תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, שאלה קצת מוזרה ששאלו אותי. כשפותחים את וורד 2007 יש את הערכת סגנון שלו שהיא בצבע תכלת. האם יש אפשרות לשנות את הצבע הזה? הכוונה לכל מה שנמצא מסביב לדף הכתיבה. תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
-
האם אפשר להתקין את הקספארסקי - רק עבור אנטי ספאם....? כי כבר יש לי את ה NOD32 - ואני די מבסוט מימנו ( שוקל כלום ועובד מצויין!) חוץ מיזה האם קספארסקי מתאים לעבודה על אוטלוק אקספרס במצב של ריבוי חשבונות דואר? THX
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
יש לי צורב DVD LG דואל-לייר(איך אומרים באנגלית,לא יודע משהו כזה) בדגם : HL-DT-ST DVDRAM GSA-4163B יש לי דיסקטים Double layer 240Min/8.5GB DVD+R DL מהירות 8X הבעיה אני לא מצליח בנרו גירסה 6.6.0.15 ליצרוב כרגיל קבצים חשובים בדיסק 8.5GB? בתוכנה נרו כתוב לי שתומך דואל-לייר... חיפשתי בפורום אמרו שם שצריך ליצרוב דרך כיווץ ב- ISO...זה לא מצא חן בעיניי.נסיתי בזה. אני רוצה ליצרוב קבצים כמו שעושים כרגיל 700MB.. למה אני לא יכול ליצרוב קבצים כרגיל 8.5GB איך פותרים איך הבעיה הצריבה נכונה? או האם עלי לקנות צורב DVD חדש שתומך בצריבה 8.5GB כצריבה רגילה קבצים? בתודה מראש מיכאל
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אני מריץ את כל המבחנים ואז שאני מגיע לקטע של הניקוד הוא רושם לי: system suite must be selected and run to obtain pcmark score מה עושים כדי לקבל את הניקוד? תודה!
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
^^^^^^^ אם אין אפשרות, באיזה תוכנה ביטורנט אחרת ישנה האופציה הזו? תודה ולילה טוב, swg
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
-
אהלן חברים, שמעתי על הפורום באמת דברים רק טובים והחלטתי סוף סוף להירשם. חברים אני מחפש תוכנה לעסק שלי. יש לי מוקד טלמרקטינג ובתוכו 20 מחשבים. הייתי רוצה להציג לעובדים את הנתונים שלהם בזמן אמת ולחבר את כל המסכים שלהם אל תוך מסך אחד האם הדבר אפשרי? האם ניתן לראות את כל המסכים של המחשבים במסך אחד מפוצל שכזה ? תודה רבה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
לסמן את כולם ולעשות FIX ? מה התוכנה הזאת בכלל עושה ? מחיקת תולעים וכו' ??
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
לשינוי הגודל שלהם, גזירה של המימדים וכו, כמובן תוך כדי שמירה על תזוזת האנימציה... תודה (:
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
היי חברים. מישהו מכיר את התוכנה הנ''ל?זאת תוכנה נגיד הורדתי סרט,מישחק היא אמורה לחלץ את הקבצים בצורה אוטומטית למקום בו הוגדר לה. אני יודע עליה טיפה ואשמח להסבר ממי שמכיר אותה או לחילופין תוכנה אחרת שעושה את העבודה. מיכוון שנגיד אני מוריד סרט 20 גיגה בררים אין לי כוח וזמן תמיד לחלץ ולחכות 20 דקות +- אני מעדיף שזה יעשה אוטומטי ויחסוך לי הרבה זמן לי ולאחרים כמובן. תודה מראש לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
חברה אני צריך עזרה יש לי מיקרוסופט אאוטלוק 2002 ואחרי הפירמוט של המחשב גיליתי ששכחתי לגבות את הדואר נכנס והאנשי קשר זה חשוב לי מאוד!! אני משתמש בתוכנה -r-studio לשחזור קבצים שנמחקו אבל מישהו יכול לומר לי איזה קבצים אני אמור לשחזר או למצוא? תודה לכל מי שמנסה לעזור
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 17:52:58, on 19/11/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Sygate\SPF\smc.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\PROGRA~1\MOZILL~1\FI…
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום אני לא מצליח לקבל קבצים שאנשים מנסים שלשלוח לי דרך ה ICQ הוא מראה את הזמן רץ אבל לא נותן לי שום נתון אחר (קצב התקדמות, שם הקובץ, לאן זה נשמר וכו') השמח לכבל עזרה משום שהקובץ די דחוף בתודה מראש עמיר
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
אבא שלי מתחיל ללמוד את התוכנה 3D MAX אבל הוא צריך מחשב חדש הבעיה שהוא לא יודע אילו דרישות יש למחשב כרטיס מסך מעבד חמירים וכו' (מקינטוש לא נראה לי בא בחשבון כי אין לו נסיון עם המחשבים הללו) אם מישהוא יוכל לעזור לי אני ישמח מאוד וזה יעזור מאוד לאבא שלי תודה מראש איתי.
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין גרסת נסיון של פוטושופ CS4, על מערכת חלונות 7, 64 ביט. בעת סיום התהליך, תוכנית ההתקנה הודיעה לי שהתוכנה הותקנה אך עם שגיאות. לא הצלחתי להפעיל אותה, וגם נסיון חוזר להתקנה לאחר אתחול של המחשב (כפי שהמליץ לי אשף ההתקנה), כשל. בדיקה שעשיתי באתר של אדובה (system requierments) העלתה שלפוטושופ יש תאימות עם חלונות XP וחלונות ויסטה. האם יכול להיות שלתוכנה שיש לה תאימות עם ויסטה, לא תהיה תאימות עם '7'? האם לעוד מישהו מכם זה קרה? ואם כן, איך פתרתם את הבעיה? הערה - את החיבור לאינטרנט אני עושה באמצעות מערכת XP, ולא באמצעות '7', מאחר ה'הוט' ו'נטויז'ון' אינן ערוכות עדיין להגדרת חייגנים במערכת החדשה. לפיכך אין לי את היכולת לפנות לאתר של אדובי באמצעות אשף ההתנה של פוטושופ (כא…
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמקליטה את מה שאני עושה על המחשב. לדגומא כשאני משחק במשחק אני רוצה להקליט אותו. תודה
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
יש לי xp pro עם flash player 9 ובמשך זמן רב צפיתי בכתבות מצולמות באתרים שונים דרך האקספלורר. היום לפתע שום קישור של כתבה מצולמת לא ניפתח לי. ניסיתי אתרים כמו נענע, וואלה, ynet, metacafe. ושום קישור וידאו לא עובד. אין לי הודעת שגיאה או משהו כזה. במקרה הטוב הוא רושם לי loading וכלום לא קורה. לא התקנתי שום תוכנה לאחרונה במחשב וגם ב"פיירפוקס" לא נפתחים קטעי הוידאו. האם ניתן לפתור בעיה זו?
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שאני עושה layer חדש + שקיפות ואני מצייר עליו משהו או שם עליו תמונה , אני פותח layer עם אותם מאפיינים .. הבעיה שכאשר אני מזיז layer אני מגלה שהרקע שלו לבן ולא שקוף כמו שבחרתי ! אשמח לפתרון
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שכחתי תסיסמה וגם כשאני עושה שכחתי סיסמה אז שם אני לא זוכר את התשובה לשאלה... יש דרך לגלות את הסיסמה שלי ? תודה זה דחוףףף [=
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום כבר יותר משבוע שהEXPLORER שלי לא שומר COOKIES דיברתי עם התמיכה הטכנית של האינטרנט שלי והם ניסו איתי כל מיני דברים ב INTERNET OPTIONS אבל ניסיונות ללא הצלחה.. אמרו לי לנסות להוריד FIREFOX ולראות אם זה מסתדר.. וכן זה אכן מסתדר אבל זה דפדפן מגעיל ואני לא אוהב אותו אז רציתי לדעת יש לכם אולי משהו להציע לי איך לסדר את הבעייה המחורבנת הזאת שדרך אגב לא הסתדרה גם אחרי פירמוט.. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
תודה
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
ערב צך, יש המון אתרים שלא עולים לי כי הם משתמשים בjs כדי להעלות אותם. והמון סקריפטים בשפת הjs לא עולים גם הם... מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אני לא יודע מה קרה לFF שלי אבל כל פעם שאני מוסיף סימניה היא נעלמת אחרי שאני סוגר את הFF למה ? איך אפשר לסדר את זה?
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
שלום רב יש לי בעיה כאשר אני גולש באינטרנט אני נכנס לאתרים וכאשר אני יורד בדף התמונה לא יורדת חלק והיא יורדת בצורה מקוטעת ולא רציפה מישהו אולי יודע מה הבעיה הנה נתונים על המערכת שלי Q6600 GA-X38-DQ6 2GB OCZ REAPER CL 4 ZALMAN 9700 LEADTEK 8800 ULTRA HD HITACHI 250 GB תודה מראש לעונים
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-


