עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. תודה

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  2. Started by mironm,

    שמעתי שיש תוכנה שבה אני יכול להראות דמואים של משחקי קלאנים ויש כל מיני אפשרויות להעברי קדימה אחורה וכ'ו אני רוצה לראות דמואים של הטירה הנאצית מישהו יודע על התוכנה הזו? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  3. הורדתי סיקינים\themes ועשיתי use theme וזה לא משנה כלום..... מה לעשות?

  4. Started by raltal,

    צריך תוכנה לעריכת תגיות בעברית תודה

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  5. ברצוני לדעת מהוא קובץ APE ואיזו תוכנה פותחת אותו ?לעונים תודה מראש! ;D

    • 1 תגובה
    • 657 צפיות
  6. Started by aleXtazi,

    מחפש פלאג אין של נרו... של mpeg2 codec encoder

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  7. תמיד ההורדות שלי ממש ממש איטיות ביו טורנט.. האם יש דרך מסוימת להמהיר את ההורדות?

    • 4 תגובות
    • 657 צפיות
  8. Started by huber,

    שלום. היום התחילה לי בעייה מוזרה. פתחתי את ה FF וכשניסיתי לגלוש לאתרים המשלבים פלאש הוא טוען שלא מותקן לי התוסף. ניסיתי לבצע התקנה דרך האשף של ה FF אך ללא הועיל. ניסיתי גם להוריד פיזית והתקנתי את הקובץ מהאתר של אדובי בקישור שלמטה, אך עדיין ה FF לא מזהה שמותקן פלאש. מה עושים? אני באמת לא רוצה לחזור ל IE אבל בלי פלאש לא תהיה לי ברירה. http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash [br]פורסם בתאריך: 29.08.2008 בשעה 12:06:45 הבעייה נפתרה - תודה.

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  9. Started by elad-k1,

    שלום רציתי לדעת איך אני הופך סרט של צפיה לcd שרק ישמעו אבל שיתאים למערכת באוטו שהיא לא אני מדגיד mp3 (הצלחתי להפוך לmp3 ) אבל פורט של שמעיה רגילה לכול מערכת אני לא יודע איך! תודה

    • 3 תגובות
    • 657 צפיות
  10. שלום מתי שאני מתחבר לאתרים אז explorer שומר לי את שם המשתמש אז רציתי לדעת אך אני מוחק את שמות המשתמשים שנשמרו אבל שהוא ימשיך לשמור(פשוט למחוק אותם מדי פעם) והוא גם שומר לי ערכי חיפוש וזה נהיה קצת ערוך אז יש אפשרות לסנן את זה?

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  11. Started by intel suck,

    בכל פעם שאני לוחץ על איזשהוא כפתור כגון דף הבית הקודם או רושם כתובת אינטרנט מופיעה לי הודעה שהיישום לא נמצא אין לי מושג למה איך אני מתקן את זה?

    • 5 תגובות
    • 657 צפיות
  12. Started by גדי א,

    הם נמצאים בספריה windows\system32 (מדובר בwin xp) הם כל הזמן מופיעים ב"תהליכים" ולאחרונה גיליתי בהם וירוס ולכן נאלצתי למחוק אותם. לא נראה שיש השפעה על פעולת המחשב, למישהו יש מושג למה הם משמשים?

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  13. Started by coorva,

    שלום רב אני צריך בבקשה עזרה בקישור לדרייבר לחלונות 7 לכרטיס קול CREATIVE SB LIVE! כל מה שאני מוצא באינטרנט לא מצליח למצוא את הכרטיס וההתקנה נכשלת. תודה

    • 1 תגובה
    • 657 צפיות
  14. Started by amir.o,

    יש לי את winamp 2.76 כל פעם שאני רוצה להפעיל שיר התוכנה מראה שהוא מתנגן אבל בלי סאונד רק אם אני הולך לאייקון של ה- volume בשורת משימות ונוגע בעמודה של ה- wave יש סאונד אבל כשעובר שיר שוב אין סאונד וככה זה נמשך עד שאני מתעצבן :AR15: בתוכנות אחרות זה לא קורה אבל אני קשור לווינאמפ. למישהו יש עצה ?

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  15. שלום, יש לי כרטיס TV שהוא מקליט על mpeg ואני מחפש תוכנה להמיר את זה כי כשאני מקליט זה יוצא קובץ גדול ... אמ אני לא בידיוק מכיר את הפורמטים אני פשוט רוצה שהתוכנה תמיר את זה למשהו יותר קטן ואיכותי (מקווה שהסברתי תעצמי טוב |: )

    • 3 תגובות
    • 657 צפיות
  16. Started by Aviram,

    רציתי לדעת איזה תקייה כדאי לשתף באימיול. אני משתף את התקייה Program Files ואני לא יודע אם זה מסוכן או לא

    • 4 תגובות
    • 657 צפיות
  17. Started by FARKASH7,

    פירמטתי מחשב ישן בבית והתקנתי עליו את המשחק המדובר בגירסת 1.6 כאשר אני מפעיל את המשחק מיד קופץ לי חלון שמודיע את ההודעה הבאה: The instruction at "0x5ed2aed8" refrenced memory at "0x00000564" , the memory could not be "read" . לאחר חיפוש בגוגל הבנתי שזו בעיה שנתקלו בה לא מעט אנשים, אבל לא הצלחתי להבין את הפתרון. המחשב מבוסס על כרטיס מסך רדאון 9600 ומערכת הפעלה XP PRO SP3, כולל דריוור עדכני לכרטיס המסך. תודה

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  18. קניתי לפני שבוע נגן mp3 חדש - Creative Zen V Plus 8GB. על המחשב שלי יש הרבה יותר מ-8 ג'יגה של מוסיקה, ואני רוצה בעצם להיות מסוגל לסנכרן רק חלק מהשירים עם הנגן בקלות. הייתי רוצה תוכנה שפשוט תציג לי את רשימת השירים שיש על המחשב שלי, וליד כל אחד יהיה מסומן אם הוא נמצא על הנגן או לא (וגם לתת לי את האפשרות לסמן איזה שירים אני רוצה להעביר מהמחשב לנגן ולהיפך, וכמובן לחשב את הגודל בהתאם). חוץ מזה, שתדע לעבוד עם playlists. יש חיה כזו?

  19. Started by shanibh,

    מתחיל להתחרט על רכישה קראתי את המדריך להכנת שלט IRDA תשע פינים, וראיתי את המתאם USB בזול, לאחר הקנייה פתאום שמתי לב שכותבים פה שהתוכנה שמצויינת במדריך לא מתאימה למתאמי ה-USB מישהו מכיר תוכנה שתתאים ל-USB IRDA או למהר לבטל את הקנייה? תודה

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  20. Started by Guy950,

    יש לי אייפוד ואני לצערי משתמש בתוכנה iTunes שהיא באמת מחורבנת. בכ"מ לא משנה אם היא נוחה או לא נוחה, ההארד דיסק שלי חולק ל2 מחיצות, אחת של 48 ג'יגה שהווינדוס מותקן עליו ומחיצה שניה מה שנותר מ500 ג'יגה. אין לי הרבה מקום במחיצה הראשית בגלל הווינדוס הזללן, אז אני משתדל להתקין את הכל במחיצה השניה, במהלך ההתקנה של הiTunes הגדרתי שהתוכנה תותקן במחיצה השניה (E:\iTunes) ושם התוכנה הותקנה, הבעיה היא שאת הספריה הiTunes מתקין במחיצה הראשית תחת התיקיות של המוסיקה\תמונות\סרטים. אני לא רוצה שזה יקרה! כל שיר שהתוכנה הזאת ממירה היא מעתיקה למחיצה הראשית וזה רק אוכל לי את כל הזיכרון במחיצה הראשית! איך אני מעביר את הספריות של הiTunes למחיצה השניה ודואג שזה לא יחזור? בהגדרות של הiTunes הג…

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  21. הוא רושם לי שהוא לא יכל להוריד אפדייט בגלל השפה המותקנת במחשב שלי שונה משפת האפדייט מה עלי לעשות?

  22. שלום וחג שמח. אני צריך בבקשה לדעת איך לנטרל\למחוק את הNorton Internet Secuirty הוא עושה לי בעיות וחוסם לי יותר מדי דברים . תודה מראש D:

    • 5 תגובות
    • 657 צפיות
  23. לאחותי הקטנה בת ה9 יש מחשב בחדר שאני ארגנתי לה יחד עם חיבור לאינטרנט מהיר. היא משתמשת במסנג'ר לשיחות עם חברות שלה מהכיתה. אני חייב תוכנה או משהו שפשוט יחסום קבלת קבצים במסנג'ר, מכיוון שאני ממש לא סומך על חברות שלה מכיתה ד' שישלחו לה כל מיני זבל. בנוסף אני רוצה לחסום אתרים מסויימים ואתרי פורנו רק כדי להיות רגוע שלא בטעות תראה תוכן שהיא לא צריכה לראות, וגם לחסום צ'טים... איך אני עושה את זה, זה דיי דחוף, הילדה עדיין בת 9 לעזאזאל, אבל עדיין אני לא יכול לחסום ממנה את האפשרות להתכתב עם חברות שלה, לכל הכיתה שלה יש מסנג'ר.

    • 3 תגובות
    • 657 צפיות
  24. שלום. יש לי לוח אם KT4AV MS-6712 VER:10A וחיברתי אליו הארד דיסק אחר ממה שהיה לו. עכשיו אני לא שומע כלום ברמקולים ויש לי סימן שאלה צהוב. אני מחפש דריבר לכרטיס קול מובנה על הלוח, וינדווס XP PRO SP3 בכל מקרה אני מוסיף פה לינק ללוח אם מ"אורסט": http://img352.imageshack.us/my.php?i...9418277np3.jpg [attachment deleted by admin]

  25. Started by HaEsrimVeArba,

    יש לי קולקציית פורנו רחבה ביותר, ועד כמה שהחיפוש החדש של ויסטה נוח הוא כל הזמן מוצא אותה. האם יש דרך נוחה לעשות אותה בלתי ניתנת לאיתור ע"י החיפוש של WINDOWS. ולשים גישה עם סיסמה בלבד?

    • 1 תגובה
    • 657 צפיות

דיונים חדשים בפורומים