עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש בדיסק קובץ מסויים ואני רוצה שכאשר מכניסים אותו לכונן הוא יתחיל אוטומטית להעתיק אותו לתקייה מסויימת ב HD! אז איך אני עושה זאת?

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  2. Started by matrix66,

    אני לא בטוח שזה שייך לפורום הזה-אז אם צריך להעביר... מישהו יודע אם אפשר להגדיר שהשורה הראשונה בעמוד תופיע תמיד (אני מתכוון שגם כשאני יגלול ויירד לשורות תחתונות יותר בעמוד השורה הראשונה עדיין תופיע כמו סוג של כותרת..) תודה מראש לעוזרים..

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  3. Started by IlanF,

    אני צריך תוכנה להגבלה של מהירות הורדה/העלאה. אח שלי כל היום משאיר תוכנות שיתוף והורדות דלוקות (אתם יודעים, אחים קטנים ומפגרים) והאינטרנט אצלי במחשב פשוט זוחל. אני רוצה להגביל את המיהורת הורדה אצלו לאיזה 50KB שהאינטרנט אצלי יוכל לעבוד מהר יותר ואני יוכל לשחק ברשת (אהם ET:QW אהם) עם פינג נורמלי ולא 500 אם אפשר אז תביאו גם הסבר איך להשתמש בתוכנה.

    • 7 תגובות
    • 699 צפיות
  4. Started by stone cold,

    אני רוצה לעשות שיהיה כמה פרופילים בשועל בימיוחד בישביל הקיצורים לאתרים בסרגל למעלה יש אפשרות לעשות את זה? לדוגמה שאני יפתח תפרופיל שלי יהיו אתרים -א-ב-וג בקיצור ושאחי יפתח יהיה -ד-ה וו בקיצור אני מיתכוון לסרגל למלעה שאפשר להוסיף לו תקיצורים לאתרים בתודה STONE

    • 8 תגובות
    • 699 צפיות
  5. Started by mrsph666,

    שלום, אני משתמש ב-Internet Explorer 6.0 ומאד רוצה לעבור לפיירפוקס... אמנם הוא מותקן אצלי, אך הרבה מאד אתרים לא מוצגים בו כראוי... למשל ynet.co.il, או כל מיני אתרים אחרים - אני יודע שישנם אתרים שמותאים גם לפיירפוקס, אך בכל זאת, האם יש דרך להציג בו את האתרים כראוי? האם זה קשור לכך שהוא אינו תומך ב-ActiveX ו-VBScript? תודה!

    • 5 תגובות
    • 699 צפיות
  6. Started by freee,

    שלום, לפני כמה זמן פירמטתי את המחשב ועכשיו שנגיד אני רואה סרטון ב-youtube אז אני רוצה להגדיל את התמונה זה עושה לי פסים כזה ואי אפשר. אך מתי שהתמונה בקטן ואני לא לוחץ על הגדלה אפשר. מה יכולה להיות הבעיה? ואיך אני יתקן את זה? תודה רבה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  7. Started by shablull,

    שלום יש לי סרט DVD שנמצא על המחשב שלי , אני מנסה לצרוב אותו לדיסק DVD (עם צורב NEC חדש) , לאחר שהוא עושה את הפעולה הוא מגיע לשלב של הצריבה , חושב ואז נותן שגיאה שהוא לא יכול להמשיך , שמעתי שיש צורך באיזה שהוא מקום לפרוץ את ה DVD כדי שהוא יוכל לצרוב סרטים , כמו כן - כל דבר אחר שמנסים לצרוב - צורב תקין , רק לצרוב סרטי DVD הוא עושה לי בעיות

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  8. Started by Stranger,

    אפשר קישור או מידע או כל דבר מאיפה אני יכול להשיג את גרסת 2004 של נורטון אנטי-וירוס?

    • 8 תגובות
    • 699 צפיות
  9. Started by ri0s,

    אני בא להתקין ActiveX Plugin בפיירפוקס player.xpi והוא נותן לי שגיאה מוזרה שלא נתקעתה בה עד היום: Installation Of npmozax.dll Faeild. Error Code - 202 מה הבעיה שלו עם ה DLL הזה ?

    • 3 תגובות
    • 699 צפיות
  10. Started by shl122,

    שלום יש לי מספר סרטים מסוג DIVX ו-XVID בעלי סיומת AVI... לסרטים מצורפים קבצי טקסט מסוג SUB,SRT,SSA ו-TXT שהם בעצם התירגום העיברי של הסרטים. ברצוני להמיר את הסרטים הללו לסרטים מסוג SVCD על מנת שאני אוכל לצפות בהם בנגן הדיוידי שיש לי. שאלתי היא, איך אני ממיר את הסרטים לסרטים מסוג SVCD ? בנוסף, איך אני מוסיף את התירגום לסרט כך שאני אוכל לראות את הסרט עם תרגום ? ולסיום, איך אני מחלק את הסרטים כך שיתאימו לגודל של דיסקים לצריבה ? בתודה רבה מראש

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  11. אוקיי אז אני לומד ASP ... כדי להפעיל את הקבצים שאני מכין המחשב צריך להיות שרת אז יש תוכנה כזאת לדוגמא PWS שמותאמת ל WIN 98 לי יש XP יש תוכנה שמתאימה לה? שתהיה גם פשוטה... עד עכשיו השתמשתי ב 98 שבמחשב השני שלי שהוא איטי רצח P1

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  12. אני מחפש אנטיוירוס חינמי לויסטה בשביל ידידה, על XP אני בדרך כלל מתקין את ה AOL AVS אבל לפי מה שהבנתי הוא ממש לא תומך בויסטה אז אני אשמח להצעות...

    • 6 תגובות
    • 699 צפיות
  13. שלום אחי הוא מעצב גרפי ובונה אתרים והוא רוצה ליקנות את התוכנות האלה אבל הוא לא יודע איפה מוכרים אותם בארץ וכמה זה עולה אשמח אם תגידו לי איפה אפשר ליקנות אותם בארץ תודה!

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  14. הורדתי גירסא מסויימת שאין לה תרגום, אבל יש לי תרגום שגם הוא לדיסק בודד (חלק בודד), איך אני מסנכרן אותה? יש לי את התוכנות, subtitle workshop ו-Time Adjuster, בעבר ניסו להסביר לי אבל אני לא ממש זוכר איך זה עובד, סורי... תודה (:

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  15. שאני נכנס כדיי להתקין אותם אז הוא פותח לי אותם עם הכתבן (notepad) . איך אני משנה את זה בחזרה לברירית מחדל?

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  16. Started by dbzu,

    מישהוא מכיר תוכנה לפתיחת אלבום תמונות שיוצר כמו ספר ואפשר להדפיס אותו?

    • 3 תגובות
    • 699 צפיות
  17. Started by killbill,

    שלום לפני שאני ארשום הודעה..יצא לי בחיפוש למצוא את ההודעה(הנושא) שרציתי משום מה יש שמה את השאלה בלי התגובות ככה שזה לא עזר לי..לכן אני ארשום שוב. מישהו יודע במקרה איך טוענים את הקובץ BAK בחזרה ל OE..פשוט הכל נמחק לי עכשיו בלי קשר לזה ויש לי את הקובץ הזה במחשב מלפני כמה זמן תודה

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  18. Started by SMSM,

    התקנתי היום לקרוב משפחה מחשב - ונתקלתי בבעיה מוזרה - ה MESSENGER בשיחות לא מעביר קול - וידאו ממצלמה עובר אבל קול לא עובר . מחשב חדש, מצלמה של QUANTUM עם מיקרופון בחיבור USB - הוידאו עבר, לא ה SOUND - כאשר ב XP המיקרופון כן עובד ומקליט בסדר - ב MESSENGER יש WIZARD ל AUDIO / VIDEO - אפילו שם כשמדברים יש מין פס כזה שמזהה קול במיקרופון והוא מראה שהכל בסדר - כשמדברים - הפס זז - אבל שוב בשיחה הקול לא עובר ! בדקתי גם עם מיקרופון רגיל - שמחובר ל MICROPHONE JACK בכרטיס קול ושוב - אותה תופעה ! מה זה יכול להיות ?

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  19. Started by edoson,

    הורדתי לא מזמן כמה תוכנות נדרשות בקאזה, וקיבלתי אותן כקובץ EXE ללא ICON. כשאני מנסה לפתוח אותם מופיע חלון CMD למס' שניות ומיד נסגר. הניחוש שלי הוא שאין לי תוכנה מתאימה לפתיחת הקובץ. יש למישהו רעיונות איזה? (הקובץ מסתיים ב *.ISO)

    • 7 תגובות
    • 699 צפיות
  20. Started by ophir555,

    יש לי ווינדוס מדיה פלייר 10 עם כל הקודקים. יחד עם זאת הרבה פעמים הוא לא מסוגל לקרוא כל מיני קבצים של תוכנות אחרות כמו rm וכד. ניסיתי להוריד נגן נוסף של real player אך התוצאה היא ששני הנגנים נתקעים עקב התנגשויות כפי הנראה. מה מומלץ לעשות על מנת שהנגן יהיה מסוגל לקרוא את כל הפורמטים גם של חברות אחרות תודה

  21. Started by eladbu,

    יש לי ויסטה 32 ביט לאחר עדכון המערכת נעלמו לי רוב התוכניות שהתקנתי מהוספה הסרת תוכניות של "ויסטה" אגב גם מ YOUR UNINSTALLER

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  22. תגידו לי מה לעשות שלב שלב מההתחלה תודה רבה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות

דיונים חדשים בפורומים