תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כל שניה קופץ לי חלון ושואל אותי אם אני רוצה להתקין את האופציה הזו
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
שלום יש בבעלותי Geforce 6800NU 128MB 256BIT של PNY לפני כמה ימים יצאו הדרייברים החדשים של NVIDIA [גירסא 77.72] מכיוון והרבה זמן לא עידכנתי דרייברים,החלטתי להוריד ולהתקין לאחר ההתקנה,הכל נראה בסדר גמור ב3DMARK05 קיבלתי תוצאה גבוה בכמעט 200 נקודות מהבדיקה האחרונה ובמשחק GTA:SA חלה עליה ניכרת בFPS הממוצע אבל אז התחלתי לשים לב לבעיות... תחילה-כל קובץ מסוג MPEG או WMV רץ בצורה מחורבשת-כל פעם שאני מריץ סרטון בפורמט כזה,המחשב מציג אותי ב6 צבעים [וזה נראה זוועתי]..זה קורה גם בסרטונים של משחקים ותוכנות. גרוע מזה-המשחק RIDDICK:ESCAPE FROM BUTCHERS BAY לא נתמך ע"י הדרייבר הזה [המשחק חושב שהכרטיס מסך לא תומך בOPEN GL 1.3] ובמשחקים כמו DOOM3 אני מקבל מעין תמונה לא חלקה [הFPS גבוה,אבל …
-
- 7 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אוקי אז ככה התחלתי פרויקט ראשון שלי: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=157590.new#new ואני צריך שמישהו יסרטט לי כמה דברים בתלת מימד.. אם מישהו יכול ומוכן לעזור לי אז שיצור איתי קשר בבקשה בבקשה.. :-X תודה מראש..
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
-
אני נוסע עיוד מעט לארה"ב והייתה לי פעם תוכנה כזאת אבל מחקתי אותה כנראה ואני מחפש שוב ואני לא מוצא מישהו יכול לעזור לי אם הור מכיר?
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
שלום יש אפשרות לשלב בין התוכנות?? כלומר כשאני משנה נתונים בטבלא באקסס, ישתנו לי הנתונים גם באקסל?? תודה..
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
1. כשאני בא להפעיל קובץ סאונד לפעמים מוצא לי ERROR שאומר שSOUND DEVICE IS NOT INSTALLED, למרות שכמה שעות לפני זה הפעלתי קובץ סאונד וזה פעל בלי בעיה, אני מפעיל את המחשב מחדש וזה מסתדר. 2. בעת הפעלת המחשב מופיעה הודעת ERROR מוזרה ( מצורפת תמונה), מדי פעם לאחר שאני חוזר ממצב המתנה מופיע לי ERROR מוזר JUSCHED.EXE( מצורפת תמונה) 3. צירפתי תמונה של הTASK MANAGER, מישהו יכול להגיד לי אם מותקן במחשב SPYWARE, והאם יש דברים שאפשר לסגור תמידית ? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
קובץ (TS (HDTV לא מוכן להתנגן. יש איזה קודק שאפשר להשתמש בו כדי לאפשר לקובץ הזה להתנגן? אשמח לתשובה+פיתרון. .swg
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום, יש לי מערכת הפעלה WINDOWS7 ובנוסף את התוכנה windows live movie maker (התקנתי את windows live essentials). בשימוש הראשון הורדתי קטעי וידאו מהמצלמה שלי (מגיע בפורמט MOV) וערכתי סרטון קצר באמצעות ה MOVIE MAKER. היום- לא יודע למה ומה השתנה אבל התוכנה לא קוראת את הפורמט MOV ואני לא יכול לערוך סרטונים! ניסיתי להוריד חבילת מקודדים מחדש וגם את הwindows live eddentials מחדש וזה לא עזר. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? אני יודע שאפשר להמיר את הקובץ לפורמט אחר אבל הMOVIE MAKER אמור לזהות גם את ה-MOV כפי שהיה לי בהתחלה.
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
מחקתי את כל הקבצים שהייתי צריך לעשות להם seeding, ואני רוצה לאפס את הרטיו בתוכנה. זה אפשרי? (אל תדאגו זה טורנטים חופשיים, אני לא מרמה) תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אחותי כנראה בטעות התקינה FlashPlayer דרך הבועה הקופצת הזאת של 'Missing codec' או משהו כזה בפיירפוקס עכשיו למרות שפיירפוקס מוגדר לחסום פרסומות רוב הפרסומות עולות, הפלאשפלאייר הזה לא נמצא ב Add\Remove ואני לא מוצא אותו גם בProgram Files מה עלי לעשות?
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב לוינדוס 7 וכרגיל התקנתי את כל הדרייברים של המחשב ורק את הדרייבר של ה Lan הוא לא נתן לי להתקין ככה זה מראה לי: וגם אחרי זה ניסיתי לעדכן את הכרטיס רשת דרך המנהל התקנים וזה מה שהוא מראה לי: הדגם של הלוח אם שלי: יכול להיות שהדרייבר לא מתאים לוינדוס 7? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום לכל העוזרים והעוזרות יש לי מערכת הפעלה XP עם service Pack 3 , משום מה כאשר אני מפעיל את "החיפוש" אני מקבל רק את הכלב הצהבהב וכל האזורים של חיתוך החיפוש פשוט לא מופיעים ראו תמונה שמתארת את המצב מה ניתן לעשות בכדי לתקן את הבעיה?? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
-
למי שיש ניק בעברית מופיע סימני שאלה במקום עברית איך מסדרים?
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אין לי אופיס על המחשב. אני עובד עם ווינדוווס 7. איזה אופיס להתקין ? האם זה משנה ? והאם התקנת אופיס הינה פשוטה ? תודה מראש לירוי
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
בשביל למשוך מייל צריך ללחוץ על שלח קבל מדובר במיקרוסופט אוטלוק 2003 שעובד מול אקסצ'ינג' 2007 כבר ניסיתי להסיר כולל מחיקה מהרג'יסטרי ולהתקין מחדש וזה לא עזר. למישהו יש רעיון?
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2881218,00.html
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-
-
הי הימרתי 2 קבצי DIVX ל 2 קבצי MPEG2 בעזרת התוכנה VIRTUALDUB וצירפתי תרגום בעברית עכשיו קבלתי 2 קבצי MPEG2 שכל אחד שוקל כ 1.2 גיגה אני רוצה לחבר את הקבצים ואח"כ לחתוך אותם ל 3 דיסקים בנפח של 800 מגה כל אחד פה מתעוררת הבעיה כאשר אני מחבר את הקובץ בעזרת TMPGENC אני מקבל קובץ של כ 2.4 גיגה אבל שאני מנסה להריץ את הסרט לסופו אני לא מצליח הוא מגיע על לחצי בערך וכל הזמן הBAR זז קצת ולא מאפשר לי להגיע לסופו ולכן אני לא מצליח לחתוך את הקובץ אני מקבל הודעת שגיאה CANNOT READ FROM THE INPUT FILE בתוכנה BBMPG מבקש את עזרתכם!
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
מסיבה מסויימת כל השמות רשומים לי לפתע בסינית מקום שיהיו באנגלית בתוכנה GOOGLE EARTH שיחקתי עם הפונטים והכי טוב שהגעתי זה לריבועים במקום. שיניתי שפות שינית אפילו SCRIPT של שפה, ובנוסף אפילו שזה לא קשור אפילו את הרינדור. שום דבר לא עוזר ואני משתגע. זה קרה פתאום לפני איזה שבועיים ומאז רק סינית... תמונה: למישהו יש רעיון?
-
- 5 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום. לפני שפירמטתי את המחשב היתה לי התוכנה Cubase SX-3 והיא פעלה מעולה בלי שום בעיות. (היא היתה שמורה על D, ופרמטו לי את C) עכשיו, אחרי שהחזירו לי את המחשב התוכנה לא עבדה אז מחקתי אותה וניסיתי להתקין אותה מחדש, ואז בשלב בהתקנה שבו כתוב: "Cubase is now ready to be installed" או משהו כזה, כשאני לוחץ על NEXT ההתקנה נתקעת.. ואז אני יוצא ממנה ב-Ctrl Alt Delete וזהו... הבעיה היא רק במחשב שלי, כי התקנתי עם אותו הדיסק שבו התקנתי לפי הפירמוט ושבו חברים שלי התקינו במחשב שלהם ללא כל בעיה. הייתי שמח אם תעזרו לי...:\ תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
יצרתי בפיקסה סרט אבל הוא מייצר קובץ WMV עם הגנת זכויות יוצרים (DRM). אני מעוניין להוריד את ההגנה כדי לקבל קובץ חופשי לשימוש. אשמח להמלצה על תוכנה או שיטה לעשות זאת - עדיף משהו מוכח ולא מחיפוש בלבד. תודה
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
-
ב ATI TRAY TOOLS יש אפשרות לבחור ב HIGH Catalyst AI LOW Catalyst AI Catalyst AI OFF במה לבחור ומה זה בכלל?
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שוב שלום לכולם לפני שבוע שבועיים קניתי מחשב פנטיום 4 2.6 ג'יגההרץ 256 זכרון וירטואלי ושמונים ג'יגה המחשב הזה יושב בתחנת שידור מקומית [רדיו] והמטרה של המחשב זה לנגן את כל השירים שיש על המחשב באופן רנדומלי על המחשב רץ ווינדוס 98 חוקי לחלוטין וכל התחנה חוקית וכשרה למהדרין משום מה הוינאמפ לא מצליח לעבוד רצוף והוא כל הזמן נתקע מסיבה זו או אחרת מישהו יכול להמליץ לי על טיפים לייעול התוכנה ? להמליץ לי על תוכנה חוקית חופשית שאפשר להוריד שתנגן שירים באופן רנדומלי? תודה רבה לכם..
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-


