תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מעונין לבנות מצגת הכוללת סרטים, אודיו, תמונות ועובדת גם עם טקסטים והכל בשילוב. עד עכשיו עבדתי עם ה Movie Maker אבל אין שם תכונות כמו ב Power Point . בקיצור אני מבקש המלצה על תוכנה טובה וקלה לשימוש שתשלב לי פחות או יותר את שתי התוכנות הנ"ל. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אני יודע שזו בטח שאלה נפוצה, אבל איך לעזאזל אני מצליח לתפוס קצת תאוצה עם אימיול? אני לא מבין את זה, אני צריך לחכות שבועות כדי שקובץ ירד לי.. כרגע אני מוריד בבת אחת 10 קבצים, אבל ההורדה על 0 קיי. 4 אפלואדס.. לא יודע כבר מה לשחק בהגדרות. לא מבין גדול בתחום.. יש לי אדסל 1.5. הגבלתי את המהירות אפלואד לעשר קיי ושלי לתשעים ושש.. ניסיתי בעבר את המוד של מורף אבל הוא לא עזר במיוחד אז פשוט עברתי לגרסה החדשה והרשמית של אימיול כשזו יצאה.. אני כבר קרוב לומר נואש.. מה כבר אפשר לעשות? :[ אני משתף כבר לא מעט קבצים.. :\ תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 663 צפיות
-
-
-
שלום ברשותי התוכנה nod 32 לאחרונה חלה תופעה שחומת האש של הwindows אומרת שהאנטי וירוס שלי לא פעיל למרות שהוא כן בדקתי ואכן הם צדקו האנטי וירוס אינו מעודכן ניסיתי לעדכן ואחר אני רואה שאני צריך להכניס שם משתמש וסיסמה אבל בחיים זה לא היה לי אני אומר לכם שהתוכנה מקורית ויש ברשותי רישיון דיסק התקנה והכל מישהו יודע מה אני יכול לעשות בתודה ....................... שי בן יהודה
-
- 5 תגובות
- 663 צפיות
-
-
לאחר פירמוט של מחשב די חדש והתקנת MUI ודריברים יש כמה בעיות . . . ה-MUI אמור להפוך את הכל לעברית, משום מה הדבר היחיד שהוא עשה זה להעביר את כל הסמלים ואת ה"התחל" לימין (אבל עדיין כתוב Start), שהמחשב עולה רשום Wellcome ולא "ברוך הבא" והוא בעצם כמעט ולא שינה עוד שום דבר חוץ מכמה דברים בלוח הבקרה, שגם שם השמות הם עדיין באנגלית והתפריטים גם באנגלית אבל יש רק כמה דברים שהוא שינה להם את השם לעברית. אבל אני יכול לכתוב בעברית. מה הבעיה? זאת לא פעם ראשונה שאני מתקין MUI וזה תמיד עובד, למה עכשיו לא ? מה שכן, ה-MUI זה דיסק צרוב שצרבתי לפני כמה ימים וזאת הפעם הראשונה שהשתמשתי בדיסק הזה. אולי ה-MUI דפוק ? בעיה נוספת . . . אין קול. התקנתי את כל הדריברים שצריך, בדקתי במנהל ההתקנים ורשום …
-
- 4 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום, אני צריך תכנה שכל פעם שאני יכנס לאתר כל שהוא או כל פעם שאני יצתרך היא תחליף לי כתובת אייפי בתודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה טובה שאפשר להקליט באמצעותה את השירים שאני שומע דרך רשת האינטרנט. אשמח לקבל עזרה.
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
היי, אני צריך תוכנה שאיתה אני אוכל לקרוא, לערוך להכין WAV עם 6 ערוצים. תודה רבה!!, יאיר.
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
שאני מנסה לצרוב דיסק dvd5 זה מראה לי כאילו הוא רק 4483mb אבל על הדיסק רשום 4.7(זה קרה גם בnero7). זה בעיה בנרו או שככה זה אמור להיות?
-
- 8 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אז ככה: בעיקרון כמעט כל אתרי האינטרנט עובדים ללא שום בעיה ופלאש פועל כמו שצריך. אבל... כשאני נכנס לאתר www.planetside.com לא עובד הפלאש וכתוב לי כשאני לוחץ קליק ימני על המקום שבו אמור להיות סרט פלאש "Movie not loaded...". במחשב של אחותי לעומת זאת, האתר עובד בסדר גמור. מעבר לזה, שימו לב לתפריט בתחתית הדף - מה השטויות שמופיעות לי שם במקום Contact, Support וכו'? אגב, ניסיתי לחפש פתרונות. באמת שהרצתי שאלות בגוגל וניסיתי כל מיני פתרונות (למחוק, להתקין מחדש, כלים מיוחדים, תוספות, פתרונות של מייקרוסופט) אבל שום דבר לא עזר עד כה. אני מיואש. תמונה מצורפת למטה. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
יש לי קובץ שאנשים אמרו שהוא טרויין מוצפן. בנתיים שום תוכנה לא עלתה על זה.
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום אני רוצה שישמעו בשני הרמקולים אותו דבר (אל תשאלו למה) עכשיו כל קבצי המוזיקה שלי הם בסטריאו. איך אני מגדיר לWINAMP לנגן אותם במונו מבלי לשנות את הקובץ תודה מראש טומי
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
היי כולם הבעיה: יום אחד, לפני שעות רבות, עדכנתי את המסנג'ר שלי(YAHOO), ופתאום FIREFOX התחיל להוביל אותי לדף חיפוש של יאהו במקום לאתרים שאני צריך ( לדוגמא אם פעם רשמתי xkcd והוא הגיע ל www.xkcd.com, עכשיו הוא מגיע לדף של תוצאות החיפוש "xkcd' בyahoo search. פתרון אפשרי?: כנראה אני צריך להחזיר את מנוע החיפוש בחזרה ל"יותר מזל משכל" של גוגל או משהו כזה אבל אני לא יודע איך. עזרה בבקשה!!
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
הייתי משתמש באייקון הזה ב FF כדי לפתוח ולכתוב אימיילים בנוחות, מאז FF 2.0 האייקון של thunderbird נעלם מה- customise toolbar , אם הוא בכלל היה שמה מלחתחילה, אולי זה בעצם מ- TB עצמה? הלכתי לאיבוד.
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
בימים האחרונים הגלישה ביוטיוב נהייתה בלתי נסבלת בפיירפוקס. באקספלורר, לעומת זאת, הכל עובד כשורה. האם מדובר בבעיה פרטית או באג כלשהו בפיירפוקס? עריכה: עכשיו גם שמתי לב שאני לא יכול להוריד קבצי וידאו מGAMETRAILERS וגם לוקח להם זמן רב להטען בסטרימינג, מה שעובד כראוי בIE.
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אחרי שהNORTON עשה לי מלא בעיות הסרתי אותו דרך הסרת תוכניות, אבל עכשיו הNorton Protected Recycle Bin עדיין נמצא ושאני לוחץ פעמיים על סל המחזור זה כותב שזה לא נמצא.. וגם כל פעם שאני מדליק את המחשב יש תפריט כזה של SYMANTEC עם 2 אפשרויות BOOT שגם לא ירד אחרי ההסרה... WTF?? איך אני מעיף את זה לגמרי..
-
- 4 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אני מחפש תוסף לכרום שישנה את האייקון של הפייסבוק לפי הודעות צ'אט שאני מקבל וכו'. פשוט כשעושים Pin tab הוא מוחק את הטקסט ומשאיר רק את האייקון, וכמובן שרק בטקסט כתוב אם יש לי הודעה חדשה... משהו כמו ש Better Gmail עושה לג'ימייל בפיירפוקס (https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/better-gmail-2/) תודה
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אני מקבל שגיאת VBR ואני לא יכול לטעון את הסרט לTMPGEnc... מה לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
-
יש לי בבית רשת ביתית... האינטרנט והשיתוף מדפסות עובד מצוין אבל שיתוף קבצים לא... הנורטון אינטרנט סקיוריטי חוסם את זה ורק עם אני מבטל אות ואני יכול להעביר קבצים... מישהו יודע איפה בהגדרות אני אומר לו לאשר את הרשת?
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
איך יוצרים קובץ mp3 בתוכנה ejay ,התוכנה יוצרת קבצים בפורמט mix ואני רוצה לשמוע את הקבצים שהכנתי בנגן שלי
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
בגדול השאלה בכותרת, כמו כן שום תוספת/קודק מהאתר של וינאמפ לא עוזר.... מה שקורה בפועל זה שהתוכנה עצמה אחרי התקנת ה"תוספת" הופכת לרוסית, אבל שמות של השירים נשארים כ-"? ? ? ?". מה עליי לעשות? האם יש פתרון לבעיה שאני לא יודע? אגב, אצלי מותקן XP באנגלית וכל השפות נתמכות ב100%. בXP עצמו ניתן לקרוא את שמות השירים ללא בעיה... הבעיה היא רק בוינאמפ. תודה מראש...
-
- 6 תגובות
- 663 צפיות
-
-
-
-
יש לי את המסנג'ר שמונה החדש..לא בטא.. ואני רוצה שההגדרות FONT שלי וכו' יחולו גם על אלה ששולחים לי את ההדועה..ז"א שזה יתעלם מההגדרות שלהם ואני אקבל את ההודעה שלהם באותו כתב כמו שלי יש וכו'. יש אפשרות כזו? איפה?
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-


