עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. האם ניתן למזער את Winamp לשורת המשימות שישמש כ-Toolbar? אני יודע שב- Windows Media Player יש אפשרות כזו.

    • 6 תגובות
    • 657 צפיות
  2. Started by viper_sb,

    בOUTLOOK 2003 בלוח שנה אני לא רואה את הפגישות שלי בתצוגה של יום/חודש/שנה ואני רואה רק בתצוגה מקדימה מה ניתן לעשות ?

    • 1 תגובה
    • 657 צפיות
  3. תודה

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  4. Started by mironm,

    שמעתי שיש תוכנה שבה אני יכול להראות דמואים של משחקי קלאנים ויש כל מיני אפשרויות להעברי קדימה אחורה וכ'ו אני רוצה לראות דמואים של הטירה הנאצית מישהו יודע על התוכנה הזו? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  5. הורדתי סיקינים\themes ועשיתי use theme וזה לא משנה כלום..... מה לעשות?

  6. Started by raltal,

    צריך תוכנה לעריכת תגיות בעברית תודה

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  7. ברצוני לדעת מהוא קובץ APE ואיזו תוכנה פותחת אותו ?לעונים תודה מראש! ;D

    • 1 תגובה
    • 657 צפיות
  8. Started by aleXtazi,

    מחפש פלאג אין של נרו... של mpeg2 codec encoder

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  9. תמיד ההורדות שלי ממש ממש איטיות ביו טורנט.. האם יש דרך מסוימת להמהיר את ההורדות?

    • 4 תגובות
    • 657 צפיות
  10. Started by emailaya,

    היי גירסה 2 בטא של תוכנת הדואר emailaya שוחררה המטרה היא שב 1.5.2006 (בדיוק שנה לאחר שיחרור גירסה 1.0.0) להוציא את גירסה 2.0.0 התוכנה כוללת ה-מ-ו-ן דברים חדשים ולכן אשמח אם עוד אנשים יקחו חלק בבדיקה מדובר בגירסה עובדת ויציבה אני בטוח שיהיו בעיות והמטרה היא כמובן לגלות את כולן או לפחות את רובן (ואולי גם למצא רעיונות לשיפור לגירסאות הבאות) מדובר בתוכנה חינמית בגירסה עברית וגירסה אנגלית רשימת שינויים לגירסה החדשה ניתן לראות פה: http://forum.emailaya.co.il/viewtopic.php?t=3 מכיוון שמדובר בבטא לא ניתן עדיין להורידה מאתר התוכנה מי שמעוניין, בבקשה לשלוח מייל ל support@emailaya.co.il ואני אשלח חזרה את קובץ התוכנה (אין צורך בהתקנה כלשהי) מומלץ לציין עם איזו גירסה (עב…

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  11. Started by huber,

    שלום. היום התחילה לי בעייה מוזרה. פתחתי את ה FF וכשניסיתי לגלוש לאתרים המשלבים פלאש הוא טוען שלא מותקן לי התוסף. ניסיתי לבצע התקנה דרך האשף של ה FF אך ללא הועיל. ניסיתי גם להוריד פיזית והתקנתי את הקובץ מהאתר של אדובי בקישור שלמטה, אך עדיין ה FF לא מזהה שמותקן פלאש. מה עושים? אני באמת לא רוצה לחזור ל IE אבל בלי פלאש לא תהיה לי ברירה. http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash [br]פורסם בתאריך: 29.08.2008 בשעה 12:06:45 הבעייה נפתרה - תודה.

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  12. Started by elad-k1,

    שלום רציתי לדעת איך אני הופך סרט של צפיה לcd שרק ישמעו אבל שיתאים למערכת באוטו שהיא לא אני מדגיד mp3 (הצלחתי להפוך לmp3 ) אבל פורט של שמעיה רגילה לכול מערכת אני לא יודע איך! תודה

    • 3 תגובות
    • 657 צפיות
  13. שלום מתי שאני מתחבר לאתרים אז explorer שומר לי את שם המשתמש אז רציתי לדעת אך אני מוחק את שמות המשתמשים שנשמרו אבל שהוא ימשיך לשמור(פשוט למחוק אותם מדי פעם) והוא גם שומר לי ערכי חיפוש וזה נהיה קצת ערוך אז יש אפשרות לסנן את זה?

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  14. Started by intel suck,

    בכל פעם שאני לוחץ על איזשהוא כפתור כגון דף הבית הקודם או רושם כתובת אינטרנט מופיעה לי הודעה שהיישום לא נמצא אין לי מושג למה איך אני מתקן את זה?

    • 5 תגובות
    • 657 צפיות
  15. Started by גדי א,

    הם נמצאים בספריה windows\system32 (מדובר בwin xp) הם כל הזמן מופיעים ב"תהליכים" ולאחרונה גיליתי בהם וירוס ולכן נאלצתי למחוק אותם. לא נראה שיש השפעה על פעולת המחשב, למישהו יש מושג למה הם משמשים?

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  16. Started by אנדי,

    אני מניח שהשאלה אותה אני מציג כאן, כבר נשאלה כאן בעבר, ובכל זאת בכמה חיפושים שערכתי (מילות מפתח - 'מדיה', 'הקלטה', 'streaming'..), לא נמצאו תוצאות. האם קיימת תוכנה המאפשרת להקליט לדיסק הקשיח מדיה זורמת? הכוונה היא לצליל מושמע מתחנות רדיו באמצעות נגן המדיה של חלונות. אם נושא זה נדון כאן לאחרונה, אנא הפנו אותי לשם. תודה

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  17. Started by coorva,

    שלום רב אני צריך בבקשה עזרה בקישור לדרייבר לחלונות 7 לכרטיס קול CREATIVE SB LIVE! כל מה שאני מוצא באינטרנט לא מצליח למצוא את הכרטיס וההתקנה נכשלת. תודה

    • 1 תגובה
    • 657 צפיות
  18. Started by amir.o,

    יש לי את winamp 2.76 כל פעם שאני רוצה להפעיל שיר התוכנה מראה שהוא מתנגן אבל בלי סאונד רק אם אני הולך לאייקון של ה- volume בשורת משימות ונוגע בעמודה של ה- wave יש סאונד אבל כשעובר שיר שוב אין סאונד וככה זה נמשך עד שאני מתעצבן :AR15: בתוכנות אחרות זה לא קורה אבל אני קשור לווינאמפ. למישהו יש עצה ?

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  19. שלום, יש לי כרטיס TV שהוא מקליט על mpeg ואני מחפש תוכנה להמיר את זה כי כשאני מקליט זה יוצא קובץ גדול ... אמ אני לא בידיוק מכיר את הפורמטים אני פשוט רוצה שהתוכנה תמיר את זה למשהו יותר קטן ואיכותי (מקווה שהסברתי תעצמי טוב |: )

    • 3 תגובות
    • 657 צפיות
  20. Started by Aviram,

    רציתי לדעת איזה תקייה כדאי לשתף באימיול. אני משתף את התקייה Program Files ואני לא יודע אם זה מסוכן או לא

    • 4 תגובות
    • 657 צפיות
  21. Started by FARKASH7,

    פירמטתי מחשב ישן בבית והתקנתי עליו את המשחק המדובר בגירסת 1.6 כאשר אני מפעיל את המשחק מיד קופץ לי חלון שמודיע את ההודעה הבאה: The instruction at "0x5ed2aed8" refrenced memory at "0x00000564" , the memory could not be "read" . לאחר חיפוש בגוגל הבנתי שזו בעיה שנתקלו בה לא מעט אנשים, אבל לא הצלחתי להבין את הפתרון. המחשב מבוסס על כרטיס מסך רדאון 9600 ומערכת הפעלה XP PRO SP3, כולל דריוור עדכני לכרטיס המסך. תודה

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  22. קניתי לפני שבוע נגן mp3 חדש - Creative Zen V Plus 8GB. על המחשב שלי יש הרבה יותר מ-8 ג'יגה של מוסיקה, ואני רוצה בעצם להיות מסוגל לסנכרן רק חלק מהשירים עם הנגן בקלות. הייתי רוצה תוכנה שפשוט תציג לי את רשימת השירים שיש על המחשב שלי, וליד כל אחד יהיה מסומן אם הוא נמצא על הנגן או לא (וגם לתת לי את האפשרות לסמן איזה שירים אני רוצה להעביר מהמחשב לנגן ולהיפך, וכמובן לחשב את הגודל בהתאם). חוץ מזה, שתדע לעבוד עם playlists. יש חיה כזו?

  23. Started by shanibh,

    מתחיל להתחרט על רכישה קראתי את המדריך להכנת שלט IRDA תשע פינים, וראיתי את המתאם USB בזול, לאחר הקנייה פתאום שמתי לב שכותבים פה שהתוכנה שמצויינת במדריך לא מתאימה למתאמי ה-USB מישהו מכיר תוכנה שתתאים ל-USB IRDA או למהר לבטל את הקנייה? תודה

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  24. Started by Guy950,

    יש לי אייפוד ואני לצערי משתמש בתוכנה iTunes שהיא באמת מחורבנת. בכ"מ לא משנה אם היא נוחה או לא נוחה, ההארד דיסק שלי חולק ל2 מחיצות, אחת של 48 ג'יגה שהווינדוס מותקן עליו ומחיצה שניה מה שנותר מ500 ג'יגה. אין לי הרבה מקום במחיצה הראשית בגלל הווינדוס הזללן, אז אני משתדל להתקין את הכל במחיצה השניה, במהלך ההתקנה של הiTunes הגדרתי שהתוכנה תותקן במחיצה השניה (E:\iTunes) ושם התוכנה הותקנה, הבעיה היא שאת הספריה הiTunes מתקין במחיצה הראשית תחת התיקיות של המוסיקה\תמונות\סרטים. אני לא רוצה שזה יקרה! כל שיר שהתוכנה הזאת ממירה היא מעתיקה למחיצה הראשית וזה רק אוכל לי את כל הזיכרון במחיצה הראשית! איך אני מעביר את הספריות של הiTunes למחיצה השניה ודואג שזה לא יחזור? בהגדרות של הiTunes הג…

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  25. הוא רושם לי שהוא לא יכל להוריד אפדייט בגלל השפה המותקנת במחשב שלי שונה משפת האפדייט מה עלי לעשות?

דיונים חדשים בפורומים