עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by star010101,

    שלום לכולם, יש לי רשיון לNOD32 לחצי שנה ובנוסף אני זכאי לקספרסקי מאורנג' חינם. להמשיך עם הנוד32 או לעבור לקספרסקי? מה טוב יותר? מה גוזל פחות משאבי מערכת? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 681 צפיות
  2. Started by composite,

    הוידאו צולם בפלאפון (נוקיה 6500 slide), בפורמט MPG. Virtual אומר שהוא "unknown or unsupported". הקודק, לפי Media Player Classic, הוא S263. לפי מה שהבנתי, ffdshow, שמותקן אצלי, אמור לתמוך בו. אז מה הבעיה? תודה

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  3. Started by galedri,

    שלום,אני צריך בבקשה את התוכנה אוורסט אבל את הגרסה החדשה עם האייקון השחור והכתום אם מישהו יודע למה אני מיתכוון..

    • 4 תגובות
    • 681 צפיות
  4. For some reason, I can't write in hebrew, but only in my browser (firefox),I can write in hebrew on my WORD and messenger... help...?

    • 5 תגובות
    • 681 צפיות
  5. Started by mrsph666,

    שלום, התלבטתי לאיזה פורום בדיוק לפנות אך החלטתי לפנות אליכם. אני מחפש המלצות לתוכנות של יצירת כתוביות שתומכות בעברית, ולא קשות להבנת הפעלתן. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  6. משום מה ב- adobe acrobat (המלא, לא החינמי), לא מצאתי אפשרות זו. תודה.

    • 3 תגובות
    • 681 צפיות
  7. Started by the-hakr,

    אני צריך ברייברים של מסך:NVIDIA RIVA TNT2 model 64 microsft coporation ודדרייברים של כרטיס קול:mpu-401 compatoble midi device אים אפשר הורדה ישירה בבקשה תודה מראש רפאל גניש ומהאתר של ניוידיה זה לא עובד לי זה נותן ארור

    • 3 תגובות
    • 681 צפיות
  8. שלום, אשמח לקבל המלצות לתוכנות פיצול קבצי וידאו ותוכנות להמרה של פורמטים של וידאו. תודה מראש,

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  9. Started by ITSIK86,

    יש איזה אתר ספציפי שגלשתי בו עד היום בלי בעיה והיום פתאום שאני בא להכנס אליו אז הדפדפן רושם לי Unauthorized IP address. האתר לא נותן להכנס אליו יותר,אין גישה לאייפי שלי להכנס לאתר מה אפשר לעשות בכל זאת כדיי להכנס לאתר?

    • 8 תגובות
    • 681 צפיות
  10. Started by yaarito79,

    הי יש לי שאלה:שבוע שעבר נפגע המחשב שלי מוירוס של אתר הפייסבוק מאז עולה לי כל הזמן מן פרסומת לרכישת אנטיוריוס 2009 ולא ניתן לגלוש כך ברציפות באינטרנט.מה לעשות?לפרמט?תודה ....

    • 3 תגובות
    • 681 צפיות
  11. Started by Bagheera,

    יצרתי בעזרת 3DS MAX 7 ע"י עבודה עם סרגל והתבוננות במציאות על המארז שלי. רינדור זה לא הצד החזק שלי מכיוון שאני עובד לרוב על מטוסים ל FS2004

    • 3 תגובות
    • 681 צפיות
  12. Started by itai5,

    התקנתי את התוכנה spy sweeper וסרקתי את התיקיה שלה עם spybot ובא status של הקובץ- OLEGUIDS.TLB ה-spybot כותב spypry זה טעות של spybot? או שבאמת יש ב spy sweeper תוכנת ריגול או משהו דומה???? אני צריך עזרה תחוף!

    • 6 תגובות
    • 681 צפיות
  13. Started by No_Man,

    קיבלתי הרבה הודעה כאלה: Look, a new office killer game. Go download and join the rest of us! My nick there is Miril! http://iq.quijindeshkinma*s.com/programs/lkncs/eco/msdfg.zip (בלי ה-*) לא פתחתי אבל אני מאמין שזה ויורס נוסף (אולי כמו השאר ואולי גרוע יותר) שכנראה גם הוא מפיץ את עצמו ברשימה שלך . . . רק לא כ"כ הבנתי מה נכנס באנשים שהם מפיצים כ"כ הרבה וירוסים |: מישהו פה פתח אותו ? מה ההשפעה ?

  14. Started by DRDR,

    רציתי לדעת האם יש תוכנה שגם לאנשים שיש את התוכנה שרואה מי מסתכל באווי לא יכלו לראות אם אני מסתכל? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  15. שלום קניתי לוח של גיגהבייט ואיתו מגיע דיסק שעליו נמצאת התקנה ל נורטון אנטי וירוס. אחרי ההתקנה הוא כמובן מבקש סיריאל,רציתי לדעת האם יש את הסיריאל איפה שהוא וזו למעשה תוכנת מתנה עם הלוח או מדובר בגירסאת ניסיון ל 90 יום בלבד

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  16. Started by XMB,

    אהלן , במפרט הבא: AMD 4200 X2 כרטיס מסך מובנה+GigaByte S-3RH 2GB Samsung 667MHZ X2 HD 160GB WD SATA II VISTA X64 בקיצור סרטי HD לא זורמים יש תקיעות , ניסיתי להוסיף עוד 2 GB זיכרון ממחשב אחר בבית זה לא עזר במיוחד , ניסיתי מספר מריצים כמו BSPLAYER , MICRODVD ועוד כמה , בכולם זה הה. יש קודקים על המחשב K-LITE 3.85 הם לא הבעיה כי במחשב השני (מה שיש לי במשתמש) אני רואה חלק. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו אולי זו ההגבלה של המעבד? אבל זה לא ממש הגיוני כי הוא יחסית "חזק" לצפייה בסרטי HD , יש רעיונות ? תודה.

    • 8 תגובות
    • 681 צפיות
  17. אורח
    Started by אורח,

    Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 11:10:08, on 19/08/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\csrss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Sygate\SPF\smc.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE C:\Program Files\012Net\012Net-Cable dialer\fts.exe C:\Program File…

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  18. שלום לכולם דפים שאני מנסה לפתוח בגלישה באינטרנט נפתחים ממש באיטיות ובסופו של דבר לא נפתחים ושוחים לי את הדבר הבא: Gateway Timeout The following error occurred: A gateway timeout occurred. The server is unreachable. Retry the request. -------------------------------------------------------------------------------- Please contact the administrator. מה עושים? איך אפשר לתקן את זה? אולי זה בגלל האימיול? כי שניתי דברים בפיירוול תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  19. Started by Stingray,

    יחס העלאה\הורדה.

    • 9 תגובות
    • 681 צפיות
  20. not enough virtual memory to run the game your system total paging files most be at least 768 mb please consult the manual that come with your os מה שמוזר לפני שפירמטטי את המחשב המשחק עבד לי בלי שום בעיות עם מישהו יכול לעוזר לי למרות שאני חושב שזה לא כל כך קשור לפרום תודה

    • 5 תגובות
    • 681 צפיות
  21. Started by eladbu,

    שלום לכולם לאחר שהסרתי את דרייבר של ati 3.8 עם דרייבר קלינר והתקנתי שוב אני מקבל הודעת שגיאה על קובץ dll Physloader.dll was not found בהפעלת 3d mark v גם לאחר שפיזיקס הותקן שוב וגם הורדתי ספציפית את ה dllsol ומיקמתי אותו ב sys32 יש פתרון???

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  22. Started by LeM0n^,

    אני צריך תוכנה שתעשה לי convert מ- mp3 ל- wav בבקשה.

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  23. מלבד אתר הבית באקספלורר אני לא מצליח להיכנס לשום אתר אחר. אני מקבל: the requested lookup key was not found in any activation context יש לי גם פיירפוקס והוא עובד בסדר מודה מראש לכל מי שמוכן לעזור

    • 5 תגובות
    • 681 צפיות
  24. Started by ]|V|[r. X,

    אני מוריד עכשיו אנדר 2 ופתאום באמצע זה אומר לי שהתוכנה ניתקלה בבעיה והיא חייבת להיסגר בקיצור זה אומר לי את אחרי 10-30 דק' שהתוכנה פועלת (EMuLe( אם למישהו יש מושג למה אודה לו.

    • 4 תגובות
    • 681 צפיות

דיונים חדשים בפורומים