תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום במהלך כל ניסיונות ההדפסה שלי אני נתקל במסכים כחולים בהם כתוב : bugcode_usb_driver . החלטתי לטפל בבעיה והורדתי את התוכנה driver detective במטרה לאתר את התקלה. התוכנה מצאה אצלי המון בעיות של דרייברים ביניהם: USB Printing Support לא תקין. האם מישהו נתקל בבעיה זו? אשמח מאוד אם תעזרו לי כי הבעיה ממש דחופה וחייבים לטפל בה כמה שיותר מהר. ד"א הלוח שלי הוא של אסוס av8 מעבד 64 ביט של amd אשמח לספק עוד פרטים על המחשב לאיתור התקלה. תודה לעוזרים, עידן.
-
- 9 תגובות
- 650 צפיות
-
-
המממ לפני בערך כחצי שנה-שנה חבר הזמין לי מחשב (בתקופה שיצא 7800GT) ואני לא מבין כלום במחשבים ואני רוצה לבדוק מה המפרט שלי. אני יודע שיש תוכנות באתר והורדתי אותם, אבל אני רוצה לעשות מפרט מסודר ואין לי מושג מה בא קודם . (מעבד, לוח אם ) בבקשה תעזרו לי! תודה מראש (אהה יש לי RIGHTMARK MEMORY ANALYZER וCPU-Z)
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום! קודם כל, אני לא בטוח אם זה הפורום המתאים- אם לא - תעבירו לאן שצריך. ולעניין. אני מחפש תוכנה טובה לקידוד מ-dvd לsvcd או פורמטים דומים. חשוב שהתוכנה תהיה קלה לשימוש(זה לקרוב משפחה שלא מתעסק הרבה עם מחשבים) ושתעשה את העבודה כמו שצריך. תודות, נדב
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
איזה אנטי וירוס הכי טוב מכל דרכים? שלא תוקע את מחשב שלא מפריע לגלוש קל לשתמש איתו
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום לכל העוזרים אני מעוניין ליצור IMAGE של XP (חוקית) מוכנה עם כל התוכנות ושאר ירקות אבל שלא תתקין גם דריברים אלא פשוט תזהה את הדרברים של אותו מחשב שהIMAGE יותקן עליו ותתקין את הIMAGE והדרברים של כל מחשב בנפרד. ממש תודה לכלהעוזרים כל תגובה תתקבל בברכה
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
שלום רב! אני העברתי סרט וידיאו מהמצלמת וידיאו למחשב בעזרת תוכנת פינאקל במחשב הסרט עובד יפה אך כאשר אני צורב אותו ומשדר אותו בדיוידי התמונה קופצת כאילו נזרקו פריימים בדרך מה אני יכול לעשות אודה לכם על עזרתכם.
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
יש לי כרגע k-lite mega pack... האם יש חבילה יותר טובה ממנה? ראיתי את הcccp היא יותר טובה?
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
-
משהו מוזר..... אני מפעיל את האייסיקיו וכמעט כולם מופיעים אצלי בפרח לבן (משתמש שלא אושר). איך מנטרלים את זה? (חלק מופיעים אצלי כמחוברים והמון בפרח לבן).
-
- 5 תגובות
- 650 צפיות
-
-
אי משתמש היום עם ה- Kaspersky ומאוד מרוצה אבל אני מעוניין בעוד אחד. הבעיה שלא מצאתי כזה שלא יתנגש עם ה- Kaspersky יש למישהו המלצה?
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
היייי לכולם שבת שלום אז הבעיה היא כזאת עשיתי חומר בפוטושופ וכשהכנסתי אותו הוא יצא בהיר מידי ואין לי מושג איך אני הופך אותו לכהה יותר (דרך המקס ולא דרך הפוטושופ...) אם מישו בבקשה יכול לעזור לי....
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני משתמש בתוכנה Partition Magic 8, ובחרתי באפשרות של איחוד מחיצות בכונן (Merge). בעוד התוכנה עושה את עבודתה, המחשב החליט משום מה לעשות לעצמו הפעלה מחדש. כשפתחתי את "המחשב שלי" בכדי לראות מה קרה, גיליתי להפתעתי ש-2 הכוננים פשוט לא נמצאים שם. לאחר שפתחתי את התוכנה Partition Magic, ראיתי כי הם מופיעים שם כ- "unformatted". עכשיו , אם אעשה להם פירמוט אזי המידע יימחק סופית. לכן, אני פונה אליכם בבקשה קטנה שתעזור לי מאוד!! האם ישנה דרך לשחזר את המידע מאותם כוננים? נ.ב לא יודע אם זה קשור אבל בדיוק כמה שעות לפני המקרה דאגתי ברוב חוכמתי לבטל את ה- system restore. תודה רבה לכל העוזרים!!!
-
- 11 תגובות
- 650 צפיות
-
-
הורדתי את הדוונלוודר כדי שאני יוכל להוריד גם לא בשעות המוקצות להורדה חינמית. לחצתי על DOWNLOAD וכתבתי את הURL של הדבר שרציתי להוריד. אבל במקום להתחיל להוריד הוא הוריד לי קישור לאותו מקום שבו אומרים לי שאני צריך להוריד בפרימיום. מה לעשות כדי שזה יפעל כמו שצריך? אני עושה משהו לא נכון? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
שלום לכל המומחים! שאלתי היא האם יש אפשרות בתוכנה MEDIA PLAYER 11 (או באמצעות PLUGIN כלשהוא) להציג PLAYLIST כמו שהוא מוצג בWINAMP פשוט . כלומר חלון תוכנה ממוזער של MP11 ומתחתיו PLAYLIST שמוצג בו שם השיר, מספרו הכרונולוגי ומה אורכו (כמו WINAMP PLAYLIST). תודה רבה לעוזרים! המשך יום מצויין!
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
צריך מידע מאיפה ניתן להוריד דיסקט איתחול 98 ???? יש לי WINXP ואני לא יכול ליצור דיסקט איתחול 98 אז אני צריך דיסקט איתחול 98 אני רוצה לדעת מאיפה ניתן להוריד תשלחו קישורים בבקשה ואל תשאלו למה אני צריך ונ.ב לחברים שלי יש גם XP אז ניסיתי להשיג מהם ואין להם
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
יש לי סרט שאני רוצה להדביק לו תרגום בעברית, ז"א אני רוצה שמי שיפתח את הסרט יראה אותו עם התרגום מבלי צורך בשימוש של תוכנה אחרת כמו MV2PLAYER יש הצעות לדבר כזה?
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
יש ברשותי מחשב כף יד עם מע' הפעלה WM5 ואני מחפש לו מחשבון מט"ח לקראת נסיעה לחו"ל. אני מחפש תוכנה פשוטה עם ממשק נוח ואפשרות עידכון מהאינטרנט ועם אפשר חינמי, חיפשתי בגוגל והורדתי מס' תוכנות שחלקן לא פעלו והשאר לא מצאו חן בעני. תודה לעונים.
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
שאני מחובר לאינטרנט ואני מנסה להיכנס לאקספלורר הוא מראה לי כאילו אני מנותק אבל שאני משתמש בתוכנה אחרת כמו FIREFOX זה עובד בלי שום בעיה ?
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שבוע טוב. התקנתי את הpowerdvd 6 אצלי במחשב וניסיתי לצפות בסרט (מודה שהורד מהאינטרנט).הבעיה היא שהתוכנה מריצה את הסרט בהילוך איטי משום מה. יש לי את כל המקודדים ובשאר הנגנים (winamp,media player)זה עובד מעולה. אבל אני רוצה להשתמש בpowerdvd ולא בתוכנות האלה. ועוד שאלה,האם יש אפשרות בתוכנה להריץ סרט או קובץ אודיו באמצעות כפתור קדימה/אחורה בכמה שניות ? זה לא הכי נוח עם העיגול הזה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
שלום לכולם! מחפש תוכנת RSS שתוכל להציג בווידגט על השולחן עבודה!
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
איך אני מצלם משהו שקורה לי בתוך הווינדוס.אמרו לי על כפתור PRT SCR אבל זה לא עובד אולי זה מצלם ושומר באיזה תיקיה שאני לא יודע עליה?
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
אז ככה אני צריך תוכונת שעושים את הדברים הבאים: 1. חסימת גישה לאתרים מסויימים שאני יבחר (נגיד סקס או אתרים אם משחקי פלאש וכו') 2. הורדת הקובץ מהמחשב תתבצעה אך ורק אם סיסמא נגיד ואני רוצה להוריד קובץ כלשהוא אז בשביל להוריד אותו או להפעיל אותו צריך סיסמא 3. הגבלת אפשרויות למשתמשים שהם לא האדמין במערכת וינדוס XP PRO 4. אנטיוירוס על רמה שבודק כל קובץ שנכנס למחשב אבל כל קובץ אפילו אם זה קובץ שהולך ל temporary folder וגם קוקיז. 5. פיירוול טוב שחוסם גישה לאינטרנט לתוכנת שלא הגדרתי שמותר להם לגשת לאינטרנט. 6. תוכנה נגד ספייואר וטרוינים. זה הכל לבנתים אני מקווה שתעזרו לי כי זה חשוב לי מאוד! (על תשאלו למה זה סיפור מעצבן) תודה תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
התוכנה, StlyeXP! התקנתי אותה והסרתי אותה והסרתי את האיקונים שהתקנתי ומאז כל הקבצי מוזיקה (mp3, wav וכו') וגם קבצי (txt) מסומנים אצלי כקבצים מערכת. הם פועלים אך האיקון מרגיז מאוד. איך אני מסדר את זה ומחזיר את המצב לקדמותו? מסקנה : לא מומלץ להתקין StyleXP!
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
יש לי כל הזמן בעיה , הוינדוס כבה ומופיע לי מסך כחול (קוראים לזה אני חושב BSOD?) בקיצור, הבעיה שמופיעה שם מדברת על הקובץ של ה Http.sys.. עשיתי מספר שינויים במחשב בזמן האחרון, התקנתי אנטי וירוס ופיירוול של קספרסקי.. התקנתי Registry Mechanic והתקנתי Diskeeper.. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו שאולי גרם לבעייה זה בדיסקיפר שביקשו שם לשנות את ה MFT למשהו יותר גבוה, ביקשו 124 מגה ושיניתי ל500.. אם תוכלו לעזור לי אני אודה לכם
-
- 6 תגובות
- 650 צפיות
-
-
הקספקסקי לא פועל פתאום [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-


