עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני רוצה ליצור דברים פשוטים כאלה כמו מנגינות midi שיהיה כמו מקלדת גרפית שאני יכול להקליק עליה כדי להניח את התווים

    • 10 תגובות
    • 948 צפיות
  2. מישהו מכיר משהו טוב?

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  3. Started by vinipyx,

    אני מחפש קוד או תוכנה בישביל לפתוח את המכשיר ,כרגע הוא של סלקום ואני רוצה לפתוח אותו לאורנג'

    • 0 תגובות
    • 510 צפיות
  4. תוכנה חופשית כמובן בסיגנון BSPLAYER המצויינת שלא תומכת ויסטה

    • 7 תגובות
    • 744 צפיות
  5. נראה שהוציאו את התמיכה הזו בגרסת ביזנס ורק ב HOME PREMIUM כן השאירו...לך תבין. אני אשמח לנגן DVD חינמי וכן ל PLUGIN ל WMP11 אם יש. תודה, אופיר

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  6. שלום, קיבלתי עליי את התפקיד להיות "אחראי על המוזיקה", או במילים אחרות לתקלט (למרות ש-dj אני לא ממש) במסיבה של אבא שלי שהוא עורך בבית.. הרעיון הוא להשתמש במחשב שלי ולהוריד כמה שיותר מוזיקה איכותית כמה שיותר מהר כדי להגיע מוכן למסיבה (אבל אם אני אצטרך עזרה בזה יש פורומים אחרים באתר...). אז מה אני צריך? ככה: - "מגשים" כך שאוכל להחליף בין שירים בלי שישימו לב.. ככה שיתנגנו שני שירים במקביל ואפשר לשנות ווליום ספציפית בכל אחד מהם. - יתרון גדול מאוד יהיה אפשרות לתמיכה בשני כרטיסי קול כך שאני אוכל להשתמש גם בכרטיס קול המובנה על הלוח וגם על הכרטיס pci, מה שיתן לי אפשרות להקשיב באוזניות למשהו מסוים בזמן שעל הרמקול מתנגן שיר אחר... יש אפשרות לזה? בעיקרון זהו, אבל כל גאדג'ט אחר יתק…

    • 1 תגובה
    • 797 צפיות
  7. Started by badmama,

    היי חברים, עם המפרט שלי, אני מנגן סרטי HD ללא בעיה ב MEDIAPLAYER, אבל המעפן לא תומך ב AC3 ואני מאבד את חווית הסראונד. שאני מנגן סרטים בנגן ה GOM הממכר, הסאונד עובד מצוין, אבל שם הסרטים מקרטעים. יש למישהו המלצה לנגן שמנגן סרטי HD טוב וגם שומר על איכות השמע? לפרוטוקול, הורדתי את מטרושקה וכו'. אשמח גם אם אתם מכירים פאץ' שגורם ל MEDIA PLAYER כן להכיר ב AC3 (לפצל אותו כמו שצריך לסראונד).

    • 14 תגובות
    • 3.3k צפיות
  8. שלום חברים, אני מחפש תוכנה לניגון סרטי בלו ריי עם כתוביות בעברית במחשב. תודה מראש לעוזרים. חג שמח, ושנה טובה.

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. להסתכל את הסרט עם כתוביות.. בתודה מראש, borissurets

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  10. בעקבות השרשור הזה - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=386760.new#new אני מחפש תוכנה (חינמית) שתעזור לי לבטל את מסך ה - boot manager שנותר לאחר הסרה של ויסטה, כך ש - XP יעלה מיד עם הדלקת המחשב.

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  11. Started by m_g,

    מחפש תוכנה הכי טובה ונוחה שיש היום בשוק בשביל להגן ולנהל DISK ON KEY שאם מישהו יגנוב לי את הדיסק און קיי הוא יהיה חייב סיסמא.

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. אני מחפש תוכנה לניהול אוסף סרטים שתיראה טוב ושיש לה אפשרות לעדכן מידע על סרטים דרך האינטרנט וקלה לתיפעול ואם אפשר גם שתתמוך בעברית, ושהבסיס נתונים שלה ירוץ מהר.. קניתי את התוכנה "All My Movies" אך הבסיס נתונים שלה עובד יחסית לאט ויש בה כל מיני בגים, ואין לא יותר מידי אופציות.. המחיר זה לא הבעיה(כל עוד זה לא יותר מ-500 ש"ח) העיקר שתעבוד מהר ושיהיה לה את האופציות שציינתי.. יש לכם המלצה על אחת כזאת טובה??

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by iakovl,

    אני מחפש תוכנה לניהול קבצי הווידאו שלי (לא פורנו סוטים שכמותכם ) פשוט הגעתי למצב שיש לי כמה מאות של קבצים מפוזרים בכל מקום (המחיצות השונות, על דיסקים וכו'...) אני צריך תוכנה שתעזור לי לארגן רשימה ככה שאדע איזה קבצים יש לי ואיפה הם

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by Godmoney,

    מישהו מכיר משהו כזה?

    • 5 תגובות
    • 943 צפיות
  15. Started by Lethal_Acid,

    שלום, אני מחפש תוכנה לנהיהול הורדות. משהו בסגנון DAP קלה למחשב עם כמה שפחות פרסומות ושטויות נוספות שיותקנו איתה. אשמח להמלצה. תודה מראש, L.A[br]פורסם בתאריך: 20.02.2007 בשעה 19:14:48 אחרי חיפוש קצר פה בפורום ראיתי שהרבה ממליצים על FLASHGET.ננסה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  16. Started by 8-Ball,

    אני יודע שיש תוכנה שבודקת את כל היישומים שפועלים במחשב באותו רגע ומראה כמה אחוז מהזיכרון הם לוקחים מראה את כמות הזיכרון הפנוי המשומש וגם את הCACHE, היא גם מנקה את הCACHE בתוכנה יש גרפים עם קוים צהורבים וירוקים אם זה עוזר למישהו. תודה

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. מחפש תוכנה שתדע לנהל את הזיכרון שכל אפליקציה שפותחים אותה ,משתמשת מהזיכרון במחשב. יש לי תוכנה שברגע שפתחתי אותה אני שם לב שכל זמן מסויים היא פשוט לוקחת יותר ויותר זיכרון מהמחשב עד לקריסת התוכנה. אציין שבדקתי את המחשב לוירוסים וספייוור . לכן אני מחפש תוכנה שבאמצעותה אוכל לקבוע מראש בכמה זיכרון תוכל כל תוכנה ותוכנה להשתמש ובכך להציב גבול עבור כל תוכנה . win XP SP2 עם 512MB זיכרון.

    • 0 תגובות
    • 522 צפיות
  18. בעקרון סוג של יומן שמקפיץ התראות לפגישות במרווח זמן הנתון להחלטת המשתמש, שניתן ליצור בה מערכת שעות ולהכניס בה יעדים ודד ליינים וכו' עדיף גרפי כמה שיותר, חינמית או עולה כסף... אשמח להצעות, תודה, עידו.

    • 9 תגובות
    • 665 צפיות
  19. ושיהיו לה אופציות לעריכת הID3TAG, שינוי שם הקובץ ע"פי הID3TAG וכל החארטות האלה.... ורצוי שתהיה חינמית ובלי פרסומות ושאר בבל"ת!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Or ei,

    אני צריך תוכנה למעקב אחרי הוצאות רישום וכו' .... תנו לי בבקשה שמות של תוכנות תודה

    • 1 תגובה
    • 762 צפיות
  21. שלום, הייתי רוצה לעקוב אחר הפעילות הכספית שלי, לרשום מהיכן כסף בא ולאן כסף הולך. אני סה"כ משתמש ביתי, כסף בא וכסף הולך..... לא איזה חברה, לכן אני מחפש משהו קטן ונוח, לא כמו התוכנה של מייקרוסופט... שזה לחברות. תודה לכם

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  22. Started by orninyo,

    שלום לפעמים קורה שאני רואה סרט והכתוביות מגיעות בDELAY או להיפך וכנל לקבי הפס קול האם יש תוכנה שמאפשרת לתקן את הDELAY הזה?

    • 4 תגובות
    • 788 צפיות
  23. אין מה להוסיף יותר חוץ מהנושא.

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  24. יש לי מספר יפה של דיסקים עם MP3 אני מחפש תוכנה שפשוט תוכל לנהל אותם מבחינת רשומות ניסיתי את CD BANK CATLOGER אבל היא עושה לי בעיות. אם למישהו יש המלצה אני אשמח

    • 3 תגובות
    • 779 צפיות
  25. Started by Motix,

    שלום לכולם. יש לנו מועדון ביליארד ואנחנו מחפשים תוכנה לניהול המקום. אני מבין בזה כמו שאני מבין בביולוגיה (קוראים להוא דארווין, לא?)... דרישות: תמיכה בהנחות כרטיס חבר, הפיכה לחברי VIP, הגדרות הנחות ומבצעים. סגירה ופתיחת שולחנות לפי שעות ותעריפים כולל אופציות להעברת שולחנות, העברות פריטים בין שולחנות. ניהול מלאי, ניהול משכורות עובדים, פירוט הכנסות וכו'. עמדות 1.קופה 2.ברמן 3. מלצרית ובונים למטבח. כמובן שנצטרך עוד אופציות, אבל כרגע לא עולים לי בראש... שאלות: 1. איפה יש מידע על תוכנות כאלה? חיפשתי בגוגל וכל מה שמצאתי היה אתרים לבניית תוכנות בלי פרטים ומידע... 2. כמה מחשבים צריך כדי להפעיל תוכנה מסוג זה (האם לכל מסך חייב מחשב)? 3. האם מסכי מגע עולים בהרבה יותר י…

    • 9 תגובות
    • 3.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים