תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה בפתיחת סרטים עם סיומת MPG ! זה לא MPEG , ניסיתי לפתוח עם DIVX אבל הוא אומר שהוא לא מכיר את הפורמט, גם מדיה פליר לא מכיר אותו... איזה תוכנה פותחת את הפורמט הזה? ניסיתי גם עם רד ליט וזה לא עבד! למי יש עצות? עריכה: אם יש תוכנה שממירה אותו לפורמט נורמלי (כמו MPEG) אז תביאו לינק בבקשה! :
-
- 15 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני מתכוון לפרמט את המחשב היום, ויש לי הרבה מאוד אתרים במועדפים שבפיירפוקס. האם יש קובץ שבו שמורים כל האתרים המועדפים שלי ואני אוכל להעביר אותו לדפדפן אחרי הפירמוט?
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
עוד בערך שבוע יגיע, סוף סוף, מחשב חדששש. ;D מערכת ההפעלה תהיה WIN XP, ואני מתלבט איזה אנטי וירוס לקנות. מישהו עובד עם Norton AntiVirus 2002? קראתי שהוא מותאם במיוחד ל- XP, אך קראתי גם דיעות מעורבות על הממשק ונוחות השימוש. אשמח לקרוא את דעתכם. ואם יש לכם המלצה אחרת, אנא כתבו ונמקו. תודה!
-
- 23 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום אני מנסה לעשות לתמונות מסגרת יצירתית שתשמש כמסכה. ואני לא מצליח לעשות את זה. אני לא מבין איך מדביקים תמונה כמסכה על תמונה אחרת. כשאני מדביק את התמונה נפתחת שכבה חדשה ולא מסכה. אם מישהו יכול להגיד לי איך אני אשמח.
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין את Haali Matroska Splitter ו-FFDShow (בנפרד) תוך סימון האופציה לנגן קבצי MP4, ועדיין נגן המדיה לא מסכים לזהות או לנגן את הסרטון. VLC מנגן את הקובץ אבל הממשק שלו לא מאוד ידידותי (אליי, לפחות). התקנת 3vix פותרת את הבעיה אך רק לחודש (גרסת ניסיון) ולאחר מכן אין קול. נ.ב Win XP SP3 עם WMP 11
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת קצת על הLONGHORN העומד בפתח אני צריך לקנות מחשב חדש כעת ורציתי לדעת האם הלונגהורן עובד ב 64 או ב 32 ביט איזה חומרה הכי טוב לקנות כיום כדי שתותאם הכי טוב ללונגהורן {כמובן במיגבלת המחיר 6000 ש"ח} מה עדיף לעבודה עם לונגהורן? AMD64 או INTEL LGA 775 ? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
יש המלצות לתוכנות? אני בגדול עם iTunes בגלל שיש לי אייפוד. אבל רוצה לדעת אם יש אלטרנטיבות טובות אחרות
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בעיה שיש לחבר שלי והוא ביקש עזרה, המחשב נדלק (WINDOWS) כרגיל ועדיין לא מראה את השולחן עבודה, וזה אומר שיש VIRUS ונותן לך או ללחוץ ENTER או לחכות (יש ספירה לאחור) גם כשהוא לחץ פעם אחת וגם כשהוא חיכה זה פשוט עשה לו מסך שחור עם העכבר (שיכול לזוז) וזה לא משתנה לא משנה מה הוא לוחץ וגם אם הוא מדליק ומכבה... יש פתרון? מקווה שזה המקום לשאלה הזאת תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכל הגולשים של HWZONE נתקלתי לא מזמן בבעיה שקשורה למסמך PDF. כשאני מנסה להדפיס את המסמך מתקבלת אצלי הודעה (תמונה מצורפת) שאומרת שאני לא יכול להדפיס את המסמך הזה. ניסיתי גם באקרובט וההודעה היתה פחות או יותר זהה. עם מסמכים אחרים לעומת זאת לא היתה לי בעיה להדפיס אותם. מה אני צריך לעשות כדי שאני אוכל להדפיס בכל זאת את המסמך? אשמח לתגובות ולעזרה כי זה נורא חשוב בשבילי בתודה מראש. ניר [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 696 צפיות
-
-
אני משתמש בנגן KMPLAYER וכן אני יודע שבעיקרון לא צריך להתקין כלום והכול עובד, השאלה רק אם יש איזה קודק כלשהו שישפר את המתמונה או שפשוט להשאיר איך שזה?
-
- 2 תגובות
- 720 צפיות
-
-
שלום האם אפשר להגדיל את הסמן בעזרת מקלדת? (גודל של הסמן...) תודה
-
- 4 תגובות
- 997 צפיות
-
-
שלום לכולם . הורדתיסרט מאתר מסויים וזה הוריד לי אותועם שוליים (2 קווים שחורים בצידו התחתון והעליון של המסך). אפשר לסגור אותם דרך המחשב ? תודה לעוזרים !
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-
-
תודה מראש ...
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אני מנסה לשמור את האתר הזה: http://arcteryx.com/ac2/ עבור גישה מלאה גם כשאין אינטרנט כלל. ניסיתי בשיטה המקובלת - Save as... Webpage, Complete, אבל כשאני מנסה לפתוח את האתר בדסקטופ, דרך הכרום, במצב לא מקוון, אני מקבל עמוד לבן וריק. אולי הבעיה נוצרת בגלל שהאתר מבוסס פלאש? תודה מראש
-
- 17 תגובות
- 6.1k צפיות
-
-
שלום. ברשותי מחשב חדש עם מערכת הפעלה Windows Vista. על המחשב התקנתי את תוכנת הפיירוול ZoneAlarm Pro בגרסה 8. מדי פעם כאשר התוכנה רוצה לעשות עדכון (לא שדרוג) היא תוקעת את האינטרנט ואיני יכול לגלוש עוד, ושום פעולה פרט לריסטרט לא עוזרת (כולל כיבוי התוכנה, הפעלתה מחדש או ניתוק וחיבור מחדש לרשת). אני משוכנע למדי שמקור הבעיה הוא בפיירוול כיוון שכאשר הוא לא היה מותקן לא נתקלתי בבעיה הזו, וגם בכל פעם שאני מוצא שהאינטרנט תקוע, אני מגלה שהזון אלארם מנסה לבצע עדכון. מדי פעם אני כן יכול לחזור לגלוש באינטרנט אחרי זמן מה, ולפעמים כל האינטרנט תקוע פרט למסנג'ר למשל שממשיך לעבוד כרגיל. אתמול קיבלתי מין הודעה מה ZA שבגלל משהו שקשור ל NetBIOS הוא חוסם לי את הרשת בפורט מסויים - "Blocked" (לא…
-
- 2 תגובות
- 859 צפיות
-
-
מה התוכנה החדשה SpyWare עושה ? ובכן : מצלמת בסתר עם וידאו + מקליטה בסתר אפילו בחושך מלא !!! (שימוש באינפרא אדום). יש לה חיישן אופטי לזיהוי תזוזה ואז היא מופעלת . מתקשרת באופן אוטומטי לסלולרי או שולחת הודעת טקסט כתובה ומודיעה שמישהו נכנס לתחום האיזור שבו היא מצלמת . זהו אחד הפטנטים והחידושים בתוכנה : היא ממירה בעזרת אלגוריתם מתמטי מיוחד את סיגנל מצלמת הוידאו הרגילה (WebCam) לאותות Output בתדר אינפרא אדום . כולל פקודת לחיישן המזהה תזוזה או אי תזוזה באיזור שמצולם . נמצאת בשימוש של חוקרים פרטיים ושירותי ביטחון בעולם !!! הבעייה שהיא נורא מתוחכמת ....מי יכול לעזור לי להפעיל אותה ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
במחשב מותקן תוכנת אנטיוירוס kaspersky לעיתים רוצה להריץ גם תוכנת אנטיוירוס שונה למשל nod32 א. האם יש אפשרות להריץ דרך דיסק (תקליטור) מ-CD ישירות לחיפוש מבלי להתנגשות עם חברו. ב. ואיך אפשר להתקין התוכנה לדיסק CD להריץ כמו שיש :C: Program File למדוני כיצד.
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
....................
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
שלום! הורדתי איזה תוכנה, ובטעות הרשיתי לה לשנות לי את הדיפולט ועכשיו זה מחפש באיזה חיפוש מותאם מעצבן. אני רוצה להחזיר את זה לדיפולט, איך אני עושה את זה? תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 965 צפיות
-
-
איך אני הופך תמונה או/ו מסמך לקובץ PDF ?
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
שמורידה אותם, אבל בגלל שהקישורים הם בעברית הוא משתגע ומקבל את זה בתור סימני שאלה?? במקרה הזה הקישור הוא בצורת MMS :'(
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
אני כרגע בחיפוש אחר התוספות הטובות ביותר לפיירפוקס FIREFOX 1 הנה אלו שאני משתמש בהם: DOWNLOAD STATUSBAR 0.9.2 BANDWIDTH TESTER 0.4.1 NUKE ANYTHING 0.2 ADBLOCK 5 - נס ,נס אחד גדול, אחת הסיבות הכי גדולות לגרום לאנשים להשתמש בFOX אחרי הגדרות אין פרסומת 1 GMAL NOTIFIER 0.3.3 GOOGLE PAGERANK STATUS 0.9.3 הייתי רוצה לדעת על אלו אתם ממליצים וגם אם יש למישהוא מושג איך להגדיר את הadblock בצורה הטובה ביותר שיגיד לי
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם מחש תוכנה שיודעת להעביר מ AVI ל MKV או כל פורמט אחר ללא איבוד איכות יש לי קובץ AVI 3.4 גיגה של הופעה 720P כאשר אני מנגן את הקובץ בפופ קורן A210 אני לא יכול להעביר אחורה קדימה כי אז פשוט אין לי סאונד המקורי מגיע דולבי דיגיטל במחשב זה עובד מצוין. נסיתי להפוך את הקובץ ל MKV עם RIPBOT264 אמנם זה סידר את עניין ההרצה אך איבדתי איכות מה אתם ממליצים? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 993 צפיות
-
-
שגיעת מערכת מופיע לעיתים קרובות. זה תוקע את המחשב לכמה דקות ויוצא מכל פעולות המחשב שהיו פעולות מישהו יודע משהו לגבי זה או אך מתקנים את זה תודה מראש . [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 670 צפיות
-
-
במקום עבודתי ישנו מחשב שמותקן בו xp באנגלית כמו כן אדמינסטרטור אף אחד לא יודע מה הסיסמה ולא ניתן להתקין בו תוכנות חדשות. הציעו לי לעשות כך אני מצטט- תלחץ על winkey+r ע"מ לפתוח את שורת ההפעלה. תקליד את הפקודה netplwiz ואנטר. לאחר מכן, תוריד את הV מהאופציה 'משתמשים צריכים להזין שם משתמש וסיסמא כדי להשתמש במחשב זה' ותאשר. הבעיה שהמחשב לא מוצא קובץ כזה . אז מה עושים איך מתקינים תוכנות חדשות? תודה על הנסיון לעזור .
-
- 10 תגובות
- 913 צפיות
-


