב-Network Connections אין את Local Area Connection וגם אין אפשרות ליצור אחד.. באותו הרגע נזכרתי בדרייברים של הלוח, אשר היה בדיסק גם התקנה של הכרטיס רשת (OnBoard) האם זאת הבעיה? אם כן, תוכלו בבקשה להפנות אותי למקום בו אני יוכל להוריד את הדרייבר הדרוש? (לא מצאתי את הדיסק התקנה שבה עם הלוח) דגם הלוח הוא: Gigabyte GA-K8NS תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 649 צפיות
-
-
סתם משהוא נחמד שהכנתי... אם יש לכם הצעות מה להכין, תזרקו... התמונה הזאת , הרינדור שלה הרג לי את המחשב. אני עם מחשב ישן פנטיום 3 .... איזה 5-6 דקות רינדור ככה... הייתי חייב לשנות את המטיריאל...
-
- 3 תגובות
- 649 צפיות
-
-
יש לי את תוכנת MOVE MAKER לעיבוד ולהורדת סרטים מווידיאו דיגיטלי. ואני מחפש תוכנה משוכללת וטובה יותר ליצירת DVX או פורמטים אחרים מרצף הביטים שמתקבל מהמצלמה. מי שמע ? מי יודע ?
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 2600XT ואני עובד עם מוניטור + טלויזיה בצורת Extended Desktop ומותקנת תוכנת ה-Catalyst האחרונה. אני מפעיל קובץ וידאו ושם אותו ב-Full Screen על מסך הטלויזיה ומעונין לשחק במשחק Starcraft בצורת Full Screen על המוניטור. הבעייה היא שכאשר אני פותח את המשחק הוא מוצג ב-full Screen על המוניטור והטלויזיה גם יחד. יש איזו אפשרות לנתב את המשחק כך שיוצג רק על המוניטור?
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
כשאני לא נוגע במחשב המסך נכבה לאחר דקה. אבל כשאני מדבר בסקייפ בשיחת קול המסך מסרב לכבות איך מגדירים את הסקייפ או את המחשב שיכבה לאחר דקה אפילו שאני מדבר בשיחת קול ?
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
חברה אני חייב עזרה פה , יש לי מצלמת אינטרנט של USB שלחברה שלה קוראים ICE DIGITAL מצלמת כדור עם סטנד שעליה רשום שם החברה , עכשיו אין לי את הדרייבר שלה ואני חייב התקנה של זה כי המחשב לא מזהה לי את זה ... בכמה פעמים כבר השתמשתי בתוכנה שנראה לי קראו לה USB PC CAMERA PLUS וזוהי הייתה תוכנה שהיו בה דרייברים למלא מצלמות אינטרנט , אז בבקשה אם מישהו יכול להביא לי דרייבר כזה או אחר שיעזור לי להתקין את המצלמה, ועוד פעם , חברת המצלמה היא ICE DIGITAL ... תודה מראש לעוזרים .
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
למישהו יש מושג למה אני לא יכול לפתוח הודעות מייל שמכילות תמונות וסרטונים? יש לי חשבון בוואלה ואני לא מצליח לפתוח תמונות ששולחים לי או להוריד סרטונים! אני משתמש במקסטון!אבל גם באקספלורר ברגיל יש לי את אותה בעיה! ניסיתי לשלוח מהחשבון בוואלה לאוטלוק שלי ושם זה נפתח מצוין??? אני משתמש באנטי של קספרסקי! למישהו יש פתרון?
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
אני מתלבט בין NERO 7 לROXIO.... אין לי מושג מה יותר טוב אבל נראה לי NERO בגלל הפופולריות שלה... תקנו אותי אם אני טועה המטרות הם לצריבת CD ו DVD
-
- 1 תגובה
- 649 צפיות
-
-
זה דיסק לא מוגן. אני רוצה פשוט לערוך משהו, איך אני עושה את זה?
-
- 1 תגובה
- 648 צפיות
-
-
איך אני מוריד את הכוכב בבאר של הכתובות ב FIREFOX? לא לחלוטין אלה בנפרד מכל כתובת
-
- 4 תגובות
- 648 צפיות
-


