תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום! היום האימיול סיים להוריד לי את הסרט (הישן והטוב) שכ"כ רציתי שיישמר לי בהראדיסק... "The Faculty" - "סיוט בחדר המורים". הבעייה היא....שהוא מדובב לספרדית!!! אני רוצה איכשהו לגרום לו להפוך לאנגלית. הפתרון שחשבתי עליו: Virtual Dub. הפתרון הוא כזה: אם יש מישהו שכבר יש לו את הסרט במחשב, שיחתוך באמצעות הוירטואל דאב את האודיו של הסרט בלבד (שתופס כמובן הרבה פחות מהוידאו...משהו כמו 50 מגה במקום 700) וישלח אליי rjjb7_2@nana.co.il ואז אני אדביק את האודיו שלו על הסרט והכל נפתר! למי שיש את הסרט ומוכן לעשות את הפעולה הקטנה הזו - אודה לו מאוד! (מי שיש לו את הסרט (באנגלית) ולא יודע איך חותכים אודיו עם ויר.דאב - שיישלח הודעה בתראד הזה אני אסביר). כמוב…
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
בעייה בחיבור הנייד למסך מחשב. חיברתי את הנייד למסך 19 בחיבור dvi. הבעיה היא שלא ניתן לשנות לו את הרזולוציה. הוא נותן לי מקסימום של 1024*768. תודה הסתדרתי כבר.
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
כשאני מנסה לעשות import ב outlook יש לי לבחור כל מני תוכנות. ניסיתי את כל האפשרויות של netscape כי אין שם מוזילה וכלום לא עובד. יש למישהו מושג איך אני יכול להעביר את ההודעות?
-
- 2 תגובות
- 687 צפיות
-
-
שלום. כול הזמן שאני מנסה לקודד קובץ וידאו עם TMPGENC התוכנה לא נותנת לי לקודד ורושמת לי הודעה כזו write error accurred at address 77f5215c of module "ntdll.dll" with 00000000 ניסיתי להסיר ולהתקין את התוכנה מחדש ואפילו להחליף את הDLL אבל שום דבר לא עוזר ??? יש לכם איזה שהו מושג אין אפשר לפתור את המטרד? בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
שלום! יש לי בעיה עם WMP 11 ע"ג ויסטה, אני מקבל הודעת שגיאה C00D11BB. במחשב אחר שמריץ את אותה מערכת הפעלה עם אותה גרסה של WMP אין בעיה. (שניהם ניידים, גרסאות חוקיות) אחרי חיפושים רבים נראה לי הבעיה היא בהעדר של הגדרות, אני מצרף פה את הודעת השגיאה ושני צילומי מסך מתוך ההגדרות של המדיה פלייר אחד מהתקין ואחד מהלא תקין. אם מישהו יודע איך להוסיף את הפרוטוקולים החסרים, אני אשמח לעזרה!!! ניסיתי לחפש את מה שכתוב מתחת, אבל לא מצאתי שום דבר. תודה! [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
אני כרגע משתמש ב- CORE TEMP זה מספיק אמין?
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
אני לא בטוח אם זה צריך להיות כאן בגלל הדרייברים (תוכנה) או בכרטיסי מסך. בכל אופן, אני מכיר שלכל כרטיס יש את הדרייברים שלו (אלה שבאים עם הדיסק/ עידכונים מהאינטרנט), אבל אני רואה פה אנשים ממליצים על דרייברים אחרים. ניתן להתקין דרייבר של חברה מסויימת על כרטיס אחר? כלומר דרייבר שלא פותח ע"י החברה שיצרה את הכרטיס מסך?
-
- 3 תגובות
- 687 צפיות
-
-
אנשים יש יותר מדי דיונים עם אנטי וירוס ופיירוול אז אנשים תעשו סדר בפורום. תציבעו ותשפיעו על סידור הפורום.
-
- 4 תגובות
- 687 צפיות
-
-
שלום רב יש לי בעיה כשאני גולש וניכנס לקישורים מגוגל ובמקום להגיע לקישור אז ניפתח לי הרצוי לכחצי שניה ואז משום מה מועבר ישירות לאיזה אחד מי 3 אתרים שמפרסמים סקס בין היתר יש לי אנטי וירוס AVG ובנוסף Lavasoft Ad-Aware SE Professional מה לעשות ? זה מאוד דחוף לי כי אני צריך עכשיו לאסוף חומר לסמינר... תודה
-
- 3 תגובות
- 687 צפיות
-
-
מה צריך בשביל להריץ HD ובכללי קבצי וידאו במחשב? איזה מקודדים צריך בשביל להריץ קבצי וידאו בצורה הטובה ביותר? ואיזה תוכנות לצפיה כדאי שיהיה לי על המחשב? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 687 צפיות
-
-
מה זה יכול להיות??
-
- 4 תגובות
- 687 צפיות
-
-
http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=376065&sid=127 מה אתם אומרים? בושה... סתכלו על התגובות וגם על הלינקים בכתבה. מה דעתי? אני אישית חשבתי שהגירסה שמיועדת לעסקים מאוד בטוחה... כנראה שטעיתי...
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
אני מעוניין בתוכנה שתסנכרן תוכן של תיקייה במחשב ברשת לכונן רשת על מחשב אחר באותה רשת מקומית. התוכנה צריכה לתמוך בהרשאות היות שהכונן הזה אמור להיות פתוח לשינויים רק ע"י וכל שאר המחשבים יוכלו רק לקרוא מכונן הרשת הנ"ל. אשמח להמלצות במיוחד עם התנסות אישית בתוכנה המומלצת.
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש את קובץ ההתקנה של המסנג'ר , אבל בגירסא 7.5.0299 באנגלית. הפכתי את גוגל ומצאתי קישורים רק לגירסא האחרונה - 7.5.0306. בבקשה תעזרו לי.... :-\
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
תמונה אחת שווה 1000 מילים אחרי שאני מתקין זה עובד יופי אחרי ריסט אחד זה מה שקורה נסיתי לשנות פונטים וזה לא ממש עוזר
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
הי חברים קניתי מחשב חדש ועליו מותקן ויסטה 64 אולטימיט ואני סובל מבעיית מסכים כחולים ללא הפסקה אחרי שביררתי את מקור הבעיה היה כתוב שהבעיה נובעת מדרייבר לקוי בשם RTLH86 Realtek 8101/8168/8169 PCI/PCIe Adapter Driver (RTLH86.SYS\( מה אני עושה במצב כזה מישהו מכיר את הבעיה או נתקל בה? אשמח לעזרה תודה מראש אלירן דהן.
-
- 6 תגובות
- 686 צפיות
-
-
שלום לכולם מישהו יכול להגיד לי בבקשה מה הארור הזה אומר? זה קרה לי תוך כדי שימוש בכרום של גוגל אבל ראיתי אותו כבר כמה פעמים עוד הרבה לפני... [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 686 צפיות
-
-
הורדתי Office 2003 ומסתבר שזה office בכלל בשפה זרה כלשהי.. יש אפשרות לשנות את השפה? להוריד Patch או משהו בסגנון? או שאני חייב להוריד את הגרסה המלאה של אנגלית?
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
שלום מישהו יודע עם איזה תוכנה אני יכול לצרוב סרט עם הכתוביות שלו *.sub תודה
-
- 4 תגובות
- 686 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב נייד של DELL, קניתי לו מודם סלולרי מובנה בחיבור mini express של erricson. בכרטיס יש גם רכיב GPS, ואפשר להפעיל אותו דרך תוכנה מתאימה וכו" עכשיו אני מחפש או רעיון איך אפשר לעקוב אחרי מחשב לראות איפה הוא נמצא , נגיד במקרה של גניבה. מכירים כזה אופציה? ואם דרך אנדרויד אולי ניתן לעקוב אחריו? בתודה מני
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
בבקשה מיכם,אם מישהו מכיר שיתן לי בבקשה לינק. אני יודה למי שיביא לי לינק נורא,תודה מראש..
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אהלן מצטער אם זה לא הפורום המתאים יש לי בעיה בסרטים מסוימים.... יש לי תיקיית סרטים עם איה 15 סרטים שבכולם נראה לי הסאונד ממש ממש נמוך אבל בקטעי וידאו שונים קצרים למשל אין בעיה של סאונד אין לי מושג מה יכולה להיות הבעיה בכמה סרטים הסאונד ממש נמוך אבל בסרטים אחרים (כשאני משתמש באותה תוכנה ואותם הגדרות סאונד) אין בעיה בסאונד.... מה יכולה להיות הבעיה כבר? תודה
-
- 8 תגובות
- 686 צפיות
-
-
את התמונות אני דוחס עם תוכנה של POWERTOYS אבל הסרטים יוצאים גדולים מאוד. עם איזו תוכנה כדאי לדחוס? יש לי CASIO S600. פורמט MPEG 4 סיומת AVI. תודה.
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
הורדתי את הפוטו שופ 7 והמחשב לא מזהה את הקובץ ההתקנה , הוא לא יודע איך לפתוח אותו , מה אני יכו לעשות.. ??? ??? ??? :'( :'(
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל בבקשה תעזרו לי MBM5 לא עוזרת, אין שם את הלוח הזה :\ (הורדתי את הגירסה הכי חדשה)
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-


