תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה כפתורי האפים לא פועלים לי שמעתי שיש תוכנה שמסדרת אותם בבקשה תעזרו לי
-
- 6 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום לכולם ,. קודם כל אם זה לא קשור לפה אז בבקשה תעבירו . אז ככה שיחקתי לי היום במשחק LINAGE2 ואחרי שיצאתי ממנו ראיתי שלא רואים את האייקונים . למשל הסמל של המחשב שלי אז לא רואים אותו . רואים אותו ככה . http://www.videozilla.net/decodevcd2.gif וגגם את שאר הסמלים רואים ככה . איך אני יכול לפתור את זה ?.. תודה מראש .
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
-
אני בא להפעיל ת'סרט ועלה לי השגיאה הזאת לפניי כמה ימים זה פעל
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחובר ל-icq6 והכל בסדר (מבחינת מסירת הודעות). הבעיה היא שאי אפשר למצוא אותי גם אם רושמים את השם המלא שלי (ותאמינו לי שאני יודע איך לחפש). יכול להיות שהבעיה נוצרה בגלל שפעם הייתי רשום רק בשם הפרטי שלי, אבל הקטע זה שגם שעשיתי חשבון חדש שיש בו גם את השם הפרטי וגם את שם המשפחה שלי זה בכל זאת ממשיך להתעלם ולא מוצא אותי בחיפוש לפי השם. אפשר למצוא אותי רק אם רושמים את המספר שלי. למישהו יש מושג מה הבעיה?
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום יש לי את ה PES 2008 שהוא יותר מ 5 גיגה שמוגדר כקובץ ISO. אני רוצה לצרוב אותו כאימץ על שני דיסקים כמו שלדוגמא יש משחק שפרוס על שני דיסקים ואז כשהוא מסיים להתקין את החלק הראשון אז הוא מבקש את החלק השני ככה אני רוצה שיהיה לי המשחק. למישהו יש תוכנה שיכולה לעזור לי עם זה? תודה בן
-
- 5 תגובות
- 658 צפיות
-
-
יש לי ביוס גרסה 23 (_ לוח האם הוא abit duramax_) איך אני מעדכן את הביוס שלי ואם יש דרך בלי לצרוב על דיסקים את זה זה יהיה ממש נחמד
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
תראו פעם ראשונה שאני מוריד את התוכנה הזאת כדי לבדוק את ביצועי המחשב הישן שלי שהוא פנטיום 3 וכרטיס מסך GEFORCE 4 440MX אבל סתם רציתי לבדוק כמה אני יקבל כי אני יודע שזה יהיה קצת הורדתי אותה בשביל המחשב החדש שיגיע אלי עוד מעט בכל מקרה עשיתי ישר שהפעלתי את התוכנה RUN 3DMARK ואז הוא מהבהב המסך הוא נהיה שחור ואז זה חוזר לתוכנה ויש שם הודעת שגיאה, הפעלתי מחדש את המחשב גם לא הצלחתי מה זה יכול להיות ? וגם אני רוצה שתכתבו לי איזה הגדרות אני צריך לשים שם לא הבנתי יש שם בדיקת משחקים , בדיקת מעבד תסבירו לי כבר אחרי זה יש תמונה.... :s05: [attachment deleted by admin]
-
שלום יש לי בעיה בתוכנה הזאת היום הורדתי אותה ואני מנסה להריץ בדיקה זה רץ חצי דקה פתאום נתקע ואז שולח אותי לאתר המטומטם שלהם הנה תמונה: http://img135.echo.cx/img135/782/12347es.jpg מקווה שתעזרו לי תודה לכל העוזרים
-
- 7 תגובות
- 658 צפיות
-
-
הורדתי MIRC v6.16 והייתי רוצה לדעת כמה דברים: האם הMIRC בטוח? איך אני עושה פילטר לקודים זדוניים? איזה פלאגים מומלץ להוסיף? כל מה שרק תוכלו להמליץ
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום אני אל יודע לאן ממש זה שייך.. יש לי בעיה שאני מפעיל סרט במחשב אז הסרט יכול לפעול ואז לאחר 5 דקות המסך יהיה שחור וישמעו עדיין את הסרט כל פעולה אחרת במחשב עובדת רק שרואים סרט אז לאחר 5 דקות שרואים טוב זה קורה.. מה הבעיה? תודה
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
יש לי בעיה... שיחקתי קצת עם הכרטיס קול והוא נראה לי קצת נדפק לי. אבל אולי זה בעיה בדרייבר או משהו כזה כי הטכנאי[הלכתי לקנות כרטיס רשת ו"על הדרך" שאלתי אותו מה עם זה]הוא אומר שזה משהו בקונפיגרציה לא נכונה או משהו כזה... הנה תמונה של ה device manger http://planet.nana.co.il/dando2004/fuckedup.jpg מה אפשר לעשות?....... להתקין שוב דרייברים או מה? תודה רבה מראש חבר'ה
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
יש לי לוג של hijackthis , לפי איך שאני בדקתי אותו, אין לי כלום. בדקו לי אותו ואולי כן יש לי מזיקים: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 14:31:37, on 01/04/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: F:\WINDOWS\System32\smss.exe F:\WINDOWS\system32\winlogon.exe F:\WINDOWS\system32\services.exe F:\WINDOWS\system32\lsass.exe F:\WINDOWS\system32\svchost.exe F:\WINDOWS\System32\svchost.exe F:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe F:\WINDOWS\Explorer.EXE F:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe F:\Program Files\PestPatrol\PPControl.exe F:\PROGRA~1\PESTPA~1\PPMemCheck.exe F:\PROGRA~1\PESTPA~1\CookiePatrol.exe F:\Pro…
-
איך מאשרים שהוא ישאיר את הקבצים ? אני לוחץ DENY ACCESS ו IGNORE וזה לא עוזר כל פעם הוא מתריע מחדש.
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משתמש בגירסת ניסיון של NOD32 ומאוד מרוצה ממנו כאנטי וירוס. כקורא של המגזין PCPLUS (או כיום כבר SMBPLUS) קיבלתי את NOD32 2.50.25 עם עדכונים לשלושה חודשים. השאלה שלי היא האם הוא באמת טוב גם כ firewall? כרגע אני משתמש ב ZoneAlarm Free. האם NOD32 מספק הגנה מספיק טובה בכדי להחליף את ZoneAlarm כ firewall? כי שימוש רק בNOD32 יכול לפנות לי מעט משבבי מערכת. תודה
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
לפי קריאה בפורום שמתי לב שזוהי התוכנה אנטי וירוס המומלצת ביותר ( תקנו אותי עם אני טועה ) רציתי לדעת איזה גירסה של התוכנה היא הכי מעודכנת וטובה ? והשאלה השנייה היא : אם אני קונה את הגרסה המלאה של קרספרסקי , האם אני צריך גם תוכנת ספייור? אם כן ? איזו תוכנה היא הכי יעילה וטובה שלא לוקחת יותר מידי משאבים. תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום! יש לי בעיה מקווה שתוכלו לפתור. אצלי יש שני מסכים עד היום אני תמיד לוחץ על מאפיינים בשולחן עבודה והגדרות תצוגה וכך מחליף ביניהם. עכשיו זה תהליך טיפה מעצבן ואני צריך שיטה גם שאני יוכל להחליף בין המסכים רק ע"י קיצור במקלדת או הפעלת קובץ BATCH שיעשה זאת או תוכנה שתעשה זאת או כל פתרון אחר שתמצאו העיקר שניתן לבצע אותו בפשטות ע"י קיצור כלשהו על המקלדת. תודה
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
אחרי מלא זמן שלא נגעתי בתוכנה, הפעלתי עכשיו את ARES LITE ונראה שהיא לא מתחברת. אם מישהו עדיין עובד עליה אחרי כל השנים הללו, אנא עיזרו לי.
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיות במחשב(אינטרנט) 1. נגיד שאני פותח דף אינטרנט ואני נכנס לאתר אז ישר הדף אינטרנט שלי ניסגר לבד ואמרו לי שאני צריך לשנות משהו בדפדפן ולא אבנתי אתם יכולים לאסביר לי יותר בבקשה? תודה..! בעייה 2. נגיד שאני כבר באיזה שהוא אתר ואני רוצה לצאת ממנו אז אני לוחץ על האיקס האדום (סגור) אז הוא לא סוגר לי אותו תודה מראש לכול העוזרים..!
-
- 5 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אני עומד לעשות את הפורמט התקופתי שלי למחשב ואני רוצה לבדוק איזה תוכנות טובות יש לאנשים שאני יכול להפעיל אצלי בנוסף פשוט להכין נבחרת תוכנות שכל החברה משתמשים בה אני מעדיף שאנשים יתעצמו קצת ויכינו רשימה כמו זו (הרשימה שלי) אנטי וירוס : NOD32 ניגון וידיאו: Zoom Player , VideoLAN , ניגון אודיו : Winamp צריבה : NERO הורדה: BITCOMET, UTORRENT מסמכים: microsoft office צפיה בתמונות: IrfanView תוכנת מסרים: ICQ דפדפן: FIREFOX ניהול רקעים: Wallpaper Master חבילת מקודדים: cccp-pack קריאת טמפ': SpeedFan ניקוי: CCLEANER שונות:jv16 PowerTools 2006 - Google SketchUp - Total Commander 32 כיווץ : WinRAR ניהול סיסמאות: Password Safe המרה: dBpowerAMP Music Converter מסנן IP: ה PeerGuardian…
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
תמונה שצולמה בחושך (עם הפלאפון) הפלאפון רואים אותה ממש טוב אבל במחשב לא. יש איזו תוכנה פשוטה וקלה שעושה את זה?
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה להאזין לרשת ג' דרך אתר האינטרנט(http://www.iba.org.il/gimmel/) שלהם עם פיירפוקס 3. כשאני לוחץ על גימל חי נפתח לי חלון שמבקש ממני להתקין plugin. התקנתי וזה עדיין אל עובד. ניסיתי גם להתקין את זה: http://port25.technet.com/pages/windows-media-player-firefox-plugin-download.aspx אבל גם זה לא פתח את הבעיה. מה הסוד?
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אני צריך המלצה למנהל הורדות, שזה יוריד הכל לתקיה שאני אגדיר בלי תקיות זמניות וכאלה. וגם שייתון לי להוריד במקסימום. בנוסף יש לי שתי בעיות בFF: 1. בברגע שאני סוגר אותו ונכנס חזרה, כל המשתמשים שהיו מחוברים מתנתקים. 2. שאני מחפש בשורת הכתובות מילה, זה מפנה אותי לASK.COM כנראה שהתקנתי תוכנה שהגדירה את זה. לא הצלחתי לשנות את זה. אריאל
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
יש תוכנה שאני יכול לסדר את הארדדיסק מחדש? משהו בסגנון FDISK ... פעם אני זוכר נתנו פה לינק להורדה...
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
What can be the damn reason...? it goes offline with no reason couple times a day. please help ...!
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-


