תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ללא ראוטר , פתחתי את הפורטים ב FIREWALL של ה WINDOWS ואני עושה בדיקה ב EMULE והכל עובד טוב. אני מקל 2 V אך מקבל LOW ID... עזרה בבקשה. תודה לעונים.
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
-
-
איך אני יכול להתחבר למייל שלי דרך האאוטולוק 2007 יש למישהו פתרון
-
- 10 תגובות
- 691 צפיות
-
-
שלום. יש לי סרט במחשב ששוקל בסביבות 650MB "סימה וקנין מכשפה" למי שמכיר, ואני לא מצליח לראות כולם הפעלתי אותו עם המדיה פליר של הWINDOWS כרגיל והוא לא מראה לי את הסרט אך יש קול רגיל אני שומע את מה שאומרים, כל שאר הסרטים במחשב שלי והקליפים עובדים מה אני יכול לעשות בכדי לראות את הסרט הזה? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 691 צפיות
-
-
-
ארז ככה עשיתי חיפוש ולא מצאתי אז אם מישו פה יכול בבקשה לעזור לי בתודה וחג שמיייח עידו
-
- 3 תגובות
- 690 צפיות
-
-
-
יש תוכנה פשוטה שמאפשרת לחתוך קבצים APE ו-MPG? (לא חייב באותה תוכנה כמובן) ובקשה אחרת, קצת מוזרה אולי, אבל אנסה להיות ברור.... יש תוכנה כזאת שאפשר לסרוק איתה כוננים במחשב, ולשמור בקובץ קטן רק את הנתונים של הקבצים (שמות, וגודל) שיש לי בכל הכונן? (אם לא מובן תעירו, אני אנסה לנסח מחדש....) תודה.
-
- 3 תגובות
- 690 צפיות
-
-
אהלן. אני משתמש בעיקר בדפדפן chrome , וכמעט כל קליק על קישור באתרים השונים ,קופץ לי חלון נוסף של איזה פרסומת. בהרבה אתרים ישראלים יש חלון ביניים של פרסומת כלשהי עם "דלג". זה דיי מעצבן ומתיש ,ואם יש איזשהי תוכנה או תוספת לכרום שמונעת את כל זה ,אני אשמח אם תעזרו לי...
-
- 5 תגובות
- 690 צפיות
-
-
מנסים לשלוח לי קבצים, אולם מקבלים את השגיאה: 425 Cannot open data connection (10060). ABOR 226 ABOR command successful. Transfer Failed! אני משתמש בBULLET PROOF FTP לפתיחת שרת. למישהו יש מושג מה הבעיה? זה קרה אתמול בערב, עבד היום ושוב פעם קורה עכשיו.
-
- 0 תגובות
- 690 צפיות
-
-
שלום לכולם... הביטורנט שלי לא מתחבר לסידים (seeds) רק לאנשים אחרים(peers) וזה מאט את ההורדות.... יש לי ווינדוס אקס פי עם SP2 אבל ביטלתי שם את הפיירוול הפיירוול היחיד שמופעל הוא של הנתב b-focus 312 עשיתי בו קידום פורטים אבל זה עדיין לא עובד טוב... מישהו יכול לעזור...?
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
סליחה על הבורות: בהמשך לשאלה הקודמת שלי (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=267852.0, אגב, אשמח לעוד תגובות...) מה זה ה driver של ה chipset? כמו למשל בקישור הזה: http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/Driver_DownloadFile.aspx?FileType=Driver&FileID=3110 איך אני יודע איזה driver יש לי עכשיו והאם הוא המעודכן ביותר? תודה!
-
- 0 תגובות
- 690 צפיות
-
-
איך מעדכנים אנטי וירוס{נורטון} כדי לסרוק במחשב אחר ללא אנטי וירוס.
-
- 6 תגובות
- 690 צפיות
-
-
-
מה הרעיון של הפורמט הזה? אחרי שגיליתי שאף תוכנה ברשותי לא מוכנה לנגן אותו, ערכתי חיפוש קצר וגיליתי שהוא קשור איכשהו לתוכנת סידור אמפים בשם mp3 collector.. לא ממש הבנתי בשביל מה אני צריך אותה, אני מסתדר די טוב בעצמי ונראה לי טיפשי להוריד את התוכנה רק בשביל לנגן כמה שירים. אין איזה קונברטור איפהשהו ?
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
ואם זה איננו הפורום הנכון, אודה על קבלת לינק לפורום המתאים. הבעיה היא בנושא חישוב שעות. יש לי דף מעין זה: שעת התחלה שעת סיום שעות ליום 7:00 8:30 1:30 7:15 8:30 1:15 7:15 9:00 1:45 ________________________________ סה"כ שעות ????? את השדה המסומן ב ????? אשר מסכם שעות בפורמט time, כיצד עושים ? תודה
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה לנעילת תיקיות. בתוכנות מסויימות אפשר למחוק את התוכנה, ובאחרות אפשר פשוט להכנס לתיקייה ב "safe mode"... ניסיתי folder guard בלי הצלחה (כדי להפעיל אותה ב - "safe mode" צריך לקנות רשיון ואז לשלוח אימייל לבעלים של התוכנה עם הסיסמאות) מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה שתעזור לי? תודה!!
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
אני מנסה להכין דיסק xp דרך תוכנת nlite ואני נתקל בבעיה בהוספת תוכנת כי אחרי הוספת קבצי ההתקנה הוכנה בעצם מנסה להתקין את התוכנות וזה יותר לי בעיה כי כבר הן מותקנות ליעל המחשב.....בבקשה שמישהו יעזור אני צריך פיתרון בהקדם...
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
איבדתי את הסיסמא של האיסי ואני לא יכול להיכנס לאתר של ICQ,לפה: http://cf.icq.com/cf/icq5/lost_password.html מי שיכול שיעשה RECOVER בבקשה! האימייל:Nickless09@gmail.com איסי:155302208 תודה.
-
- 5 תגובות
- 690 צפיות
-
-
זאת כבר הודעה שניה שאני פותח בנושא, כי אף אחד לא מצא פתרון. הבעיה היא שאני לא מצליח לשמוע סאונד מהאינטרנט, לא ממשחקי רשת, כמו למשל Counter strike למי שמכיר, Youtube וכו' . מישהו שבאמת מבין יכול לעזור ?
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
-
ובכן, לאחר שהתוכנה הזאת נשכחה קצת במחשב לפני כמה ימים נתקלתי בה שוב והחלטתי לרענן את זכרוני. התוכנה כעקרון מורידה את כל התמונות מאתר מסוים שהגדרתם, כמובן עם הגדרות של גודל מינימלי וכדומה. בפועל התוכנה מתבררת כיעילה ביותר, ומאוד שימושית במיוחד בשביל אוהבי תמונות למיניהם. הדיפדוף בין תמונות הוא נוח וקל ובכלל השימוש בתוכנה הוא מאוד פשוט. החסרון היחידי הוא שהיא מוגבלת ל30 יום, אבל בשביל תוכנה כזאת הייתי משלם אפילו את זה. להורדה www.express-soft.com תהנו
-
- 0 תגובות
- 690 צפיות
-
-
אני הורדתי office 2007 ואחרי שאני כותב מה שאני רוצה אני מעביר את הקובץ למחשב אחר ומשם מדפיס... עכשיו במחשב האחר יש רק office 2003 והוא לא קורא את הקובץ של הoffice 2007 יש משהו שאפר לעשות כדי שיקרא אותו? =] תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 690 צפיות
-
-
לרגל קניית המחשב החדש רציתי לבדוק כמה אני מקבל ב3Dmark06. לאחר שהורדתי את התוכנה כמה פעמים ממקורות שונים, התקנתי אותה והזנתי את הסיריאל בשדה המבוקש בהתקנה נוצר מצב שכאשר אני מפעיל את התוכנה היא נתקעת (לאחר שמציגה את סמל החברה והוראה לחכות עד דקה). חיכיתי חצי שעה בכל אחד מהמקרים ושום חלון לא נפתח לי. :'( :'( :'( המפרט שלי: 4850 P5E Q9300 500GB 4GB 800MHZ CL4 525W ENERMAX XP 32BIT תודה מראש לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 690 צפיות
-
-
היי החלטתי שהגיע הזמן שאני הגדיא את הoutlook שלי ויעשה בו שימוש.... אז באתי להגדיר ובכלל לא הבנתי מה אני צריך למלאות שם.... הכתובת שלי היא: eitv@walla.co.il אז איך אני צריך למלא את הפרטים (לפ שרתי וכו') תודה מראש install תמונות להסבר: [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
אני רוצה לפרמט כונן שלם כי יושבים עליו קבצים כבר קרוב ל-4 שנים, והוא נהיה איטי בטירוף. מתוך כל הקבצים האלה, אני רוצה לגבות כ-80GB. להיכנס לנרו, ולהתחיל לבחור קובץ קובץ ולחשב כמה יצליחו להיכנס לדיסק נראה לי מאוד לא נוח. יש אפשרות לבחור בתוכנה את כל רשימת הקבצים שאני רוצה לגבות, וכל פעם שהיא מסיימת לצרוב על דיסק היא תבקש ממני להכניס אחד חדש?
-
- 4 תגובות
- 690 צפיות
-


