עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by dror_gh,

    מחפש דרייברים לכרטיסים הבאים ללינוקס : Creative SB PCI128 (Ensoniq ES1371) Sound Card PCI Intel 82801BA ICH2 - AC'97 Audio Controller [b-4] PCI תודה רבה על העזרה

    • 0 תגובות
    • 501 צפיות
  2. Started by Mike-,

    שלום לכולם, אני מחפש דרייברים עבור הלוח אם MSI MS-6318, לא הצלחתי למצוא שום דבר עליו באתר של MSI. בתודה מראש, מייק.

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  3. Started by ofeky1,

    פרמטתי לאח שלי את המחשב והוא לא זוכר איפה הדיסק של הדרייברים שלו קיצר ניסיתי לחפש דרייברים בכל מיני אתרים אבל אני לא יכול להתקין אותם בגלל בעיה שהמחשב אומר לי בהתקנה יכול להיות שאלה לא הדרייברים המתאימים הלוח הוא ECS 755-A2 תודה לעוזרים!!

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  4. Started by galgalgal2001,

    שלום לכולם! קיבלתי מחשב לתיקון ואני צריך לפרמט אותו, מסוג IBM יש לי את הדגם ואת הסריאל נמבר שלו ואני לא יודע איפה למצוא לו דרייברים, אשמח אם תעזרו לי! S/N lkzb3yn MT-M 8090-11u תודה רבה לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by Toxin II,

    אהלן, אני מחפש דרייברים של כרטיס הקול של המחשב שלי, ואין לי מושג איפה למצוא. הכרטיס קול שלי הוא כרטיס קול מובנה על לוח האם, לוח האם שלי הוא Asus K8V Se Deluxe. זה פחות או יותר כל המידע שאני יכול להביא עליו. יש למישהו מושג איפה אפשר למצוא? בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  6. הי, חיפשתי וחיפשתי וכל מה שאני מוצא ברשת זה אתרים שמציעים לך להוריד תוכנה לאיתור דרייברים... למישהו יש במקרה דרייבר ללוח 761GX-M754-964 ? תודה

    • 2 תגובות
    • 846 צפיות
  7. שלום קניתי מחשב חדש , ראו כותרת. המחשב מגיע עם דיסק מוכן להתקנה של כל הדרייברים אבל הוא תומך רק בוינדוס ויסטה. פירמטתי והתקנתי את ה XP, עכשיו אני תקוע בלי דרייברים. הורדתי חלק מהאתר של LENOVO אבל יש הרבה כמו הכרטיס מסך והכרטיס רשת שלא ניתן להוריד אותם משם. מישהו יכול לעזור ?

  8. Started by GaTor120,

    של ASUS תודה רבה למי שיעזור

    • 5 תגובות
    • 740 צפיות
  9. Started by GaTor120,

    לא הצלחתי לזהות איזה כרטיס זה,אבל על המדבקה רשום ati rage 2c אשמח מאוד לעזרה תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 558 צפיות
  10. תודה רבה למי שימצא לי ,ניכנסתי לאתר של IBM ויש שם הרבה אפשרויות שלא מצאתי את עצמי, תודה ושבת שלום.

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  11. הלוח של ASUS P5GC-MX הגעתי לדף הורדות אבל לא ראיתי שם דרייוור ל SATA אשמח לעזרה תודה רבה מראש

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  12. שמתי עליו XP במקום הויסטה שהיה עליו וניכנסתי לאתר של HP לפי הדגם PAVILION 6413EJ וכמעט אין שם כלום http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&dlc=en&cc=us〈=en&product=3545135 למשל אני מחפש דרייוור לכרטיס קול וכרטיס מסך ואין שם יכול להיות שאני צריך לחפש לפי דגם אחר? תודה רבה לכל מי שיעזור

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  13. Started by GaTor120,

    יש לי מחשב ישן שפירמטתי ואני לא מצליח למצוא להם דרייוורים בגדול אני צריך לצ'יפסט כרטיס קול שניהם אונבורד ואני צריך גם לכרטיס מסך של ATI צירפתי כמה תמונות אשמח לעזרה תודה רבה רבה!

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  14. בעקרון אני צריך את הדף הורדות של הדרייוורים של הלוח אבל אשמח אם זה לא טירחה גם לקבל את הדרך איך מגיעים לדף הורדות,הרבה זמן הייתי באתר של MSI ולא הצלחתי למצוא תודה רבה רבה ושבוע טוב

    • 3 תגובות
    • 690 צפיות
  15. Started by GaTor120,

    עם SOCKET A,הגעתי ללינק הזה: http://www.abit.com.tw/page/en/download/download_driver_detail.php?pFILE_TYPE=Driver&pMAIN_TYPE=Motherboard&pTITLE_ON_SCREEN=NF7&pSOCKET_TYPE=Socket%20A אבל אין שם את כל הדרייוורים כמו למשל כרטיס קול. אשמח לעזרה תודה רבה!!

    • 4 תגובות
    • 709 צפיות
  16. שלום, יש לי שתי בעיות ,שאני צריך את עזרתכם בפתירתן: 1. יש לי מחשב נוסף בבית עם Windows 2000. משום מה לפני יומיים המחשב הפסיק לקבל את ה DOK שלי (סאנדיסק 4 ג'יגה). ניסיתי לברר מה הבעייה וגיליתי שבמנהל התקנים רשום שההתקן לא הותקן כראוי. ניסיתי למחוק אותו ולחבר מחדש למחשב את ה DOK ודבר זה לא הועיל. מה לעשות? 2. אני מחפש דריוור למצלמת אינטרנט של נטויז'ן (האדומה ללא המיקופון המובנה), אודה אם משהו יוכל למצוא/לשלוח לי...

  17. Started by koboc9,

    אני מחפש דריוורים, המחשב לאחר התקנת XO PRO בעברית. לוח האם הוא : IPILB-BL אני זקוק לכל מה שתמצאו, תודה.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by dlivneh,

    שלום רב, ברשותי מחשב נייד ישן עם WIN 98 SE עליו. הוא מסרב בכל תוקף לזהות לי דיסק און קי (FLASH DISK) של יצרן סיני (אים לי דרייבר). מחפש דרייבר גנרי. לפי מה שמצאתי הקובץ נקרא: Generic Native 98SE USB Driver. אך לצערי לא מצאתי אותו בשום מקום. בתודה מראש

  19. היה לי תיקיה עם תמונות..הרבה תמונות שמאוד חשובות ..שנמחקו לי במהלך הפירמוט..עשיתי פירמוט מהיר ככה שלפי מה ששמעתי יש דרך לשחזר את הקבצים.. האם קיימת תוכנה או דרך כלשהי למצוא קבצים שנמחקו ע'י פירמוט מהיר? תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. היי מישהו מכיר דרך להכניס סמן/תג בלתי נראה לעין בתמונה ?? לא כדי למנוע העתקות אלא יותר כדי להוכיח מקור למי שעשה את התמונה והכוננה היא לא לwatermark תודה

    • 7 תגובות
    • 907 צפיות
  21. שלום, אני משתמש ביציאת TV-OUT למסך CRT ששם אני מפעיל XBMC. עכשיו, כשXBMC עובד, המסכים של המחשב לא נכנסים לSTANDBY, כי XBMC חוסם את זה (זה די מבאס להכנס לSTANDBY כשאתה באמצע סרט). אני מחפש דרך שהמסך הראשי של המחשב כן ייכנס ל STANDBY, ומסך הCRT שמחובר אליו לא. יש רעיונות?

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. בטוח אפשר עם פוטושופ אבל לא מצאתי את האופציה.. אם יש למישהו המלצה על משהו יותר פשוט אז שירשום לי שם של תוכנה ואיזה מדריכון תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  23. Started by AsD[eyal],

    תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  24. Started by Weihenstephan,

    שלום כולם, יש לי מחשב עם אופן אופיס ואני לא מצליח לפתוח קבצים חדשים של אופיס כמו docx כמו כן גם פורמטים של מצגות חדשות של אופיס.. מכירים תוכנה או תוסף לאופן אופיס שיקלו לי על החיים?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. שלום חברים, כאמור אני רוצה להמיר את קבצי ה-pdf ל-epub. הורדתי את התוכנה Calibre אבל העברית יוצאת הפוכה (במקום "שלום" אני מקבל "םולש" והיישור הוא לשמאל) וגם יש רווחים לא מוסברים בין משפט ומשפט (קובץ של 30 עמודים הופך ל-90). האם אתם מכירים דרך להמיר לקבצי ספר אלקטרוני? אני עובד על Mac OSX אם זה משנה..

    • 1 תגובה
    • 3.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים