עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. כשהתקנתי אותו לא יכולתי לגלוש יותר... כנראה פורט 80 נחסם,לא הצלחתי לפתוח אותו... האם אתם יכולים לעזור לי להגדיר אותו לעבודת אבטחה גבוהה אבל לאיפשור גלישה ואיפשור פורטים לאיימיול בו זמנית... תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 679 צפיות
  2. שלום! רציתי לדעת אם יש תוכנה שיכולה להקטין את גודל השיר על מנת שיתפוס פחות מקום בפלאפון תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 679 צפיות
  3. שלום כולם! אני אשמח להמלצה לתוכנה שתוכל להגביל את קצב ההורדה/העלאה של תוכנות ספציפיות שמשתמשות בחיבור האינטרנט. אני משתמש במערכת הפעלה ויסטה 64 אולטימייט. לא חייבת להיות חינמית אבל צריכה להיות איכותית! תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 679 צפיות
  4. Started by D-Bang,

    באיזו תוכנת FIREWALL עדיף להשתמש.. ZoneAlarm או Norton Security? אני משתמש הרבה בeMule ושמעתי שzonealarm גורם להפרעות בתוכנה... השאילה השנייה היא לגביי משהו שנורא מציק לי, התקנתי בזמנו Norton SystemWorks וזה התקין את הProtectoer שלו על הסל מחזור הישן.. וכמובן כל הקבצים שאני מוחק הולכים עכשיו לתקייה החדשה שהתוכנה יצרה, Recycler\Nprotect, בכל אופן בשלב מסויים החלטתי להפטר מהתוכנה רק שמה, כל הקבצים שהיו בתיקיה נותרו שם כאילו כלום לא קרה.. וברגע שאני מנסה למחוק אותם "ידנית" אז הוא רושם לי File not found ושואל אותי אם לדלג להבא שכמובן כותב אותה תשובה וכן הלאה.. ניסיתי כבר הכל, התקנתי מחדש את התוכנה וניסיתי למחוק אותם דרכה, שיחקתי עם הרגיסטרי אבל שום דבר לא עוזר וזה סתם תו…

    • 3 תגובות
    • 679 צפיות
  5. Started by jingel,

    הורדתי קובץ עם סיומת ISO - וכמובן ניסיתי לפתוח אותו עם ISOBUSTER - אבל הוא פשוט יוצר העתק שלו בפורמט אחר מבלי לפרוס את התוכן שלו , אחרי זה ניסיתי עם WINISO - אשר טוען שהפורמט אינו מוכר, ניסיתי לצרוב עם נרו אבל כלום לא עוזר - או לפחות ככה נדמה לי - מישהו יודע איה הפתרון ?

    • 5 תגובות
    • 678 צפיות
  6. Started by McTamir,

    שאני מתקין זה רושם לי : "התקנה זו אינה תומכת בשפה הנוכחית של מערכת ההפעלה שלך." וזה קורה על התחלת ההתקנה, וזה לא קשור לחוקיות של הווינדוס כי התקנתי WMP11 שזה גם דורש מקורי ופעל לי מצוין.

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  7. Started by Nosh,

    אחרי זמן ארוך מאוד מאז יצאתו של הבטא השנייה, מוזילה פירסמו היום את הבטא השלישית של FireFox 3. להורדה: ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/3.0b3-candidates/rc3/firefox-3.0b3.en-US.win32.installer.exe זוהי הגרסא הRC3 של בטא 3. אני אישית משתמש בFirefox 3 Beta 4 PRE. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  8. Started by davidcohen,

    אהלן, אפשר בבקשה את שם הגירסה הכי חדשה של האנטיוירוס NOD32 ? כאילו עם המספרים...יענו כמו זה : 3.2.1.59 תודה

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  9. אז ככה, משום מה הסרטונים שהוצגו במדיה פלייר הפסיקו לעבוד לי.. הסרטונים של YNET או WALLA לדוגמא... זה פשוט כותב buffering או טוען, ואז פתאום נפסק, ואם אני לוחץ PLAY זה חוזר חלילה.. למישהו יש רעיון? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  10. Started by aviram20,

    משהו מאוד מעצבן קורה לי במחשב אני נימצא באתר נגיד באתר הזה.. ואז אני נכנס לתקיה שלי שיש שמה כול מני אתרים אחרים ... אני לוחץ על אתר אחר הוא פותח לי אותו על הדף של האתר הזה וזה מעצבן אותי נוראא.. ואני לא רוצה שיפתח לי אותו על הדף של האתר הזה אני רוצה שיפתח דף חדש ובו את האתר שרציתי להיכנס אליו... ואת האתר הזה שלא יגע בו.. מה עושים כדי לשנות את זה ?? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 678 צפיות
  11. Started by matsmets,

    התקנתי את התוכנה וכל פעם שאני מנסה להפעיל אותה המחשב מאתחל במבחן הרביעיץ עיזרו לי. תודה.

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  12. Started by kipi25,

    שלום! אני מחפש תוכנה טובה ל Tweaking של Windows XP. אשמח לשמוע המלצות....

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  13. Started by stone cold,

    הורדתי לא מיזמן גירסת ניסיון ומאוד אהבתי תאנטי וירוס הזה אז החלטתי ליקנות במיקרה שהמחיר זול ומוכרים אותו בארץ ואני כמובן מיתכוון לעותק מקורי כי לא תמיד צריך לישתמש בפרד ודרך אגב אני יודע שאפשר ליקנות מהאינטרנט אבל אין לי ויזה שמאפשרת לי ליקנות מיחול ואני לא בוטח בקניה דרך מחשב ביתי(אני תמיד מוצא תוכנות ריגול במחשב שלי) בקיצור מה המחיר? איפה אפשר ליקנות? וכל כמה זמן ניגמר התוקף של העידכונים?

    • 6 תגובות
    • 678 צפיות
  14. Started by ירח אפל,

    יש לי שני סרטים על 6 דיסקים של SVCD השאלה באיזה תוכנה או תוכנות אני יכול להפוך אותם לדיסק DVD-SVCD אחד ירח אפל

    • 4 תגובות
    • 678 צפיות
  15. Started by e-d-a,

    היי אני משתמש בתוכנה incredimail שיש למה מסנן דואר זבל (בעיקרון התחלתי להשתמש בה רק בגלל שכשיש דואר אז קופצת איזה אנימציה למסך) אבל הוא ממש לא יעיל לא מפסיק להגיע לי דואר זבל ובכמויות מסחריות וזה כבר משגע. יש מישהו שמכיר תוכנה נורמלית? או יודע איך להפסיק את התופעה?

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  16. Started by eranmor,

    שלום כולם. אני צריך שתעזרו לי במציאת תוכנה כלשהי לשחזור נתונים מ HD של בן דוד שלי שעבר פורמט. רצוי מאוד שהתוכנה תהיה פשוטה כי הוא לא ממש מבין בתוכנות האלה ואני לא יכול להסביר לו כמו שצריך (גם אני לא הכי מבין בזה) אם אתם יכולים אז תתנו לי שם של תוכנה כלשהי שמאפשרת שחזור (חובה שלא תהיה לה הגבלה של נפח השחזור ורצוי שהיא לא תהיה בתשלום או שיהיה אפשר להוריד גרסא זמנית שלה) או להפנות אותי לתראד כלשהו שיש בו קישורים לתוכנות כאלה. תודה מראש

  17. Started by krabby,

    ..

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  18. Started by טכנאי_ברזילאי,

    עשיתי FDISK בדיסק עם חומר. איך אני יכול לשחזר?

    • 6 תגובות
    • 678 צפיות
  19. פשוט חייב חייב חייב להמליץ בחום על norton ghost! פשוט לא להאמין שקוד כזה פשוט הוא כלי כל כך חזק וחושב! איך לא השתמשתי בו קודם?!?!?! עכשיו הוא הציל אותי,הייתי צריך לעשות ת'נוהל הרגיל של הrepair console ,מה שעשיתי,מה שהוביל לאיבוד משתמש קודם וקריזה רצינית. מה שעושים זה (מתקינים...)כשהמערכת במצב אידיאלי מגבים את כונן C,אויש שכחתי להגיד שמומלץ שתיהייה תיקייה אליה מותקנות כל התכנות(לא c...) כשקורה משהו(חלילה וחס)אם נשאר הווינדוס מה טוב,פשוט עושים restore דרכו,אם לא אפשר לפרמט(תיכף תבינו למה המלצתי למחיצה לתוכנות)מפרמטים מתקינים שוב את ghost(עדיף לC,בהנחה שלE כבר מותקן(ואי אפשר להפעיל התקנה קודמת כן...)),מריצים את הrestore והופה יש לכם מערכת קודמת מתפקדת במצב אידיאלי,המהדר…

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  20. Started by eladh16,

    שלום אנשים יש לי תמונה פנורמית אחת גדולה ואני מעונין לחתוך אותה ל 4 חלקים. כלומר לקחת את התמונה ולחתוך ל 4 תמונות שוות, קטנות ונפרדות. אם איזו תוכנה אני יכול לבצע את החיתוך הזה בכמה שיותר קלות ופשטות? ואיך בכלל אני מבצע חיתוך באופן שווה ל4 חתיכות? עם ה GIMP או עם ה photoshop אני יכול לעשות את זה? אם כן, איך בדיוק? זה למטרה חשובה ומגניבה 8) תודה

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  21. Started by Talie,

    בשל טעות טיפשית ומצערת נמחקו לי התוכנות: word 2002, outlook2002 and power point המחשב שייך לאחי היקר לי מכל והוא נהרג 3 שבועות לפני שהוא קנה אותו. מאז לא מצאנו את הדיסקים לקנות זה כל כך יקר, יש איזושהי דרך שאני יכולה להוריד את התוכנות האלה? please זה יעזור לי מאוד !!! אני לא יכולה בלי. תודה רבה, טלי.

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  22. Started by ran_e,

    שלום אני מחפש קישור להורדה של Internet Explorer 6 בבקשה מי שיכול להביא לי אני אודה לו מראש!

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  23. שלום, יש לי מספר תהליכים שמופיעים במנהל משימות תחת המשתמש SYSTEM. שאין לי צורך שהם ירוצו ברקע ואני לא מצליח למצוא אותם. כמו: GoogleUpdate.exe iPodService.exe AppleMobileDviceService.exe PnkBstrA.exe PnkBstrB.exe אין אני יכול להספיק אותם באופן תמידי.. כך שלא יעלו גם בהפעלה הבאה?

    • 4 תגובות
    • 678 צפיות
  24. מה יוצא לאנטי וירוס החינמיים האלה,כגון"AVG מה הרווח שלהם?

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  25. תודה מראש לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 678 צפיות

דיונים חדשים בפורומים