עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אהלן חב'רה, תקשיבו אני מחפש תוכנה להזזת הכתוביות.. אני יסביר למה אני מתכוון: למשל הורדתי סרט והתרגום אליו לא מתאים כי הוא מתחיל מוקדם מדיי או מאוחר מדיי... אז אני מחפש תוכנה שמאפשרת להזיז את התרגום למספר הדקות שאתה רוצה וככה התרגום ישב טוב על הסרט ותוכל לראות אותו עם תרגום בסבבה =] אני מכיר תוכנות שמזיזות אבל רק על המחשב, אני מחפש אחת שמזיזה לצמיתות וכך אני יוכל לצרוב את הסרט ולראות ישירות ב DVD מחכה לעזרה, תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  2. Started by Electric Boom,

    שלום זה קורה לי בפעם המי יודע כמה - יום בהיר אחד ונעלמו לי *כל* הכתובות על תיקיותיהן יש דרך לאחזר אותן? עריכה: הכוונה היא לא לכתובות שבהיסטוריה, אלא למועדפים(עם התיקיות והכל)

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  3. Started by rbu99fm,

    שלום יש לי קבצי mdf במחשב, יש לי את תוכנת Alcohol שמזהה אותם. התוכנה מאפשרת רק לצרוב אותם על CD\DVD הקבצים הם בגודל של 8G. כיצד אני פותח אותם ל-HD ללא צריבה?(אין לי מדיה של 8G)? תודה.

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  4. Started by Anas-Nanas,

    שלום לכם, היום התקנתי את הפיירוואל : ZoneAlarm Pro version:6.0.667.000 ומאז ההתקנה אני מרגיש שמהירות הגלישה והגישה לדפים קטנה בהרבה. מה אני יכול לעשות על-מנת לזרז מעט את זמני הגישה לאתרים ואת מהירות הגלישה בכלל? האם זה אמור להיות ככה? זו הפעם הראשונה שאני משתמש בפיירוואל הזה ולכן אין לי ניסיון בו. אם למישהו יש עצות, מדריכים לקינפוג או כל דבר שיוכל לעזור לי , אני אודה לו מאוד. בתודה מראש ניר

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  5. Started by nore0,

    אני לא מצליח להוריד בתוכנה אתר אולי צריך לשנות משהו בהגדרות ?

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  6. אז ככה אני מתקין את התוכנה TURBOCERT CBT PLAYER בא להפעיל אותה , הכל טוב ויפה פועל , בא לטעון תוכנית שיעור ,בוחר שיעור , מציג לי את השגיאה הבאה: Teasy DatabaseManager.CreateDatabase-cannot create database file C:\program files\turbocert\courses\ccna\ccnaF.tsx וזה לא מתחיל את השיעור... מה שהתוכנה הזאת עושה זה בעצם מדריך שיעורים לדברים מסוימים, לדוגמא פה זה שיעורים להסמכת CISCO CCNA תודה מראש לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  7. פיירפוקס עובד יותר טוב באקספלורר בסרטוני וידיאו באינטרנט?

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  8. Started by ofer_shm,

    שלום לכולם יש לוגו שאני צריך להדפיס אותו בגודל של דף A4 ואני לא מצליח ... מישהו אולי יכול להגדיל לי אותו בבקשה... תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  9. יש תגמול מובטח!!!! :hat: :asthanos: :asthanos: :bigglasses: :cistinebiggrinA: :cistinebiggrinA: :cistinebiggrinA: :ylsuper: :ylsuper:

    • 1 תגובה
    • 706 צפיות
  10. הורדתי מספר סרטים ואני מעוניין לבדוק באיזו רזולוציה הם מנוגנים. חיפשתי המון ולא מצאתי שום שיטה לבדוק את זה, אשמח לעזרה

    • 1 תגובה
    • 706 צפיות
  11. המחשב שלי מחובר לטלוויזיה דרך S VIDEO ואני על מצב DUAL VIEW כל קובץ שאני פותח נפתח במסך המחשב חוץ ממצגות של פאוור פוינט. אם אני סתם פותח את פאוור פוינט אז הוא נפתח על מסך המחשב אבל כשאני עושה דאבל קליק על מצגת היא נפתחת בטלוויזיה ... בכל חלון שנפתח יש בד"כ אפשרות להעביר אותו בין הצגים במצגות הוא לא נותן לי ... אני משתמש בXP סרוויס פאק 3 והמסך מחשב מוגדר אצלי כראשי http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=338026.new#new

    • 6 תגובות
    • 706 צפיות
  12. אני רוצה תוכנה להמרת סרטים באופן כזה שאם אני יקח סרט DVD וירצה להמיר אותו לדיסק אחד לפורמט מסויים התוכנה תמיר אותו לבד ותקבע לבד את הרזולוצייה לסרט המסוים על מנת שיכנס בדיוק בדיסק(שנשיג את האיכות המרבית). אני מבקש תוכנה ידידותית ולא מסובכת.

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  13. יש לי תיקיה של שירים והייתי שמח אם הייתי יכול להעביר לטקסט פשוט את רשימת השירים בסידור הנוכחי של התיקיות. איזה תוכנה יכולה לעזור לי? תודה! (:

    • 1 תגובה
    • 706 צפיות
  14. Started by EnterOC,

    Hi everbody i have this motherboard: http://www.scimex.com/mb/M935.htm And i need a driver for the on board sound card can someone help me ? i search alot and i didnt find it Thanks Alot ( i dont have in this pc hebrew so i write in english )

    • 1 תגובה
    • 706 צפיות
  15. Started by er0101,

    פרמטתי את המחשב (עקב עומס תוכנות) והתקנתי פנדה טיטניום 2006. ברגע שאני מפעיל FW של התוכנה כל החיבור נחסם. מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  16. Started by EagleX2,

    שלום. בצורה מוזרה, מיד אחרי פירמוט הווינדוס, הופיעה לי הוירוס ששמו sygate32 (לפחות לפי NOD32 וגוגל..) NOD טוען שהוא הוסר, אך לפי מנהל המשימות הוא עדיין פועל... רציתי לדעת מה ניתן לעשות, תודה...

    • 1 תגובה
    • 706 צפיות
  17. איך מתקינים אייקונים חדשים לסנג'ר ומאיפה מורידים אותם?

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  18. ואם אפשר אז גם הסבר על איך עושים את זה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 706 צפיות
  19. האם מישהו מכיר אותה? אני רוצה לעבוד על אח שלי עם התוכנה הזאת! זאת התוכנה המגניבה ביותר שראיתי בחיים שלי! בקקשה אחים שלי תעזרו לי למצוא אותה, מי שיודע איפה שיתן לינק!!!

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  20. שלום, אני מחפש תוכנה/אתר לבידקת מהירות האינטרנט.. שתיהיה טובה ושלא "תשקר" במה שהיא כותבת חח תודה לעוזרים, דניאל.

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  21. ניסיסתי לשלוח למשהו SMS מה- ICQ טזה נראה לי את ההודעה הבאה: Failed to send the SMS message. Please try again later. Info Number 165 For more help, go to www.icq.com/help.: אתה בבית ? The Cellular network is currently unable to send your message to the recipient. Please try again later. משהו יודע אך מסדרים את זה ? יש לי ICQ 5.1 BUILD9000

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  22. Started by jumper-man,

    יש לי כבר הרבה זמן בעיה שאני לא מוצא שום דרך לפתור אותה. במהלך גלישה בדפדפן, או בשמיעת מוזיקה לפעמים המחשב נכנס למצב שהוא נתקע בצורה מקוטעת. זה בא לידי בטוי למשל מתי שאני שומע מוזיקה השיר נתקע לשניה, וממשיך, נתקע וממשיך. וגם כשאני מזיז את העכבר הוא קופא לשניה וחוזר, קופא וחוזר.... בבדיקת וירוסים וספיוורים הכל בסדר גמור. יש מספיק מקום פנוי בהארד דיסק, והרכיבים בטמפ' נורמאלית. מה יכולה להיות הבעיה? תודה

    • 5 תגובות
    • 706 צפיות
  23. Started by nitro_6,

    אני מחפש תוסף שמאפשר לשלוט על גודל התצוגה והטקסט, היה לי אותו פעם אבל פירמטתי את המחשב ושכחתי אותו

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  24. Started by GamePad,

    ניסיתי לראות היום סרט דרך הDIVX (גרסה 5.0.5 ) והסרט היה הפוך! (על הראש) אני בטח צריך להוריד איזה קודקס או משהו אבל איזה? אגב ב POWERDVD וב WINAMP רואים כרגיל אבל עדיין זה מעצבן. יש רעיונות?

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  25. Started by idan1836,

    התקנתי את התוכנה של הבלותות' שלי, ועכשיו הוא אומר לי שהוא לא מזהה את הדונגל של היואסבי למרות שהוא מחובר. התקנתי גם דרייברים והכל, ובמחשב אחר הוא מזהה אותו. פתאום המחשב מבקש ממני גם רשיון לתוכנה, ואף פעם הוא לא ביקש. פתאום אחרי ההתקנה ה30 אולי (בגלל פרמוטים) הוא מבקש רשיון תוכנה. אז מה לעשות בקשר לזיהוי הדונגל ובקשר לרשיון תוכנה ? תודה

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות

דיונים חדשים בפורומים