עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם, שמתי לב שכל פעם שאני עושה Adj Layer הוא עובד על כל התמונה. איך אפשר לגרום לו לעבוד רק על לייר אחד ? אצרף תמונה להמחשה. במצב כזה הAdj Layer עובד על כל התמונה, אני רוצה לגרום לו לעבוד רק על הלייר שמתחתיו (שקראתי לו Transparency Mask) בתודה מראש, מייק. עריכה: הצלחתי בעזרת Clipping Mask. ד"א אני לא מוחק את התראד משום שהוא אולי יעזור למישהו בעתיד. אם זה באמת מפריע למישהו הוא מוזמן לשלוח לי הודעה ואני אמחק את התראד. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 685 צפיות
  2. כשאני מפעיל סרט/סדרה במדיה פלייר אני רואה אותו נורא בהיר וכשאני מפעיל את אותו הקובץ ב- BSplayer הסרט מוקרן ללא שום בעיות ובצבע רגיל ראיתי שיש לי את אותה בעיה גם בתוכנת VLC וגם ב- METACAFE ההגדרות צבעים נמצאים על ברירת המחדל שלהם וגם ניסית לחזור ממדיה פלייר 11 ל-10 ולא השתנה כלום

    • 1 תגובה
    • 685 צפיות
  3. האל פסק מחובר כמו שצריך מבחינת הכבלים (כשאני מכבה אותו אם גם המסך וגם המחשב נכבים). הבעיה היא בתוכנה שלא נותנת לי לעשות לו AUTO SEARCH במנהל ההתקנים, ה- COM PORT שאליו מחובר האל פסק מראה לי סימן קריאה (שאיגה 10), אז ניסיתי לפעול עפ"י ההוראות שבאתר הזה: http://www.mgeups.com/techinfo/technote/tn21.htm ניסיתי גם לשנות את מספר הפורט לפי ההוראות שבאתר בשביל למנוע התנגשות חומרה אך הבעיה לא נפתרה

    • 0 תגובות
    • 685 צפיות
  4. משהו התקין לי במחשב תוכנת מירס (שאיני בטוח שהיא זו המקורית),כנראה שהיא תוכנת ריגול. לא הצלחתי להסירה על ידי תוכנות אנטי ריגול כמו adawre או spysweepr ולא על ידי אנטי וירוס נורטון. מערכת ההפעלה שלי היא חלונות 2000 profesional ניסיתי להתקין את מירס המקורית וחשבתי שאז ,לכשתותקן זו המקורית, אוכל להסיר הכל,אך התוכנה שאצלי לא רוצה להיפרד מן המחשב. מצורפים צילומי מסך של הסירוב של המירס שאצלי לעוף מהמחשב. בתודה יוסי [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 8 תגובות
    • 685 צפיות
  5. Started by y_a_n_i_k,

    ובכלל הרבה תוכנות כמו מסנ'ר בעברית, איך אני גום להם להיות באנלית?? לפני הפירמוט הכל היה באנגלית, מאותם הקבצים.

    • 4 תגובות
    • 685 צפיות
  6. Started by בייגל טוסט,

    אהלן בזמן האחרון כל פעם שאני מסמן קובץ divX (אפילו לא פותח) קופצת הודעת שגיאה מוינדוס ואז אני נאלץ לסגור את החלון יש לציין שזה קורה רק עם קבצי divX מישהו יודע מה הגורם לתקלה הזאת?

    • 1 תגובה
    • 685 צפיות
  7. Started by a-gold,

    שלום אני מקווה שזה הפורום הנכון... רציתי לדעת אם אני עובד על VMWARE האם זה פוגע ב-HD ? האם מומלץ להשתמש ב-HD נפרד רק לצורך העבודה עם מכונות וירטואליות? תודה.

    • 5 תגובות
    • 685 צפיות
  8. שלום לכולם, כבר זמן רב שאני מוריד קבצי טורנט מהרשת. לאחרונה התחלתי לחוש בירידה משמעותית במהירות של ההורדות, אבל רק בהורדות של קבצים גדולים (כמה GB). יש לציין כי יש לי ראוטר והפורטים פתוחים. למשל במשחק ששוקל בסביבות ה 7 ג'יגה.. בתוכנה רשום כמה משתמשים מעלים את הקובץ וכמה משתמשים מעלים רק בשבילך ואלה הם שבעצם נותנים לך את המהירות. בתוכנה (כמו UTORRENT למשל ובשאר רוב התוכנות) זה מופיע תחת הכותרת SEEDS (מספר המשתמשים שמעלים בכללי) מספר המשתמשים שמעלים בשבילך. וכמו שאני מאמין שאתם יודעים ככל שמספר המשתמשים שמחוץ לסוגריים יותר גבוה ככה המהירות כביכול תהיה יותר גבוהה. לאחרונה מספר המשתמשים שמחוץ לסוגריים פשוט כמעט ולא עולה.. פעם הוא היה מגיע ל 30-40 או אפילו יותר. עכשיו הוא…

    • 0 תגובות
    • 685 צפיות
  9. Started by amirn,

    היי יש לי קובץ AVI DIVX בגודל 1.3GB ואני רוצה לחלק אותו לשניים לשם צריבה (כאשר עדיין יוכלו לצפות בכל חלק בנפרד) איך ? וע"י איזו תוכנה? תודה

    • 1 תגובה
    • 685 צפיות
  10. Started by Oranili,

    ...

    • 4 תגובות
    • 685 צפיות
  11. שלום אני צריך להמיר קבצי AMR (קובץ הקלטה של מכשירי נוקיה) לMP3 כל התוכנות שמצאתי מפסיקות לפעול אחרי 5 המרות... תודה

  12. שלום כולם.. יש ברשותי מצלמת רשת של לוג'יטק דגם pto 9000 רציתי לשאול אם יש תוכנה שדרכה אוכל להקליט וידאו לפי שעות וכמובן לבחור את איכות הוידאו.. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 685 צפיות
  13. http://img396.imageshack.us/img396/9224/virtualdubmodpi5.jpg איזה תוכנה תוכל לחתוך לי ללא הבעיה הזאת ?

    • 2 תגובות
    • 685 צפיות
  14. http://img393.imageshack.us/img393/9542/kaspersky1oi.jpg האנטי וירוס חוסם את התולעת/וירוס/מה שזה לא יהיה כל הזמן (כמה פעמים ביום), מישהו יודע מה זה/למה זה? תודה.

    • 7 תגובות
    • 685 צפיות
  15. Started by ^HocK^,

    יש לי מצלמת אינטרנט, מלפני כשנתיים... זוהי מצלמה של חברה לא ידועה, קניתי אותה דרך תפוז באיזה 99 ש"ח... אני רוצה להתקין אותה למחשב, איבדתי את הדרייברים והמחשב עצמו עם מערכת הפעלה של ווינדוס 2000 לא מזהה אותה... למישהו יש מושג של איזו חברה המצלמה? (אני הוספתי תמונה)

    • 0 תגובות
    • 685 צפיות
  16. רבותיי מי שיצליח לעזור לי כאן אני מוריד לפניו את הכובע! אני עותב עבודה לאוניברסיטה וככזאת אני צריך להכניס באמצע משפטי העברית שלי שמות באנגלית. הבעיה שהוורד המדהים הזה מסרב לרשום את האנגלית אחרי העברית במקום זה הוא פשוט כותב את האנגלית בתחילת השורה או המילה. עזרה עזרה עזרה!!! תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 685 צפיות
  17. Started by shaiSA,

    שלום רב, אני משתמש בתוכנת ההורדה הזו: 1.8.5 µTorrent. אך כשאני מוריד סרט HD, התוכנה רושמת לי שאין לי מקום ושיש גבול לכמות גודל שהתוכנה יכולה להוריד. לא רק זה שאני מנסה להעביר סרט HD מכונן נייד למחשב, קופצת לי הודעה שאין לי מקום. אודה לכם אם תכוונו אותי להגדרה המדוייקת בטורנט אשר מורידה את מגבלה זו. תודה מראש ושבת שלום,

    • 3 תגובות
    • 685 צפיות
  18. אני יודע שיש המון תוכנות. אני מחפש משהו קליל, איכותי, מהיר, תומך FF. תודה

    • 2 תגובות
    • 685 צפיות
  19. Started by sagi_10,

    שלום לכולם יש לי בעיה במסנגר - הרבה פעמים באמצע שיחות ומה לא , המסנגר מתנתק לכמה שניות ואז חוזר . זה קורה בערך כל חמש דקות ממש...וזה ממש מטריף אותי ! מה אפשר לעשות ? יש לציין שהבעיה לא קיימת באיסיקיו או כל תוכנת צאטים אחרת . אני אשמח לפיתרון !! תודה רבה לעוזרים !

    • 3 תגובות
    • 685 צפיות
  20. Started by eddie_b,

    כשאני מנסה לשנות הגדרות בFIREWALL אני מקבל הודעה שאומרת : You do not have the necessary rights to configure all of the features of the selected item אני גם לא יכול למחוק את התוכנה דרל הוספה/הוסרה של תוכנות. למישהו יש מושג מה לעשות? חשוב לציין שאני הADMINISTRATOR של המחשב.

    • 1 תגובה
    • 685 צפיות
  21. http://members.lycos.co.uk/yosizach12345/ScreenHunter_002.bmp

    • 2 תגובות
    • 685 צפיות
  22. Started by einat84,

    אנשים יקרים! בטיפשותי הרבה מחקתי קובץ SYSTEM חשוב השייך לכרטיס קול שלי.. בדיעבד. כרגע מופיע לי שהתקן שמע אינו מוגדר.. ושחסר דרייבר.. ברשותי כרטיס קול מסוג- C-Media AC97 Audio Device והקובץ שחסר הוא- ALCXWDM.SYS בנוסף לכל הצרות- לא מוצאת את הדיסק התקנה של הכרטיס שלי.. ולא מבינה כל כך בתחום. כל עזרה תתקבל בברכה! בתודה מראש- עינת.

    • 9 תגובות
    • 685 צפיות
  23. Started by reyreymoo,

    איך אני עושה שכשאני לוחץ על מקש בגיימפד נניח X או יפעיל לי מקש במקלדת אות או מספר למשל?

    • 0 תגובות
    • 685 צפיות
  24. Started by isenberg,

    התקנתי את המקודד הזה והכל היה בסדר. עכשיו אני רוצה להסיר אותו אבל אין בתוכנה שלו אופציה של הסרה, לא מהתפריט ולא מהסיפריה בה הוא נמצא. גם מלוח הבקרה> הסר.הוסף תוכנות אין אופציה כזאת. השאלה היא כיצד אני מסיר אותו בצורה ידנית, ומה שחשוב שלא יהיו התנגשויות עם המקודד הבא שאני אתקין, אני רוצה הסרה כמה שיותר יסודית. תודה לכל העונים.

    • 5 תגובות
    • 685 צפיות
  25. היי, חבר שלי לא מצליח להתחבר לאייסיקיו 4.1 (וגם ל-4.0). הם לא עובדים אצלו. זוהי הודעת השגיאה שהוא מקבל: failed to connect. please try again later. info number:0404 if the problem persists please click here יש לציין כי גירסת ה-2003PRO עובדת אצלו יפה. אבל הגירסא החדשה לא עובדת! אני חושב שזה בגלל שיש לו פיירוול של נורטון... אנ מכיר עוד מחשב שהאייסי החדש לא עבד בו בגלל הנורטון... ואצלי האייסי החדש עובד כי יש לי פיירוול אחר. מה עושים? תודה.

    • 3 תגובות
    • 685 צפיות

דיונים חדשים בפורומים