עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. איך נותנים פקודה ל-µTorrent שיוריד יותר מ-3 קבצים ביחד ושזו לא תהיה ההגבלה שלו? הוא לא מוכן להוריד מעל 3 ביחד ואני להפוך את זה ל-4 או למספר גבוהה יותר. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות
  2. Started by RayZ,

    ערכתי בדיקות בנצ'מארק ב Sisoft Sendra 2005 והנה התוצאות,צריך עזרה אם טוב: מעבד,משתווה ל: Intel Pentium 4-C 3Ghz 512l2 לוח אם משתווה ל: בעיקר,נע בין ה: nVIDIA nForce 2 2xPC2700U CL2.5 DDR ל VIA KT333 PC2700U CL2.5 DDR זיכרון משתווה ל: SiS 645DX PC2700U CL2 DDR (לא יודע איך זה קשור,אבל יעזור כנראה)

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  3. איזה תוכנות מומלצות למה שרשמתי בכותרת בזמנו השתמשתי בSpyBot, AdAware, tuneup utils. האם יש דברים עדיפים היום?

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות
  4. Started by Cereal Killer,

    אהלן, יש לי 2 מחשבים, נייח ונייד האם יש דרך כלשהי להשתמש באוטלוק בשניהם ושהו יהיה מסונכרן בין 2 המחשבים? (הם עובדים באותה רשת) תודה

    • 22 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by אישי555,

    כשאני טוען סרט ורוצה לחתוך אותו מספר פעמים אני נתקל בבעיה. אני יכול להפעיל את הסרט בתוכנה רק בתנאי שבינתיים לא מחקתי שום חלק וזה ממש מקשה על כל עניין התפעול. אני יכול רק לסמן את החלקים שברצוני לחתוך, ולחתוך את כולם לאחר שאני יודע במדוייק היכן אני רוצה לחתוך. וזה לא כך ב99% מהמקרים מקווה שהבנתם את הבעיה האם זה רק אצלי או שככה בנויה התוכנה?

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  6. הורדתי את Adobe Reader 9 בעברית מאתר האם ,התקנתי ויצא באנגלית ,הסרתי וניקיתי רג'יסטרי ושוב התקנתי, ושוב יוצא לי באנגלית ,לא טעיתי בסוג ההורדה - שם הקובץ שהורדתי "AdbeRdr90_he_IL.exe" איך אני מגיע לעיברית ??

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  7. שלום, נכנסתי לתיקיה של NVIDIAיליתי שיש שם 2 תיקיות בשמות Win2k והשניה Win2KXP.. עכשיו גיליתי שמותקנים אצלי הרבה דרייברים ואני חשבתי שכל פעם שמתקינים אחד חדש הקודם נמחק והחדש מחליף אותו.. אז השאלה שלי זה האם אני יכול למחוק ללא כל חשש את הדרייברים 163.75,169.02,93.71 מהמחשב ולהשאיר רק את 169.21 ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 538 צפיות
  8. Started by ran1809,

    ההורדות בדפדפן נורא מעצבנות בקושי ניתן לראות את מצבן ואם מעבירים את כל ההורדות לדף אחד מרוכז אז נעלמים כל הנתונים כמו זמן משוער עד סוף ההורדה וכו'. כיצד ניתן לקבל יותר פרטים על ההורדה? יש בהגדרות משהוא נוח יותר? תודה רן

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  9. נעשה שינוי גדול ולרעה . ה3.6 כל כך הרבה יעיל וכל כך הרבה מהיר מה 15 שזה פשוט גורם לך לחשוב שמדובר בדפדפנים שונים לגמרי . אולי אנשים פה עם מחשבים עתירי משאבים לא שמים לב . אבל אצל ההורים שלי אני גולש על מחשב נייד ישן Thinkpad R50e , Pentium M 1.8ghz , 1 giga ram ואני לא מבין למה הסרטונים ביוטיוב כל הזמן מקרטעים לי . עד שהבנתי שמדובר הפיירפוקס , שהרי מתוך 1 גיגה זכרון לוקח 512 , מה גם בגלל סרטון עלוב מאמץ את המעבד כמעט עד למקסימום שלו .. התקנתי פיירפוקס 3.6 , נפתרה כל הבעיה שומע סרטונים בלי לאמץ כלל את המעבד , נשאר באזור ה 10% . נראה לי גם במחשב בבית שלי אני אסיר את הפיירפוקס 15 ואחזור ל 3.6 הטוב והישן .

    • 35 תגובות
    • 4.7k צפיות
  10. Started by xgamer,

    שלום לכולכם התחלתי להתעניין בתלת מימד ואמרו לי שהתוכנה הזו טובה מאוד הייתי מאוד רוצה מדריכים עלייה כמו הכרת התפריטים יצרית כל מני דברים וכד' אם תוכלו לתת לי בבקשה מדריכים בעברית אם לא אז אסתפק באנגלית אבל שיהיו תמונות תודה לכם על העזרה

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  11. Started by LIOR42,

    האם יכול להיות ווירוס בקובץ קול אוו וודיאו?

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  12. Started by tzolerguy,

    התקנתי את הכל אבלרק אם הכרטיס קול יש לי בעיות אני מתקין את הדרייור אבל אני לא מצליח להפעיל את התוכנה שלו כדי להגדיר את הרמקולים כלומר 5.1 עם הוא יעבוד בDTS או לא קיצור פשוט לא מצליח להפעיל את התוכנה מישהו הצליח??

    • 1 תגובה
    • 535 צפיות
  13. יש לי בעיה בפתיחת דף דרך הדפדפן . כשאני רוצה להכנס לכל אתר . אז נפתח הדף בגודל של 10+10 על המסך .. כיצד משנים את ההגדרות לפתיחה של מסך מלא ? תודה

    • 5 תגובות
    • 7.6k צפיות
  14. Started by amir-16,

    אם אפשר לינק או משהו...? תודה.

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  15. נעלם לי הסטאטוסבר שנמצא בדרך כלל בתחתית עמוד של הפיירפוקר, איך אני מחזיר אותו. ראוי לציין שלא התקנתי שום תוסף\עידכנתי את התוכנה לאחרונה והוא פשוט נעלם לי היום. תודה.

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  16. אני רוצה משו שנוח להתעסק עם ההגדרות שלו, ספציפית אני רוצה חומת אש שאפשר להגדיר בה *בקלות* פורט לתוכנה ספציפית ככה שתוכנה אחרת לא תוכל להשתמש בפורט הזה ברוב חומות האש שאני מכיר או שאי אפשר לעשות את זה או שזה כולל מעבר בהרבה תפריטים ובכלל מסובך...

    • 0 תגובות
    • 525 צפיות
  17. הכוונה שאם למשל אני מפעיל סרט בbs player אז אני יוכל להקליט את מה שאני מפעיל בbsplayer בתוכנה השנייה תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 832 צפיות
  18. טוב זה כבר עולה לי על העצבים... יש לי במחשב כמה קבצים שאני פשוט לא מצליח להעיף! אחד זה Internet Optimizer שכל פעם שאני מעלה אתר זה מביא אותי לאתר בית של התוכנה הזו. מדי כמה זמן פתאום צצה לי הודעה (לא משנה באיזה אתר אני) "Press OK to See Fresh Teens " ואין שם עוד אפשרויות אז חייבים ללחוץ OK ואז עשרים Pop-UPs עולים על המסך, אתם יכולים לנחשב איזה סוג... ובכלל בסרגלי כלים של האקספלורר יש לי כל מיני דברים מוזרים כמו ISTbar שאין לי מושג מה הוא או איך מורידים אותו... וזה לא שלא ניסיתי, עברתי על כל התיקיות ב Program Files ומחקתי דברים חשודים, בהסרה\הוספה הורדתי כל דבר שהצלחתי (גם שם חלק מהדברים עשיתי הסר וזה פשוט לא עבד, אמר לי לא!) עשיתי גם ניקוי Registery וכאלה דברים אבל כלום ל…

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. היי, אני מחפש תוכנה שתעזור לי למחוק ולהשיב את הקודקים של וינדוס למצבם התחילתי, כלמור למחוק את כל הקודקים שהותקנו מאז תחילת הוינדוס. מישהוא מכיר כזה דבר? תודה רבה!!!

    • 1 תגובה
    • 770 צפיות
  20. Started by or,

    טוב אז ככה מי שמכיר את התוכנה הזאת אז היא התוכנה הכי טובה שיש להכנת עיגולים של דיסקים ולהדפסה שלהם אבל יש לי בעייה- בהיאו לי בטעות דפים שהבם העיגולים לא בלאכסון אלה אחד מעל השני ואני לא יודע מה לעשות... חיפשתי שם איך אפשר לשנות את זה ולא מצאתי בשום מקום בתוכה.... אודה מאוד לכל מי שיוכל לעור לי או שיוכל להמליץ לי על תוכנה באותה הרמה שכן מאפשרת את זה... (באותה הרמה אני מתכוון לזה שהיא תתן לי ל"עוות" את התמונה כמו שהיא נותנת....) תודה מראש אור חן

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  21. Started by 114508534,

    לידידה של יש מצלמת רשת (לא ידוע איזה ) ואמא שלה עשתה system restor ומאז התוכנה לא עבדה , אין אפשרות להסיר אותה ובהתקנה חדשה זה מתקין רק קובת uninstall וזהו . מה לעשות ?

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  22. Started by borg,

    איפה Firefox שומר את ה-Bookmarks שלו? האם Firefox שומר את ה-Bookmarks שלו בקובץ בודד, או בתיקייה המכילה כל Bookmark בקובץ נפרד בדומה ל-Favorites של Internet Explorer? איך אפשר לעשות גיבוי לכל ה-Bookmarks של Firefox? איך אפשר ליצור גיבוי עבור Bookmarks מסויימים? העברתי את תיקיית Favorites ל-"D:\My Settings\Favorites". איך אפשר להעביר את תיקיית/קובץ Bookmarks ל-"D:\My Settings\Bookmarks"?

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. יש לי בעיה : הגדרתי בפיירפוקס שכל פעם שאני יפתח אותו הוא יראה לי טאבים קודמים .. אבל משום מה כל פעם שאני פותח אותו הוא לא מראה לי טאבים אלה רק דף ריק . אני רוצה שכל פעם שאני יפתח אותו הוא יראה לי את הטאבים שהיו לפי שסגרתי אותו.

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות
  24. Started by Gosha,

    אותו דבר כמו שקרה אתמול, רק עם מספר שגיאה שונה. 810000.... משהו כזה. למישהו זה גם קרה?

    • 6 תגובות
    • 729 צפיות
  25. בעקרון אני צריך את הדף הורדות של הדרייוורים של הלוח אבל אשמח אם זה לא טירחה גם לקבל את הדרך איך מגיעים לדף הורדות,הרבה זמן הייתי באתר של MSI ולא הצלחתי למצוא תודה רבה רבה ושבוע טוב

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות

דיונים חדשים בפורומים