תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את הדפדפן החדש של מיקרוסופט אבל השורת פקודת שלי תמיד מופיעה בשחור כשאני מסמן אותה תראו : עזרו בבקשה
-
- 5 תגובות
- 703 צפיות
-
-
יש לי סורק שרשום עליו scanmagic 1200 ub plus לא רשום עליו מאיזו חברה הוא אבל הורדתי דרייברים של חברת mustek http://www.mustek.com/supportdrivers.aspx?model=1200%20UB%20Plus&category=Scanner&series=USB%20Port לא יודע אם צדקתי שהורדתי מהחברה הזו בכל מקרה קיבלתי הודעת שגיאה בהתקנה (והודעת שגיאה אחרת בהסרה) [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 703 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד של Dell ואני מעוניין להעלות את ה refresh rate שלו מ- 60 Hz ל 70 , אולם לא קיימת אופציה שכזו כלל (יש רק 60 HZ). למה אין אפשרות להעלאה? האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי שתופיע לי האופזיה הזו? תודה מראש,
-
- 3 תגובות
- 703 צפיות
-
-
מה השתנה? לא יודע. תהנו: http://www.kaspersky.com/productupdates?chapter=146244099&downlink=164373339
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
אני מטלבת איזה תוכנה לקנות? אז רציתי לשאול אותכם איזה תוכנה הייתם ממליצים לי לקנות כדי לעשות עריכת סרטי הוידיאו שלי ובעיקר להכניס את הסרטים מהמצלמת הוידיאו הדיגיטלית שלי למחשב ולהפוך אותם לפורמט של VCD (זאת אומרת MPEG 1) ולצרוב אותם על דיסק (כדי להרציץ אותם על מכשיר ה DVD שלי כמובן) ועוד שאלה: האם הייתם ממליצים לי על ADOBE PREMIERE?
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
שלום הבעיה היא שבאופציה שמאפשרת בדיקת איות, ניתן לבצע בדיקת איות על השפה העברית, אבל לא מתבצעת בדיקת איות על מילים באנגלית בשום אופן. כנל לגבי כל תוכנות האופיס WORD EXECL OUTLOOK רעיונות למישהו?
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
שלום, ברשותי אאוטלוק 2003. קובץ הכתובות (Address Book), או Contacts לחילופין הועתק מגרסא קודמת של אאוטלוק (XP או 2000). הבעיה היא שהשמות העבריים בספר כתובות רשומים בג'יבריש. השמות באנגלית הם ללא כל בעיה. יש לציין כי דוא"ל בעברית נקרא ללא בעיה וללא ג'יבריש, אבל כל נסיונותי לבטל את הג'יבריש בספר כתובות עלו בתוהו. אשמח לקבל הצעות לפתרון הבעיה.
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
תמונה=אלף מילים! --------------------------- למי שלא עולה התמונה אז רשום שם ככה: A cabinet file necessary for installation cannot be trusted. Please Verify the Cryptographic Services are enabled and the cabinet file certificate is vaild. זה קורה לי כאשר אני מתקין directx בגלל שמשחק מסוים מבקש מימני להתקין אותו הורדתי כבר מאתר של מיקרוסופט וגם לא הולך אותה שגיאה... תודה מראש על העזרה...
-
- 1 תגובה
- 703 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם קיימת גירסה של התוכנה שהמתאימה לתוכנה avid media composer 5 כי לפי מה שראיתי באינטרנט היא מתאימה רק לתוכנה אדיוס תקנו אותי אם אני טועה זאת תוכנה של המרת קבצי וידאו ? בתודה מראש רזיאל
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
היי, יש לי בעיה ב-Panda Platinum Internet Security - מאז שהתקנתי את ה-SP2, כל פעם שאני מוחק אותו מערכת ההפעלה פשוט נדפקת! אי אפשר לגלוש באינטרנט (אפשר להתחבר אבל כל פעם שאני מנסה לגלוש מדווח לי שחסר קובץ), אי אפשר להפעיל את האימיול, ובכלל אי אפשר להפעיל כל משהו שקשור לאינטרנט. כשאני מתקין בחזרה את פנדה - הכל עובד כשורה. מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 703 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת איך משתמשים בתוכנה Ghost לצורך העברת מידע מהארד דיסק להארד דיסק שכן תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
שלום חיפשתי בפורומים ולא מצאתי.. אני צריך דרייבר לצ'יפסט 440BX, בלוח MS 6163PRO.... הדבר הכי קרוב שמצאתי: http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/Detail_Desc.aspx?agr=N&ProductID=129&DwnldID=7078&strOSs=44&OSFullName=Windows*%20XP%20Professional〈=eng תודה מראש, ניר
-
- 5 תגובות
- 703 צפיות
-
-
שלום יש לי ברשת 3 מחשבים ואני רוצה תוכנה שבעזרתה אני אוכל לראות את המסך של מחשב אחר ברשת וגם אוכל לכתוב דרך command line. ניסיתי את radmin אך זה לא עובד (את הIP של המחשב האחר לקחתי מ whatismyip.com) יש תוכנה טובה יותר? תודה
-
- 1 תגובה
- 703 צפיות
-
-
עם איזו תוכנה אפשר לבדוק מהירות כתיבה וקריאה של זכרון נייד USB וכרטיסי זכרון למצלמות
-
- 4 תגובות
- 703 צפיות
-
-
-
שלום! לא מזמן החלפתי את כרטיס הקול שלי המבוסס לוח אם לכרטי ס Creative SB-Xfi לאחרונה ניסיתי להריץ 2 משחקים יחסית כבדים על המחשב שלי: דמו של crysis ופרו אבולושיין 2008 ישר שהפעלתי את המשחקים הסאונד התחיל לגמגם כל איזה 15 שניות.אבל חוץ מהסאונד המשחק רץ בסדר.הורדתי את הגדרות הסאונד במשחק למינימום ועדיין הוא מגמגם. רציתי לדעת אם הבעיה בכרטיס עצמו,בתוכנה מסויימת או אולי בזה שהמשחקים האלו כבדים למחשב שלי? המפרט שלי הוא: AMD Athllon 64x2 dual 3800+ 2.01 Ghz 1GB זיכרון Radeon x1900gt Creative SB-XFi אני אודה לכם מאד אם תוכלו לעזור
-
- 3 תגובות
- 703 צפיות
-
-
שלום, איך אפשר להחזיר את הסיסמא או לפרוץ בחזרה? (זה כותב שהאימייל לא נכון שאני מנסה דרך האתר של ICQ) תודה לעוזרים!!
-
- 2 תגובות
- 703 צפיות
-
-
למה ה-WINAMP שלי(גרסה 3)קורא רק שירים באנגלית? את השירים בעיברית הוא מציג לא בג'יבריש אלא עם מלא סימני שאלה והוא לא קורא אותם. מה הבעיה? דרך אגב יש לי WINDOWS XP PRO
-
- 2 תגובות
- 703 צפיות
-
-
לאחרונה התחלתי להשתמש בתוכנת PTP בשם bittorrent משום מה לאחר זמן מה שהתוכנה מורידה קבצים היא קופאת וגורמת למעבד לעבוד בניצולת של 100% עד שאני סוגר אותה ומפעילה מחדש אם מישהו מכיר את התוכנה ואת הבעיה אשמח לקבל הצעות לפתרון.
-
- 1 תגובה
- 703 צפיות
-
-
-
אהלן, יש לי Word 2007 ואני רוצה להדפיס מסמך שעשיתי. איפה הבעיה ? אוקיי אז עשיתי פס ירוק לצורך העניין לרוחב כל הדף בחלק הכי עליון ובתוכנה עצמה רואים שזה מכסה את כל הדף אבל כאשר אני מדפיס אותו יש רווחים והפס הירוק שעשיתי לא צמוד לקצוות הדף אלא יש רווח. השאלה איך ניתן לשנות ולעשות כך שהפס הזה יגיע ממש לקצה העליון של הדף אותו אני מדיף וגם לקצה ימין ושמאל. יש לי מדפסת Lexmark C510 והלכתי לאתר הבית שלהם וקראתי שיש רווח אותו המדפסת מייצרת באופן אוטומטי ואי אפשר לשנותו דרך הגדרות מדפסת אלא רק בהגדרות התוכנה עצמה שעליה אני עובד, כלומר Word 2007. אשמח לתשובה מועילה. תודה
-
- 4 תגובות
- 703 צפיות
-
-
לא ידעתי איפה לכתוב את זה אז שמתי את זה פה יש לי את המצלמה GPT DC 4110 ואיבדתי את הדיסק התקנה... הסתדרתי עם דרייבים ... אבל אני רוצה להפעיל אותה ולצם סתם ככה .. ולא רק במסנגר... אם משהו יכול לארגן לי תוכנה זה יהיה נחמד.
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איך אני מפוצץ דברים בMAX אבל בסגנון של הדיון שהיה פה על הסרטון של פיצוץ כד התה אני מתכוון שיהיו חלקים ולא מרובעים קטנים בלי עומק וכן אני רוצה לדעת איך החלקים שנופלים יפסיקו לפול כאשר הם מגיעים לצורה כלשהיא אלא לעצור שם תודה
-
- 1 תגובה
- 703 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת האם העברת מסמך שנכתב במעבד התמילים Word בגירסאת 2003 תגרום לבעיות העלתו בגירסא 2000 למשל? במידה וכן, האם יש דרך לפתור את הבעיה? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 703 צפיות
-
-
הי בדר"כ אני משתמש ב-BS PLAYER להצגת סרטים. אחלה תוכנה ידידותית שמציגה גם כתוביות בלי שינוי שמות והגדרות מסובכות בכללי. עד היום התוכנה הציגה את רוב הקבצים. השבוע ניסיתי להציג דרכה קובץ סרט של 1080i. לא הצלחתי. אפשר להציג אם התוכנה הזו כאלה קבצים, או שיש תוכנות אחרות? VLC יודעת, אבל אני לא כל כך אוהב להשתמש בה. היא פחות ידידותית. תודה
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-


