תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום איך אני פותר את זה ?(לא נראה לי שמשקפים חדשים יעזרו הפעם) [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
אני התקנתי את האנטי וירוס של מקאפי את ה פרו גירסא 8 זה אנטי וירוס בלי פאיירוול אחרי שאני מתקין כשאני מנסה להתחבר לאינטרנט אז אני מצליח להתחבר אבל אני לא מצליח לגלוש אני לא מצליח להיכנס לשום אתר באינטרנט וגם האיסי קיו והמסנג'ר לא מתחברים לי מישהו יכול לעזור לי לסדר את זה? תודה
-
- 4 תגובות
- 669 צפיות
-
-
ניסיתי ב3 מחשבים שונים, שולשתם מבוססים ויסטה הכי מעודכן שיש ואקספולרר 7 ומה שקורה זה שההורדה פשוט תוקעת את האקספלורר והוא מבקש לעשות ריסטרט לתוכנה.. עוד מישהו נתקל בבעיה המוזרה הזאת?
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
קידדתי סרט בתוכנה הזאת עם כל השלבים הכל בסדר אבל לוקח לזה מספר שעות! אז השאלה היא האם זה נורמלי או שהמחשב שלי מת? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
שלום לכולם הורדתי קובץ של6 גיגה ואני מנסה להעביר אותו לכונן חיצוני ולא מצליח הוא כותב לי שאין לי מקום על הכונן [יש שם80 גיגה] המחשב כותב שאני צריך לעשות ניקיון להרד דיסק עשיתי והוא עדין כותב שאני צריך לעשות ניקיון להרד דיסק החיצוני [אפילו שהוא ריק] מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 669 צפיות
-
-
שלום, בשלב מסוים, אינני יודע מדוע, הופך ה-OUTLOOK לאיטי מאוד, האם יודעים אתם מדוע?
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לדעת אם מישהו מכיר תוכנה שבעזרתה ניתן "לחתוך" חלקים מתוך סרטים\מוזיקה ולהשתמש בהם במקומות אחרים (מצגות וכאלה) בתודה לעוזרים, אלי
-
- 2 תגובות
- 669 צפיות
-
-
שאני מסנה לעשות עידקון סרך האינטרנט.. הוא מראה לי את זה: http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=2587FEE01620F7CA8FBD22D70EA42B77 מישהו יודע מה לעשות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
אז ככה לחבר שלי המסן מציג את השיר שהוא שומע כרגע רק כשהוא מתשמש ב WMP , וכשהוא משתמש ב WINAMP זה לא מציג מה הבעיה ? איך לתקן? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 669 צפיות
-
-
טוב זה הולך ככה.. זה התחיל ממזמן כשניסיתי להתקין פלאש והמחשב התקין לי אותו אבל לא הפעיל לי אותו כלומר הכל נטען ויפה אבל הפלאש לא נפתח.. עכשיו אמרתי מה זה? באתי להתקין נורטון 2005 התקנתי ההתקנה עברה רגיל ואז מה? שוב לא פועל לי הוא רק נטען וזהו.. עשיתי סריקה של רוגלות ויש כמה רוגלות עקשניות שלא רוצות שאני ימחק אותם תמיד הם מופיעות מחדש בסריקה אבל אני סבור שהן לא שיכות.. היום באתי להפעיל את הפוטושופ הוא נטען ושוב אותה בעיה ועם הפוטושופ הבעיה לא הייתה קיימת.. כאילו משהו "מכבה מערכות" במחשב שלי ולאט לאט משתיק לי אותו.. ניסיתי אפילו להתקין אנטיוירוס אחרים עם המלצות טובות יותר הוא פשוט מנתרל אותם.. אני לא יודע מה לעשות אני יגבה את הכל לפני שהוא יכבה לי את נרו.. מה זה לדעתכם? ומה…
-
- 4 תגובות
- 669 צפיות
-
-
Hi, I'm looking for a software which will allow me to extract songs from my ipod back onto my pc, I saw one on tech tv once but I cant remember the name...
-
- 6 תגובות
- 669 צפיות
-
-
שלום לכולם! קודם אתחיל ואומר שהשתמשתי ב-חיפוש והוא לה הניב תוצאות טובות.כמו כן מצאתי מדריך באתר ישראלי אחר,אך הוא היה מסובך. אני מחפש תוכנה או שתיים מקסימום שיודעות קודם כל להצמיד כתוביות (.SUB) ל-DIVX וגם להמיר אותו ל-DVD. אשמח לתגובות(ולינקים...). יום טוב נועם
-
- 2 תגובות
- 669 צפיות
-
-
שלום... יש לי בעיה בכרטיס מסך המחשב לא מזהה אותו כשאני מחבר את המסך לכרטיס מסך פשוט הכל שחור לא עולה כלום עכשיו אני חיברתי את המסך רגיל.. ובמנהל ההתקנים זה עושה לי משהו צהוב כאילו לא מותקן הצלחתי לסדר את זה איכשהו ועוד פעם לא עבד.. מה צריך לעשות?
-
- 9 תגובות
- 669 צפיות
-
-
אני לא יכול לפרסם את המדריך במערכת הזו, כי זה קוד HTML. להורדת המדריך כנס: www.galgul.vez.co.il ממש טיפה למטה יש את המדריך. (אה והפורומים שם זה רק לתמיכה-לא שנכנסים לשם במיוחד). תהנו !
-
- 6 תגובות
- 669 צפיות
-
-
אני צריך תוכנת צריבה פשוטה ואמינה, לא כבדה . צריכה להיות תמיכה לווינדוס 7 64 ביט. תודה.
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
אני מנסה לקרוא קובץ וידאו ובהתחלה הכל הולך כמו שצריך אבל אני מגיע לשלב מסויים שפשוט אין לי מושג איך ממשיכים מפה אני כולה רוצה ליראות את מטריצת התמונה של פריים מסויים למישהו יש מושג מה עושים? הנה מה שעשיתי בנתיים >> whos Name Size Bytes Class ans 1x1 921848 struct array mov 1x58 53459888 struct array Grand total is 54374518 elements using 54381736 bytes >> mov(1,50) ans = cdata: [480x640x3 uint8] colormap: [] >> mov = aviread('1.avi'); מפה אין לי מושג איך אני מסתכל בתוך ה-CDATA הזה
-
- 0 תגובות
- 669 צפיות
-
-
כשאני מפעיל באקסל את אשף הפונקציות, ורושם לו שאלה, תמיד הוא רושם לי "רענן את השאלה שלך" ללא קשר לשאלה. איך ניתן לתקן את זה? כי למצוא מחט בערימת שחט זה ממש בקטנה לעומת למצוא שם פוקנציות נסתרות ללא הכלי הזה...
-
- 2 תגובות
- 669 צפיות
-
-
לא רק לי יש את הבעיה הזו, אבל בגרסה העברית של המסנג'ר "המשופר", בעת ההתחברות,אני מקבל שגיאה,שיש לכבות חומת אש.. כיביתי אנטי-וירוס,לא עבד. אין לי עוד חומות אש.. חוץ מ SP2. בכל מקרה, איך פותרים את הבעיה? למישהו יש מושג?
-
- 6 תגובות
- 669 צפיות
-
-
הבעיה היא שכשאני מוריד קובץ תמיד יש הרבה אנשים ב- unasked למרות שמספר החיבורים הוא לדוגמא 100/450 יש לי אינטרנט מהיר (0.5) מישהו יודע איך אני גורם לו להתחבר אליהם ? או משהו אחר שאפשר לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 669 צפיות
-
-
שלום לכולם. מאז שהתקנתי דרייבר חדש לכרטיס מסך(197.45) התחילו מלא בעיות במחשב. בהתחלה המסך היה הופך לסגול והמחשב היה מפעיל את עצמו מחדש, ועכשיו הוא בכלל מסרב לעלות מחדש, ורק כאשר אני מכבה את כרטיס המסך בסייף מוד הווינדוס עולה לי. ניסיתי להתקין דרייברים ישנים יותר אך ללא הועיל, האם יכול להיות שהבעיה בכלל נעוצה בכרטיס המסך? הכרטיס הוא :geforce 8800gts ואני על ווינדוס 7 תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 0 תגובות
- 669 צפיות
-
-
אני משתמש בג'ימייל דרך Mozilla Thunderbird, ואי אפשר לשלוח הודעות, מכיוון שהפורט שהזנתי לא נכון. מה צריך לכתוב שם..? :s05:
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
....................
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
http://www.dynamode.net/english/pages/product/LAN%20Products/Network%20Cards/LFE2000.html זה הכרטיס, לא הצלחתי למצוא את הדרייבר בעצמי :'( עייפתי מחיפושים, מישהו יכול לעזור לי בבקשה?
-
- 2 תגובות
- 669 צפיות
-
-
היי אני מחפש תוכנה שמסוגלת לייצר קובץ PDF מתוך תכולת תקייה באופן אטומטי כלומר יש תיקייה עם המון קבצי תמונה ואני פשוט רוצה לעשות PREVIEW באופן אוטומטי - לקובץ PDF תודה,
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
עבדתי על עריכה של קובץ מסויים ושמרתי כמובן. אחה"צ באתי לפתוח אותו והוא לא נפתח.כלומר הוא מגיע לתצוגה מקדימה למטה,אבל מביא הודעה כזאת: cant' open the illustration.the illustration ended unexpectedly. offending operator: "" context: &AI3_EndPattern חשוב לציין שב-PS הוא כן נפתח,למרות שהוא קובץ אילו' ולא עבדתי אתו ב-PS. רק חלק מהקבצים לא נפתחים,השאר כן.מה ניתן לעשות? ע"מ לא להגיע למצב כזה בעתיד,האם יש המלצה לשמירה ו/או עבודה נניח במערך RAID כל שהוא?
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-


