תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איני יודע מה גורם לבעיה הזאת אבל כשאני רוצה לפתוח קבצים ששמורים לי על הכונן הוא מודיע שישנה שגיעה והתוכנה תסגר!!! ו-UNABLE TOOPEN THIS FILE/FORMAT תעזרו לי בבבקשה , הקבצים האלו חשובים לי נורא!!!! מראש תודה!!!
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
שלום,יש לי כמה שגיאות במערכת שאני צריך לתקן עם ה Chkdsk אוקיי אני נכנס לchkdsk זה עושה את הבדיקה בחלון ואז מגיע לשלב של "Convert lost chains to files" ואז יש Y/N בחרתי בY(כן) זה יצא לי ולא פתר כלום,עדיין אומרים לי לפתור את הבעיה עם chkdsk. יש פתרון כלשהו?
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
אהלן. הכנסתי סרט mpg וניסיתי לחתוך אותו ואז אני מקבל הודעה כמו בתמונה. חשוב לציין, לקובצי Avi הוא לא עושה את זה וחותך כמו שצריך. והקובץ נמצא במקום ועובד כמו שצריך בגלל זה אני לא מבין למה הוא כותב פגום.. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? תודה.. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
אז כמו שכתוב בכותרת, אני משתמש בפיירפוקס פורטבל, והפלאגין של WMP לא עובד לי. כלומר הוא מותקן על המחשב אבל לא עובד. יש פתרון? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-
-
פשוט אני לא מעוניים ללחוץ 40 פעם כל פעם על המסמך וורד וכל פעם לעשות SEND TO ,ורק אז להכניס את הכתובת , הייתי רוצה במכתב אחד להכניס את כל הכתובות אימייל של כולם ואז לעשות שלח , כיצד?
-
- 8 תגובות
- 676 צפיות
-
-
קיימת תוכנה שמאפשרת לשמור קובץ AI(אילוסטרטור) לEPS? הורדתי קובץ VECTOR עם הסיומת AI ואני לא מצליח לפתוח את זה בפוטושום וגם לא בACROBAT ומכיוון שאין לי אילוסטרטור אז אני לא יכול לשמור את הקובץ בEPS. אם אין תוכנה שעושה פעולה כזו, אז אולי מישהו מכם יוכל לעשות לי את הפעולה הזו? אני העלתי את הקובץ למי שיוכל לעשות. תודה רבה! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-
-
כאשר אני מעלה את הסרטון באינטרנט הוא מופיע בגוונים ירוקים כחולים ואדומים. מה עושים? דרך אגב ניסינו להוריד קדוקים אם יש קודק מסויים נא להודיע. תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
מישהו יכול לומר לי איפה אני מוריד את התוכנה הזו אם הוא לא רוצה לומר לי פה אז שיגיד לי בפרטי. תודה רבה לכל העונים
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
שלומות! אני צריך לקשר איזה BUTTON בflash לכתובת באינטרנט... איך אני עושה את זה? תודה לעזורים =)
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=242694.0 מה הבעיה לדעתכם?
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-
-
כשאני מחובר למסנגר ה ZONE ALARM מנתק אותו כל 5 דקות ואני חייב להתחבר עוד פעם מה הבעיה ?
-
- 5 תגובות
- 676 צפיות
-
-
-
אוקיי אז פעם אחת ואחרונה לפורום כבר הבנתם את השאלה בכותרת- אז מה התשובה?
-
התוצאה שאני מקבל מצורפת. Windows XP Pro. 32bit, FF3.0.5 יכול להיות שזה בגלל אחד התוספים? הרשימה: Generated: Fri Jan 30 2009 16:50:35 GMT+0200 (Jerusalem Standard Time) User Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5 Build ID: 2008120122 Enabled Extensions: [42] - Adblock Plus 1.0.1 - Adblock Plus: Element Hiding Helper 1.0.5 - Add N Edit Cookies 0.2.1.3 - Add to Search Bar 1.7 - All-in-One Sidebar 0.7.8 - BBCodeXtra 0.2.5.6 - Better YouTube 0.4.3 - BugMeNot 2.1 - CoLT 2.4.3 - Context Search 0.4.3 - Cooliris 1.9.1 - FaviconizeTab 0.9.8.2 - FireFTP 1.0.3 - Fission 1.0.3 - Flagfox 3.3.7 - FoxyTunes 3.0.4.1 - Gmail Manag…
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
כרגע אני משתמש ב-UltraEdit המהולל, אך יש לו מגבלה מאוד מציקה: כשאני מדי פעם רוצה לכתוב כמה שורות בעברית מעורבת עם אנגלית (באותה שורה), אז היישור הכפוי לצד שמאל הורס את סדר המילים. כרגע לצורך הזה אני עובד עם Notepad או Word 2003, אך אני מחפש משהו בין לבין, ולא גועלי כמו WordPad... תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
שלום, יש לי ג'ויסטיק משולב ל PS2 ול PC, הבנתי שאם אני רוצה להשתמש בפונקציה של הרטט גם ב PC אני צריך להתקין את הדריברים של הג'וסטיק... אז דיסק אין.. כנראה כי זה סתם חיקוי זול, בכל אופן על הג'ויסטיק כתוב NARUTO ויש ציור על הידית בצד שמאל של הדמות המצויירת הזאת... מישהו יודע איך אני יכול לגרום לרטט לעבוד/להוריד דריברים לדבר ההזוי הזה?
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
יש לי מצלמה מובנית במחשב הנייד שלי ואני לא יודע איך להפעיל אותה אני אתן לכם את הדגם אולי זה יעזור לכם hp pavilion dv6700 ומערכת ההפעלה היא ויסטה אולטימט
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-
-
לרדל רכישת מסך חדש רחב, אני מחפש תכנות או פשוט נגן, שיוכל "לדחוף" את המסך בדומה ל ICQ כאשר מזיזים אותה לקצה המסך. קיימת תכנה או פשוט נגן שמבצע זאת?
-
- 4 תגובות
- 676 צפיות
-
-
לא יודע למה בזמן האחרון לא נפתחים לי קישורים וחלנות למשל: זון אלרם רוצה להתעדכן אז אני עושה אפדייט ואז אמור להיפתח חלון קישור לאתר..הוא לא ניפתח בווינאמפ שאני עושה get mor skim שוב לא ניפתח כלום... בטפוז למשל למי שמכיר בצאט אם לוחצים על השם ש למישהו עם הכפתור הימני או השמאלי לא זור אז אמור להיפתח הדף שאישי שלו.. קיצר זה לא קורה מה הבעיה..?
-
- 3 תגובות
- 676 צפיות
-
-
זקוק לתוכנה אשר סורקת מדף רגיל או מספר, עם אפשרות לעריכה במחשב ולהכנסה לעבודה עם Word שמעתי על תוכנה בשם CTR משהו כזה התואילו בטובכם לעזור לי בבקשה? אני נואש בתודה מראש אנשים!!
-
- 9 תגובות
- 676 צפיות
-
-
היה לי פעם תוכנה שהייתי רושם לה את כתובת האתר והיא היתה נותנת לי את כל התמונות שם להורדה ויכולתי לראות איזה תמונות שני רוצה במקום להתחיל להוריד אחד אחד פשוט סימנתי מה שאני רוצה מישהו מכיר תוכנה כזו
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
יש לי את האימיול של xvooM 2.1 ( שלפי דעתי אחד המהירים שאני מכיר ) הבעיה באימיול הזה היא כאשר מבצעים בו חיפוש בעברית לא תמיד אני רואה את התוצאות בעברית ולפעמיים אני מקבל אותן בגיבריש. העברית במחשב מותקנת כמו שצריך, נסיתי גם לשחק עם האופציות של : server ו- Global בחיפוש אך זה לא עזר. אודה לעזרה ממי שמכיר או נתקל בבעיה.
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין קודק פאק חדש לא עזר. כל תוכנה לא משנה איזו -מדיה פליאר או ווינאמפ או ZOOM או מדה פליאר קלאסיק ארו ווט אבר לא יכולה להפעלי תקבצים האלה כי חסרים פילטרםי הם אומרות.......למישהו יש מושג בבקשה מה עלי לעשות ?
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
תגידו יש אפשרות לשנות גודל כתוביות בתוכנה MicroDVD ......? אין לי מושג אם זה קשור לכאן...אבל בכל מקרה תנסו לעזור ;D תודה רבה !
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-
-
כשמישהו במצב AWAY או NA או משהו כזה יש IDLE TIME אני רוצה לדעת מה בדיוק הוא מסמל -הזמן שעבר מאז שהמשתמש שינה את המצב למצב הנוכחי? -הזמן שעבר מאז שהוא עשה פעולה אחרונה באייסיקיו ? -הזמן מאז שהוא שלח את ההודעה האחרונה ?
-
- 7 תגובות
- 676 צפיות
-


