עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by urich,

    כן היום קראתי ידיעה בTECHNO על יציאת תוכנת p2p חדשה אלא שהחידוש הוא שהיא מבית microsoft הנה הקישור http://www.neowin.net/comments.php?id=9502&category=mainom עכשיו מה שמעניין הוא שלפני יותר משנה אמרתי נבואה על מה שקורה שmicrosoft לוטדת עניים לכל חלקת תוכנה טובה מי יודע אולי נראה יום אחד תוכנה מקבילה לphotoshop מבית מיקרוספט ואולי דברים גרועים מכך יקרה

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  2. Started by liav12,

    הורדתי את התוכנה מהאתר ואין לי מושג מה עושים ואיך משתמשים בה...אם אפשר עזרה?

  3. Started by J.allmighty,

    יש חיה כזו ?

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  4. Started by Kappa,

    שלום רב , רכשתי נייד מדגם Z60M ובו איני מסוגל לחלוץ את קבצים אלו. מה ניתן לעשות ? נ.ב אני מכיר מישהי שלה יש דגם T15 ובו אותה הבעיה ( כך שלא ניתן לומר שהבעיה היא במחשב הנייד שלי או בקובץ הספציפי) .

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות
  5. כל פעם שמנסים לשלוח מייל מתוכנת אופיס כגון אקסל או word נפתח ממשק של אוטלוק אקספרס במקום אופיס אוטלוק. עד לא מזמן זה היה בסדר. ממשק בחירת תוכנות בררת מחדל אפשר לבחור רק אוטלוק אקספרס. יש windows xp pro ואופיס 2003 בתצורת exchange למישהו יש רעיון?

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות
  6. אני חושד בווירוס אבל בדקתי עם אנטי וירוס ואין כלום אפשר לעבוד עם המחשב שעות אבל דקה שתיים אחרי שנכנסים לאינטרנט המקלדת או העכבר מפסיקים לפעול מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  7. איך אני יכול למחוק מאיילים שמגעים אליי נגועים שמאותרים ע"י נורטון ובמקום להגיע לספריית הINBOX שלי שימחקו?

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  8. Started by dj shay 30010,

    שמעתי שיש תוכנה פשוטה שמכניסים לה תלינק של הסרט באתר והיא מורידה מישהוא מכיר תוכנה כזו

  9. Started by Goten,

    קניתי צורב די וי די ואני לא יודע עם איזה תוכנה להישתמש כדי לצרוב סרטים לדי וי די יש מישהו שיכול בבקשה לעזור לי ולהביא לי תוכנה לצריבת סרטים ויכול להסביר לי איך משתמשים בה?

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  10. Started by rb024,

    איך עושים התאמה בין תאים (כמתואר בתמונה)? הסבר: מתוך כרטיסים 1-20 אני צריך לבדוק את הסטאטוס(המצב- שומש/לא שומש) של כרטיסים 1,6,9,15,18,20 ולא את של כולם (ראה טבלה עם כותרת כחולה). המטרה היא שזה יסדר את הרשימה הצהובה ההתחלתית לרשימה הצהובה הסופית לפי מה שדרוש ברשימה הכחולה... http://img138.imageshack.us/img138/2860/excelqtj5.jpg תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות
  11. Started by Liran -,

    שלום לכם יש לי בעיה קטנה, אני מקווה שתוכלו לעזור לי בה, אז ככה ... אולי לא כולכם שמעתם, אבל יצאה גירסה ניסיונית של Norton AntiVirus 2005 למס' חודשים בלבד ( גיסת ניסיון : ). היום התקנתי אותה, עד עכשיו השתמשתי ב - Norton SystemWorks 2004 + Norton AntiVirus 2004 והכל עבד פשוט מושלם ! העידכונים עבדו כל הזמן, הכל עבד טוב בקיצור. אחרי שסיימתי להתקין את הגירסת ניסיון של האנטי וירוס, נכנסתי אל ה - Live Update על-מנת לעדכן את האנטי וירוס שיעבוד בצורה טובה, בסיום העידכון, אחרי שהוא הוריד את כל העידכונים + התקין אותם, קיבלתי את הדו"ח הבא : ( הכל היה מסומן ב - V ירוק, פשוט לא רואים את זה בתמונה :-\ ) אוקיי, חשבתי שהכל בסדר והמשכתי, נכנסתי אל האנטי וירוס עצמו כדי לסרוק את…

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות
  12. אני חושש שיש אצלי תוכנות ריגול שמגלות סיסמאות על איזה תוכנו אתם ממליצים כדי לסרוק ולמחוק אותם?

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  13. Started by SeaMonster,

    אתם יכולים להמליץ לי אל תוכנת צריבה טובה ל Vista 64bit? תודה

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות
  14. נגיד ויש לי שם אמן אבל אין לי את השם של השיר אז שהתוכנה תמצא את השם של השיר מישהו מכיר דבר כזה?

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  15. שיחקתי באיזה משחק באינטרנט שהצריך התקנת ActiveX אחרי שהגעתי לשלב מסוים ניתנה לי האפשרות בתחילת המשחק לבחור אם להתחיל את המשחק מהשלב הזה או מההתחלה מחקתי את כל האפשרויות בbrowsing history של האקספלורר 7 שלי שזה כולל קבצי אינטרנט ועוגיות וכו' ועדיין המשחק ידע שעברתי את השלב הזה והמשיך להציע לי להתחיל משלב יותר מאוחר חיפשתי ברג'יסטרי ולא מצאתי שום דבר. איפה הוא איחסן את המידע הזה?

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות
  16. שלום. אם אני רוצה אופיס למשרד, אני יכול להשתמש בגרסאת HOME? או שאני מחוייב לקנות גרסא יותר יקרה?

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  17. סיגייט קספרסקי קריו? וגם איזה גרסא

    • 10 תגובות
    • 702 צפיות
  18. Started by Rock22,

    הורדתי סרט עם שני פסיקול וה media player 11 מנגן לי את שתיהם איך אני מבטל אחד מהם?? תודה!

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  19. זה ל- WIN7 אני רק עכשיו קניתי תמחשב ושאני מנסה להיכנס למשחק call of duty black ops זה לא עושה לי שם כלום אז חשבתי אולי זה הדריברים...

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  20. Started by crazyben,

    שלום לכולם, הורדתי לא מזמן חבילה של מקודדים שגם התקינה לי את הmedia player classic ניסיתי להעלות כתוביות וזה נתן לי הודעת שגיאה. "to load subtitles you have to change the video renderer type and reopen the file" עשיתי חיפוש קצת על ההודעת שגיאה הזאת ומצאתי שזה פשוט הוראות מה צריך לשנות כדי להעלות כתוביות. אמרו שצריך להכנס לoptions >playback>outpath ומשם לשנות לvmr9 renderless עשיתי כך ואני ממשיך לקבל את אותה הודעה. אם מישהו יוכל לעזור לי עם הבעיה הזאת אני מאוד אשמח תודה רבה

  21. Started by miki891,

    שלום וברכה... אני משתמש בחלונות XP. ויש לי תוכנה פלאש פרו גירסה 5.5...עכשיו נסיתי לישמור תמונה בקובץ סיומת jpg דרך תוכנה צייר של חלונות XP.ושמרתי את הקובץ בשולחן העבודה. אגב:בשולחן העבודה יש סמל תוכנה פלאש.אני רציתי להזיז את סמל תמונה ששמרתי לצד ימין. לחציתי על עכבר בשמאל לחוץ וגררתי אותו לצד ימין. ופתאום היה לי טעות בזמן גררתי את הסמל תמונה הישחררה לי אצבע בעכבר שמאל .הקובץ תמונה היה על הסמל תוכנה פלאש וניפתח לי תוכנה פלאש ורואים רקע תמונה שלי.עכשיו שזה בסדר נורמלי לא חששתי. אבל אני סוגר תוכנה פלאש. ושואל אותי לישמור תמונה. בחרתי לא לישמור תמונה. פתאום ניפתח חלון הודעה שגיאה וניתקע לי תוכנה פלאש. נסיתי לילחוץ ctrl+alt+shift וליסגור תוכנה פלאש ויש הודעה שגיאה ולוחץ כפתור…

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  22. אני מעלה פה את הסרטונים שלי, מהסימולטור הנה העמוד שלי ביוטיוב, הכל ערוך בסוני ווגאס http://www.youtube.com/user/ziv1366 תהנו ותגיבו!

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  23. וזאת בעיה כי אין לי דיסק בוט ואין לי ציוד להכין אפילו דיסקטים של איתחול... יש תוכנה שעושה את זה שאם אני יעשה ריסטרט והוא ייכנס למצב דוס ואני יוכל להתקין את 98 ושבכל זאת תהיה לי אפשרויות ERASE למחוק את התיקיות כי כרגע מותקן לי WIN2K ושל זה דווקא כן יש לי את הדיסק עם בוט... אם זה יכול לעזור... עריכה: בקיצור , איך אני יכול לצאת למצב דוס גמור מתוך הווינדוס?

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  24. Started by The Dom,

    יש לי שאלה לגבי בבילון... אף פעם באמת לא התנסיתי בתוכנה ותהיתי אם היא יכולה לתרגם דף שלם... או אם יש תוכנה בכללי שיכולה לתרגם דף שלם(?) תודה ראש

    • 4 תגובות
    • 702 צפיות
  25. ברצוני ליצרוב דיסק שמע ולצרף לו קליפ קצר לצפייה (ניתקלתי בדיסק כזה בשוק ) ואיך אני צורב זאת? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 702 צפיות

דיונים חדשים בפורומים