עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nadaw,

    הלוג שלי בHijackThis.. מה למחוק? Logfile of HijackThis v1.99.0 Scan saved at 1:58:50 PM, on 2/12/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\System32\lvhidsvc.exe c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsrte.exe C:\PROGRA~1\MCAFEE.COM\PERSON~1\MPFSERVICE.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcshield.exe C:\Program Files\St…

  2. Started by surikata,

    כל פעם שאני שולח הועה באחד הפורומים או לפעמים סתם לפי קריזה מןפיעה לי הודת שגיאה ושהתכנה צריכה להיסגר ! יש למישהו מושג למה זה? הורדתי את כל העידכונים של windows ואין לי וירוסים . אנא חברים עזרה !

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  3. Started by dids22,

    אני יודע שכבר דברו על זה אבל בכל דיון מדברים על תכנת אחרת אז מה התכנה שאתם ממליצים עליה? אפשר מדריך בשבילה (בעברית)-כמובן אם יש . אם אין אז באנגלית ועוד דאלה מה ההבדל בין vcd ל svcd??איפה רואים יותר טוב ??שומעים יותר טוב?? ואם אני יפעיל תתכנה זה יפגע לי במהירות הורדה??כמו ב אימיוול ביטורנט ועוד?? ד"א ראיתי שתי תוכנות שהמליצו עליהם בסטיקי אבל אני צריך מדריך והיו עוד עוד כמה שאלות אז פתחתי תרד

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  4. Started by elior021,

    חברה אני צריך עזרה אני שומר סרטון שערכתי ב בmovie maker ואני לא מצליח לשמור אותו כל רגע האחוזים עולים במקום לרדת

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  5. Started by ido2309,

    היי, בגדול, השאלה בכותרת. וידאו מאתרים שונים עובד רק במצב של מסך מלא, קצת מציק.. קורה גם ב-FF וגם באקספלורר. אשמח לעזרה, תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 654 צפיות
  6. Started by LP_Fan,

    שלום, עד עכשיו השתמשתי בתוכנה הרשמית של ביטורנט (mainline). עכשיו עברתי ל utorrent איך אני יכול לשתף את הקבצים שכבר הורדו קודם?

  7. Started by Armageddon,

    I installed NOD32 2.12.3 trial today since I wasn't pleased with NAV and it all seems fine except that I can't get the program to update the virus definitions, I get the following error: 27/10/2006 15:09:29 Update Error occurred while updating program modules (Cannot replace the current file.) Does anyone have any idea how to solve this issue?

  8. Started by assaf990,

    הסרגל כלים מובנה ב FF 3.05 HEB יש בו: נצפה תדיר התחל כאן כותרות אחרונות איך מסירים?

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  9. Started by Leo101,

    או קיי יש לי בעיה חמורה עם המקודדים אין לי מושג איזה להשים כל מה שאני תמיד מתנגש ותמיד הורס אז אם למישהו יש את כל המקודדים או יש למשהו הצעה איזה מקודדים להשים שלא יתנגשו אחד בשני יש לי גם רעידות בסרטי xvid אז שהמקודדים יטפלו בזה ואם למישהו יש איזה pack שבתוכו יש את כל מה שאני תריך זה יהיה ניפלא... ואם תוכלו להשים לינקים ישתבח שמכם.... ;D ;D ;D

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  10. ברצוני להפוך מסמכים שיצרתי בWORD תחת האפשרות פריסת אינטנרט למסמכי PDF , הבעיה שאותם מסמכים לאחר ההמרה מוצגים בצורה לא תקינה (התמונות זזות הצידה , הטקסט ללא ממוקם טוב ) . איך אני יכול להמיר את הקבצים לתצוגת הדפסה תקינה . כי רק כך אוכל להפוך את הקבצים לקבצי PDF תקינים . האם יש איזה אפשרות בWORD שאני משנה ואז תצוגת ההדפסה תהיה תקינה ?

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  11. Started by Xilver,

    יש לי בעיות בחיבורים במסנג'ר, בדקתי את החיבורים במסנג'ר, אבל רשום שהם עובדים. אבל כל פעם שאני מנסה להיכנס זה מתנתק ורושם לי שזה לא מתחבר ל'NET'... מה צריך לעשות?

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  12. מישהו יכול לעזור לי עם הגדרה של הפורטים של האימיול באינטרנט סיקיוריטי של קספרסקי? יש שם כמה דברים שאני לא יודע . . . למשל מהם הרימוט אדרס? לוקל פורט? ורימוט פורט? והשאלה אם זה כל מה שצריך להגדיר כדי שזה יעבוד? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  13. Started by moshon89,

    שלום! יש לי נגן iriver 40GB ובמחשב יש לי תיקייה של בערך 20GB של שירים ואני כל הזמן מעדכן אותה ומוסיף שירים וזה מסודר לפי תיקיות וכו' השאלה שלי היא אם אני יכול להעתיק את כל התיקייה לנגן ואז בכל פעם שאני מוסיף כמה שירים לתיקייה שיש לי במחשב, אני אוכל לחבר את הנגן ולעשות איכשהו סנכרון שכל השירים החדשים שהוספתי לתיקייה יכנסו גם לנגן במקום המתאים

    • 4 תגובות
    • 654 צפיות
  14. Started by creek,

    תוכנות לא מוצאות לי כלום כבר הרבה זמן, וזה כבר חשוד נ.ב תעשו אולי איזה סטיקי של hijackthis, עדיף מאשר שכל אחד יפתח ת'ראד משלו. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  15. Started by Alex89,

    אני מנסה לעשות CONVERT למחשב מרוחק והתוכנה זורק לי שגיאה מספר 1603 שאומרת שאני לא יכול להתקין את המחשב השני את מה שאני צריך כדי לעשות לו CONVERT ניסיתי למחוק את התוכנה מהמחשב המרוחק כולל הרג'סטרי וזה לא עזר וניסיתי לבטל את ה SIMPLE FILE SHARING וגם זה לא עזר (מצאתי את בגוגל) מישהו יודע מה הבעיה ואיך אני פותר אותה? שאלה נוספת איך אני עושה CONVERT למערכת UNIX?

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  16. Started by yotam360,

    איך אני יכול להקטין את הרזולוציה של התמונה???

    • 4 תגובות
    • 654 צפיות
  17. אני מפעיל את הספיד פאן ורואה רק CPU את כל השאר אני לא רואה בכלל לא את הטמפ' ולא את הסיבובים של המאוורים וגם לא את הוולטאג' תעזרו לי בבקשה תודה מראש לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 654 צפיות
  18. מכירים תוכנה שתוכל לעזור לי לבדוק שגיאות ולתקן? האפשרות של ווינדווס XP אומרת לי שזה לא מצליח לעשות בדיקה. תודה

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  19. Started by nbd,

    שלום יש לי בעייה בתוכנה הזאת. אני לא מצליח להיכנס לאף אייפי למרות שאנשים אחרים כן מצליחים זה נותן לי את הerror : [19:22:19] Connecting to 80.179.150.79:8767 [19:22:22] No reply from server Maybe the server is offline or maybe teamspeak is not running on it זה ממש מעצבן =\. ניסיתי לכבות את הפייר וול ואת האנטי ווירוס וזה עדיין לא עזר. בנוסף לזאת אני לא מצליח להיכנס לF.A.Q ולvisit our forum וVisit our website מה הפאקינג בעייה =( תודה מראש עריכה: יכול להיות שזה לא עובד בגלל שאין לי שום דפדפן שמוגדר כראשי? כי לפני כמה ימים התקנתי fire fox ולחצתי "כן" כשהוא שאל אם להגדיר אותו כדפדפן ראשי. ואז לא אהבתי את הפייר פוקס ומחקתי אותו ואין לי מושג איך אני מגדיר מחדש את הexplorer כדפד…

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  20. Started by urinka,

    הי שלום לא מזמן התקנתי WINDOWS מבוסס MEDIA CENTER על המחשב עכשיו כל פעם שאני נכנס לתיקיות הסרטים שלי זה קורס ("ביצע פעולה לא חוקית..... " ) ונסגר הישום רציתי להסיר ולהתקין מחשד רק את ה MEDIA CENTER אבל לא מצאתי את זה ב "הוספה והסרה של תוכנות" אם יש לכם רעיון או כל עצה שהיא ......... תודה אורי עריכה : ניזכרתי שהבעיה החלה רק כאשר הגדרתי תיקיה אם התיקיה ריקה אז זה ניכנס ובל אם יש שם סרט אחד לפחות אז זה קורס ..

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  21. Started by davidcohen,

    היי מישהו יודע איפה אני מגדיר ב nero צריבה על דיסק של 8.5GB ? ניסיתי פשוט להכניס את הדיסק ולצרוב אבל זה מוגדר על דיסק של 4.7GB . איפה מגדירים את זה ?

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  22. Started by TALIGAL5,

    בוקר טוב תהליך בשם IEXPLORER שלכאורה קשור לאקספלורר חונק לי את הCPU ,ניסיתי להרוג את הפרוסס אך הוא חוזר. האינטרנט אקספלורר לא בשימוש ועדיין התהליך הזה צץ כל הזמן ומעלה לי את הCPU ל100% מה לעשות למעט הרצה של אנטי וירוס שלא עזרה גל

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  23. Started by Tapeworm,

    אם מישהו מכיר, זו תוכנה שאיתה אפשר להמיר קבצי מדיה לכל מיני פורמטים. אני אישית משתמש בה בשביל להמיר סרטונים ל- rockbox. בכל אופן, בכל מקום כתוב שהיא תומכת ב- XP64, אבל אצלי היא עולה אבל פשוט לא עושה כלום. אשמח אם מישהו יודע מה הבעיה.

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  24. Started by Vaz,

    מופיעי לי פעמיים trueimageMonitor.exe - תחת היוזר ניים שלי מה זה בכלל ? צריך את זה ? איך אפשר להעיף את זה ? מה זה schedlhlp.exe ?

    • 3 תגובות
    • 654 צפיות
  25. Started by Lateralus,

    שלום לכולם אני לא מצליח למחוק היסטוריה... כאשר אני נכנס ב- CTRL+H אי אפשר למחוק את הדפים שם... הוא פשוןט לא נותן... וכל פעם שאני פותח את הדפדפן, הוא ב RESIZE של חצי מסך... ולא משנה כמה פעמים נגדיל אותו למצב מלא... אחרי כל פתיחה הוא ככה... מה עושים ? תודה לכל העוזרים

    • 8 תגובות
    • 654 צפיות

דיונים חדשים בפורומים