תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
או תוכנת ביטורנט שבה כבר יש חיפוש טוב (כמו אי מיול וקאאזה) ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום יש לי Kaspersky Internet Security 2009 עכשיו הFirewall שלו אוטומטית מעביר תוכנות שאני משתמש תחת קטגוריה של סיכון נמוך בלי לשאול אותי אם לאשר אותו או לא... עכשיו אך אני יכול לעשות שהוא ישאל אותי לפני שהוא מעביר ככה על דעת עצמו. משהו יודע תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
יש לי 25 וירוסים של adware על המחשב... אין לי מושג איך הם הגיעו.. בכל מקרה... 2 מהם רצים בצורה קבועה על המחשב.. ניסיתי להוריד אותם בmsconfig ואחרי שניה זה מחזיר אותם.. ניסיתי לעשות end task והם פשוט נפתחו אוטומטית מחדש- אז מן הסתם שלמחוק אותם ידנית אי אפשר. סרקתי באנטי וירוס והוא מצא את כולם (אני ידעתי רק על איזה 2, הוא מצא 25) ואז ניסיתי למחוק אותם דרך האנטי וירוס והוא כתב לי על כולם delete failed יש למישהו מושג איך אני יכול למחוק אותם?
-
- 7 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום קיבלתי הודעה כזאת.scripr eror. the callee is not avaliabel and disappeared all conections are invalid the call did not execute. מה אני עושה? אני צריך לציין שיש לי דפדפן avant וההודעה מופיעה לי כהודעת שגיאה של האקספלורר.תודה
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
פתחתי ת'רד : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=159709.0 והמליצו לי בו, לא להשתמש בקאזה - אז במה כן? ואני מקווה מאד שלא תגידו אמיול.
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שמעו יש לי 2 דברים שממש מעצבנים אותי ומגבילים אותי... הדבר הראשון יש לי 13 גיגה תפוסים ב C:/ שבקושי יש לי תוכנות מותקנות... רק מה שצריך, פרוגרנ פיילס הוא 1 GB בלבד!! ואין לי מושג איך תפוסים 13 גיגה מה שכן מצאתי תיקיה בשם C:\Documents and Settings\Administrator שמבחוץ היא שוקלת מלא - תמונה פה: http://img136.imageshack.us/img136/4697/59353905gb6.jpg ובפנים סימנתי את כל התיקיות והן שוקלות ממש קצת - תמונה פה: http://img83.imageshack.us/img83/696/22576541ao1.jpg הדבר השני אני מעביר קובץ מכונן E ל D, וזה לא נותן לי למרות שיש ב D 10 גיגה פנוים וזה קובץ של 3 גיגה אבל שזה עובר זה מתחיל להוריד את המקום מ C עד שזה מגיע ל 4 מגה בערך ומראה לי שגיאה כאילו זה תופס את המקום ב C ואחרי זה …
-
- 6 תגובות
- 658 צפיות
-
-
לאחרונה התקנתי ווינדוס חדש (64ביט אם זה משנה)....ולמרות שאני מתקין קודקים אני רואה סרטים עם קרטועים...לא משנה באיזה תוכנה שנסיתי אז אם משהו יכול לתת לי שמות של קודקים מאתרים ספציפיים שאני יתקין בדיוק....(לינקים יעזרו)....
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
אהלן! אני מחפש תוכנה להקלטת קול שרץ בזמן שהמחשב פועל, כלומר הקול מתנגן/מדבר מאתר כלשהו לדוגמא ואני רוצה להעתיק את הקול למחשב. היש תוכנה כזאת?
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
חרשתי על האינטרנט ולא מצאתי שום תוכנה נורמאלית שתעשה מה שאני רוצה ממנה!! אני מחפש תוכנה תפרמט את הדיסק קשיח ורק תסמן אותם! לא רוצה שתשחזר לי מידע או תנסה "לתקן" אותם! שרק תגלה ותסמן אותם כמה שיותר מהר! הפקודה format לא עושה את זה, היא מפרמטת את הדיסק קשיח וברגע שהוא מגלה סקטור פגום הוא מנסה בערך 5 פגמים לקרוא את אותו סקטור! לחילופין אני מחפש תוכנה שתהיה כמו fdisk, שלפני שהתוכנה מייצרת את הפרטישן, שתסרוק את הדיסק לbad's ותוציא את השטח הזה מחוץ לפרטישן. נ.ב: אני מודע לעובדה שהדיסק קשיח עשוי להתקלקל שוב, אני לא הולך לשים עליו מידע חשוב, אני רק רוצה לסמן אותו שאני אוכל להשתמש בשאר השטח שלו. זה דיסק קשיח IBM שעוד יש לו אחריות יצרן אך אין עליו שום מדבקת אחריות, אם מישהו יודע אם…
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
היום הדלקתי תמחשב ורציתי להיכנס לדפדפן ,פתאום אני רואה זה פעל איטי רצח ואחרי כמה זמן בכלל לא עולה הבעיה רק בדפדפן ולא בICQ ומשחקי רשת . עכשיו יש לי ראוטר ובמחשב השני הדפדפן פועל והכל כרגל . אז אני יודע שזה וירוס או משהו .... יש לי Spy Sweeper וNOD32 וזה לא מוצא שום וירוס איזה תוכנה יכול לעזור? תודה רבה לכל מי שיעזור וירצה לעזור.
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
מה שקורה שכאשר עוזב את המחשב לעמה שעות הסרבר הטוב ביותר שאני תמיד דואג שיתחבר אליו מתנתק אחרי כמה זמן וזה אוטומטית עובר לסרבר אחר לא טוב וגם לפעמים משתנה ל LOW ID ואז אני חוזר אחרי ערב של הורדה ומגלה שכלום לא זז רק בגלל זה ניסיתי לשים רק את הסרבר הזה בPRIORITY HIGH ואת השאר כולם ב LOW ...לא עוזר ממש איך אני נותן פקודה לאימיול להתחבר רק לסרבר הזה ואם יש ניתוק שינסה רק לזה כל כמה שניות עד ההתחברות ?
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
עדיף שהתוכנה תהיה חינם פשוט המחשב שלי בזמן האחרון נתקע בלי סיבה ואמרו לי שיתכן והמעבד חם ולכן לפני שאני קונה מאוורר חדש אני רוצה לודאות שזה נכון
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אוקיי אז הבעיה היא כזאת לפני שבועיים ככה הSHOCKWAVE לא פעל ולא נתן להריץ משחקים ברשת אז עשיתי לו UNINSTALL כדי להוריד גירסה חדשה שתעבוד ובFIREFOX הוא פשוט לא יורד וגם דרך האתר עצמו הוא לא יורד מה לעשות אני לא יכול להתקין אותו
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
האם הרצה של תוכנות במקביל להורדת קבצים בתוכנות כמו ביטורנט יכולה להשפיע על מהירות ההורדה? אם נגיד אני מריץ משחק או תוכנות כמו אנטיווירוס או IE, בזמן שאני מוריד קבצים - האם זה משפיע לרעה או לטובה על מהירות ההורדה?
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אהלן חברים, אני רואה סרטי HD באיכות 720P ע"ג לפטופ עם התוכנה מדיה פלייר קלאסיק בגרסתה האחרונה ובסצנות מסוימות - בעיקר חשוכות, מופיע לי מעין שלג עדין, אני לא משתמש באף קודק חיצוני והדרייבר של כרטיס המסך עדכני, אודה לעזרתכם!
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
יש לי ווינדוס XP. המחשב כל פעם שהוא מנסה לעלות הוא שואל באיזה מצב להעלות אותו (SAFE MODE וכדומה) ניסיתי לעשות לו last known configuration וזה לא עזר. ניסיתי safe mode לא עזר. כולא משנה מה אני אבחר, הוא ינסה להעלות את ווינדוס, ורואים את השורה הכחולה הזאת שרצה כשווינדוס עולה ואז הוא מראה את המצב הכחול הזה ועושה ריסטרט. נכנסתי ל F8 וגם שם כול האפשרויות לא מאפשרות לי לעשות כלום שוב פעם נתקע אשמח לכל עזרה תודה
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום! אני מחפש תוכנה שבודקת אם התוכנות במחשב מעודכנות , אני אשמח לקבל לינק או המלצה לתוכנה כזאת תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אנסה לחדד את השאלה. האם יכול להיות לדוגמא שני קבצי AVI שכל אחד מהם קודד בקידוד שונה או שעצם העובדה ששניהם מסוג AVI זה אומר ששניהם קודדו באותו מקודד?
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
-
קיצר יש לי משחק שיש לו קובץ MDS ו MDS בד"כ הייתי פותח את זה עם daemon tools או אלכוהול 120% אבל אף אחד מהם לא עובד... יש למישהו רעיון???
-
- 6 תגובות
- 658 צפיות
-
-
נעלם לי האפשרות של "מחיקת" דיסקים מתוך תוכנת הצריבה שלי תוכנת הצריבה שאני משתמש בה היא ULEAD..... מישהו יודע מה הבעיה וכיצד אני פותר אותה ?
-
- 6 תגובות
- 658 צפיות
-
-
נמאס לכם מהכותרת הקבועה של Internet Explorer , ואתם רוצים להחליף אותה במשהו יותר מקורי? מדריך זה מראה איך לעשות זאת בשלושה שלבים פשוטים: http://hofshi.blogspot.com/2007/09/internet-explorer.html
-
- 3 תגובות
- 657 צפיות
-
-
-
מבקש עזרה בהדרכה של התוכנה הזאת מנסה להמיר סרטים לדיוידי ולא מצליח
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה טובה שתשמש בתור יומן שלי אם אפשר שתהיה לה אפשרות להדביק מודעות על שולחן העבודה
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-


