תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
קצת טפשי, אבל אני לא מוצא את האופציה הזו פיתאום...
-
- 4 תגובות
- 673 צפיות
-
-
לוח אם DFI NF4 SLI-DR אני לא מוצא לאתר יצרן NVIDIA גם DFI דרייברים של חלונות 7 תעזרו לי למצוא תודה
-
- 3 תגובות
- 673 צפיות
-
-
חברים שלום היתה לי תקלה שנדרשתי לפרמט את כל הHD בטח אתם מכירים את את העצבים האלה . ובכן אני מחפש דרך לבצע גיבוי למערכת ההפעלה והדרייברים שבכונן C כך שבעת תקלה אוכל לשחזר בקלות מדיסק חיצוני או כונן חיצוני וזה יחסוך לי את כל עוגמת הנפש והזמן בהתקנות חוזרות אשמח לקבל ההדרכה מהחברים בברכה
-
- 3 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שלום, התיישבתי על המחשב ולהפתעתי אין לי קול. כשאני עושה ריסטרט למחשב הכל חוזר לקדמותו ויש סאונד ולאחר כמה שניות נעלם לי אשף הניהול של האודיו ואיתו הסאונד במחשב. מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
תודה מראש אני מסתבך עם האתרים באנגלית
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
אני רוצה לצרובב סרט של 3 חלקים לדיסק dvd ושזה יעבוד בdvd רגיל יש לי נרו 6 איך עושים את הצריבה הזאת? ואם אפשר לענות על זה כמה שיותר מהר אני צריך את זה דחוף תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
שלום רב, אני מעוניין לעדכן את הדרייברים שלי. כרטיס המסך הוא: Sapphire ATI Radeon 2600XT האם זה הדרייבר שאני צריך?- http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=vista32/common-vista32 כמו כן, חשוב לי לדעת, האם בכל עדכון של דרייבר, חייבים להסיר את הגרסה הקיימת, או שהגרסה החדשה פשוט "מתלבשת" על הגרסה הקודמת, ולכן אין צורך להסירה? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
אז ככה...יש לי ויסטה...והMCE מציג את הוידאו באיחור של כמה שניות.... שרואים TV אז אין בעיה... אבל שאני רוצה לשחק בPS זה בעיה רצינית... יש איזה תוכנה שלא גורמת לאיחור בהצגת הוידאו... חשבתי אולי על מדיה פלייר אבל אני לא מוצא שם איזהו דבר שקשור ללכידה... וגם יש לי MV2P....הוא מציג את התמונה ממש מהר...ובלי איחורים...אבל את הסאונד הוא לא משמיע...(והוא לא מושתק)... בתודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 673 צפיות
-
-
יש לי קובץ של איזה 40 מגה עם כל מיני דברים חשובים לי ששכחתי את הססמא שלו הרצתי מלא מתקפות פיענוח וניסיתי כל ססמא אפשרית... עכשיו לעניין: יש לי תמונה או שניים שהן בדיוק אותו קובץ כמו מתוך הספרייה המוצפנת אני צריך תוכנה שפורצת את הזיפ על ידי שימוש בקובץ מפוענח שנמצא כבר בחוץ
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
שלום, יש לי HDD חיצוני, ואני רוצה לבטל את החלוקת PARTITION שלו, חוץ מ-PARTITION MAGIC, יש עוד תוכנה מומלצת? אני עובד עם VISTA במחשב יש ל-VISTA תוכנה פנימית משלו בשביל ביטול PARTITION? האם יש אפשרות לבטל PARTITION גם ללא תוכנה חיצונית?
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
האם למישהו יש מושג איך אני משנה את שיטת המדידה של הפונטים למילמיטרים????
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
אני יודע שלכולם נמאס לחפש תוכנה שממירה סוג אחד בלבד לסוג אחר אחד בלבד אז רציתי לדעת אם אתם מכירים תוכנה שיש לה את המיגוון הכי גדול של המרות? תודה...
-
- 3 תגובות
- 673 צפיות
-
-
-
אני משתמש בתוכנה גירסא 0.29a, והיא עובדת אצלי בלי בעיות. היום נתקע לי המחשב אז לחצתי על כפתור הריסט והפעלתי את המחשב מחדש וכמובן גם את המיול. להפתעתי הרבה כאשר נגשתי ללשונית שבה נראים הקבצים שמורדים, ראיתי שיש שם רק שני קבצים במקום כל העשרה שהיו מקודם. כאשר הסתכלתי למטה בלוג, ראיתי שהוא רשם לכל הקבצים החסרים הודה בנוסח: (Error: Invalid part.met fileversion! (009.part.met => (null מה אני עושה? אין מנגנון בתוכנה לשחזור? חברים אני ממש צריך עזרה כי אין לי כח להתחיל להוריד הכל מהתחלה בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
יש לי את הגירסא 6.0.0300..ראיתי באתר שיצאה את הגרסא הנ"ל...(303 בסוף) שווה לשדרג? מה התחדש?
-
- 3 תגובות
- 673 צפיות
-
-
בלי להרשם וכול השטויות האלו,רק רוצה תוכנה פשוטה עם ממשק נוח,שתראה לי את הנתונים של כ.מסך שלי,ובעיקר את הטמפרטורה שלו. אשמח לקבל תגובות.
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
למרות שהשאלה שלי לא נוגעת ישירות לווינדוס - אולי למישהו יש תשובה אני משתמש בדפדפן מוזילה (חלונות 98) הכל עובד בסדר ואני מרוצה מלבד בעיה אחת כשאני נכנס לאתר Https לאחר שאני מקיש את שם המשתמש והסיסמא אני לא מצליח להעביר את המידע - המחשב פשוט מפסיק להגיב אבל הוא לא נתקע, אני חוזר אחורה ,יוצא המאתר והכל בסדר. האם למישהו יש עצה ולפתרון? תודה
-
- 4 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שלום לכולם, בעיה מוזרה ובינתיים ללא פתרון. מחשב נייד חדש של טושיבה מזהה התקני USB ללא שום בעיה - עכברים, מצלמות וכו'. ברגע שאני מחבר נגן MP4 של סתם חברה, הויסטה מזהה אותו ישר ואף מציע לתקן אותו ... אבל חיבור זיכרון נייד (אחד של קינגסטון, אחד U3 של סאנדיסק) מעלה שגיאה אחרי כחצי דקה, לא מזהה אותם בכלל ולא מוצא להם דרייברים. (כמובן שב-XP הם מזוהים ישירות ללא בעיה....) התקלה זהה ב-2 יציאות USB שונות. עידכנתי דרייברים של טושיבה + של אינטל (צ'יפסט) ועדיין אין תגובה. מישהו נתקל במשהו דומה ? פתרון ? אני חוזר - עידכנתי כל דרייבר שצאתי, התקנים אחרים עובדים תקין, כל החיבורים האחרים בנייד עובדים תקין (כולל קורא כרטיסים), ובינתיים אין כוונה לעבור ל-XP. תודה מראש.....
-
- 6 תגובות
- 673 צפיות
-
-
אני מריץ XP בוירטואלציה ואני רוצה גם לצרוב שם משהו יש אפשרות כזו ? ואם כן אם אפשר להדריך אותי איך לעשות זאת כי לא מצאתי משהו.
-
- 5 תגובות
- 673 צפיות
-
-
האמת שזה נורא פשוט... קניתי כונן קשיח חדש, התקנתי את כל המערכת ממהתחלה... כל התוכנות שאני רגיל אליהם ואז בדקתי אם יש גרסא חדשה ל ICQ. מצאתי את החדשה שיש היום 3916 והחלטתי לנסות אותה. הוא היה מנתק אותי כל איזה 30 דקות בערך... כותב איזה מספר הודעת שגיאה זאת ומפנה אותי ללינק מטומטם באתר של ICQ. בכל אופן מחקתי אותה לגמרי... התקנתי את מה שהיה לי עד היום... גרסא 3800. ושוב! זה מנתק אותי כל פרק זמן מסוים... קצר יחסית לפני הפרמוט זה לא היה לי... מה עושים? תודה! אגב, יש לי ADSL... הפעלתי את ה FIREWALL הבילד אין של XP. אני נמצא מאחורי גייטויי... שתמיד היה ופועל מצויין... קיצור כלום לא השתנה תודה! יניב
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
האם אפשר להפוך את המוזיקה בתוכנה GUITAR PRO 3 לקובץ מידי רגיל?? אם כן איך?
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שאני מתקין תדריבר [דרך דיסק] לא יודע למה פתאום אחרי שזה סיים להתקין את DirectX רשום לי תהודעה הזאת: Run time error "53" File not found אבל לפני יום התקנתי אותו והוא פעל רק ששמתי WIN7 פתאום הוא לא עובד לי מה צריך לעשות???????
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב חדש לא מזמן E8400,HD4870 תבקשו עוד פרטים אם צריך.. קיצר כל משחק ששיחקתי בו יוצא לאחר זמן מסויים עם הודעת שגיאה שהתוכנית ביצעה פעולה לא חוקית הדבר קורה לעיתים דחופות ביותר במשחק CALL OF DUTY זה גם קרה לי בזמן בדיקת 3DMARK06 .. וזה גם קרה לי כשסתם גלשתי באינטרנט , ופתאום כל האקספלורר התרסק לי גם קיבלתי כמה מסכים כחולים עם שגיאה שקשורה לתוכנה.. אז לאדע אני יכול פשוט לעשות פירמוט , אבל אם מישהוא מכיר את הבעיה ויודע מה לעשות כדיי לחסוף לי את הטרחה אני אודה לו.. תודה.
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
שלום רב, לפני כמה שבועות פיירפוקס התחיל לעשות בעיות היה מתחבר לאתרים מסויימים מאוד לאט (בעוד שכרום מתחבר כרגיל) ולפני כשבוע העניין הרע מאוד, לא מתחבר לאתרים בכלל, מאוד איטי. אז גיביתי את כל המידע ופשוט מחקתי את פיירפוקס עם revo uninstaller כולל כל המידע האישי, והתקנתי גירסה חדשה ונקייה ולא יבאתי שום דבר בינתיים, אבל הבעיות ממשיכות, יש אתרים שהוא פשוט לא מתחבר, לא אתרים מסויימים אלא כל פעם זה יכול להיות אתר אחר (בעוד שבכרום כולם עובדים כרגיל). windows 7 pro 64 bit מה ניתן לעשות? תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
תודה! אז ככה, יש לי nero ולאחר שצרבתי דיסק אני עכשיו בשלב שאני מכין לו עטיפה.. את על נייר רגיל כבר הדפסתי את האחורה והקדימה, כעת נשאר השלב של הדיסק עצמו, הלכתי וקניתי מדבקות כאלה לדיסק. עכשיו הבעיה עם הנרו שלי היא כזאת כמו כל משתמשי nero גם אצלי יש את התוכנה nero CoverDesigner עכשיו, התוכנה הזאת ממש נוחה לשימוש והיא באמת טובה רק שהיא עושה לי בעיה אחת קטנה או יותר נכון גדולה בשלב של הדיסק.. אז ככה: סיימתי לשים תמונה ולרשום וכו` ואז אני עושה הדפסה ומה שקורה שזה מדפיס לי את הציור של הדיסק בצד שמאל של הדף, בעוד המדבקה נמצאת באמצע! שלוש שעות אני מנסה למצוא כאן פיתרון אך ללא הצלחה!@ מישהו יודע איך אני יכול לגשת להגדרה מסויימת ולשנות את ההגדרה ולעשות שהדפסת הדיסק תיהיה באמצע ולא…
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-


