תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, יש לי רשיון לNOD32 לחצי שנה ובנוסף אני זכאי לקספרסקי מאורנג' חינם. להמשיך עם הנוד32 או לעבור לקספרסקי? מה טוב יותר? מה גוזל פחות משאבי מערכת? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 681 צפיות
-
-
הוידאו צולם בפלאפון (נוקיה 6500 slide), בפורמט MPG. Virtual אומר שהוא "unknown or unsupported". הקודק, לפי Media Player Classic, הוא S263. לפי מה שהבנתי, ffdshow, שמותקן אצלי, אמור לתמוך בו. אז מה הבעיה? תודה
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
שלום,אני צריך בבקשה את התוכנה אוורסט אבל את הגרסה החדשה עם האייקון השחור והכתום אם מישהו יודע למה אני מיתכוון..
-
- 4 תגובות
- 681 צפיות
-
-
For some reason, I can't write in hebrew, but only in my browser (firefox),I can write in hebrew on my WORD and messenger... help...?
-
- 5 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום, התלבטתי לאיזה פורום בדיוק לפנות אך החלטתי לפנות אליכם. אני מחפש המלצות לתוכנות של יצירת כתוביות שתומכות בעברית, ולא קשות להבנת הפעלתן. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
משום מה ב- adobe acrobat (המלא, לא החינמי), לא מצאתי אפשרות זו. תודה.
-
- 3 תגובות
- 681 צפיות
-
-
אני צריך ברייברים של מסך:NVIDIA RIVA TNT2 model 64 microsft coporation ודדרייברים של כרטיס קול:mpu-401 compatoble midi device אים אפשר הורדה ישירה בבקשה תודה מראש רפאל גניש ומהאתר של ניוידיה זה לא עובד לי זה נותן ארור
-
- 3 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום, אשמח לקבל המלצות לתוכנות פיצול קבצי וידאו ותוכנות להמרה של פורמטים של וידאו. תודה מראש,
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
יש איזה אתר ספציפי שגלשתי בו עד היום בלי בעיה והיום פתאום שאני בא להכנס אליו אז הדפדפן רושם לי Unauthorized IP address. האתר לא נותן להכנס אליו יותר,אין גישה לאייפי שלי להכנס לאתר מה אפשר לעשות בכל זאת כדיי להכנס לאתר?
-
- 8 תגובות
- 681 צפיות
-
-
-
יצרתי בעזרת 3DS MAX 7 ע"י עבודה עם סרגל והתבוננות במציאות על המארז שלי. רינדור זה לא הצד החזק שלי מכיוון שאני עובד לרוב על מטוסים ל FS2004
-
- 3 תגובות
- 681 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה spy sweeper וסרקתי את התיקיה שלה עם spybot ובא status של הקובץ- OLEGUIDS.TLB ה-spybot כותב spypry זה טעות של spybot? או שבאמת יש ב spy sweeper תוכנת ריגול או משהו דומה???? אני צריך עזרה תחוף!
-
- 6 תגובות
- 681 צפיות
-
-
קיבלתי הרבה הודעה כאלה: Look, a new office killer game. Go download and join the rest of us! My nick there is Miril! http://iq.quijindeshkinma*s.com/programs/lkncs/eco/msdfg.zip (בלי ה-*) לא פתחתי אבל אני מאמין שזה ויורס נוסף (אולי כמו השאר ואולי גרוע יותר) שכנראה גם הוא מפיץ את עצמו ברשימה שלך . . . רק לא כ"כ הבנתי מה נכנס באנשים שהם מפיצים כ"כ הרבה וירוסים |: מישהו פה פתח אותו ? מה ההשפעה ?
-
- 6 תגובות
- 681 צפיות
-
-
רציתי לדעת האם יש תוכנה שגם לאנשים שיש את התוכנה שרואה מי מסתכל באווי לא יכלו לראות אם אני מסתכל? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום קניתי לוח של גיגהבייט ואיתו מגיע דיסק שעליו נמצאת התקנה ל נורטון אנטי וירוס. אחרי ההתקנה הוא כמובן מבקש סיריאל,רציתי לדעת האם יש את הסיריאל איפה שהוא וזו למעשה תוכנת מתנה עם הלוח או מדובר בגירסאת ניסיון ל 90 יום בלבד
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
אהלן , במפרט הבא: AMD 4200 X2 כרטיס מסך מובנה+GigaByte S-3RH 2GB Samsung 667MHZ X2 HD 160GB WD SATA II VISTA X64 בקיצור סרטי HD לא זורמים יש תקיעות , ניסיתי להוסיף עוד 2 GB זיכרון ממחשב אחר בבית זה לא עזר במיוחד , ניסיתי מספר מריצים כמו BSPLAYER , MICRODVD ועוד כמה , בכולם זה הה. יש קודקים על המחשב K-LITE 3.85 הם לא הבעיה כי במחשב השני (מה שיש לי במשתמש) אני רואה חלק. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו אולי זו ההגבלה של המעבד? אבל זה לא ממש הגיוני כי הוא יחסית "חזק" לצפייה בסרטי HD , יש רעיונות ? תודה.
-
- 8 תגובות
- 681 צפיות
-
-
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 11:10:08, on 19/08/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\csrss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Sygate\SPF\smc.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE C:\Program Files\012Net\012Net-Cable dialer\fts.exe C:\Program File…
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום לכולם דפים שאני מנסה לפתוח בגלישה באינטרנט נפתחים ממש באיטיות ובסופו של דבר לא נפתחים ושוחים לי את הדבר הבא: Gateway Timeout The following error occurred: A gateway timeout occurred. The server is unreachable. Retry the request. -------------------------------------------------------------------------------- Please contact the administrator. מה עושים? איך אפשר לתקן את זה? אולי זה בגלל האימיול? כי שניתי דברים בפיירוול תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
-
not enough virtual memory to run the game your system total paging files most be at least 768 mb please consult the manual that come with your os מה שמוזר לפני שפירמטטי את המחשב המשחק עבד לי בלי שום בעיות עם מישהו יכול לעוזר לי למרות שאני חושב שזה לא כל כך קשור לפרום תודה
-
- 5 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחר שהסרתי את דרייבר של ati 3.8 עם דרייבר קלינר והתקנתי שוב אני מקבל הודעת שגיאה על קובץ dll Physloader.dll was not found בהפעלת 3d mark v גם לאחר שפיזיקס הותקן שוב וגם הורדתי ספציפית את ה dllsol ומיקמתי אותו ב sys32 יש פתרון???
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
-
מלבד אתר הבית באקספלורר אני לא מצליח להיכנס לשום אתר אחר. אני מקבל: the requested lookup key was not found in any activation context יש לי גם פיירפוקס והוא עובד בסדר מודה מראש לכל מי שמוכן לעזור
-
- 5 תגובות
- 681 צפיות
-
-
אני מוריד עכשיו אנדר 2 ופתאום באמצע זה אומר לי שהתוכנה ניתקלה בבעיה והיא חייבת להיסגר בקיצור זה אומר לי את אחרי 10-30 דק' שהתוכנה פועלת (EMuLe( אם למישהו יש מושג למה אודה לו.
-
- 4 תגובות
- 681 צפיות
-


