עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. טוב אני זקוק לתוכנה כזאת אני מתכיל פרוייקט חדש.

    • 5 תגובות
    • 688 צפיות
  2. Started by Crash5,

    לעיתים קרובות מאוד, כאשר אני מנסה לצרוב דיסק אודיו, גם מהדיסק הקשיח וגם בשכפול דיסק, הצריבה נעצרת באמצע ומופיעה הודעת שגיאה שבה רשום Track Following Error. אותה הבעיה מתרחשת גם כאשר אני מנסה למחוק דיסק רב-פעמי. כרגע אני משתמש בנרו גיסרא 6 אך הבעיה הייתה קיימת גם עם גירסא 5. מישהו נתקל פעם בבעיה כזו ויודע כיצד ניתן לפתור אותה? תודה מראש :ylsuper:

  3. Started by אביחי,

    יש לי Windows XP® Home Edition Service pack 2 (המערכת חדשה, ובשפה האנגלית) הורדתי את גרסת נסיון של התוכנה Adobe InDesign CS בשפה עברית, מהאתר http://www.karatsoft.co.il (הם הנציגים של חברת Adobe בישראל). הורדתי גם במחשב הנייד השני שלי,שיש בו Windows XP® Home Edition Service pack 2 (המערכת בגרסה עברית). וכאשר אני מפעיל את התוכנה בשתי המחשבים, מופיעה השגיאה הבאה:

    • 2 תגובות
    • 688 צפיות
  4. אני צריך רוצה ליצור אפשרות לעשות חיפוש עבור מחרוזת במספר מחשבים ברשת. האם למישהו יש תוכנה שיכולה לעשות את זה ולזרוק את התוצאה לקובץ לוג, או אולי תוכנה שעובדת דרך command line?

    • 2 תגובות
    • 688 צפיות
  5. שלום שלום! תפס אותי SPY WARE ממש חזק. אני בטוח שכולם מכירים אותו, שמו "SMART SEARCH" והוא התלבש לי על ה-"about:blank" וכל פעם שאני פותח את האינטרנט הוא מופיע. כמובן שכשמגדירים לו דף בית חדש הוא מתעלם, וממשיך בשלו. הורדתי את התוכנות "SPY BOT", "AD WARE" ו-"CWShredder" מה כבר אפשר לעשות? יש לי וינדואוס 98, ופנטיום 4... אם זה חשוב... היו שלום, AND MAY THE FORCE BE WITH YOU!

    • 2 תגובות
    • 688 צפיות
  6. Started by גליטו,

    נסיתי לפתוח את הפורטים לבד אבל אני לא מצליח ...התקשרתי לספקית האינטנט כדי שיפתחו לי את הפורטים והם רצו שאני אתן להם מספר של איזה פורטים לפתוח כאילו של איזה תוכנה ... איך אני יודע איזה מספר או מה שזה לא יהיה שייך לתוכנה שאני רוצה איפה זה רשום ? חפשתי בתוכנה אבל לא מצאתי ואני לא יודע איפה לחפש שם .. אני רוצה לפתוח את הפורטים של האימיול utrronrt bitrronet תודה מראש לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  7. Started by elior021,

    שלום התקנתי VMWARE על המחשב ועליו מכונה של XP הכרטיס רשת במכונה הוגדר NAT יש פינגים החוצה באותיות ומספרים אבל אין גלישה באינטרנט אשמח לקצת עזרה בנושא

    • 0 תגובות
    • 688 צפיות
  8. שאני מנסה לנגן כל מיני קבצי וידאו שונים במחשב זה נותן לי אותה הערה, ואז אני רק רואה את התמונה בלי הסאונד.. למישהו יש רעיון איך אני יכול לפתור את זה.. תמונה מצורפת של השגיאה.. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 688 צפיות
  9. Started by DJ_VAKNIN,

    יש לי מחשב עם כונן אחד ומערכת הפעלה ויסטה... אני רוצה לחלק את הכונן ל-2 אך ה-PARTITION MAGIC לא מתאים לויסטה... איך אפשר לעשות זאת בכל זאת?

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  10. שלום. אני מחפש תוכנה שתוכל 'לקרוע' לי בלוגים, כך שבלוגים שאני ממש אוהב - אוכל לקרוא גם כשאני Offline. משהו כמו דפדפן אוף-ליין כזה, רק שבטוח 'יקרע' לי את כל הבלוג, ולא רק את המאמרים שאני גולש בהם. מישהו מכיר/יודע/שמע משהו? בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 688 צפיות
  11. שלום, יש לי כבר הרבה זמן בעיה עם האתר הזה.. כל סרטון שאני מפעיל מתנגן משהו כמו 10 שניות ואז פשוט נתקע. ניסיתי הרבה דברים כלום לא עוזר.. הורדתי מקודדים , java , adobe הכל מעודכן. ניסתי גם לנגן בפיירפוקס, גם באקספלורר וגם בAVANT ובכולם אותה הבעיה. באף אתר אחר כמו יוטיוב וכאלה אין לי בעיה, רק בFLIX. חשבתי אולי משהו חוסם את זה מהמחשב, אבל הרצתי סריקות נגד ספייווארים ווירוסים ולא מצאתי כלום. למישהו יש רעיון מה הבעיה ומה אפשר לעשות? תודה

    • 0 תגובות
    • 688 צפיות
  12. Started by rk666,

    זאת השאלה אנשים, מה עדיף KVCD או ?SVCD ומה זה לעזאזל XVCD? מה זה כל הקידומות האלה? כמעט כל הABC ;D

  13. Started by roma,

    שלום! כבר כמה ימים תוכנת שיתוף הקבצים שלי (overnet) מתריאה לי שיש לי FIREWALL שחוסם לי את הטראפיק. המהירות צנחה מ90 ל30 ואין לי שום אנטיוירוס או FIREWALL מותקן... מה זה יכול להיות? עריכה: גם הדף 'שבודק אם יש חסימה', באתר של אוברנט מראה שיש... לפני זה המהירות תמיד הייתה 85-90 ועכשיחו היא לא עולה יותר מ35.. תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 688 צפיות
  14. אני צריך עזרה בתוכנה DAP. איך עושים כשקובץ אחד יסיים, הבא יתחיל אחריו ולא כולם ביחד? איך אני עושה שכאשר אני שם רשימת קבצים להורדה בתוכנה, התוכנה לא תוריד את כולם ביחד, אלא תוריד אחד וכשאר היא תסיים, רק אז היא תתחיל להוריד את הבא אחריו? נגיד ששמתי רשימה של 10 קבצים אז זה מתחיל להוריד את הראשון, מסיים ורק אז עובר לשני אותו דבר עם השלישי וכן הלאה... תודה מראש! .swg

    • 4 תגובות
    • 688 צפיות
  15. Started by club_501,

    למה זה קורה?

    • 3 תגובות
    • 688 צפיות
  16. שלום לכולם, אני מחפש תוכנת VNC שתאפשר לי לשלוט על מחשב ברשת ותתמוך בתלת מימד, מישהו מכיר דבר כזה ?

    • 0 תגובות
    • 688 צפיות
  17. Started by asw3,

    לפני כשהתקנתי אנטי וירוס nod32 באתי לעשות סריקה, והוא העיף את כל הקבצים לבידוד חשבתי שזה בגלל הנוד אבל לא כך הדבר לפני כמה שעות התקנתי אנטי וירוס חינמי "אוירה" גם הוא במפתיע העיף את כל הקבצים לבידוד פעם שהיה לי את האנטי וירוס של סימנטק הוא פשוט היה מוחק רק את הוירוסים ואת הקבצים היה משאיר איזה סיבה יש ש-2 אנטי וירוס שמומלצים ידפקו את כל הדברים למרות שכביכול אני התקנתי וגם משתמש בהם ? ואיך ניתן לפתור את הבעיה כי כבר יש לי פוביה מאנטי וירוס :\

    • 5 תגובות
    • 688 צפיות
  18. Started by zodiac,

    לפני יומיים נכנסתי לאינטרנט ופתאום אני מקבל כמות עצומה של pop up אמנם גם בעבר קיבלתי כל מיני פרסומות, אבל זה לא היה כמו הפעם. מה גם שאני מקבל כל מיני security warning בכמויות. אם אני משאיר את שולחן העבודה כמה דקות הוא פשוט מתמלא. שאלה: א. מדוע רק כעת זה קורה לי? ( האם נשתל לי משהו במחשב שמושך אלי אש) אם כן איפה אני מחפש כדי למחוק.( מחקתי קוקיז. ודפי אינטרנט זמניים, וגם השתמשתי ב-ad awere אמנם יש שיפור אבל זה לא זה עדיין. סרקתי את המחשב ואין לי וירוסים ב. האם מה שסיפרתי פה משותף לכל הגולשים ג. יש תוכנות שעוצרות פופ אפ, מה מומלץ לי? תודה

    • 3 תגובות
    • 688 צפיות
  19. Started by DeadByDawn,

    העתקתי ממקור מסוים טקסט..עם Copy ואז עשיתי בוורדPaste הבעיה היא שהכל יצא הפוך,לדוגמא ככה: סעולש ךלגייבה בטוח שיש בוורד איזושהי דרך להחזיר את זה למצב הרגיל,מישהו יודע איך? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  20. Started by subarel,

    אפשרי? יש איזה פלאג שהופך אותו לעברית? תודה. :clown:

    • 0 תגובות
    • 688 צפיות
  21. שלום התקנתי מחשב חדש : מפרט : 6600Q , לוח P5KR ASUS , כרטיס מסך 8800 512 זכרון 2G . לאחר התקנה הפעלתי את המחשב ללא מסך והכל עובד בפנים (ליכאורה) . מה השלב הבא איך אני מתחיל האם עם הדיסק של אסוס . ואח"כ מערכת הפעלה ויסטה . לפי מה שראתי בחוברת של הלוח יש תוכנה כזו האם היא תופעל ישר, אני מבין שהיום כבר לא משתמשים בפלופי ככה שאין לי פלופי . אני ישמח לקבל כיוון . תודה

    • 5 תגובות
    • 688 צפיות
  22. כמה שחיפשתי, לא מצאתי את הכפתור שיחזיר אותו להגדרות המקוריות (Default). מישהו יכול להנחות אותי איך עושים את זה?

  23. שלום רב מהי הדרך הכי פשוטה לצרוב תמונות וסרטוני MP4 מהמצלמה הדיגיטלית שלי לדיווידי רגיל? תודה מראש,עידן.

  24. יש לי CD מוזיקה שיש מלא רעשים והפרעות בניגונו. הבעיות הם בדיסק עצמו. האם יש תוכנה שמורידה את המוזיקה למחשב מהדיסק וגם מתקנת אותה, מוחקת הפרעות?

    • 0 תגובות
    • 688 צפיות
  25. שלום, יש לי את הכ.מסך 7800GT, וקבלתי איתו את הדרייבר 77.50, והוא מזהה אותו משום מה כ7800GTX, יש בזה בעיה? בכל מקרה, התכוונתי להתקין את הדרייבר החדש של אנוידיה- 81.85. אבל לפני כן צריך להסיר את הדרייבר הקיים נכון? אם כן- אפשר לעשות זאת פשוט מתוך הסרת תוכניות? או שכדאי להסיר בעזרת תוכנה להסרת דרייברים? ואם כן איזו תוכנה? ועוד משהו- אם אני קובע נקודת שחזור לווינדוס לפני שאני מסיר את הדרייבר- ואז אני מסיר אותו וחוזר לנקודת שחזור- אז הוא מחזיר את הדרייבר? איך זה הולך בדיוק? והאם אני חייב להסיר קודם את הדרייבר ואחר כך להתקין את החדש- או שאפשר קודם להתקין ואחר כך להסיר (למקרה שתיהיה בעיה או משהו)- ?? ודבר אחרון- זה משנה מאיפה אני מוריד את הדרייבר? איפה אני אמור …

    • 5 תגובות
    • 688 צפיות