עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nadav77,

    יש לי בעיה כפתורי האפים לא פועלים לי שמעתי שיש תוכנה שמסדרת אותם בבקשה תעזרו לי

    • 6 תגובות
    • 658 צפיות
  2. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם ,. קודם כל אם זה לא קשור לפה אז בבקשה תעבירו . אז ככה שיחקתי לי היום במשחק LINAGE2 ואחרי שיצאתי ממנו ראיתי שלא רואים את האייקונים . למשל הסמל של המחשב שלי אז לא רואים אותו . רואים אותו ככה . http://www.videozilla.net/decodevcd2.gif וגגם את שאר הסמלים רואים ככה . איך אני יכול לפתור את זה ?.. תודה מראש .

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  3. Started by Andrey22,

    גם אצלכם זה ככה עכשיו או שרק אצלי?

  4. אני בא להפעיל ת'סרט ועלה לי השגיאה הזאת לפניי כמה ימים זה פעל

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  5. שלום לכולם. אני מחובר ל-icq6 והכל בסדר (מבחינת מסירת הודעות). הבעיה היא שאי אפשר למצוא אותי גם אם רושמים את השם המלא שלי (ותאמינו לי שאני יודע איך לחפש). יכול להיות שהבעיה נוצרה בגלל שפעם הייתי רשום רק בשם הפרטי שלי, אבל הקטע זה שגם שעשיתי חשבון חדש שיש בו גם את השם הפרטי וגם את שם המשפחה שלי זה בכל זאת ממשיך להתעלם ולא מוצא אותי בחיפוש לפי השם. אפשר למצוא אותי רק אם רושמים את המספר שלי. למישהו יש מושג מה הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  6. Started by ben060,

    שלום יש לי את ה PES 2008 שהוא יותר מ 5 גיגה שמוגדר כקובץ ISO. אני רוצה לצרוב אותו כאימץ על שני דיסקים כמו שלדוגמא יש משחק שפרוס על שני דיסקים ואז כשהוא מסיים להתקין את החלק הראשון אז הוא מבקש את החלק השני ככה אני רוצה שיהיה לי המשחק. למישהו יש תוכנה שיכולה לעזור לי עם זה? תודה בן

    • 5 תגובות
    • 658 צפיות
  7. יש לי ביוס גרסה 23 (_ לוח האם הוא abit duramax_) איך אני מעדכן את הביוס שלי ואם יש דרך בלי לצרוב על דיסקים את זה זה יהיה ממש נחמד

    • 2 תגובות
    • 658 צפיות
  8. תראו פעם ראשונה שאני מוריד את התוכנה הזאת כדי לבדוק את ביצועי המחשב הישן שלי שהוא פנטיום 3 וכרטיס מסך GEFORCE 4 440MX אבל סתם רציתי לבדוק כמה אני יקבל כי אני יודע שזה יהיה קצת הורדתי אותה בשביל המחשב החדש שיגיע אלי עוד מעט בכל מקרה עשיתי ישר שהפעלתי את התוכנה RUN 3DMARK ואז הוא מהבהב המסך הוא נהיה שחור ואז זה חוזר לתוכנה ויש שם הודעת שגיאה, הפעלתי מחדש את המחשב גם לא הצלחתי מה זה יכול להיות ? וגם אני רוצה שתכתבו לי איזה הגדרות אני צריך לשים שם לא הבנתי יש שם בדיקת משחקים , בדיקת מעבד תסבירו לי כבר אחרי זה יש תמונה.... :s05: [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  9. Started by reuven5,

    שלום יש לי בעיה בתוכנה הזאת היום הורדתי אותה ואני מנסה להריץ בדיקה זה רץ חצי דקה פתאום נתקע ואז שולח אותי לאתר המטומטם שלהם הנה תמונה: http://img135.echo.cx/img135/782/12347es.jpg מקווה שתעזרו לי תודה לכל העוזרים

    • 7 תגובות
    • 658 צפיות
  10. Started by iakovl,

    הורדתי MIRC v6.16 והייתי רוצה לדעת כמה דברים: האם הMIRC בטוח? איך אני עושה פילטר לקודים זדוניים? איזה פלאגים מומלץ להוסיף? כל מה שרק תוכלו להמליץ

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  11. Started by I7210I,

    שלום אני אל יודע לאן ממש זה שייך.. יש לי בעיה שאני מפעיל סרט במחשב אז הסרט יכול לפעול ואז לאחר 5 דקות המסך יהיה שחור וישמעו עדיין את הסרט כל פעולה אחרת במחשב עובדת רק שרואים סרט אז לאחר 5 דקות שרואים טוב זה קורה.. מה הבעיה? תודה

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  12. יש לי בעיה... שיחקתי קצת עם הכרטיס קול והוא נראה לי קצת נדפק לי. אבל אולי זה בעיה בדרייבר או משהו כזה כי הטכנאי[הלכתי לקנות כרטיס רשת ו"על הדרך" שאלתי אותו מה עם זה]הוא אומר שזה משהו בקונפיגרציה לא נכונה או משהו כזה... הנה תמונה של ה device manger http://planet.nana.co.il/dando2004/fuckedup.jpg מה אפשר לעשות?....... להתקין שוב דרייברים או מה? תודה רבה מראש חבר'ה

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  13. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    יש לי לוג של hijackthis , לפי איך שאני בדקתי אותו, אין לי כלום. בדקו לי אותו ואולי כן יש לי מזיקים: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 14:31:37, on 01/04/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: F:\WINDOWS\System32\smss.exe F:\WINDOWS\system32\winlogon.exe F:\WINDOWS\system32\services.exe F:\WINDOWS\system32\lsass.exe F:\WINDOWS\system32\svchost.exe F:\WINDOWS\System32\svchost.exe F:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe F:\WINDOWS\Explorer.EXE F:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe F:\Program Files\PestPatrol\PPControl.exe F:\PROGRA~1\PESTPA~1\PPMemCheck.exe F:\PROGRA~1\PESTPA~1\CookiePatrol.exe F:\Pro…

    • 2 תגובות
    • 658 צפיות
  14. איך מאשרים שהוא ישאיר את הקבצים ? אני לוחץ DENY ACCESS ו IGNORE וזה לא עוזר כל פעם הוא מתריע מחדש.

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  15. Started by k-o-b-y,

    שלום לכולם אני משתמש בגירסת ניסיון של NOD32 ומאוד מרוצה ממנו כאנטי וירוס. כקורא של המגזין PCPLUS (או כיום כבר SMBPLUS) קיבלתי את NOD32 2.50.25 עם עדכונים לשלושה חודשים. השאלה שלי היא האם הוא באמת טוב גם כ firewall? כרגע אני משתמש ב ZoneAlarm Free. האם NOD32 מספק הגנה מספיק טובה בכדי להחליף את ZoneAlarm כ firewall? כי שימוש רק בNOD32 יכול לפנות לי מעט משבבי מערכת. תודה

    • 1 תגובה
    • 658 צפיות
  16. Started by RonenIL,

    לפי קריאה בפורום שמתי לב שזוהי התוכנה אנטי וירוס המומלצת ביותר ( תקנו אותי עם אני טועה ) רציתי לדעת איזה גירסה של התוכנה היא הכי מעודכנת וטובה ? והשאלה השנייה היא : אם אני קונה את הגרסה המלאה של קרספרסקי , האם אני צריך גם תוכנת ספייור? אם כן ? איזו תוכנה היא הכי יעילה וטובה שלא לוקחת יותר מידי משאבים. תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  17. Started by eichler,

    שלום! יש לי בעיה מקווה שתוכלו לפתור. אצלי יש שני מסכים עד היום אני תמיד לוחץ על מאפיינים בשולחן עבודה והגדרות תצוגה וכך מחליף ביניהם. עכשיו זה תהליך טיפה מעצבן ואני צריך שיטה גם שאני יוכל להחליף בין המסכים רק ע"י קיצור במקלדת או הפעלת קובץ BATCH שיעשה זאת או תוכנה שתעשה זאת או כל פתרון אחר שתמצאו העיקר שניתן לבצע אותו בפשטות ע"י קיצור כלשהו על המקלדת. תודה

  18. אחרי מלא זמן שלא נגעתי בתוכנה, הפעלתי עכשיו את ARES LITE ונראה שהיא לא מתחברת. אם מישהו עדיין עובד עליה אחרי כל השנים הללו, אנא עיזרו לי.

    • 1 תגובה
    • 658 צפיות
  19. Started by nimrods,

    שלום לכולם יש לי בעיות במחשב(אינטרנט) 1. נגיד שאני פותח דף אינטרנט ואני נכנס לאתר אז ישר הדף אינטרנט שלי ניסגר לבד ואמרו לי שאני צריך לשנות משהו בדפדפן ולא אבנתי אתם יכולים לאסביר לי יותר בבקשה? תודה..! בעייה 2. נגיד שאני כבר באיזה שהוא אתר ואני רוצה לצאת ממנו אז אני לוחץ על האיקס האדום (סגור) אז הוא לא סוגר לי אותו תודה מראש לכול העוזרים..!

    • 5 תגובות
    • 658 צפיות
  20. Started by iakovl,

    אני עומד לעשות את הפורמט התקופתי שלי למחשב ואני רוצה לבדוק איזה תוכנות טובות יש לאנשים שאני יכול להפעיל אצלי בנוסף פשוט להכין נבחרת תוכנות שכל החברה משתמשים בה אני מעדיף שאנשים יתעצמו קצת ויכינו רשימה כמו זו (הרשימה שלי) אנטי וירוס : NOD32 ניגון וידיאו: Zoom Player , VideoLAN , ניגון אודיו : Winamp צריבה : NERO הורדה: BITCOMET, UTORRENT מסמכים: microsoft office צפיה בתמונות: IrfanView תוכנת מסרים: ICQ דפדפן: FIREFOX ניהול רקעים: Wallpaper Master חבילת מקודדים: cccp-pack קריאת טמפ': SpeedFan ניקוי: CCLEANER שונות:jv16 PowerTools 2006 - Google SketchUp - Total Commander 32 כיווץ : WinRAR ניהול סיסמאות: Password Safe המרה: dBpowerAMP Music Converter מסנן IP: ה PeerGuardian…

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  21. Started by Shadowman,

    תמונה שצולמה בחושך (עם הפלאפון) הפלאפון רואים אותה ממש טוב אבל במחשב לא. יש איזו תוכנה פשוטה וקלה שעושה את זה?

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  22. Started by LRa,

    שלום, אני מנסה להאזין לרשת ג' דרך אתר האינטרנט(http://www.iba.org.il/gimmel/) שלהם עם פיירפוקס 3. כשאני לוחץ על גימל חי נפתח לי חלון שמבקש ממני להתקין plugin. התקנתי וזה עדיין אל עובד. ניסיתי גם להתקין את זה: http://port25.technet.com/pages/windows-media-player-firefox-plugin-download.aspx אבל גם זה לא פתח את הבעיה. מה הסוד?

    • 2 תגובות
    • 658 צפיות
  23. Started by ariel-ro,

    אני צריך המלצה למנהל הורדות, שזה יוריד הכל לתקיה שאני אגדיר בלי תקיות זמניות וכאלה. וגם שייתון לי להוריד במקסימום. בנוסף יש לי שתי בעיות בFF: 1. בברגע שאני סוגר אותו ונכנס חזרה, כל המשתמשים שהיו מחוברים מתנתקים. 2. שאני מחפש בשורת הכתובות מילה, זה מפנה אותי לASK.COM כנראה שהתקנתי תוכנה שהגדירה את זה. לא הצלחתי לשנות את זה. אריאל

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  24. Started by eins,

    יש תוכנה שאני יכול לסדר את הארדדיסק מחדש? משהו בסגנון FDISK ... פעם אני זוכר נתנו פה לינק להורדה...

    • 1 תגובה
    • 658 צפיות
  25. Started by The UnKnown,

    What can be the damn reason...? it goes offline with no reason couple times a day. please help ...!

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות

דיונים חדשים בפורומים