תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי בעיה כמו בתמונות שהעלתי שכשיש קישורים לסרטונים אני לא רואה אותם וכן למשל בIMAGESHACK אני לא רואה את הבחירה של התמונות כמו שיש פה בתמונה http://www.siz.co.il/my.php?i=cm2j5admrmkz.jpg http://www.siz.co.il/my.php?i=mwkkdu5fnmmj.jpg תודה
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
היי יש לי רוגלות במחשב ניסתי למחוק אותם עם ADAWERE והם לא נמחקים הנה תמונה: כל פעם שאני מריץ את ADAWERE הוא מוצא לי את אותם קבצים ולא מוחק אותם ניסיתי לעדכן את התוכנה ניסיתי להשתמש ב-SPYBOT ניסיתי את hijackthis אפילו ניסיתי למחוק את הקובץ ידני ב- SAFE MODE וכלום לא עוזר בפעם הבאה שאני מפעיל את המחשב הם עוד הפעם חוזרים. והנה הלוג שלי ב-hijackthis Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 08:52:17, on 15/01/2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\csrss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDO…
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
-
ולמה לפעמים אני מקבל פרסומות ביפנית :s05: אמרו לי שזה קשור ל windows-1255 אז שמתי את זה. יכול להיות שצריך לחכות או משהו,
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אהלן אנשים. קראתי בספר הדרכה של התוכנה Partition Magic שאפשר להדליק את המחשר ישר לתוכנה מה-CD מלי להיכנס לווינדוס. כיצד אני צריך לצרוב את התוכנה על הדיסק? חייב שתהייה בקובץ bin,iso....... או שאפשר גם כשהיא מקובצת בקובץ rar פשוט לצרוב אותה פתוה על הדיסק?
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
במהלך נסיוני להתמקצע קצת במהלך השירות הצבאי חשבתי על לנסות ולגשת לבחינות בMSCE של מייקרוסופט. היות ומבחינת המפקד שלי קורסים זו אפילו לא מילה, ואני אפילו לא מדברים על כאלה מטעם הצבא, אני מניח שאנסה ללמוד את החומר בעצמי. בעיה קטנה: אין לי חוות שרתים בבית. אנסה ליצור אחת על המחשב שלי עם virtual machine, אך הבחירה היא עצומה והידע שלי בנושא הזה בקנטים. ניסיתי לחקור קצת באינטרנט ולרגע אפילו חשבתי שהבנתי משהו אבל אז זה ברח לי. האם VMWARE WORKSTATION יתאים למשימה פחות מVMWARE SERVER, והאם VIRTUALBOX בכלל שווה את ההורדה? ואם אני כבר מנג'ס לקצת ידע, האם מישהו יודע על מדריכים שמסתובבים ברשת אשר יוכלו לעזור לי קצת בקינפוג של התוכנה, במידה ואמצע אחת מתאימה? בתודה מראש, ג'ין.
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
יש לי איזה קובץ MDF והדרך היחידה שלי לפתוח אותו זה אם היה לי את הקובץ MDS שלו ואין לי אז רציתי לדעת איך יוצרים לקובץ MDF קובץ MDS?
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
יש לי את הגירסא 1.97 איני מצליח לפתוח קובצי XOR, יש לי קודקים די חדשים וגדולים.
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
איך לעזאזל אני מעיף קיבינימט את הMICROSOFT MESSNGER? הוא לא מותקן כתוכנה שאפשר להסיר והוא כל הזמן נלחם לי עם המסנג'ר של MSN... מישהו יודע איך אני יכול להסיר אותו???
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה וישנם סרטים ששומעים בהם רק את הפסקולולא שומעים את הדיבורים.... בדקתי את אותו הסרט בWINDOWS MEDIA PLAYER ושם הסרט עובד סבבה מישהו מכיר את הבעיה הנ"ל?
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
מה ההבדל בין שתי התוכנות האלה ומי יותר טובה לבניית אתרים?
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
התחלתי היום לעבוד עם התוכנה די קל לקח לי בערך שעתיים הכל.... יש לי להוסיף צבעים ולעשות שינוים אחרונים http://img369.imageshack.us/img369/2898/a6ag.jpg http://img369.imageshack.us/img369/5374/z7wf.jpg מחכה לתגובות
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלום רב! פירמתטי את המחשב לפני מספר ימים והתקנתי את מערכת ההפעלה מחדש. הכול עובד ואין בעיות,אולם כאשר ניסתי לעשות CTRL+ALT+DEL יצאה הודעת שגיא שאין לי הרשאה וצריך לפנות לadmini אני משתמש יחיד ולכ אני מנהל המחשב. אני משער שינה בעיה עם ההגדרות והמקום היחידי שנראה חי זה BIOS כיוון שהמערכת חדשה. תודה מראש ,מיקי.
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
שלום וחג שמח לכולם. פירמטטתי את המחשב שלי אתמול ואני מחפש דרייברים לכרטיס מסך שלי (כמובן הכי עדכני שיש כלומר עידכון)( אשמח אם תביאו לי לינק להורדה תודה. חיפשתי כבר באתר ולא מצאתי משהו מתאים.
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלום לכולם , לא מזמן AOL נתנו להוריד חינם את האנטי וירוס "שלהם" שהוא בעצם קספרסקי ולפני ההורדה היה צריך לתת כתובת מייל והם שלחו את הקוד. אני בעצמי הורדתי... מישהו יודע מה הלינק להורדה ? אני צריך בשביל חבר... תודה על העזרה...
-
- 4 תגובות
- 680 צפיות
-
-
יש לי כמה סרטי AVI.. אני רוצה לצרוב אותם על דיסק DVD ולהוסיף לדיסק תפריט ניווט.. אפשר לעשות את זה? בשלי לשנות את גודל הסרטים.. יש לי את התכונה NEROVISION 4..
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
-
-
כרגע הם: CORE-700MHZ MEMORY-1200MHZ אני רוצה רק להגדיל את ההגבלה של ה- CORE איך עושים זאת?
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אני רוצה לגבות את תקיות ה-OUTLOOK שלי ואני לא רוצה לעשות זאת דרך הפונקציות הקיימות בתוך ה-OUTLOOK עצמו. אני יודע שב-OE יש תקיה מסויימת שבה נשמרות כל תקיות הדואר. האם ה-OUTLOOK שומר את התקיות שלו באותה השיטה ? אם כן - היכן הן ממוקמות ? ואם לא, אזי בכ"ז היכן ממוקמות התקיות הללו של ה-OUTLOOK?
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
אני רוצה שבכל פעם שאני מדליק את המחשב השפה תהיה על עברית ולא על אנגלית.
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
עד אתמול היה לי את Mcafee וכאשר אישרתי בפיירוול שבו גישה חופשית עבור Emule לאינטרנט, הEmule עבד טוב. מאז שיש לי את KASPERSKY, גם כאשר אני מאשר בו גישה חופשית לאינטרנט עבור ה Emule, הEmule מציג לי low id ואומר שהפורטים חסומים. הורדתי גם את הגרסאות החינמיות של comodo/za וגם בהם הבעיה חזרה, למרות שאני מאשר בשתי התוכנות את הגישה של הEmule לאינטרנט. באיזה פירוול אני יוכל לעשות זאת ושזה יתבצע טוב?
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי תוכנה כלשהי (נקראת HOCR, והיא לוקחת תמונה עם כיתוב כלשהו או דף סרוק, ומחזירה דף טקסט וכך אפשר לשנות אותו), בכל אופן, אני צריכה לרשום קוד שידע "להשתלט" על התוכנה. כלומר, להצליח דרך הקוד לפתוח את התוכנה, לעלות אליה מסמך, ולהריץ אותה על המסמך הזה. (אני יודעת בגדול שפת JAVA, אבל גם C זה בסדר) אז - בתקוה שהשאלה שלי מופנית למקום הנכון - יש כאן מישהו שיודע איזה שורות פקודה צריך כדי להריץ אפליקציה כזו? אפשר עזרה, הכוונה בבקשה? מקווה לטוב ותודה מראש לכל המגיבים.... עינת
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
שלום לכולם יש דואר של יאהו וכאשר אני שולח דרכו אימל בעברית החוצה הנמענים אינם מקבלים את הדואר אך אינם רואים עברית אלא גיבריש . בדקתי את העברית במע' ההפעלה והיא מותקנת כמו שצריך ( win2000 pro ). כמו כן בדקתי את ההגדרות של העברית באקספלורר אך הכל נראה תקין . ( שחקתי עם הגדרות של ה- Encoding ) כלום ? אודה להצעות או הגדרות ? נ.ב. בדקתי ואין לי איזה תוכנת צד שלישי שמותקנת במחשב . תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
חיפשתי בכל העולם ולא מצאתי (ומה שמצאתי-לא FREEWARE) תוכנה לחתיכת קטעים מתוך קטע MID, או תוכנה חינמית להמיר MID לMP3 כדי שאוכל לעבוד עם הקובץ בSOUND FORGE, תודה מראש לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-


