עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני רוצה לעשות חתימה באוטלוק למשלוח מיילים שהחתימה תראה שעון שסופר אחורה לתאריך זמן עתידי ספציפי א. איפה אני יכול לעשות קוד כזה. ב. איך? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 791 צפיות
  2. Started by A.S computers,

    אתמול הורדתי nero 6605 ונתקעתי בלי s\nלתוכנה איפה אני יכול למצוא?????

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  3. Started by Holy,

    נסיתי כבר משהו כמו 5 קודקים שונים ל-AC3 שמצאתי באינטרנט (כולל פה באתר) על win2k, למרות שכתוב עליהם שהם תומכים יש לי מלא בעיות. ב-2 מהם כל פעם שאני מפעיל את הסרט התוכנה קורסת באחד לא שמענו כלום באחד שמעו ממש דפוק ובאחד שמעו ממש חלש (לקחתי את זה מאחד התראדים פה) וכשנסיתי לשנות את ההגדרות של הדיקודר לווליום חזק יותר זה דפק את הקול. הווליום כל הזמן עולה ויורד בלי שליטה, ממש מוזר. על כל הקודקים שהורדתי כתוב שיש תמיכה ב-win2k אני מבקש מאנשים שהריצו AC3 על win2k לינק לקודק טוב בתודה מראש

    • 9 תגובות
    • 923 צפיות
  4. Started by motogt,

    אני מחפש קודק שיפעיל סרטי mov. תודה

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  5. Started by Holy,

    הורדתי איזה סרט divx ורואים תמונה אבל לא שומעים כלום. ה-wmp מנסה להוריד codec מהאינטרנט אבל נכשל. עזרה?

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  6. Started by Mighty,

    שלום לכולם, אני מחפש משהו מאוד ספציפי כבר המון זמן...יש את חבילת הקודקים של DIVX 5.2.1 וזה מגיע עם toolbar של google ועוד player והרבה דברים מיותרים. עכשיו אני מנסה כבר המון זמן למצוא רק את הקודק הספציפי שטמון בחבילה הזו... כלומר שאני אתקין את הקודק בלי כל התוספים. מדובר בקודק DIVX 5.2.1 אם אתם רוצים יש אותו פה: http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=23&s=40 אשמח לעזרתכם אלדר.

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  7. Started by avihneo,

    מחפש קודקים לMEDIA PLAYER 10 [או מדיה פלייר של ויסטה] ? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  8. VISTA 64 BIT מחפש Codec Pack עם FFDSHOW שעובד עם וויסטה 64 BIT יש דבר כזה ?

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  9. Started by predatorred,

    שלום לכולם אני חדש פה אחלה פורום אני מחפש קודקים כדי להריץ סרטי HD במחשב .. דרך אגב הסרטים עובדים לי קצת לאט ונתקעים.. המחשב שלי חדש ככה שלא צריכה להיות בעיה עם חוזק.. האם הקודק יפתור את זה? תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 3.2k צפיות
  10. Started by 9raviv9,

    יש לי את הקודקים של K LITE אבל שאני רוצה לפתוח את הקובץ זה נותן לי הודעת שגיאה (זה אמנם נפתח אבל עם שגיאה). עריכה : ניסיתי גם עם חבילת המקודדים Combined-Community-Codec-Pack-2007-07-22 ולא היה שום שינוי. אגב הסיומת של הקובץ היא XviD-CTU

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  11. Started by avihneo,

    קודקים לפורמט AVI ... תודה לעוזרים ..

    • 1 תגובה
    • 548 צפיות
  12. Started by Mike-,

    שלום לכולם, עד עכשיו השתמשתי בFoxit Reader והייתי מרוצה, עד שעדכתי אותו לגרסה האחרונה. הגירסה החדשה שלו פשוט נוראית. התוכנה איטית, מכוערת ונתקעת הרבה. מישהו מכיר תוכנה לקריאת PDF (שתומכת גם בקריאה דרך דפדפן אינטרנט) שתהיה זריזה פשוטה וקלה ?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by boludo,

    שלום לכולם אני מחפש קטעי וידאו של 3d לשימוש ב AVID, קבצי מאט או 3D בעלי רקע מופרד ל KEY חינם כמובן תודה

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  14. ניסיתי להכנס לאתר שלהם ולא הסתדרתי עם זה. האם תוכלו בבקשה לתת לי קישור ישיר להורדת עידכון לדרייבים ATI למסך ?

    • 2 תגובות
    • 547 צפיות
  15. Started by ori24,

    שלום רב, אשמח לקישור להורדה של WINDOWS LIVE 2009 בעברית. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 806 צפיות
  16. אני נכנסתי לאתר של ראד האט וניסיתי להוריד אבל זה מוריד משם ממש ממש לאט וזה מעצבן (7 K) ,אני מעוניין למצוא אתר שמציא הורדה של הגרסה הזו של לינוקס או לינוקס אחר שהוא גם טוב

    • 6 תגובות
    • 730 צפיות
  17. שתאפשר לי לראות מתי מישהו צופה ב AWAY שלי יש דבר כזה חבר שלי הוכיח לי אבל הוא לא רוצה לגלות איך קוראים לזה אני רק יודע שזה או תוספת או קליינט שונה תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 768 צפיות
  18. Started by Yossarian22,

    שלום לכולם מישהו מכיר קליינט טוב, מומלץ והכי חשוב מהיר לאימיול? רוב ההורדות שלי אני מבצע בעיקר בביטורנט אבל יש דברים שפשוט אפשר למצוא רק באימיול[חוקיים, כמובן]. תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by sausage,

    CDP ו-LLDP הם פרוטוקולים שמאפשרים לגלות פרטים על נתבים או מתגים סמוכים. כלומר, מהמהחשב שלי ניתן לגלות מה הכתובת, פורט ושם הציוד אליו אני מחובר. אני מחפש קליינט חינמי של CDP ו-LLDP עבור windows. חיפשתי ב-sourceforge, גוגל ו-fileforum ולא מצאתי. אשמח לעזרה

    • 4 תגובות
    • 3.2k צפיות
  20. Started by kobibo,

    מהי הגירסה הטובה ביותר מבחינת אופציות ומהירות ?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by ashkenazone,

    מחפש ריפר/קונברטור חינמי לMP3, רצוי מכל שאר הפורמטים אבל הכי חשוב מWMA.

  22. Started by digixd,

    סורי עם זה לא קשור לפה שלום, אני מחפש רקע של מטריקס עם האותיות והמספרים הירוקים שזזים האנימציה תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 946 צפיות
  23. שלום, אני מחפש את הרקע מטריקס באנימציה (שזה זז ) באיכות גבוהה . ערכתי חיפוש בגוגל ולא מצאתי את זה בשום מקום! תודה !

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by Satlan,

    שלום =] אני מחפש רקע למחשב שיהיה עם מלאכים או דבר דומה .. משהו אלוהי כזה .. מי שיכול למצוא לי \ לעשות משהו דומה .. אשמח מאוד ! בתודה מראש

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים