עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by orenc17,

    לחבר שלי יש MINI IPOD אני מחפש בשבילו תוכנה שתהפוך את האיפוד לכונן במחשב ואז יהיה אפשר להעביר אליו גם קבצים אחרים תודה למי שיעזור נ.ב. התוכנה הייתה פעם בטק טיוי

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  2. Started by IlanF,

    יש לי אימולטורים לPSX וגם לPS2 ואני רוצה לדעת איך אני יכול להשתמש בקודים של GAME SHARK... האימולטורים שיש לי זה: ePSXe, PCSX2 קיים איזשהו אימולור לגיים שארק או שאפשר דרך איזשהו אימולטור של PSX/PS2 להשתמש בקודים האלה?

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  3. Started by gt2,

    יש לוח של חברת TRUST מדגם TB 4200 ואני משתמש בווינדוס 7 גרסת 64 ביט ואין להם דרייברים מתאימים יש להם לגרסת 32 ביט אבל לויסטה יש ל64 ביט איך אני מתקין דרייבר של ויסטה על ווינדוס 7? ניסיתי להתקין רגיל ולא עובד יש איזשהו משהו שצריך לעשות כדי שזה יעבוד או דרייבר אחר?

    • 3 תגובות
    • 712 צפיות
  4. שלום לכולם..! אני צריך תוכנת התקנת למדפסת hp 640c מי שיכול לעלות לכאן קישור או משהו בכיף..! תודה מראש לעוזרים..! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 712 צפיות
  5. Started by Anas-Nanas,

    שלום לכם, לפני כחודש התקנתי את האימיול של LH ולאחר יומיים של בעיקר Upload הוא התחיל לרוץ ב Download והכל היה אחלה. אבל לפני שבועיים בערך הכל השתנה! הוא לא מוריד בכלל... הוא כל הזמן מתנתק מהשרתים! ובנוסף אני מקבל LOWID יש לציין שאני משתמש ברשת ביתית דרך ראוטר, אך כל הפורטים של האימיול פתוחים! אני ממש לא מבין מה קרה לו פתאום.. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה או לחלופין להציע לי קליינט אימיול אחר, אשר לא יעשה לי בעיות כמו זה. (אני מעדיף קודם לנסות לפתור את הבעיה, ולהוריד אחד אחר רק אם לא ימצא פתרון לבעיה) בתודה ניר

    • 3 תגובות
    • 712 צפיות
  6. Started by shlomi8,

    יש למישהו מדריך לתוכנה vegas 6.0 כי אני לא מוצא פה בפורום...תודה מראשש

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  7. Started by shuy,

    לאחרונה אני מקבל את הודעה הבאה בהתחברות לחלק מהסרברים: Your IP is part of ipfilter.dat file ראוי לציין כי אני לא חש בירידה בקצב ההורדות. מישהו יכול לשפוך אור על ההודעה הזו ומקורה?

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  8. Started by Shalk,

    כבר איזה 10 שנים שאני משתמש ב Nvidia משמע GeForce, אני עומד לקנות כרטיס חדש מסדרת ATI Radeon, ורציתי לדעת איזה דרייבר מומלץ, ראיתי מספר אפשרויות ואין לי כל כך מושג בכרטיסי המסך מהסוג הזה

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  9. Started by sbarbz,

    בס"ד שבוע טוב לכולם יש אפשרות בדפדפן Mozilla Firefox לעשות מסך מלא(F11) ושהשורת משימות לא תסתתר?(איפה שההתחל שעון ושאר..) תודה רבה לכל העוזרים תבורכו

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  10. Started by MoRtZkInG,

    היה לי היום יום חופשי אחד אז החלטתי לנסות ולשדרג דווקא את התוכנה שלי דבר ראשון התקנתי את ה-FireWall של ZoneAlarm. אחלה חוץ מדבר אחד - האייקון שלו ב-TaskBar מעצבן אותי - למה הוא צהוב? יש מה לעשות עם זה? דבר שני התקנתי את FireFox סוף סוף במקום ה-Mozilla שלי ולעומת המוזילה כשאני פותח לשונית חדשה בשועל הוא נשאר לי בחלון הנוכחי ולא עובר ללשונית החדשה - אפשר לשנות את זה? 10X

    • 4 תגובות
    • 712 צפיות
  11. Started by SOLIDUS SNAKE,

    בדקתי בWCPU והוא לא מראה לי את מהירות הזיכרון - האם זה נורמלי - יש לי DDR333

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  12. פעם שיש עדכון לנוד יקפוץ בועה או חלון שידווח על עדכון של האנטי וירוס, רציתי עוד לאמר שאין לי סמארט סקיוריטי אלא אנטיוירוס רגיל 3.0.667 תודה לעונים, יוסי.

    • 5 תגובות
    • 712 צפיות
  13. Started by stingeR-,

    אני צריך המלצה לתוכנה מסויימת שתוכל להפריד לגמרי ממנגינה של שיר כלשהוא את הקול של הזמר\ת ובכך ליצור פלייבק לשיר המסויים שנערך... תודה.

    • 4 תגובות
    • 712 צפיות
  14. אז ככה, יש לי מחשב עם 2 מערכות הפעלה בדואל-בוט (windows XP ו-Ubuntu8.10). ב-windows אני משתמש ב-ICQ ומסנג'ר ובאובונטו אני משתמש ב-pidgin (שקשור לחשבונות ICQ ומסנג'ר שלי). לענייננו, בעת גלישה באינטרנט תחת אובונטו קיבלתי הודעה מ-pidgin שמישהו מנסה להוסיף את חשבון ה-ICQ שלי לרשימה שלו ואני צריך לאשר/לבטל את הבקשה. כיביתי את המחשב לפני שהספקתי לאשר או לבטל את הבקשה כי תכננתי לברר את הפרטים של מספר ה-ICQ של מי שניסה להוסיף אותי במועד מאוחר יותר. כשהדלקתי את pidgin פעם שנייה לבדוק את הפרטים באמת, לא היה לי שום רישום של מי שניסה להוסיף אותי. אין לי שום מספר, שום פרט, שום דרך לדעת מי זה היה. ניסיתי לחפש אולי איפשהו בתוכנה יש רשימה כזאת של אנשים שמחכים לאישור אבל כלום, נאדה. ניסית…

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  15. Started by POD,

    שלום לכם, יש סיפריה שאני משתף ב-SHARED DIRECTORIES ואני רוצה להוציא אותה מהשיתוף. הבעיה היא שהיא חוזרת אוטומטית לשיתוף אחרי שאני סוגר ומפעיל את התוכנה מחדש. זה קורה גם כשאני מבטל את כל הכונן . אודה למי שיוכל לעזור.

    • 4 תגובות
    • 712 צפיות
  16. Started by 11moshiko11,

    שלום לכולם! יש לי כרטיס טלויזיה של PCIוPinnacle Systems ויש בו גם מקלט+ שלט. יש אפשרות לתכנת את השלט שיבצע גם פעולות שונות מחוץ לתוכנה של הכרטיס, כמו לשמשל שתשלוט על MV2PLAYER (עוצמת שמיעה, השהייה, קדימה, אחורה וכו'). תודה ושבוע טוב, מושיקו

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  17. יש במחשב הישן ישן שלי כונן קשיח של 8 ג'יגה ואבא שלי משתמש בו בעסק והבאנו עוד כונן קשיח של 80 ג'יגה והרי צריך הכל מקורי בעסק ואני רוצה להעתיק את כל ה8 ג'יגה כמו שהוא בלי לפרמט את הווינדוס וזה פשוט להעתיק הכל כולל הכל לכונן של ה80 והכל ישאר רגיל כי יש שמה כל מיני תוכנות וכאלה אפשרי דבר כזה? יש לו תוכנה שעובדת רק בווינדוס 98 ויש לו את הדיסק המקורי וניסיתי להתקין את הווינדוס היום על הכונן החדש אבל יש בעיות עם ההתקנה בגלל שהדיסק כבר שרוט בכל מקום זה לא מזהה חצי מהקבצים אז אני רוצה פשוט לקחת את הכל כמו שזה ולהעתיק (לא להעביר) לכונן של ה80 וזהו פשוט שהוא יפתח והכל יהיה רגיל רק יהיה עוד איזה 70 ג'יגה בלי להתקין ווינדוס מחדש וכאלה אפשרי?

    • 6 תגובות
    • 712 צפיות
  18. שלום חברים, בגרסא האחרונה של התוכנה ישנה אפשרות כביכול לחיוג מהסקייפ לכל טלפון בעולם! ניסיתי, לא עבד כיצד מחייגים ??? אני חייגתי כמובן מספר עם קידומת לחו"ל 972-3 [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 6 תגובות
    • 712 צפיות
  19. Started by bluz,

    היי מאז הפרמוט (בעצם, לא מדוייק.. פרטים בהמשך) אני לא מצליח לצפות בוידאו בעצם, בהתחלה יכולתי לראות וידאו. אני לא יודע מה גרם לזה לקרות אבל כרגע אני רק רואה מסך שחור (לא בעיות קודקים!) עם סאונד, בכל נגן. יש לי את הKLITE CP 3.7.0 FULL. ניסיתי להתקין מחדש דרייברים לכרטיס קול, עד כמה שזה קשור.. וזה לא עזר. יכול להיות שזה קשור איכשהו לדרייברים של הכרטיס מסך?

    • 4 תגובות
    • 712 צפיות
  20. Started by orendia,

    אתמול בבוקר פתחתי את ה-Outlook והופתעתי לגלות שאין מייל אחד בתיבה.לאחר חיפוש מתקדם לא מצאתי אף מייל חשוב לציין כי כאשר מגיע מייל חדש רואים אותו בתיבת הדואר הנכנס למספר שניות ואז הוא נעלם,בדקתי שאין כללים מוגדרים ועדיין כל מייל שמתקבל נעלם! אני עובד מול Exchange ונאלצתי לשלוח בקשה לשחזור כל המיילים של אתמול.הדבר המוזר הוא שלאחר שביטלתי את סנן דואר הזבל,המיילים אכן מתקבלים ונשארים בתיבת דואר הנכנס זאת אומרת שהמסקנה היא שסנן הדואר הוא שעשה את הבעיות. היום בבוקר שפתחתי את התיבה שוב אין מיילים...!! למישהו יש פתרון??

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  21. Started by yefet,

    להורדה ftp://ftp2.jp.nero.com/nero6601.exe

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  22. המחשב עושה רסטרים כל הזמן למישהוא יש מושג איפה יושב קובץ ההתקנה של הפאצ בויסטה 32 ביט? ניסיתי תיקון קבצים+startup repair מהבוט-לא עזר כמו כן באותו מחשב מותקן גם xp שעובד בצורה תקינה ללא בעיות duall boot כך שיש לי גישה למחיצה של הויסטה(ברשותי גם erd,minipe תודה נ.ב-שחזור מערכת אינו פעיל

    • 3 תגובות
    • 712 צפיות
  23. הבעיה שלי היא שחיברתי את כרטיס המסך שלי לטלויזיה דרך svideo. כאשר אני צופה בסרטים מסויימים, אין שום בעיה מלבד שלאחר כשעה של צפייה, ישנן קפיאות קצרות של הסרט במהלך דקה, ואז הצפייה ממשיכה כרגיל. בסרטים אחרים, ישנו הפרש הולך וגדל בין האודיו לוידאו בסרט. אני משתמש בתוכנת BSPlayer ונתוני המחשב הם: p3 866 512 RAM FX 5200 יש למישהו רעיון האם הבעיה היא פשוט קידוד לא טוב או אולי בעיות של חומרה חלשה, או drivers?

    • 7 תגובות
    • 712 צפיות

דיונים חדשים בפורומים