תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום כולם. אני צריך תוכנה שתקליט את הרדיו בווינאמפ, וגם שאוכל לעשות עריכה לזה אחר כך. תודה רבה.
-
אהלן בעמודים שיש בהם סרטונים של יוטיוב וכדומה, כל הסרטון לא מופיע בכלל, אלא אם כן אני מבטל את ABP מה אפשר לעשות? אני לא מעוניין להוריד אותו לגמרי כי אני כבר מכור לכפתור הקטן הזה שעושה block... תודה
-
- 0 תגובות
- 713 צפיות
-
-
מנסה לעשות capture עם כרטיס ATI MSI X800XL ומשום מה אני מקבל את ההודעה הזו למרות שהתקנתי דרייבר מתאים tv-capture-wdm-6-14-10-6246v3.exe. מה יכולה להיות הסיבה? בתודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
-
-
לאחר שביצעתי שיחזור עם GHOST לכונן C, נזכרתי שיש קובץ שהיה לי בשולחן עבודה לפני השחזור. יש אפשרות להגיע אליו בדרך כלשהי? ניסיתי תוכנות שיחזור וזה לא הלך משהו... יש לכם המלצה על תוכנה?
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
איזה נרו "קל" אני ייכול להוריד כזה שלא שוקל הרבה (MB) ממש רק בשביל הצריבה איזה מספר גירסה ??? תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 713 צפיות
-
-
למשל שאני נכנס ל HWZONE השפה תשתנה אוטומטית ל HEB ושאני (למשל) בGOOGLE שהשפה תהיה ENG, האם הדבר אפשרי? לפעמים אני שוכח להחליף שפה (ALT+SHIFT) ומתחיל להפגיז על המקלדת מבלי להסתכל ולראות שהשפה עדיין נמצאת על ENG, אני צריך למחוק הכל ולהתחיל מהתחלה, ממש מעצבן.
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
עוד עיצוב חדש הפעם רדיו קומוניסטי לפי בקשה אל תשאלו אותי למה זה מה שהם ביקשו.. צבעים כההים עדיפות לאדום ושחור.. כוכבים והרבה זה השם של הרדיו.. ( התפשרנו על אחד גדול במרכז..) שיהיו מאפיינים בוליטים של קומוניזים.. ושיהיה הקשר קטן לרדיו (לא ממש קשור אבל הם אהבו אז מה איכפת לי.. (חחח) תכלס באתי להציג אותה פחות לקבל הערות למרות שאתם יכולים תמיד לתת זה עוזר.. הם בעיקרון לא ביקשו שאני ישנה משהו.. והעבודה: שוב יש את הדוגמה המציק הזה אבל אני חייב סורי למרות שהפעם הוא לא ממש עוזר.. דרך אגב הצדדים ריקים כן אני יודע היו שם צלליות(של אנשים רוקדים) אבל הם לא רצו אותם בשום פנים ואופן לא הייתה ברירה הורדתי.. וזה עוד אתר.. שעיצבתי לפני יומיים ככה (לא להתייחס לכותרת הם לא מעוניי…
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אני מנסה לסדר את המחש הנייד של ידידה שלי, המחשב מסוג Sony Vaio PCD-FX301 (דורון 800, 256 MB, כונן דיודי) מערכת הפעלה win 2000PRO SP4. ויש בעיה מעצבנת שהכונן DVD מסרב לפעמים לקרוא דיסקים (לא משנה הסוג), אין בעיות בהגדרות הכונן הוינדוז, וניקיתי את העיינית. והכונן לפעמים מזהה את הדיסקים ומפעיל אותם, אבל שניסיתי להתקין office 2000, ההתקנה נכשלה באמצע. המערכת הפעלה מלאה כנראה בוירוסים וטרואנים, כי אי אפשר להכנס ל safe mode, ובהפעלה רגילה ישנה הודעת שגיעה עפ גמר התחול המחשב, של חוסר בקובץ Rundll. יכול להיות שהבעיה של הכונן DVD נובעה ממערכת הפעלה גמורה?
-
- 3 תגובות
- 712 צפיות
-
-
משהו עשה איזה טיפ וקיבל שיפורים כל שהם?
-
- 3 תגובות
- 712 צפיות
-
-
יש לי בעיה שאני לא יכול לשמוע שום צליל מהרמקולים שלי אבל מהאוזניות אני שומע טוב ,מתי שאני מחבר את הרמקולים ורוצה לשמוע מוזיקה אז מופיעה לי הודעה שאין התקני ערבול ויש לי דרייברים והם עובדים מצויין
-
- 9 תגובות
- 712 צפיות
-
-
הקלטתי יותר מידיי ואני מעונין לחתוך חלקים מהסרט, וגם כן לכווץ את גודל הקובץ. אני חושב שהכרטיס TV שלי מקליט MPG2 אבל אני לא בטוח.
-
- 5 תגובות
- 712 צפיות
-
-
הכוונה לקטע מסויים מתוך שיר ושזה כל פעם יחזור על עצמו? ואיזו תוכנה צאפשרת לי לחתוך את אותו קטע הכי בקלות?
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה התקנתי ווינדוס 7. שחכתי לשמור את כל הסימניות והכל מתוך הפיירפוקס. כל התיקיות הישנות נמצאות ברשותי, לא נמחק שום דבר מהכונן. יש דרך כלשהי שבה אוכל להוציא את הסימניות? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אני צריך דרייבר לכרטיס רשת אלחוטי (WIRLESS) למחשב מסוג CLEVO דגם : M540G
-
- 0 תגובות
- 712 צפיות
-
-
מצאתי בגוגל איזה פתרון שאצלי לא עבד (החלפת הקובך XPTHEME.DLL). עזרה נוספת תתקבל בברכה.
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
למה האברטס לא מראה לי את כל הסמלים טמפ' וRPM כמו למשל מאוררי מארז,מאורר ספק ? תמונה איך מסדרים את זה? והאם יש עוד תוכנה טובה ופשוטה כמו האברסט ? ושנותנת אפשרות לשים את הטמפ' בסרגל ליד השעון ?
-
- 4 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אני לא יודע מה בדיוק הבעיה חומרה או תוכנה אני די בטוח שזאת התוכנה כי היה לי את זה פעם ... בגלל שהצלחתי להפעיל את זה פעם אבל שיחקתי GTA SAN ANDRES ונפל המחשב , ועשיו כשאני מנסה להפעיל כל אפליקצית שדורשת קול זה עושה , אין OUTPUT איך מתקנים שלב אחר שלב עזרה!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- 7 תגובות
- 712 צפיות
-
-
יש מישהו שיודע איך מטפלים בווירוס Trojan.Bookmarker.e אודה לו מאד אם יוכל להנחות אותי.
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה קטנה אם המחשב.... אבא שלי קנה לי מצלמה למחשב של LOGITECH התקנתי אותה ועל הדיסק אומרים לי כדי לעבוד איתה אני צריך MSN MESSENGER 6 טוב... לי על המחשב יש את גרסה #5 הורדתי את התוכנה ופתאום המחשב לא מתקין לי אותה... הוא מביא לי את ההודעה שמצורפת בתמונה. מה לעשות??? מישהו יכול לעזור לי????? ??? :'( תודה מראש Some Thing...
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אקי אחרי שאמרתם לי איך להוסיף תרגום לסרט ,חברים שלי נתנו לי רעיון להוסיף תרגום של DVDRIP לדיסק DVD שלי עעכשיו הכנסתי את הדיסק ובדקתי את הקבצים שיש שהם זה בא בקבצים שלVob שאין לי מושג מה זה אבל אני כן יכול לראות את זה עם Nero ShowTime אז יש למשהו מושג איך אני יכול לעשות שהכותביות יתפזרו על כל ה-Vob או שיש אפשרות לעשות קובץ Vob אחד גדול ולהכנייס את התרגום (יסתכלתי באתרים שנתתם לי ,אולי אפשר עם התוכנה- IfoEdit ?
-
- 7 תגובות
- 712 צפיות
-
-
-
-
יש לי בעיה שמסביב לכל אייקון יש כזה מין רקע שחור... משיהו יודע איך להוריד את זה? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה הקורייה DSC_100 יש לי אותה אבל של ווינדוס 98 בלבד מי שיוכל למצוא לי כזאת רק לווינדוס מילניום ומעלה לפחות זה ייהיה טוב אפילו השם יכול להיות שונה הדגם של המצלמה הוא KLH DCL-450 ממש דחוף מי שעוזר לי אני מעריך את זה...
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
טוב חברס יש לי מחשב HTPC חדש עם XP וזה לא כולל בתוכו לצערי את התוכנה של ה MEDIA CENTER...... אני צריך תוכנה עם ממשק נוח וחינמי ל HTPC אם אתם יכולים להמליץ לי על אחת אני אשמח. תודה על הזמן ועל העזרה [br]פורסם בתאריך: 18.02.2009 בשעה 18:34:22 ועוד שאלה אחת קטנה האם אפשר לחבר לו שלט? כי זה מציק לקום כל פעם
-
- 5 תגובות
- 712 צפיות
-


