עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מחפש תוכנה אוו מדריך לשימוש בפוטושופ בבקשה דחוף תודה . אף אחד לא עונהההה לייייייייייי

  2. שלום לכולם! קודם אתחיל ואומר שהשתמשתי ב-חיפוש והוא לה הניב תוצאות טובות.כמו כן מצאתי מדריך באתר ישראלי אחר,אך הוא היה מסובך. אני מחפש תוכנה או שתיים מקסימום שיודעות קודם כל להצמיד כתוביות (.SUB) ל-DIVX וגם להמיר אותו ל-DVD. אשמח לתגובות(ולינקים...). יום טוב נועם

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  3. בדקתי את הנושא של המרת סרטים למשל, ברצוני להמיר סרט בפורמט - Divx ל - Vcd או - Svcd והתברר לי שכדי להמיר את הסרט אני צריך להוריד לפחות ארבעה תוכנות ולהתקינם על המחשב. בכלל כל תהליך ההמרה מסורבל מאוד למרות שהורדתי שני מדריכים לצורך כך. ושאלתי האם אין תוכנה אחת שיודעת לעשות את המלאכה?. ממתין לתגובתכם ותודה מראש...

    • 3 תגובות
    • 794 צפיות
  4. Started by boss,

    גם תסביר לי איך עושים? תודה

    • 10 תגובות
    • 768 צפיות
  5. שלום רב, כפי שציינתי בכותרת אני מחפש תוכנה חזקה להמרת WMV ל- AVI רכשתי רישיון ל-WINAVI אבל התוכנה הזו קורסת כל הזמן, וכבר "נשבר" לי ממנה. ניסיתי את גרסת הניסיון של allok wmv_converter , אבל אחרי ההמרה יש ירידה ניכרת באיכות בהשוואה לקובץ המקור. לכן רציתי לבקש אם תוכלו להמליץ על תוכנה איכותית שתבצע את ההמרה, עד כמה שאפשר בלי לפגוע באיכות המקור. הצצתי ברשימת התוכנות שבדביק, אבל אני לא יודע איזה מהן היא המתאימה ביותר, ואולי יש תוכנות אחרות שלא נכללות ברשימה. אגב, אין לי בעיה שהתוכנה לא תהיה חופשית, אבל אם כבר לשלם כסף, אז עדיף תוכנה שתוכל לבצע המרות איכותיות בין כל הפורמטים השונים, ולא רק WMV ל- AVI תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 886 צפיות
  6. לא אכפת לי אם ל AVI או ל MPEG, העיקר שתפגע כמה שפחות באיכות. תודה (:

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  7. אני מכין צילצולים לפלאפון, ולכן יש צורך בתוכנה מדוייקת, שאפשר לשלוט על השניות. ניסיתי את mp3 knife and mp3 cutter אבל בשתיהן השליטה על השניות היא באמצעות באר מעצבן. תודה.

    • 1 תגובה
    • 734 צפיות
  8. צהריים טובים, כבר כמה ימים שאני מחפשב תוכנת מיקסוס ועריכת שירים עם התכונות הבאות: -אפשרות הרצת 2 שירים שונים ביחד ומיקסוס ביניהם. -יצירת מקצבים חדשים ושילובם בשירים קיימים. -תמיכה בכמות כמה שיותר גדולה של פורמטי מוזיקה (MP3, WMA, AAC וכו). תודה לכל מי שיעזור

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  9. Started by musari,

    תוכנה שכל מה שמקלידים במיקלדת שומרת אותה בסתר כקובץ טקסט כולל סיסמאות? יש משו כזה?

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  10. קראתי את הסטיקי לתוכנות מומלצות יש שם את התוכנה הזו : RegVac Registry Cleaner הת'רד עם התוכנה די ישן זו עדיין תוכנה מומלצת ? יש המלצות אחרות מניסיון? תודה,

    • 5 תגובות
    • 816 צפיות
  11. Started by dj shay 30010,

    מישהו מכיר תוכנה לאנטי ספה שאני יכול להתקין אותה בדרך כול שהי והיא תסננ לי את הזבל

    • 2 תגובות
    • 507 צפיות
  12. תודה רבה על העזרה ושנה טובה נעם

    • 2 תגובות
    • 739 צפיות
  13. אני מעוניין לחלק סרט לשני חלקים. איזו תוכנה תעשה את העבודה..? תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. בעבר היתה לי תוכנה אשר היתה מראה לי את כל מה שיש בכונן c לפי צבע וגודל, וכך הייתי רואה איזה קבצים יש לי על המחשב והיתי יכול להעיף כל מיני קבצים גדולים שאני לא צריך

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  15. אני מחפש תוכנה אשר אני יוכל לעבוד על המחשב ובאותו הזמן להציג סרט בטלויזיה האם קיים כזה דבר??

    • 3 תגובות
    • 753 צפיות
  16. נחמקו לי הפרטישנים בWINDOWS XP הם היו בפורמט NTFS משהו מכיר תוכנה שתוכל להחזיר את ה MBR ולתקן את הנזק

  17. ופשוט שיהיו בה אופציות מעניינות של DJing..

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by orlupo,

    אני רוצה לגבות DVD ובדרך להעיף את התוספות והתפריט... איך אני יכול לעשות את זה? בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  19. שלום... יש לי כרטיס טלויזיה ואני מריץ אותו דרך תוכנה שניקראת DScaler שמתי לב שהתוכנה איך שהוא כבדה לפעמים ושאני ממעזר אותה בישביל פעולות אחרות במחשב לוקח לה כמה שניות וכמה קליקים בישביל שזה יחזור לתצוגה.... ואז זה מראה לי שגיא בפנים אני צריך ללוחץ איזה 4 פעמים enter העם יש תוכנה טובה שהיא יותר קלה שאתם יכולם להמליץ?... הכרטיס הוא כרטיס ישן של avermedia

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  20. Started by AvalonX,

    אני מחפש תוכנה דומה

    • 3 תגובות
    • 718 צפיות
  21. מישהו יכול להמלית לי על תכונה טובה ? תודה

    • 3 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by eladbu,

    שלום כולם רציתי לדעת אם יש לכם הצעה לתוכנה בסגנון i-Catcher למעקב אחר מצלמות בבית.אגב תוכנה מעולה חבל שלא בחינם יש לכם משהו בסגנון להציע...???

    • 0 תגובות
    • 490 צפיות
  23. Started by laufgas,

    לא מזמן הציעו לי את התוכנה Pocket DivX Encoder כדי לקודד לפורמט Divx סרטים לנגני Mp4. כעת אני זקוק לתוכנה פשוטה שבה אני יכול לקודד סרטים שאני מקליט מנגן ה-Mp4 שלי למחשב ל-Divx. למשל: הקלטתי על גבי הנגן שלי תוכנית של חצי שעה והיא שוקלת 450 מגה. אני רוצה להוריד אותה למחשב ולקודד אותה ל-Divx. באיזה תוכנה אניע יכול להשתמש? רצוי שתהיה עם ממשק פשוט. אני לא צריך תוכנה מפוצצת. תודה, שי.

    • 3 תגובות
    • 641 צפיות
  24. שלום לכם יש לי בעיה דחופה ביותר: לפני מספר ימים אבא שלי יצא לחול עם מחשב שמתקן עליו Remote administrator בשביל שאני יעזור לו מהארץ. המחשב מחובר לLAN עם שתוכנה Remote administrator, אני לא יכול להתחבר אליו כי אין לו אי פי משלו, אני יודע שאפשר להגדיר לשרת שינתב את הפורט של התוכנה ישר לאיפי הפנימי שלו ברשת, אבל מנהל הרשת לא זמין..... מה שאני צריך זה למצוא איזה דרך לשלוט על המחשב הזה, עדיף למצוא פיתרון לחיבור על ידי Remote administrator שיעקוף את הבעיה ברשת, או תוכנה דומה שתעקוף את הבעיה ברשת או כאשר אין ברירה תוכנה שתתקשר דרך מודם של טלפון (עדיין משתמשים בזה). מי שיכול לעזור, בבקשה בבקשה בבקשה תעזרו לי :'( תודה

    • 6 תגובות
    • 740 צפיות

דיונים חדשים בפורומים